quote:Op zondag 10 november 2019 16:25 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker kapsalonnen klappen in de kleedkamer nu!
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 10 november 2019 16:25 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker kapsalonnen klappen in de kleedkamer nu!
Bedankt.quote:
Comfort food.quote:Op zondag 10 november 2019 16:49 schreef Timooon het volgende:
[..]
https://www.fcupdate.nl/v(...)ssing-in-oostenrijk/
twitter:7MountainsJan twitterde op zondag 10-11-2019 om 09:45:17Wat is het nieuws? Zoet wordt toch al weken gepasseerd? #zoet https://t.co/EvNdDQ4SC4 reageer retweet
Piep piep we missen Malen en bergwijn piep piepquote:Op zondag 10 november 2019 22:52 schreef Klopkoek het volgende:
Whehe, 30 schoten tegen in een Europa League duel. Het meeste van alle teams die mee doen.
Dat zegt wel iets over Van Bommel hoor. Hoe hij het neer zet tegen een niet al te geweldige tegenstander.
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 28-11-2019 om 22:30:00Wat een martelgang is deze wedstrijd voor PSV. Het lijkt in deze fase nergens meer op. Sporting hoeft niet eens, laat PSV af en toe wat spartelen en schudt de ene na de andere aanval eruit. reageer retweet
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 28-11-2019 om 22:25:584 – PSV have conceded four goals in consecutive European games for the first time in their club history. Humbled. https://t.co/bcTYwzfgzq reageer retweet
Zo lek als een mandje idd.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:42 schreef Klopkoek het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 28-11-2019 om 22:25:584 – PSV have conceded four goals in consecutive European games for the first time in their club history. Humbled. https://t.co/bcTYwzfgzq reageer retweet
Opta, met die kut enkelwoords samenvattingen van ze.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:42 schreef Klopkoek het volgende:
Weg met het voetballers kartel. Want daar ligt de oorzaak. De oorzaak van wanprestaties tegen clubs met minder geld.quote:
Leuk, maar dat PSV slecht presteert in Europa is al jaren zo. Dat ze af gaan tegen teams met lagere begroting ook.quote:Op vrijdag 29 november 2019 00:01 schreef Tarado het volgende:
Zoekend naar verklaringen voor het sportieve verval benoemde Van Bommel de gebeurtenissen op de transfermarkt. PSV raakte in de zomer Angeliño, Hirving Lozano en Luuk de Jong allemaal kwijt. 'Als je dat analyseert, dan gaat het om vijftig goals en twintig assists', rekende de trainer voor. 'Luuk is een jongen van 28 jaar, iemand die een aantal keren in het buitenland heeft gespeeld en ervaring meebrengt, maar die ben je kwijt.'
Dat je verliest kan gebeuren. Maar met deze cijfers en ook met grote cijfers van LASK is bizar. Sowieso de laatste pakweg 6 duels zijn het aantal tegendoelpunten gewoon bizar te noemen ook in de competitie. Ongekend dit.quote:Op vrijdag 29 november 2019 00:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Leuk, maar dat PSV slecht presteert in Europa is al jaren zo. Dat ze af gaan tegen teams met lagere begroting ook.
PSV heeft gewoon nooit zo'n grote focus op Europees voetbal.quote:Op vrijdag 29 november 2019 00:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Leuk, maar dat PSV slecht presteert in Europa is al jaren zo. Dat ze af gaan tegen teams met lagere begroting ook.
Huilie markje weer met kulredenen. Misschien moet hij de eer aan zichzelf houden en opstappen. Hij is ongeschikt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 00:01 schreef Tarado het volgende:
Zoekend naar verklaringen voor het sportieve verval benoemde Van Bommel de gebeurtenissen op de transfermarkt. PSV raakte in de zomer Angeliño, Hirving Lozano en Luuk de Jong allemaal kwijt. 'Als je dat analyseert, dan gaat het om vijftig goals en twintig assists', rekende de trainer voor. 'Luuk is een jongen van 28 jaar, iemand die een aantal keren in het buitenland heeft gespeeld en ervaring meebrengt, maar die ben je kwijt.'
quote:
Niemand zegt dan ook dat PSG een goed geleide club isquote:Op vrijdag 29 november 2019 01:10 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat je verliest kan gebeuren. Maar met deze cijfers en ook met grote cijfers van LASK is bizar. Sowieso de laatste pakweg 6 duels zijn het aantal tegendoelpunten gewoon bizar te noemen ook in de competitie. Ongekend dit.
En een begroting is ook niet altijd zaligmakend. Neem PSG. Wat presteren die met een begroting die absurd is. Maar ze hebben wel Neymar
Mwoah. Ook wel goede campagnes gehad, maar dit seizoen is het wel heel slecht.quote:Op vrijdag 29 november 2019 00:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
PSVquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:53 schreef RamboDirk het volgende:
Wat een gedrocht van een club, kun je beter maar opdoeken. Nooit meer over hebben.
Moeilijk te zeggen. De begroting mbt Europees voetbal valt wel mee. Voor in Nederland is het uiteraard voldoende om voor een kampioenschap mee te doen. En normaliter is dat ook het geval.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Niemand zegt dan ook dat PSG een goed geleide club is
PSV zou gezien hun begroting veel beter moeten doen in Europa en dat al jaren lang.
PSV heeft echt wel een begroting waar ze al jarenlang veel beter mee zouden moeten doen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:56 schreef Cherni het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. De begroting mbt Europees voetbal valt wel mee. Voor in Nederland is het uiteraard voldoende om voor een kampioenschap mee te doen. En normaliter is dat ook het geval.
Wat een boze meneer in dat youtube filmpjequote:Op zondag 27 oktober 2019 15:23 schreef onlogisch het volgende:
Omdat kwaliteitsuser @:lange_lans en ik dat vinden.
[..]
Oh, en omdat
[ afbeelding ]
En deze mag natuurlijk ook niet ontbreken
[ afbeelding ]
Oh, en wie heeft het bus filmpje? Die past ook wel in de OP
Oh en wijf kwijt +3k schulden mag uiteraard ook niet ontbreken
Als van Bommel de kerst niet haalt prima maar als de Jong dan ook niet zijn spullen inpakt schiet het ook niet op. De TD is de grootste faal met zijn inkopen.quote:
maar een td vervang je niet zomaar, kijk naar Feyenoord en allemaal leuk en aardig maar PSV had met dit materiaal ook gewoon moeten overwinteren en 2e moeten staan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:05 schreef Cherni het volgende:
[..]
Als van Bommel de kerst niet haalt prima maar als de Jong dan ook niet zijn spullen inpakt schiet het ook niet op. De TD is de grootste faal met zijn inkopen.
Hij zit bij feyenoord, dat is wel aardig onderop.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:30 schreef Klopkoek het volgende:
Laat zo een Dirk Kuijt eerst maar eens onderop beginnen.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:10 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Hij zit bij feyenoord, dat is wel aardig onderop.
Deze wanprestatie komt over 10 jaar bij andere tijden sport als PSV allang en breed is begraven.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:32 schreef TLC het volgende:
Op zich is het wel een knappe prestatie dat je in een groep met LASK Linz en Rosenborg nog niet eens bij de eerste 2 weet te eindigen
Je koopt een Bruma terwijl je op die positie genoeg spelers hebt die ook nog nooit iets heeft laten zien. Je koopt een Doan waarvan iedereen zich al afvroeg waarom deze speler. Je huurt een Lato die niet geschikt is en koopt voor 2 milj. Bosacagli een jongeling voor de LB positie en denkt daarmee Angelino te kunnen vervangen? Je koopt een cv die in Duitsland al niet voldeed en je investeert totaal niets in het middenveld waar ook een groot probleem ligt. Dan kun je rustig zeggen dat de TD gefaald heeft. Dan vergeet ik nog die Griek die gelukkig ook maar gehuurd is.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar een td vervang je niet zomaar, kijk naar Feyenoord en allemaal leuk en aardig maar PSV had met dit materiaal ook gewoon moeten overwinteren en 2e moeten staan.
ik zeg toch ook niet dat hij goed werk verricht maar dat neemt niet weg dat de trainer er ook weinig van baktquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:19 schreef Cherni het volgende:
[..]
Je koopt een Bruma terwijl je op die positie genoeg spelers hebt die ook nog nooit iets heeft laten zien. Je koopt een Doan waarvan iedereen zich al afvroeg waarom deze speler. Je huurt een Lato die niet geschikt is en koopt voor 2 milj. Bosacagli een jongeling voor de LB positie en denkt daarmee Angelino te kunnen vervangen? Je koopt een cv die in Duitsland al niet voldeed en je investeert totaal niets in het middenveld waar ook een groot probleem ligt. Dan kun je rustig zeggen dat de TD gefaald heeft. Dan vergeet ik nog die Griek die gelukkig ook maar gehuurd is.
Klopt. Maar ik betwijfel of een andere trainer het tij kan keren. Want doet Feyenoord het nu ook stukken beter? En dan met Advocaat een van de betere trainers.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zeg toch ook niet dat hij goed werk verricht maar dat neemt niet weg dat de trainer er ook weinig van bakt
Je hebt een punt, maar toch wil ik een nuance plaatsen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:38 schreef Cherni het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik betwijfel of een andere trainer het tij kan keren. Want doet Feyenoord het nu ook stukken beter? En dan met Advocaat een van de betere trainers.
Het is prima als je van Bommel gaat vervangen, maar met alleen het vervangen van de trainer kom je er niet. Want als de TD een nieuwe trainer moet aanstellen vrees ik het ergste.
Bij PSV is de TD geen directeur maar manager dus eigenlijk TM, ik weet niet hoe de taakverdeling is en of de trainer onder de verantwoordelijkheid van deze manager valt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:38 schreef Cherni het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik betwijfel of een andere trainer het tij kan keren. Want doet Feyenoord het nu ook stukken beter? En dan met Advocaat een van de betere trainers.
Het is prima als je van Bommel gaat vervangen, maar met alleen het vervangen van de trainer kom je er niet. Want als de TD een nieuwe trainer moet aanstellen vrees ik het ergste.
Van Bommel mist gewoon allerlei basisvaardigheden die cruciaal zijn voor een trainer. Geloof dat de spelers zeiden dat het teamgesprek in de rust ook was dat ze er alles aan moesten gaan doen. Dat soort teksten zijn prima als je de F4 van Hoevelaken traint, als proftrainer kun je met dat soort dooddoeners niet afkomen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:12 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je hebt een punt, maar toch wil ik een nuance plaatsen.
Kijk de eerste twee wedstrijden van Bruma terug. Die jongen heeft oog voor medespelers en is creatief. Die kan echt wel voetballen.
Baumgartel speelde de eerste wedstrijden prima. Toegegeven, hij had vaak een foutje, maar daar stond wel iemand. Kijk ook naar de pol in het Eindhovens Dagblad: meest gewaardeerde aankoop.
Die Griek speelde in zijn eerste wedstrijd prima. Ook Doan stond lekker te voetballen.
Wat je nu ziet, is totale ontreddering. Deze jongens zijn mentaal gezien nog niet rijp voor dit soort werk, en dat zie je terug in het spel. Geen vertrouwen. En als team komen ze op veel fronten te kort.
De strategie van PSV - jong talent opleiden - is op zich prima, maar er is MI te weinig aandacht voor het mentale vlak. Daarnaast wordt er bij de aankopen vooral naar technische vaardigheid, kracht en snelheid gekeken, en wederom te weinig naar onverzettelijkheid en flair. Wie zie je z’n mond opentrekken tegen de trainer?
En dan hebben we nog Mark van Bommel. Onverzettelijk als speler. En als trainer. Dat kan een goede eigenschap zijn, denk aan Rinus Israël, maar bij een jonge ploeg zou een vaderfiguur die vertrouwen uitstraalt beter kunnen passen. De rest van de staf straalt ook weinig uit. Ik ben niet voor trainers ontslaan, vaak zit het probleem hoger in de organisatie, maar in dit geval is er volgens mij voldoende bewijs dat de trainer niet begrijpt hoe hij met een jonge ploeg spelers moet spelen, die niet zo sterk in hun schoenen staan.
Maar wie dan wel?
Haha lol die teksten die gaan Hoevelaken F4 tot aan Barcelona hoorquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:52 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Van Bommel mist gewoon allerlei basisvaardigheden die cruciaal zijn voor een trainer. Geloof dat de spelers zeiden dat het teamgesprek in de rust ook was dat ze er alles aan moesten gaan doen. Dat soort teksten zijn prima als je de F4 van Hoevelaken traint, als proftrainer kun je met dat soort dooddoeners niet afkomen.
En natuurlijk mankeert er aan de selectie het nodige, zijn er onbegrijpelijke keuzes gemaakt etc. Maar een goede trainer kneedt de mentaliteit van een selectie ook. Het duo Ten Hag/Rutten had dat bij Twente al in de vingers, verbaasd me niks Ten Hag dat bij Ajax nu ook goed te zien doen. v. Bommel zal hard bij moeten leren.
Oud medespelers die hem de hand boven het hoofd houden, typisch gevalletje oud-spelers-kartel. Op dezelfde manier zijn Heitinga en Kuyt ook topperts. Heeft klopkoek toch maar mooi gelijk in.quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Haha lol die teksten die gaan Hoevelaken F4 tot aan Barcelona hoorIk denk dat van Bommel tactisch ook genoeg te zeggen/brengen heeft, niet voor niks dat al zijn oud teamgenoten wel een goede trainer in hem zien. Dat is mij meer waard dan de mening van Solstice1 op forum FOK.
Ik denk alleen dat van Bommel gebukt gaat onder zijn eigen koppigheid. Dingen proberen die niet goed uitpakken; dat kan, er vervolgens doodleuk een half seizoen aan vasthouden is echter wat anders.
Ik haal er even een expert op het gebied van jeugdelftallen coachen bij.quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Haha lol die teksten die gaan Hoevelaken F4 tot aan Barcelona hoor![]()
Wij kunnen morgen kampioen worden.quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik haal er even een expert op het gebied van jeugdelftallen coachen bij.
@:lange_lans hoe zie jij dit?
Wie moet je dan pakken? Peter v/d Vorst of zo?quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:53 schreef TLC het volgende:
Ik hoop zo dat ze eens stoppen met het automatisch trainer maken van iemand die vroeger weleens tegen een balletje heeft getrapt.
Bruma heeft dus in het begin al zijn goede wedstrijden voor een club al opgemaakt . Net zoals bij Salzburg , Galatasaray en Sportingquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:12 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je hebt een punt, maar toch wil ik een nuance plaatsen.
Kijk de eerste twee wedstrijden van Bruma terug. Die jongen heeft oog voor medespelers en is creatief. Die kan echt wel voetballen.
Baumgartel speelde de eerste wedstrijden prima. Toegegeven, hij had vaak een foutje, maar daar stond wel iemand. Kijk ook naar de pol in het Eindhovens Dagblad: meest gewaardeerde aankoop.
Die Griek speelde in zijn eerste wedstrijd prima. Ook Doan stond lekker te voetballen.
Wat je nu ziet, is totale ontreddering. Deze jongens zijn mentaal gezien nog niet rijp voor dit soort werk, en dat zie je terug in het spel. Geen vertrouwen. En als team komen ze op veel fronten te kort.
De strategie van PSV - jong talent opleiden - is op zich prima, maar er is MI te weinig aandacht voor het mentale vlak. Daarnaast wordt er bij de aankopen vooral naar technische vaardigheid, kracht en snelheid gekeken, en wederom te weinig naar onverzettelijkheid en flair. Wie zie je z’n mond opentrekken tegen de trainer?
En dan hebben we nog Mark van Bommel. Onverzettelijk als speler. En als trainer. Dat kan een goede eigenschap zijn, denk aan Rinus Israël, maar bij een jonge ploeg zou een vaderfiguur die vertrouwen uitstraalt beter kunnen passen. De rest van de staf straalt ook weinig uit. Ik ben niet voor trainers ontslaan, vaak zit het probleem hoger in de organisatie, maar in dit geval is er volgens mij voldoende bewijs dat de trainer niet begrijpt hoe hij met een jonge ploeg spelers moet spelen, die niet zo sterk in hun schoenen staan.
Maar wie dan wel?
Mensen die geen verkorte cursus hebben gevolgd, om te beginnen. Zo een Arne Slot heeft het volle traject moeten volgen want geen oud international.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wie moet je dan pakken? Peter v/d Vorst of zo?
Weet niet of het echt iets is wat je uit een boekje leert. Vroeger misschien. Tegenwoordig is 'n trainer meer 'n manager met al die stafleden die 'ie tot z'n beschikking heeft.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Mensen die geen verkorte cursus hebben gevolgd, om te beginnen. Zo een Arne Slot heeft het volle traject moeten volgen want geen oud international.
Of neem gewoon de besten uit de klas van de UEFA Pro cursus, ipv de grote naam. PSV pakt de zesjes ipv de toppers.
Heh? Misschien vroeger? Als er iets juist NU iets is waar je veel studie voor moet doen dan is het trainer worden. Natuurlijk heb je daarbij ook een steeds grotere staf te managen, maar ook dat kun je leren en als je de juiste mensen binnenboord wilt halen is het juist enorm handig als je in ieder geval weet wat iemand een goede conditietrainer, diëtist of analyst maakt.quote:Op zaterdag 30 november 2019 07:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Weet niet of het echt iets is wat je uit een boekje leert. Vroeger misschien. Tegenwoordig is 'n trainer meer 'n manager met al die stafleden die 'ie tot z'n beschikking heeft.
Geen idee wat Arne Slot bij PSV zou moeten doen. Die maakt PSV ook geen kampioen. PSV heeft door zwak presteren van Ajax in combinatie met zelf geweldig presteren en kunst- en vliegwerk transfers aan kunnen haken.
Voor de huidige slechte prestaties geldt geen excuus natuurlijk. En Van Bommel lijkt me (nog?) geen geweldige trainer. Vanaf de winterstop van het vorige seizoen is het al niks.
De Telegraaf speelt hier als altijd een hele slechte rol in.quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:44 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Heh? Misschien vroeger? Als er iets juist NU iets is waar je veel studie voor moet doen dan is het trainer worden. Natuurlijk heb je daarbij ook een steeds grotere staf te managen, maar ook dat kun je leren en als je de juiste mensen binnenboord wilt halen is het juist enorm handig als je in ieder geval weet wat iemand een goede conditietrainer, diëtist of analyst maakt.
Zozo, jij leeft op het randjequote:Op zaterdag 30 november 2019 11:32 schreef Solstice1 het volgende:
Durf er nu al wel wat op te zetten dat Kuyt en Heitinga geen goede trainers gaan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |