SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
Willen we zondag 8 december gaan bowleeeeeeeeeeeeeeeeeeh?
Poll: Zondag 8 december ESF-meet
• Leuk idee, ik ben er bij!
• Ik ben er niet bij en vind dat jammer
• Ik ben er niet bij en vind dat niet jammer
• Ik weet het nog niet
• Ik wil alleen maar stemmen
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierReality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ja. Daarom vond ik het ook jammer dat de vorige meet in mijn vakantie was.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Precies; daarom ga ik tegenwoordig gewoon altijd naar een meetTenzij het écht niet kan uiteraard. Maar geen twijfels en zenuwen meer in de weg laten zitten.
Persoonlijke ontwikkeling is nooit verkeerdquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat dan?Teveel veranderingen mogen echt niet hoor! Je bent goed zoals je bent!
Ja maar, dat is toch ook zo?quote:[..]
Je ging het nog demonstreren ook; hoe je met je baard echt geen vlechtjes kon vlechten
Daar ben je klaar mee.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En nu burgemeester van onze Fryske hoofdstad.
Wat heb jij met de handen van MansGod gedaan?quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:27 schreef I het volgende:
[..]Ik vind het knap.
[..]
Op z'n minst zo dan;
[ afbeelding ]
Dat laatste.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:32 schreef Aoibhin het volgende:
Is er nu een lapo van mij gestolen of lees ik verkeerd?
Crew-eigenaardighedenquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:33 schreef I het volgende:
[..]
Zeg, wat loop jij door slotjes heen te posten joh.
Toch wel een charismatisch figuur.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En nu burgemeester van onze Fryske hoofdstad.
Hoe graag ik ze ook in mijn bed wil, ik wil niet een Zweeds uitziende man zíjn Redefine!quote:
Abba... dat lijkt me ook niets... jij als Zweeds uitziende man...quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe graag ik ze ook in mijn bed wil, ik wil niet een Zweeds uitziende man zíjn Redefine!
Kijk Redefine, ik ben niet de enige die het onduidelijk vind.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe graag ik ze ook in mijn bed wil, ik wil niet een Zweeds uitziende man zíjn Redefine!
Buma charismatisch?quote:
Wat jij wil. Zolang je je essentie maar niet verliestquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:32 schreef I het volgende:
[..]
Persoonlijke ontwikkeling is nooit verkeerd
Inderdaad; dat kon niet. Ik had me je baard nog wat weelderiger voorgesteld. Zoals de bassist van Nightwish; die heeft er wel eens vlechtjes in.quote:
Ohquote:
Hij heeft de doekjes in handen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat heb jij met de handen van MansGod gedaan?
A) wie zegt dat Mans typisch Zweeds isquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Crew-eigenaardighedenIs een beetje hun lolletje. Wij weten beter
Dat is een hele andere onduidelijkheidquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk Redefine, ik ben niet de enige die het onduidelijk vind.
Precies, moeten we niet hebbenquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Abba... dat lijkt me ook niets... jij als Zweeds uitziende man...
Ik begin half blind te worden, want ik zie hem met een soort duimen ipv handen, maar I rest my casequote:
Ik kan wel om 'm lachen hoor. Hij heeft wel humor, en kan goed praten.quote:
En als Zweedse vrouw?quote:
Hij heeft inderdaad wel humor. Maar juist totaal geen zelfspot.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:39 schreef I het volgende:
[..]
Ik kan wel om 'm lachen hoor. Hij heeft wel humor, en kan goed praten.Of hij nou een goed politicus is, da's een ander verhaal.
Nou dan passen jullie nu nog beter bij elkaarquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik begin half blind te worden, want ik zie hem met een soort duimen ipv handen, maar I rest my case
Nee, zooo ver hoeft het niet meer te gaan.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat jij wil. Zolang je je essentie maar niet verliest
Oja, nee, zo ver laat ik het niet komen.quote:[..]
Inderdaad; dat kon niet. Ik had me je baard nog wat weelderiger voorgesteld. Zoals de bassist van Nightwish; die heeft er wel eens vlechtjes in.
A) die vergelijking had ik niet eens gemaakt; ik ga door op wat eerder gezegd werdquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
A) wie zegt dat Mans typisch Zweeds is
B) wie maakt ervan dat deze foto erop duid dat je er gelijk mee het bed in moet duiken
quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik begin half blind te worden, want ik zie hem met een soort duimen ipv handen, maar I rest my case
Maar is de bohhh bij B dan van toepassing op Mans, op mannen in het algemeen of op I.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
A) die vergelijking had ik niet eens gemaakt; ik ga door op wat eerder gezegd werd
B) omdat bohhhh![]()
![]()
quote:
Daar staan politici dan ook wel om bekend. Het is iedereens fout, behalve hun eigen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad wel humor. Maar juist totaal geen zelfspot.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:41 schreef I het volgende:
De fles is leeg. Ik herhaal; De fles is leeg.
Die kennen alleen het gaspedaal. Zo dwars door het slotje heenquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Niet eens kunnen afremmen na 300 posts
Ik ben een keer tegen die gozer opgebotst in Leeuwarden, begin vorig jaar. Ik zei nog sorry; die gozer liep lekker door.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:39 schreef I het volgende:
[..]
Ik kan wel om 'm lachen hoor. Hij heeft wel humor, en kan goed praten.Of hij nou een goed politicus is, da's een ander verhaal.
quote:
En daarmee is definitief vastgesteld dat Buma eenquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben een keer tegen die gozer opgebotst in Leeuwarden, begin vorig jaar. Ik zei nog sorry; die gozer liep lekker door.
Er komen zeer leuke dames uit Zweden. Enig land lijkt me ook (wil er héél graag nog een keer een)quote:
Dat dit kan in Nederland.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:41 schreef I het volgende:
Lijkt mij ook een mooi land. Enige nadeel is dat het zo duur is.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er komen zeer leuke dames uit Zweden. Enig land lijkt me ook (wil er héél graag nog een keer een)
quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben een keer tegen die gozer opgebotst in Leeuwarden, begin vorig jaar. Ik zei nog sorry; die gozer liep lekker door.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Man, man, man.quote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:40 schreef I het volgende:
[..]
Nee, zooo ver hoeft het niet meer te gaan.![]()
Heeft wel wat hoorquote:
Tja, wat moet je nu he?quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:41 schreef I het volgende:
Ehhhhquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar is de bohhh bij B dan van toepassing op Mans, op mannen in het algemeen of op I.
Lekker pielen met de zomer- en wintertijden. Fuck themquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben toch wel moe nu.
Ik denk dat ik de klok een uurtje vooruit zet, dan kan ik 'm een uurtje eerder terug zetten.
Schandalig!quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Achja, elk volk heeft zo hun eigenaardigheden. Modjesquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die kennen alleen het gaspedaal. Zo dwars door het slotje heen
Tsjaa, groot ego. Heb je wel nodig als politicus.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Smooth.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tja, wat moet je nu he?
Ik heb er nog 1 die halfvol is, maar daar moet je voor naar Utrecht
quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tja, wat moet je nu he?
Maar echt hoor; het was hem écht! Ik heb toen later nog opgezocht, en hij had toen inderdaad net ergens een lezing daar gehad in een boekhandel.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
En daarmee is definitief vastgesteld dat Buma eenis.
Inderdaad duur ja. Helaas. Wat Scandinaviëquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een mooi land. Enige nadeel is dat het zo duur is.
Wat betreft vrouwen, zijn ze daar zeker mooi, maar genoeg andere landen waar dat ook het geval is
Is het daarvan? Ik heb die show nog nooit gezien.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:51 schreef I het volgende:
[..]
Zie, toch weer dat Undercover in Nederland hè. Blijft een prachtshow.
Uh ohhhhquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelukkig maarNu ga ik je clones proberen te achterhalen a.d.h.v. je essentie
Ik vind het zo onverzorgd staan.quote:[..]
Heeft wel wat hoor
Daar kan ik op dit moment niet eens komen, er rijden hier geen bussen meer.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tja, wat moet je nu he?
Maar niet even leuk toen tegen een opbotsende Aoibhinquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:50 schreef I het volgende:
[..]
Tsjaa, groot ego. Heb je wel nodig als politicus.
Hij woonde voorheen bij mij in de stad. Zelfde als Frits Wester overigens. Buma daar nooit gezien, Fritsie wel. Maar in Den Haag centrum wel vaker diverse politici tegengekomen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar echt hoor; het was hem écht! Ik heb toen later nog opgezocht, en hij had toen inderdaad net ergens een lezing daar gehad in een boekhandel.
Maar deed facking chagrijnig, en ik nog sorry zeggen
quote:
WOOEEHOOEE, ja, we krijgen het cirkeltje toch weer rond zie ikquote:
Yes.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is het daarvan? Ik heb die show nog nooit gezien.
Dat eerste. Behalve Helsinki danquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Inderdaad duur ja. Helaas. Wat Scandinavië![]()
![]()
Voor de mooie vrouwen ga ik er dan weer níet heen
Ah een HTM tram.quote:
Nee, te groot ego om even fatsoenlijk te doen idd.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar niet even leuk toen tegen een opbotsende Aoibhin
Eerder chapeau.quote:
Baardkam.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:52 schreef I het volgende:
[..]
Uh ohhhh
[..]
Ik vind het zo onverzorgd staan.
I'll find you!quote:
Het steekt juist wel mooi af bij je klinische inrichtingquote:
Dat ik dat weet heeft weinig met een nerd zijn te makenquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nerd.
Je weet zeker ook alles van achtbanen?
Heb een baardborstel, baardolie, baardwax en al. Maar veel langer dan wat ik bij de laatste meet had, wil ik echt niet gaan. Dan groeit het alle kanten op.quote:
Ow...quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ik dat weet heeft weinig met een nerd zijn te maken
Ook nog van de echte Brian Wilson baardquote:
Dan zie je er inderdaad wel gauw veel voorbij komen inderdaadquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij woonde voorheen bij mij in de stad. Zelfde als Frits Wester overigens. Buma daar nooit gezien, Fritsie wel. Maar in Den Haag centrum wel vaker diverse politici tegengekomen.
Ik denk dat je zelf de trams/bussen etc. ook wel zou herkennen als je er vaak genoeg in hebt gezetenquote:
Helsinki lijkt me ook niet bepaald interessantquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat eerste. Behalve Helsinki dan![]()
Dat tweede snap ik. Waarbij het voor mij ook niet de reden is om bepaalde landen te bezoeken, maar het is wel een mooie bijkomstigheid.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf de trams/bussen etc. ook wel zou herkennen als je er vaak genoeg in hebt gezeten
We gaan jou dus nooit als Hans Nilsen Langseth zien?quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:58 schreef I het volgende:
[..]
Heb een baardborstel, baardolie, baardwax en al. Maar veel langer dan wat ik bij de laatste meet had, wil ik echt niet gaan. Dan groeit het alle kanten op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is handig, kan je hem in de winter als sjaal gebruiken.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik heb nu wel aardig wat prijsgegeven, dus het zou nog zomaar kunnen lukken ook.quote:
quote:[..]
Het steekt juist wel mooi af bij je klinische inrichting![]()
Maar als je er wat vanaf haalt, tip; niet alles weghalen he? Een beetje baard moet wel
En dan zeggen ze dat vrouwen veel toiletartikelen hebbenquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:58 schreef I het volgende:
[..]
Heb een baardborstel, baardolie, baardwax en al.
Dus daar heb jij altijd ingezetenquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We gaan jou dus nooit als Hans Nilsen Langseth zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is handig, kan je hem in de winter als sjaal gebruiken.Dat is wel een flinke baard ja. Maar wat moet dat een ontzettend smerig ding zijn geweest.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We gaan jou dus nooit als Hans Nilsen Langseth zien?
Deze foto fascineert me. Is dat rafelige stuk aan de linkerkant nog steeds zijn baard, of een franje van zijn jas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is handig, kan je hem in de winter als sjaal gebruiken.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Zijn baard. Die zal vast zwart zijn omdat dat deel altijd over de grond sleepte.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze foto fascineert me. Is dat rafelige stuk aan de linkerkant nog steeds zijn baard, of een franje van zijn jas?
Nee, niet doenquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:02 schreef I het volgende:
[..]
Ik heb nu wel aardig wat prijsgegeven, dus het zou nog zomaar kunnen lukken ook.[/quote
Ik ga mijn best doen. Een soort WIDM opwarmer![]()
![]()
[quote]Op zondag 27 oktober 2019 02:02 schreef I het volgende:
Da's waar.
Nee, ik ga nooit meer helemaal gladgeschoren door het leven. Heb ik begin dit jaar gedaan, en had er meteen spijt van.
Links over zijn schouder naar beneden? Dat is nog steeds zijn baard.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze foto fascineert me. Is dat rafelige stuk aan de linkerkant nog steeds zijn baard, of een franje van zijn jas?
Scheelt wel weer scheren als je geen goede baardgroei hebtquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, niet doenGenoeg mannen die niet gezegend zijn met goede baardgroei; koester het!
Huuuuu help nee fuck, @I laat het inderdaad nóóit zo ver komen!quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn baard. Die zal vast zwart zijn omdat dat deel altijd over de grond sleepte.
Je moet er wat voor overhebben, anders krijg je al heel snel een lelijk vies baardje.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat vrouwen veel toiletartikelen hebben
Dan noch; dan blijf je ergens een beetje jochiequote:Op zondag 27 oktober 2019 02:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Scheelt wel weer scheren als je geen goede baardgroei hebt
Zo zullen dat soort mannen dat wel voelen inderdaad.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan noch; dan blijf je ergens een beetje jochie
Er meteen een mob bij halen als iemand een drankje morst vind ik wel een beetje extreem.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huuuuu help nee fuck, @:I laat het inderdaad nóóit zo ver komen!
Aan de andere kant heb je dan wel altijd een mob bij de hand voor wanneer gasten hun glazen omstoten
Ik snap hetquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:06 schreef I het volgende:
[..]
Je moet er wat voor overhebben, anders krijg je al heel snel een lelijk vies baardje.
Zie, is juist hartstikke handig, zo'n baardje.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:07 schreef I het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijkere foto van z'n baardlengte, en wat ie er mee kon doen.
Wth nee, dit is ranzigquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:07 schreef I het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijkere foto van z'n baardlengte, en wat ie er mee kon doen.
Precies.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen. Een soort WIDM opwarmer![]()
Dat van mij is ook niet optimaal, maar ik probeer er nog wat van te maken.quote:[..]
Nee, niet doenGenoeg mannen die niet gezegend zijn met goede baardgroei; koester het!
Lijkt me ook wel rot als je er ook geen invloed op hebt verder. Zullen vast veel mannen zijn die meer baardgroei willen, of op andere plekken, of voller. Dat heb je ook niet te kiezen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo zullen dat soort mannen dat wel voelen inderdaad.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap hetMooi schone baarden willen we
Daar zijn wel allerhande dingen mee te bedenken ja.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zie, is juist hartstikke handig, zo'n baardje.
"Baardje"quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zie, is juist hartstikke handig, zo'n baardje.
Dat mag ik hopen zo met je neus er net bovenquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:10 schreef I het volgende:
[..]Die baardolie die ik gebruik ruikt ook zo lekker
Jaaaaquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:09 schreef I het volgende:
[..]
Precies.Oeh, daar heb ik ook wel echt weer zin in. Paar maandjes nog.
Niks mis met je baardgroeiquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:09 schreef I het volgende:
Dat van mij is ook niet optimaal, maar ik probeer er nog wat van te maken.
Metromannetjequote:Op zondag 27 oktober 2019 02:10 schreef I het volgende:
[..]Die baardolie die ik gebruik ruikt ook zo lekker
quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen zo met je neus er net boven
Metroman heeft toch juist geen baard?quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen zo met je neus er net boven
WIDM wordt helaas per seizoen wel steeds wat minder ja, met af en toe een opleving tussendoor.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaaaaAl hoop ik wel dat het komende seizoen beter is dan de vorige. Toen had ik er (na heel veel voorpret) al na 3 afleveringen niet zo'n zin meer in.
[..]
Niks mis met je baardgroei
Er blijven toch altijd wel ergernissen ontstaan in zo'n programma, da's wel jammer. Maar ik heb me er toch nog wel goed mee vermaakt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaaaaAl hoop ik wel dat het komende seizoen beter is dan de vorige. Toen had ik er (na heel veel voorpret) al na 3 afleveringen niet zo'n zin meer in.
Dat stelt mij wel enigszins gerust.quote:[..]
Niks mis met je baardgroei
Dus voor jou is het niet 'Fear the beard' maar 'Smell the beard.'quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:14 schreef I het volgende:
[..]
Mja, je hebt ook van die typische parfumgeurtjes, dat is echt ellendig. Dit is gewoon echt een lekker subtiel geurtje, maar toch echt fijn.
De finale wordt inderdaad wel elk jaar echt steeds meer cringy ja. Man man man. Laat ze dat gewoon lekker als een soort 'extra show doen', en die ontknoping gewoon lekker wél in een normale uitzending plakken. Wat een drama, dat gedoe er omheen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
WIDM wordt helaas per seizoen wel steeds wat minder ja, met af en toe een opleving tussendoor.
Dat komt vooral dat de opdrachten steeds inspiratielozer worden, er steeds minder uit te halen valt en er steeds meer met de montage wordt gestuurd. Plus dat de laatste aflevering in Vondel CS verschrikkelijk is.
Maar daar staat tegenover dat er geen programma is waar je zoveel met anderen over kan blijven praten. De plaatjes altijd erg mooi zijn en nog genoeg anderen redenen om toch maar wel te blijven kijken.
Jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:18 schreef Redefine het volgende:
En op zich is een van de meest memorabele WIDM momenten nog niet zo lang geleden.
'Kiev? We zitten niet in Kiev vriend.'
quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:17 schreef I het volgende:
[..]
De finale wordt inderdaad wel elk jaar echt steeds meer cringy ja. Man man man. Laat ze dat gewoon lekker als een soort 'extra show doen', en die ontknoping gewoon lekker wél in een normale uitzending plakken. Wat een drama, dat gedoe er omheen.
Ik heb nooit begrepen wat er nou zo leuk is aan dat programma.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:18 schreef Redefine het volgende:
En op zich is een van de meest memorabele WIDM momenten nog niet zo lang geleden.
Dat is júíst het dingetje ja.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nooit begrepen wat er nou zo leuk is aan dat programma.![]()
Maar goed, ik heb het ook nooit gekeken. Daar zou het aan kunnen liggen.![]()
Dat zal het wel zijn idd.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:22 schreef I het volgende:
[..]
Dat is júíst het dingetje ja.Als je een beetje begrijpt hoe het spel werkt, wat ze er voor moeten doen, en je leeft echt mee met dire groep, dan zit je er middenin en is het gewoon heel verslavend.
Dat had wel gekund ja. Maar de kans is ook gewoon groot dat je het nooit wat aan had gevonden. Niet iedereen kan hetzelfde leuk vindenquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn idd.
Ik had bij het eerste seizoen al niet het idee dat ik het wat ging vinden, dus nooit aan begonnen.
Misschien als ik de promo niet gezien had en ik het gewoon eens tegen was gekomen dat ik er dan ook helemaal in zat nu.
Dit ja.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat had wel gekund ja. Maar de kans is ook gewoon groot dat je het nooit wat aan had gevonden. Niet iedereen kan hetzelfde leuk vinden
Toch vond in 2017 en 2018 nog wel goede seizoenen. Het was vooral afgelopen seizoen dat de verveling al vroeg toesloeg.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
WIDM wordt helaas per seizoen wel steeds wat minder ja, met af en toe een opleving tussendoor.
Dat komt vooral dat de opdrachten steeds inspiratielozer worden, er steeds minder uit te halen valt en er steeds meer met de montage wordt gestuurd. Plus dat de laatste aflevering in Vondel CS verschrikkelijk is.
Maar daar staat tegenover dat er geen programma is waar je zoveel met anderen over kan blijven praten. De plaatjes altijd erg mooi zijn en nog genoeg anderen redenen om toch maar wel te blijven kijken.
Dat zou natuurlijk ook gewoon kunnen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat had wel gekund ja. Maar de kans is ook gewoon groot dat je het nooit wat aan had gevonden. Niet iedereen kan hetzelfde leuk vinden
De beelden van Colombia waren inderdaad mooiquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:16 schreef I het volgende:
[..]
Er blijven toch altijd wel ergernissen ontstaan in zo'n programma, da's wel jammer. Maar ik heb me er toch nog wel goed mee vermaakt.Ik zat er ook wel weer compleet naast qua gekozen mol.
Maarja, heb vooral ook genoten van de shots van het land waar ze waren. Colombia
At your servicequote:
Niemand ook echt die dat hele Vondelpark publiek interesseert, en wat er op social media gezegd wordtquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:17 schreef I het volgende:
[..]
De finale wordt inderdaad wel elk jaar echt steeds meer cringy ja. Man man man. Laat ze dat gewoon lekker als een soort 'extra show doen', en die ontknoping gewoon lekker wél in een normale uitzending plakken. Wat een drama, dat gedoe er omheen.
Dat was geweldigquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:18 schreef Redefine het volgende:
Ja, daar ligt het aanquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nooit begrepen wat er nou zo leuk is aan dat programma.![]()
Maar goed, ik heb het ook nooit gekeken. Daar zou het aan kunnen liggen.![]()
En kwam ook echt dichtbij toenquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:21 schreef I het volgende:
En die actie van Jan met die interviews waar hij constant voorbij liep, vond ik ook geweldig
Deze man weetquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:28 schreef I het volgende:
Al is WIDM wel iets dat iedereen gewoon geweldig moet vinden.
ftfyquote:
Dat vind ik vooral jammer ja, van die acties die je gewoon totaal niet doorgehad kan hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De beelden van Colombia waren inderdaad mooiIk zat er ook naast qua mol, maar ik had sowieso al niet echt een mol. Veel van Merels molacties zijn ook niet in beeld gebracht. Met dat lasergamen en dan later dat spel in de autootjes, dat ze het gestolen geld gebruikte, dat kon de kijker met geen mogelijkheid weten.
Precies dat ja.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niemand ook echt die dat hele Vondelpark publiek interesseert, en wat er op social media gezegd wordtAllemaal onnodige schermvullerij.
Ik mis de seizoenen dat het lekker op dat landgoed werd opgenomen en we lekker veel molacties te zien kregen
Weten en kletsen kan samen gaan!quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
ftfy![]()
Ik denk dat je autocorrect weer bezig was.![]()
Jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En kwam ook echt dichtbij toenWas echt heel gevaarlijk ook nog
Ja, maar spreekwoordelijk gezien is dat niet voor de hand liggend.quote:
Inderdaad; die "hint" met die puzzel in de leader was ook zo stom. Elke week weer een puzzelstuk erbij, de fans helemaal gaan zitten puzzelen, ze denken een gezicht te zien, en... uiteindelijk blijkt dat er een puzzel náást lag (nooit in beeld gebracht verder) die het hoofd van Merel liet zien.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:41 schreef I het volgende:
[..]
Dat vind ik vooral jammer ja, van die acties die je gewoon totaal niet doorgehad kan hebben.Da's voor de kijker toch helemaal niks aan.
Ja, gewoon meteen in de eerste minuten ontknoping, en verder lekker molacties kijken.quote:
Heel jammer ja.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Inderdaad; die "hint" met die puzzel in de leader was ook zo stom. Elke week weer een puzzelstuk erbij, de fans helemaal gaan zitten puzzelen, ze denken een gezicht te zien, en... uiteindelijk blijkt dat er een puzzel náást lag (nooit in beeld gebracht verder) die het hoofd van Merel liet zien.Dan ben je gewoon op een gemene manier de kijker aan het foppen.
Preciesquote:[..]
Ja, gewoon meteen in de eerste minuten ontknoping, en verder lekker molacties kijken.Niks geen publiek buiten, of publiek in de zaal, of Twitter, etc. of ellenlange voorbesprekingen.
De "meet de mol" opdrachten vind ik altijd heel tof inderdaadquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:42 schreef I het volgende:
[..]
JaEcht tof gedaan.
![]()
Ik vond dat seizoen met Jon van Eerd ook wel echt tof. Met die finale van projecties op van die beelden in zo'n oud gebouw, en dat de kandidaten gewoon oog in oog met de mol konden staan als ze bepaalde keuzes hadden gemaakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |