Hamilton had ze ook niet. Vettel en Verstappen wel.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:13 schreef vosss het volgende: Volgens mij werden de gele vlaggen in elk geval niet direct getoond toen Bottas de muur in vloog. Ik zag ze in elk geval pas erg laat.
Lees even terugquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heeft Verstappen zelf al gereageerd?
https://www.gptoday.net/n(...)-vergrijp-verstappenquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hamilton had ze ook niet. Vettel en Verstappen wel.
Ja baas.quote:
Did you even lift bro???quote:
Dan was hij de held van de dag geweest.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:25 schreef hjansen82 het volgende:
Antwoord had moeten zijn in persco op de vraag of hij had gelift in de microsector : "The data doesn't lie"
Er vanuit gaande dat Max de gele vlag niet gezien heeft; dan lift je als coureur ook niet in je kwalirondje, crash of niet. Als hij gelift had en daardoor pole mis was gelopen, had iedereen hem uitgelachen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:28 schreef Vliegbaard het volgende:
Blijf het toch zuur vinden. Een coureur moet in 3 seconden tijd op basis van 1 gele vlag beslissen wat hij doet. Vervolgens krijgen de stewards 3 uur de tijd om er wat mee te doen.
Natuurlijk zou het zo moeten zijn dat een coureur bij het zien van een gecrashte auto gelijk lift maar ik kan me in deze situatie goed voorstellen dat hij dat niet doet als hij geen geel op zijn stuur zit. Voor mijn gevoel duurde het sowieso heel erg lang voor dat er geel werd afgegeven
Leclerc is wel binnen geroepen. FIA wilde dat hij binnen kwam, Ferrari zou hem binnen halen. Anders meatball vlag vanuit FIA. Leclerc kwam echter niet binnen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De FIA wilde toen en Ferrari en Leclerc spreken om te kijken of er toen bewust een order is genegeerd. Dat was niet het geval, anders was de straf veel zwaarder geweest. Nu was vooral Ferrari schuldig en niet Leclerc.
In dit stukje lees ik dat Hamilton de situatie niet heeft kunnen overzien en gewoon (bijna) vol gas is doorgereden. Als je iets niet geheel duidelijk hebt moet je toch van het gas af?quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:24 schreef vosss het volgende:
[..]
https://www.gptoday.net/n(...)-vergrijp-verstappen
Zelf kreeg hij geen gele vlaggen, en kon volgas door, maar vervolgens wel zeggen hoe gevaarlijk het wel niet is wat Max deed.
Dat zou je zeggen. Dat ie dat niet doet en vervolgens wel ligt te mekkeren over Max spreekt boekdelen imo.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In dit stukje lees ik dat Hamilton de situatie niet heeft kunnen overzien en gewoon (bijna) vol gas is doorgereden. Als je iets niet geheel duidelijk hebt moet je toch van het gas af?
Omdat Ferrari zei dat hij buiten moest blijven nadat hij zijn end plate kwijt was. Dit was tegen de afspraak in en dus heeft de FIA hem alsnog een ronde later binnen laten komen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat Max de gele vlag niet gezien heeft; dan lift je als coureur ook niet in je kwalirondje, crash of niet. Als hij gelift had en daardoor pole mis was gelopen, had iedereen hem uitgelachen.
[..]
Leclerc is wel binnen geroepen. FIA wilde dat hij binnen kwam, Ferrari zou hem binnen halen. Anders meatball vlag vanuit FIA. Leclerc kwam echter niet binnen.
Graag de bron waarin Max zegt dat hij de gele vlag niet gezien heeft. De vraag in het filmpje hierboven kan niet duidelijker: heb je de gele vlag gezien? Dan zeg je gewoon nee als je hem niet gezien hebt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat Max de gele vlag niet gezien heeft; dan lift je als coureur ook niet in je kwalirondje, crash of niet. Als hij gelift had en daardoor pole mis was gelopen, had iedereen hem uitgelachen.
[..]
Leclerc is wel binnen geroepen. FIA wilde dat hij binnen kwam, Ferrari zou hem binnen halen. Anders meatball vlag vanuit FIA. Leclerc kwam echter niet binnen.
Daarom zei ik al, als organisatie ben je ook wel kneiterstom als je "afspraken" gaat maken. Je wil maar 1 ding en dat is absolute zekerheid. Dus geef rood bij de crash van Bottas en geef Leclerc in Japan een meatball. Alle onzekerheid weg. Maar nee, ze maken een "afspraak"quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat Ferrari zei dat hij buiten moest blijven nadat hij zijn end plate kwijt was. Dit was tegen de afspraak in en dus heeft de FIA hem alsnog een ronde later binnen laten komen.
Dit staat letterlijk in het decision document en is ook de reden dat hij (en Ferrari) bestraft is. Als Leclerc zelf buiten was gebleven had ik wel een hogere straf verwacht voor Leclerc.
Ik heb wel een vermoeden...quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:27 schreef vosss het volgende:
Denk dat we een getergde Max gaan zien vanavond. Dat kan 2 kanten op vallen.
Ferrari zegt tegen de FIA "we halen hem binnen". FIA zegt "OK".quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom zei ik al, als organisatie ben je ook wel kneiterstom als je "afspraken" gaat maken. Je wil maar 1 ding en dat is absolute zekerheid. Dus geef rood bij de crash van Bottas en geef Leclerc in Japan een meatball. Alle onzekerheid weg. Maar nee, ze maken een "afspraak"
Echt
Vorig jaar leverde dat nog een overwinning opquote:
je hebt compleet gelijk en die situatie was heel wat gevaarlijker ( hamilton reed zelfs tegen rondvliegende onderdelen aan ) dan dit incident in de kwaliquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ferrari zegt tegen de FIA "we halen hem binnen". FIA zegt "OK".
Hoe duidelijk wil je het hebben?
Daarom. Denk dat het ook wel goed zit.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vorig jaar leverde dat nog een overwinning op
Precies wat ik bedoel. Een coureur moet die afweging in 3 seconden maken met 1 gele vlag in zicht. Tot het moment dat hij geen geel op zijn stuur ziet kan ik me goed voorstellen dat Max dacht: gewoon doorknallen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat Max de gele vlag niet gezien heeft; dan lift je als coureur ook niet in je kwalirondje, crash of niet. Als hij gelift had en daardoor pole mis was gelopen, had iedereen hem uitgelachen.
Dat staat in het FIA-document met de straf (dat hij de gele vlag niet gezien heeft)quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Graag de bron waarin Max zegt dat hij de gele vlag niet gezien heeft. De vraag in het filmpje hierboven kan niet duidelijker: heb je de gele vlag gezien? Dan zeg je gewoon nee als je hem niet gezien hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |