Beide opties geven een behoorlijk slecht perspectiefquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:42 schreef Blues het volgende:
Mogelijkheid 1.
Dat ze in mijn moeders flat hebben gelegen, daar is mijn zus ingetrokken toen ze dakloos werd (lang verhaal) na mijn moeders vertrek naar aanleunwoning en later overleden is mijn zus in die flat blijven wonen..zus is in 2013 overleden met mogelijke schulden dus daar mochten we het huis niet meer van leeghalen ihk van 'van de erfenis afzien'
Mogelijkheid 2.
Broer in Duitsland waar ik geen contact meer mee heb zou ze mogelijk kunnen hebben, maar zowel zijn dochter als mijn andere zus hebben het nagevraagd en hij zegt ze niet te hebben... niet dat ik dat geloof maar ok
Beetje flauw dat je meteen mij compleet exposed met die ene foto die je allang weg zou gooienquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:49 schreef golfer het volgende:
Umpiedumpie verzuimde de nieuwe te openen.
[ afbeelding ]
Wij zijn echt jouw extern geheugenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:52 schreef Zilverberk het volgende:
Mooie benen in de OP.
Tevens handig dat ik had gepost dat de taart in de oven stond, was de kookwekker vergeten aan te zetten.
Die heeft het al meerdere keren op mijn verzoek gevraagd. Dus nou ja, ik zal het maar geloven.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beide opties geven een behoorlijk slecht perspectiefJakkes, wat vervelend. Ik dacht trouwens dat je bij afzien van erfenis nog wel foto's en dergelijke mocht hebben. Kunnen ze toch niks mee. Maar dat weet ik niet zeker. Niet dat je daar nu nog iets aan hebt.
En mocht het bij die broer zijn, dan heb je nog kans dat het weer boven water komt via zijn dochter,
Meh, ik drink even nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:11 schreef Zilverberk het volgende:
Waarom afschuiven op Barrel? Jij kan morgen ook een kater hebben, toch?
Wat naarquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Die heeft het al meerdere keren op mijn verzoek gevraagd. Dus nou ja, ik zal het maar geloven.
Nee, je mag het huis niet meer betreden omdat je dan in de ogen van de wet niet afziet van de erfenis omdat je spullen uit het huis haalt.
Zoiets.
We zijn er wel geweest hoor, illegaal, met kerst, sleutel bij de buuv gevraagd omdat ze die toch in moest leveren en snel een paar dingen gezocht/gepakt met pijn in ons buik. Verder niet goed grondig gekeken. Zonde & jammer.
Helaas heb je gelijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:54 schreef Blues het volgende:
Die heeft het al meerdere keren op mijn verzoek gevraagd. Dus nou ja, ik zal het maar geloven.
Nee, je mag het huis niet meer betreden omdat je dan in de ogen van de wet niet afziet van de erfenis omdat je spullen uit het huis haalt.
Zoiets.
We zijn er wel geweest hoor, illegaal, met kerst, sleutel bij de buuv gevraagd omdat ze die toch in moest leveren en snel een paar dingen gezocht/gepakt met pijn in ons buik. Verder niet goed grondig gekeken. Zonde & jammer.
Ik zou ook gewoon hebben "ingebroken"quote:Als je een erfenis weigert, ben je niet meer verantwoordelijk voor de achtergebleven schulden. Je wordt niet meer betrokken bij de verdere afwikkeling en hebt ook geen recht meer op de nalatenschap. Bedenk dat dit ook geldt voor foto’s, brieven en andere persoonlijke spullen.
Wees maar blij dat ik hier niet die andere foto van jouw nog harigere intieme delen heb gepost.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:53 schreef Uhmmpie het volgende:
Beetje flauw dat je meteen mij compleet exposed met die ene foto die je allang weg zou gooien
Dubbele kater hier. Elke dag weer..quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh, ik drink even nietMaandag naar de tandarts en mijn enkel moet ook nog helen
Mooierdsquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:02 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dubbele kater hier. Elke dag weer..
[ afbeelding ]
Dat doe je toch niet... want ruzie met bluesje danquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Wees maar blij dat ik hier niet die andere foto van jouw nog harigere intieme delen heb gepost.
Man, wat verstandig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh, ik drink even nietMaandag naar de tandarts en mijn enkel moet ook nog helen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die linker is wel echt echt echt heel vervelend op het moment.quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:04 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Man, wat verstandig.
Saaie lul ikkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:07 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Die linker is wel echt echt echt heel vervelend op het moment.
Die wil zoveel aandacht..
En als hij dat niet meteen krijgt gaat ie dingen over de vloer gooien.
Hij wil letterlijk continu aandacht in de vorm van aaien en kroelen.
Superlief maar ik wil ook weleens bewegen en die andere 2 willen ook aandacht
Prachtig verslag. Jij doet echt toffe dingen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor de fans: TRV / Fles' Travelsnacks #5
Leuke foto's, flesquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik eigenlijk ook welquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuke foto's, flesEn ik wil ook zo'n bordje op mijn wc-deur
Dank jequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Prachtig verslag. Jij doet echt toffe dingen.
Uhu... logisch en echt kattengedrag op zich.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Doet poes hier ook als het eten te laat komt. Klooien, klieren, headbutting en als dat niet helpt gaat ze haar zoon terroriseren of mijn bank slopen.
Nog meer wensen, voordat ik getolereerd kan blijven worden?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:19 schreef Isabeau het volgende:
A la cul mis ik wel meer voedselfoto'sNu je hier rondhangt, moet je daar echt meer aandacht aan besteden
(voor flash)
Dat is wel serieus goed resultaatquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sinds ik een jaar of wat geleden een tijdje heb geīnvesteerd in een zapper (Lumea) heb ik al jaren mijn benen niet hoeven te ontharen
Nee nee, getolereerd word je alquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog meer wensen, voordat ik getolereerd kan blijven worden?
Bij mij had het heel weinig effectquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sinds ik een jaar of wat geleden een tijdje heb geīnvesteerd in een zapper (Lumea) heb ik al jaren mijn benen niet hoeven te ontharen
Ik vind je bordje leukquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:29 schreef Molo het volgende:
Mijn CUL bijdrage van vandaag tot nu toe
Mijn platbroodje is al op, vandaar leeg bord
[ afbeelding ]
Robinquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind je bordje leukWie hield er hier ook al weer niet van bordjes met motiefjes?
Phehehequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind je bordje leukWie hield er hier ook al weer niet van bordjes met motiefjes?
En ik wilde dit linkje delen omdat ik er vrolijk van werdZijn beschrijvingen zijn über cute. Maar geloof dat het vooral ging om het gender-berichtje er onder
https://imgur.com/gallery/9NwVeY9 met allemaal ant-emoji-reviews
1e plaatje:
[ afbeelding ]
Leuk verslag incl. foto's. Veel gedaan en gezienquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Enige consort wat ik verder heb geprobeerd waren mijn okselsquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is wel serieus goed resultaat
Werkt dat net zo goed op kont en consorten?
Jammerquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij mij had het heel weinig effect
Ja ze stonden ons echt een beetje op te wachtenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Leuk verslag incl. foto's. Veel gedaan en gezien
Die glijbaan
Mooie zonsondergang foto's
Gozo, herkenbaar
Jouw foto:
[ afbeelding ]
De onze van ong. dezelfde plek!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was erg glad daar en er waren alleen maar duikers, bijna geen toerista's met bootjes die dag.
Bijzondere plek he!
Gaaf dat parasailen en flyboarden!
Ja, goed hč?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, jammer van de wind maar wat een weertje verder hier op de Veluwe
Ja hier ook blonde haren, en grijs down therequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 14:14 schreef minilot het volgende:
Lumea gegoogeld. Philips geeft aan: ongeschikt voor blonde haartjes. Aldus ongeschikt voor mij. Jammer, klonk wel goed!
En met Robin inzake hekel aan zulke borden.
Iets onder de Veluwe is het ook niet windstil. Kwam achter een flat vandaan en waaide bijna van de fiets. Zometeen moet ik er weer langs, nu even oppassenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, jammer van de wind maar wat een weertje verder hier op de Veluwe
Wij hebben net ook een tijdje gewandeldquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 14:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, goed hč?Ik ben net pas binnen van een paar uur buiten
Die kleine nog geen foto's laten maken met je gear?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 14:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wij hebben net ook een tijdje gewandeldWas wel gezellig met z’n drieeen maar tijd om fotos te maken is er niet
Tjeeequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik wilde dit linkje delen omdat ik er vrolijk van werdZijn beschrijvingen zijn über cute. Maar geloof dat het vooral ging om het gender-berichtje er onder
https://imgur.com/gallery/9NwVeY9 met allemaal ant-emoji-reviews
1e plaatje:
[ afbeelding ]
Ik zie nu pas die hele lijst, wowquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TjeeeWat een tijd iemand daar in gestoken heeft ook
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 14:19 schreef Molo het volgende:
Mijn Ramones shirt past, op bruine nette ribcordrok, goeie combinatie van stijlen al zeg ik het zelf
Neequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 14:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Die kleine nog geen foto's laten maken met je gear?
Met kruidnoten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 15:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil best graag een stoofperencrumble.
Vriendin van me epileert altijd haar armen. Portugese en ik snap dat wel, ze lijkt anders echt een soort van gorillaquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 14:54 schreef AnneX het volgende:
Zaterdagse routine van hf box, boodschappen, tanken en tuincentrum voor 2 witte chrysanten.
Extra: bed verschonen en 2 wassen draaien.
Nu even met de benen hoog, want vanavond weer een sociaal gebeuren.
Dat is # 4 deze week...zo is er niks en zo is het volgepland.![]()
Gut, ben ook niet van eetborden met motiefjes.
En blonde haartjes heb ik altijd mooi laten zitten.
Heel vroeger wél geblondeerd toen de haartjes donker waren.
Haartjes op de armen? scheren jullie dan ook?
En wie heeft bedacht dat benen glad zullen zijn
Ja, die mag je inleverenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 15:26 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb alleen appeltaart en Schwarzwälder Kirsch, sorry.
Dat klinkt ook goddelijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 15:18 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zo goddelijk geluncht mensen.Er was platbrood met labneh, pita met buikspek, papadum met ceasar salad een lenterolletje en een beetje kokossoep.
Hier enkel warme appelflap.. sorry ook.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 15:26 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb alleen appeltaart en Schwarzwälder Kirsch, sorry.
Altijd nog beter dan haverkoekjes (uit een pak)quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 15:53 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier enkel warme appelflap.. sorry ook.
Ik hoop dat m'n beenharen ook vlassig en blond worden als ik ze lang genoeg niet scheerquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt ook goddelijk
@:AnneX ooit een keer de haartjes op mijn armen geschoren. Instant spijt. Want kwamen donker en dikker terugDus dan moet je of blijven scheren of een tijdje doorbijten. Nu heel wat jaren later weer genormaliseerd naar vlassige, amper zichtbare blonde haartjes.
Kwark? Skyr?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 16:38 schreef Tele6 het volgende:
Zoiets tussen ijs en stevige room in, hoe heet het ook alweer.
Parfait?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 16:38 schreef Tele6 het volgende:
Semifreddo?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 16:38 schreef Tele6 het volgende:
Op CUL-vlak:
Kerriesoep (room, bloem, kerrie, stukjes appel)
Minibroodjes/bagels/sandwiches met zalm/kaas/geitenkaas/rosbief
Al met almaar hé, oma had lol. Oudtantes hebben zich ook vermaakt al waren de broodjes met geitenkaas te eng en onbekend.
180 jaar Haarlem - Amsterdam. Was wel aardig. Maar na een kwartiertje heb je het wel gezien.quote:
Oh ja dat was in september natuurlijk. 20 september geloof ik. Najaquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 17:08 schreef borisz het volgende:
[..]
180 jaar Haarlem - Amsterdam. Was wel aardig. Maar na een kwartiertje heb je het wel gezien.
Andersom en officieel niet eens Amsterdam, maar Station d’Eenhonderd Roe lag net buiten Amsterdam en viel onder de gemeente Sloten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 17:08 schreef borisz het volgende:
180 jaar Haarlem - Amsterdam. Was wel aardig. Maar na een kwartiertje heb je het wel gezien.
Wat doe je altijd leuke dingen als je vrij bent, boriszquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 16:50 schreef borisz het volgende:
Rommelzaterdag tussen de halve finale van het WK Rugby en nu de kwalificatie voor het hockey.
Ben naar het Haarlem museum geweest. Waren nu twee tentoonstellingen over de eerste trein Haarlem-Amsterdam en over Schalkwijk. Dat laatste was toch een beetje mwah. Had iets meer verwacht over de geschiedenis, bouw, opzet, architectuur enz. Was iets te kort door de bocht woningnood dus bouwen maar.
Mja ik vind het stiekem wel erg lekkerquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 16:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan haverkoekjes (uit een pak)
Hm paar keer alquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 17:22 schreef Myraela het volgende:
Iemand hier eens naar de Swan Market geweest? Ik zit te twijfelen om te gaan. Lijkt me wel leuk om vast kerstcadeautjes uit te zoeken.
Zijn ook de enige koekjes die ik lekker vind (niet zo zoet), maar vergeleken met het lekkers dat vandaag langskomtquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 17:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja ik vind het stiekem wel erg lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben drie uur aan het schrobben geweest. Nu ben ik een tikje stief. Maar de vloer is behoorlijk tamelijk nogal veel schoner. De honden vinden het prima liggen, zo'n schone vloer.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Dat is redelijk recent veranderd: je mag nu gewoon in vol daglicht rondlopen en spullen die geen geldelijke maar wel emotionele waarde hebben, meenemen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beide opties geven een behoorlijk slecht perspectiefJakkes, wat vervelend. Ik dacht trouwens dat je bij afzien van erfenis nog wel foto's en dergelijke mocht hebben. Kunnen ze toch niks mee. Maar dat weet ik niet zeker.
Dat is een stuk humaner ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 17:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is redelijk recent veranderd: je mag nu gewoon in vol daglicht rondlopen en spullen die geen geldelijke maar wel emotionele waarde hebben, meenemen.
Hmm maar wat nou als ik oma’s rolex... als zeer emotioneel waardevol beschouw?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 17:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is redelijk recent veranderd: je mag nu gewoon in vol daglicht rondlopen en spullen die geen geldelijke maar wel emotionele waarde hebben, meenemen.
Goede vraag, ik denk dat je daarmee de erfenis automagisch hebt geaccepteerd en dus opdraait voor de uitstaande schulden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm maar wat nou als ik oma’s rolex... als zeer emotioneel waardevol beschouw?
Dan neem ik aan dat ik gewoon pech heb?
Tsja, dan voldoet dat niet aan de voorwaarde: Geen geldelijke waarde, wel emotionele.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm maar wat nou als ik oma’s rolex... als zeer emotioneel waardevol beschouw?
Dan neem ik aan dat ik gewoon pech heb?
Leuk, gaat het de hele avond door?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:01 schreef AnneX het volgende:
Her feestje is vanmiddag al begonnen...als een klein filmfestival voor fijne mensen![]()
Dus links en rechts fijne mensen 👍🏼
Eerste film was een vermakelijke roadmovie Little Miss Sunshine
turkse / marokkaanse groentewinkel?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:53 schreef Uhmmpie het volgende:
Mijn avondeten zo..
https://www.notquitenigel(...)ked-tom-yum/amp.html
Behalve dan de kaffir lime blaadjes want echt geen idee hoe ik daar aan zou moeten komen.
Rolex in de vuilnisbak gooien, dan is dat ook opgelost tochquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja, dan voldoet dat niet aan de voorwaarde: Geen geldelijke waarde, wel emotionele.
Waarbij het eerste wel een harde eis is, het tweede niet. Als je gewoon de vuilnis meeneemt mag het ook, zeg maar. In tegenstelling tot die rolex waar je zo aan gehecht bent.
Klinkt als een goede dagquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een heerlijke dag om in de tuin te werken. Er zijn weer ene berg kleine klusjes gedaan. En ik heb eindelijk de laatste aardappels geoogst, toch nog een kilo of 5. De ramen aan de achterkant zijn ook gezeemd, voor de tweede keer sinds we hier wonen. Ik heb gelijk de serre meegenomen, die ramen zijn 20 jaar geleden waarschijnlijk voor het laatst gezeemd. Het ziet er toch wel een stuk beter uit zo.
Nu nog een kwartiertje zitten, dan uit eten![]()
Prima dag dus. Schone ramen, ik hou ervan (niet van ze schoonmaken)quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een heerlijke dag om in de tuin te werken. Er zijn weer ene berg kleine klusjes gedaan. En ik heb eindelijk de laatste aardappels geoogst, toch nog een kilo of 5. De ramen aan de achterkant zijn ook gezeemd, voor de tweede keer sinds we hier wonen. Ik heb gelijk de serre meegenomen, die ramen zijn 20 jaar geleden waarschijnlijk voor het laatst gezeemd. Het ziet er toch wel een stuk beter uit zo.
Welkom terug!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:58 schreef Aure het volgende:
Ohja, ik ben terug in onze tijdzonekapot moe. Ik vind die lange vluchten maar niks. Jip daarentegen deed het echt heel goed
Toko, koelkast of diepvries.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:53 schreef Uhmmpie het volgende:
Mijn avondeten zo..
https://www.notquitenigel(...)ked-tom-yum/amp.html
Behalve dan de kaffir lime blaadjes want echt geen idee hoe ik daar aan zou moeten komen.
Hmm hier in de buurt niet echt een toko...quote:
Hard gewerkt zeg! Nu hoeft het hopelijk lekker lang niet meer. Ik snap wel dat je moe bentquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 19:12 schreef fietsie het volgende:
- Dakkapel geschilderd, binnen en buiten.
- Achterdeur geschilderd, binnen en buiten
- Zijraam op 2e verdieping geschilderd, buiten.
- Zijraam naast voordeur geschilderd, binnen en buiten.
Nu moe. Op. Zo nog even de zooi opruimen.
Avondeten was een ovenschotel met rode aardappel, pompoen, verschillende kleuren wortelen en stukjes rode biet. Met wat kruiden en bouillon in de oven gegaard.
Varkenshaasjes erbij.
Komen jullie nooit in de serre? Na 20 jaar zal het toch haast matglas zijn of zo?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 17:52 schreef sigme het volgende:
Kennen jullie de ene die laminaat "onder d'r stand vindt"?WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben drie uur aan het schrobben geweest. Nu ben ik een tikje stief. Maar de vloer is behoorlijk tamelijk nogal veel schoner. De honden vinden het prima liggen, zo'n schone vloer.![]()
Inmiddels zo ver over dat je kunt blijven slapen op de nieuwe plek?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 19:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hard gewerkt zeg! Nu hoeft het hopelijk lekker lang niet meer. Ik snap wel dat je moe bent
Klinkt goed, lekker herfstig
Je was er nietquote:
Ik kan me echt niet storen aan knoflook bij zoenen of knuffelen eigenlijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:15 schreef Uhmmpie het volgende:
Dat was echt een almighty forelletje.
Dacht dat ik hem er wat te lang on had laten zitten.. maar hij smaakt echt veel beter dan de vorige keer.
Volgende keer dus maar weer iets te lang
Wel zoveel knoflook op dat ik een week niemand meer kan zoenen vrees ik.
(Al had ik de vorige keer nadat ik dit at... savonds eerst sjans van een vrouw en later van een iemand die half mijn leeftijd was)
Ik koop het per 100 blaadjes ofzo en kan dan weer even vooruit. Heb er dan wel een fietstochtje voor over.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 19:15 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm hier in de buurt niet echt een toko...
de tendens is hier meer surinaams en vooral turks.
Maar mijn favo turkse groentenboer is dicht.
En de andere kom ik liever niet.
Die zijn van het pro erdogan soort.. wat ze op zich zelf moeten weten... maar ik ben dus pas aan de beurt als letterlijk iedereen is geholpen.
Ook de mensen die na me binnenkomen..
wat dus doorgaans bebaarde turkse mannen zijn.
Dus dat was 1x... en dat vertik ik.
Rot naar een eiland als je zo gaat doen.
Maar moet binnenkort eens naar de markthal weer... en daar zit ook een fijne grote toko
Edit: ik gooi daarentegen nu de laatste forel uit de vriezer in de oven... dus heel zinvol is het niet meer.
Eens.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet storen aan knoflook bij zoenen of knuffelen eigenlijk
Roken is echt een dikke noooooooo, bier en whisky is juist lekker en knoflook is gewoon prima
Zongedroogde tomaatjes in olie lijkt mequote:
Oh ja, nu je het zegt!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zongedroogde tomaatjes in olie lijkt me
Ja ik wist dus niet dat zoiets bestond als harde en zachte dus ik heb het allebei gekocht en daarna wist ik nog niet welke nou de harde en welke de zachte was. Als dit de harde is, dan ligt die andere in de vriezer. Is dat ook fout misschien?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik zou voor zoiets zachte geitenkaas nemen, fles...
Ja ik heb ze in stukjes gesnedenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja, nu je het zegt!
Hopelijk wel in stukjes gesneden, zo heftig altijd zo'n heel stuk in je bakkes
Ik mik dit ook prima door warme gerechtjes, is wat pittiger dan de hele zachte.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik wist dus niet dat zoiets bestond als harde en zachte dus ik heb het allebei gekocht en daarna wist ik nog niet welke nou de harde en welke de zachte was. Als dit de harde is, dan ligt die andere in de vriezer. Is dat ook fout misschien?
Top!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb ze in stukjes gesneden
ja dit was ook een blok. Soort camembert-achtige opbouw. Maar met zachte zal Jagär wel van die amorfe witte klei bedoelen denk ik danquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik mik dit ook prima door warme gerechtjes, is wat pittiger dan de hele zachte.
Harde geitenkaas vind ik trouwens in mijn woordenboek geitenkaas aan een blok of plakken, zoals Goudse kaas.
Wat doe je er nog meer mee?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:24 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik koop het per 100 blaadjes ofzo en kan dan weer even vooruit. Heb er dan wel een fietstochtje voor over.
Logisch wel dat je niet naar winkels gaat waar je blijkbaar niet als klant wordt gezien.
Hehe maar jij wil me sowieso al niet zoenen dus dat maakt dan weer niet uitquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet storen aan knoflook bij zoenen of knuffelen eigenlijk
Roken is echt een dikke noooooooo, bier en whisky is juist lekker en knoflook is gewoon prima
Hoe ging de treinreis?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:25 schreef Jagärtrut het volgende:
uit Berlijn. Kapotmoe. Zo maar naar bed denk ik...
Je klinkt soms wel echt als de perfecte man P.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
Kaas- en chocofondue op het menu vanavondZelf gemaakt
Volgens de aanwezigen goed gelukt
Dacht ik ookquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:50 schreef Sarabi het volgende:
Ik dacht eigenlijk ook dat dit zachte geitenkaas was. Wist niet dat er nog zachtere is.
Nog een beetje een serieus verschil met de Ferrari's ?quote:
Ik leg het meestal in mijn mondquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik wist dus niet dat zoiets bestond als harde en zachte dus ik heb het allebei gekocht en daarna wist ik nog niet welke nou de harde en welke de zachte was. Als dit de harde is, dan ligt die andere in de vriezer. Is dat ook fout misschien?
die zachte is nou hard want vriezerquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik leg het meestal in mijn mondEventueel een korte stop in de koelkast. Vriezer zal het niet stuk van gaan.
Tevens: gewoon in knijpen, dan voel je welke zacht is.
No shit sherlockquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Tevens: gewoon in knijpen, dan voel je welke zacht is.
quote:
Alleen met warme handen aubquote:
Die klei is ook erg lekker maar wel erg subtiel van smaak vind ikquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dit was ook een blok. Soort camembert-achtige opbouw. Maar met zachte zal Jagär wel van die amorfe witte klei bedoelen denk ik danNja die gaat er volgende keer in
Ik koop sowieso geen kaas die in theorie mogelijk inknijpbaar is. Alleen harde kaas komt hier binnen.quote:
Oh my... je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik koop sowieso geen kaas die in theorie mogelijk inknijpbaar is. Alleen harde kaas komt hier binnen.
Ik eet niet om er onpasselijk van te wordenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh my... je weet niet wat je mist
Zachre kaas is zo lekker...
wel even op kamertemperatuur laten komen.
Slim!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die zachte is nou hard want vriezerEn ik had hem ingevroren omdat hij een korte datum had en ik op vakantie ging, vandaar
Je wordt ook helemaal niet onpasselijk van zachte kaasquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik eet niet om er onpasselijk van te worden
Hetis kaas tenslotte...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Slim!
Al eet ik die zachte ook nog wel rustig nog op als het een maand over datum is![]()
Kan makkelijk
Ze gaan toch het donker in.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zit iets in waardoor alles uitzet, ze zijn helemaal opengebarsten
Eiquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zit iets in waardoor alles uitzet, ze zijn helemaal opengebarsten
Oow zeker wel. Zo iets ultiem smerigs als Brie bijvoorbeeld helpt me prima de eerdere maaltijd weer te terug te leveren, in zurigeklontjesvorm.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:16 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Je wordt ook helemaal niet onpasselijk van zachte kaas
Ik had laatst blauwaderkaas die allerlei andere kleuren begon te worden. Die heb ik toch maar weggedaan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Slim!
Al eet ik die zachte ook nog wel rustig nog op als het een maand over datum is![]()
Kan makkelijk
Ja dat zat in die andere ook al. Eem kijkm of dit weer postnataal terugkrimpt soortvan.quote:
Al geproefd?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat zat in die andere ook al. Eem kijkm of dit weer postnataal terugkrimpt soortvan.
Bij kaasbevattende zaken is het vaak lekkerder om deze in bijna-lava-staat op te eten, vind ik. Bijna je mond verbranden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat zat in die andere ook al. Eem kijkm of dit weer postnataal terugkrimpt soortvan.
Oh, zo lekker, zachte, uitgelopen boerenbrie, of munsterquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow zeker wel. Zo iets ultiem smerigs als Brie bijvoorbeeld helpt me prima de eerdere maaltijd weer te terug te leveren, in zurigeklontjesvorm.
Hij bedoelt kotsquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh, zo lekker, zachte, uitgelopen boerenbrie, of munster
Gister, gefrituurde brie, zo lekkerquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:21 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Bij kaasbevattende zaken is het vaak lekkerder om deze in bijna-lava-staat op te eten, vind ik. Bijna je mond verbranden.
Jawel dat welquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:21 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Bij kaasbevattende zaken is het vaak lekkerder om deze in bijna-lava-staat op te eten, vind ik. Bijna je mond verbranden.
Ja, dat ruikt lekker. Verf plus op gas koken. Weet niet waarom, maar dat geeft een bijzondere geur.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:21 schreef fietsie het volgende:
Funky luchtje hier; met koken (op gas) zijn de verf en terpentinedampen blijkbaar ook mee gaan fikken ofzo, in de gasvlam.
* Zilverberk is een tikje jaloers.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gister, gefrituurde brie, zo lekker
Met watergedragen verf heb ik het niet dus het zou dan toch aan de vluchtige stoffen moeten liggen in echte verf..quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:22 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ja, dat ruikt lekker. Verf plus op gas koken. Weet niet waarom, maar dat geeft een bijzondere geur.
Nee, maar dat gaat niet lang meer durenquote:
La casita en Velp (een van de extra’s van de maand)quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:23 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
* Zilverberk is een tikje jaloers.
Ik heb geen watergedragen verf buiten vingerverf.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met watergedragen verf heb ik het niet dus het zou dan toch aan de vluchtige stoffen moeten liggen in echte verf..
Fijn dat t smaakt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Smaakt prima. Beetje hoog in de peper, dat moet ik nogeens afleren. En er mag wel IETS meer tomaat in. Je ziet het wel maar je proeft het niet. De pesto trouwens ook niet. Jullie met je 10:2:1![]()
Volgende keer is 5:2:1 ook best
Het smeert brak... maar schijnt gezonder te zijn in huis. Heb ik me laten vertellen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:32 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb geen watergedragen verf buiten vingerverf.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Smaakt prima. Beetje hoog in de peper, dat moet ik nogeens afleren. En er mag wel IETS meer tomaat in. Je ziet het wel maar je proeft het niet. De pesto trouwens ook niet. Jullie met je 10:2:1![]()
Oh, ik wil juist nķķit meer mooie witte lak die geel verkleurt, of onzichtbare lak die geel verkleurt, doe mij maar waterverf. Stinkt niet, droogt snel en blijft z'n eigen kleur houden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:32 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb geen watergedragen verf buiten vingerverf.
Dat zal er ongeveer hetzelfde uitzien. Ik zie net trouwens dat die andere kaas ook een witschimmelkorst heeft. Geen klei dus. Nou ja ik vind het zo ook wel best eigenlijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:40 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
Ik kijk nu al uit naar (de foto's van) de volgende batch.
Helaas blijkt dat hier niet het geval (Flexa).quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik wil juist nķķit meer mooie witte lak die geel verkleurt, of onzichtbare lak die geel verkleurt, doe mij maar waterverf. Stinkt niet, droogt snel en blijft z'n eigen kleur houden.
Ik had rode kozijnen die ik met n nattig doekje afveegde, toen had ik ineens een rood poetsdoekje.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik wil juist nķķit meer mooie witte lak die geel verkleurt, of onzichtbare lak die geel verkleurt, doe mij maar waterverf. Stinkt niet, droogt snel en blijft z'n eigen kleur houden.
Ja dat hoort dan weer niet natuurlijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:18 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik had laatst blauwaderkaas die allerlei andere kleuren begon te worden. Die heb ik toch maar weggedaan.
Hij rook wel lekker funky, maar ik durfde het toch niet aan.
PolkadotFlesquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
En oeh wat passen ze perfect in een rond bakje met affreuze stippeltjes dat ik vanmiddag bij de Action vondDikke prima dit.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:18 schreef Zilverberk het volgende:
Ik had laatst blauwaderkaas die allerlei andere kleuren begon te worden.
Is dat zo’n half rondje met een bijan halve cm dikke “schil”.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zal er ongeveer hetzelfde uitzien. Ik zie net trouwens dat die andere kaas ook een witschimmelkorst heeft. Geen klei dus. Nou ja ik vind het zo ook wel best eigenlijk
Deze vrouwquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Bettine bedoel je?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Is dat zo’n half rondje met een bijan halve cm dikke “schil”.
Die is echt zoooo lekker.
Jaquote:
Nee het is een heel rondjequote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Is dat zo’n half rondje met een bijan halve cm dikke “schil”.
Die is echt zoooo lekker.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaer waren grotere ronde bakjes maar daar stond OF Mickey Mouse OF Captain America OF Spiderman op
Deze is er eentje uit een set van vier. Dus nu ga ik nog 3 van die setjes halen. Alleen om er 4 van deze maat te hebben
![]()
ze zijn er alleen maar in grijs met stippeltjes, mintgroen met stippeltjes en roze met stippeltjes. Wat zou jij doen?quote:
Lock&lock bakjes bij de HEMA halen zonder figuurtjes eropquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ze zijn er alleen maar in grijs met stippeltjes, mintgroen met stippeltjes en roze met stippeltjes. Wat zou jij doen?
Waar was je?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:52 schreef golfer het volgende:
*burb*
Uitzonderlijk lekker gegeten.![]()
Verslag volgt morgen,
Zal dinsdag in Eindhoven eens kijken dan, werk zit tegenover de Hemaquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Lock&lock bakjes bij de HEMA halen zonder figuurtjes erop![]()
Enige nadeel is dat die van kunststof zijn maar ik warm er niks in op dus vind dat prima voor voer mee naar werk
Ik heb ze in lichtblauwquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ze zijn er alleen maar in grijs met stippeltjes, mintgroen met stippeltjes en roze met stippeltjes. Wat zou jij doen?
Die waren dan zeker op vandaagquote:
Ik zag laatst ergens thermosbakjes. Kon je ‘s morgens iets warms in doen en zou geloof ik 6 uur warm blijvenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal dinsdag in Eindhoven eens kijken dan, werk zit tegenover de Hema
Ik warm er ook niks in op. Zou wel handig zijn als dat wel kon trouwens want die taartjes zijn veul lekkerder na een minuutje op 600 Watt![]()
ja of van die bentoboxen met een thermo-pad erbij, heb ik ook gezien. Warm maken ging dan op USB power, handig op kantoor. Is echt een hele formule 1 wetenschap dat Bento gebeuren tegenwoordigquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zag laatst ergens thermosbakjes. Kon je ‘s morgens iets warms in doen en zou geloof ik 6 uur warm blijven
Gerechten moeten vaak 'getweaked' worden. Dat is nou juist leuk.. voor de next time is het perfect.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Benieuwd naar!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:10 schreef Blues het volgende:
[..]
Gerechten moeten vaak 'getweaked' worden. Dat is nou juist leuk.. voor de next time is het perfect.
Over perfect gesproken.
Vanavond. Restaurant ML. Geweldig.Morgen fotoverslag
Voor als je tetten zich er een weg uit schrikken?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:12 schreef Blues het volgende:
Morgenmiddag naar de Joker
En daarvoor ff een paar goed passende BH's scoren
Het wordt gaandeweg beter jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:10 schreef Blues het volgende:
Gerechten moeten vaak 'getweaked' worden. Dat is nou juist leuk.. voor de next time is het perfect.
Nee das dan om de hoek.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Voor als je tetten zich er een weg uit schrikken?
Ah!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier deze zijn het Molo: https://www.action.com/nl-nl/p/vershoudboxen/
Misschien zijn ze er dan alleen in grijs, blauw en roze
Benieuwd naar jullie foto'squote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
https://www.mlinhaarlem.nl/nl/restaurant/
In de sterrentent.
quote:
Mja of ze zijn oudere serie ofzo...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die waren dan zeker op vandaagMaar dan zou ik natuurlijk 4 setjes in 4 kleuren nemen
Ja maar mijn taartjes zijn rond dus dat kan niehieeeetttttquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Ik wil alleen vierkant en langwerpig want efficiënter in den koelkascht
Rond in vierkant kan heul wel meneerquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar mijn taartjes zijn rond dus dat kan niehieeeettttt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
Oeh, mooooooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt het overleefdtdtdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koud daar?
Moermansk nu denk ik?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nee zeg.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Nieuwe bh's shoppen![]()
Mag golfer meebeslissen?
Wel handig voor als ik moedermelk efficiënt wil gaan afkolven. Lees ik netquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:15 schreef Uhmmpie het volgende:
En eh.. dit weleens overwogen?
Speciaal gemaakt om dingen in te kunnen invriezen en opwarmen.
Al zijn ze niet ideaal voor je eh.. dingesen denk ik.
https://www.baby-dump.nl/(...)EEAQYCSABEgIJX_D_BwE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tis net of jullie uit een buitenaards, bermudagroenedriehoek komen varen![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:59 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Je klinkt soms wel echt als de perfecte man P.
Al die vrouwen weten niet wat ze missen
Oh ja, excusesquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee zeg.
Het moet lekker zitten. Het is om te dragen, niet om naar te kijken
Sorryquote:
Mannenmelk mag ookquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel handig voor als ik moedermelk efficiënt wil gaan afkolven. Lees ik net
Daar kocht ik ze de eerste keer voor ja... maar ze zijn ideaal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel handig voor als ik moedermelk efficiënt wil gaan afkolven. Lees ik net
Rond t vriespunt.. Murmansk inderdaadquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt het overleefdtdtdtKoud daar?
Moermansk nu denk ik?
haha nee we zijn net rusatomflot voorbijquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:20 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Tis net of jullie uit een buitenaards, bermudagroenedriehoek komen varen
Wat maakte de reis zo ruk?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Rond t vriespunt.. Murmansk inderdaadlaatste keer dit jaar
Ohoh wat prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Fijn. Altijd al 180 ml van mee naar m'n werk willen nemen. Om het daar op te warmen.quote:
Kleutersquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fijn. Altijd al 180 ml van mee naar m'n werk willen nemen. Om het daar op te warmen.
Primaquote:
We verplaatsen alle zooi morgen. Ik zou m'n matje en slaapzak kunnen nemen en daar gaan slapen, maar morgen komen m'n verhuishelpers naar m'n oude kamer dus het is wel handig als ik daar gewoon al ben. Morgennacht slaap ik in m'n eigen bed in m'n nieuwe huisquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 19:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Inmiddels zo ver over dat je kunt blijven slapen op de nieuwe plek?
Haha of wel maar bang dat het niet stoer genoeg isquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Primamaar voor mijn doel gewoon niet zo geschikt
Top; klinkt als een goed geplande verhuisdagquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
We verplaatsen alle zooi morgen. Ik zou m'n matje en slaapzak kunnen nemen en daar gaan slapen, maar morgen komen m'n verhuishelpers naar m'n oude kamer dus het is wel handig als ik daar gewoon al ben. Morgennacht slaap ik in m'n eigen bed in m'n nieuwe huis(ik kijk er nu al naar uit)
VERHUISUPDATE
Alles is ingepakt. Resultaat: 7 1/2 doos en een boel dingen die te groot zijn voor dozen (grrr).
Ik ben blij dat ik het soort persoon ben dat altijd een stapeltje kranten achter de hand houdt als ze weer eens een tijdelijk abonnement heeft gehad: al m'n kopjes en borden zitten als het goed is nu veilig verpakt![]()
Morgenochtend 9:30 komt E met auto, een uurtje later sluiten A en B aan. Dan hebben E en ik hopelijk al een boel dozen verplaatst, zodat er ruimte is om de meubels uit elkaar te halen en te verplaatsen. Eind van de dag rijdt m'n vader langs met de eettafel die van m'n oma komt
mooi werkquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:30 schreef Lot_1 het volgende:
Mensen, ik heb vandaag een muurtje gestuctHet is best mooi geworden! Nog niet dik genoeg dus morgen of overmorgen nog een laagje er over heen. Na het schuren zal het er behoorlijk strak uitzien, verwacht ik
![]()
Dat gaat goed zo te lezenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
We verplaatsen alle zooi morgen. Ik zou m'n matje en slaapzak kunnen nemen en daar gaan slapen, maar morgen komen m'n verhuishelpers naar m'n oude kamer dus het is wel handig als ik daar gewoon al ben. Morgennacht slaap ik in m'n eigen bed in m'n nieuwe huis(ik kijk er nu al naar uit)
VERHUISUPDATE
Alles is ingepakt. Resultaat: 7 1/2 doos en een boel dingen die te groot zijn voor dozen (grrr).
Ik ben blij dat ik het soort persoon ben dat altijd een stapeltje kranten achter de hand houdt als ze weer eens een tijdelijk abonnement heeft gehad: al m'n kopjes en borden zitten als het goed is nu veilig verpakt![]()
Morgenochtend 9:30 komt E met auto, een uurtje later sluiten A en B aan. Dan hebben E en ik hopelijk al een boel dozen verplaatst, zodat er ruimte is om de meubels uit elkaar te halen en te verplaatsen. Eind van de dag rijdt m'n vader langs met de eettafel die van m'n oma komt
Wij hadden destijds toen er nog katten waren Ikea bankstel met afneembare "spijkerstof" bekleding. En een 2e setje bekleding.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:30 schreef Lot_1 het volgende:
*
Hebben jullie inspiratie? Het moet een vrij kleine of optisch subtiele bank zijn. Geen lomp groot ding dus. Maar liefst wel een bank die lekker zit, waar je op weg kunt kruipen met een boek en een dekentje. En onze huidige bank is van leer, maar qua kleuren past leer niet zo best. Ik vrees alleen voor kattenharen op de bank als we een stoffen bank doen. Wat is jullie oplossing daarvoor, kattendienaren?
Eh, nee. Die dingen zijn veel te hoog voor mijn taartjes. Het is allang stoerder dan mijn stippeltjesding, stoer of niet boeit me geen zakquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:29 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Haha of wel maar bang dat het niet stoer genoeg is
Het is echt heel bevredigend om te doen. Al merk ik dat ik oneindig door kan blijven vegen om alle oneffenheden weg te willen hebbenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mooi werkafschuren met korrel 240
zo glad als babybilletjes
Ha die Lotquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:30 schreef Lot_1 het volgende:
Die bakjes werken matig heur, je draait al snel het deksel er niet goed op en dan lekken ze. Qua formaat zijn ze wel fijn. Ik heb ze overigens in twee formaten; van 220 ml en van 180 ml.
Wow @ foto van Frantic![]()
Mensen, ik heb vandaag een muurtje gestuctHet is best mooi geworden! Nog niet dik genoeg dus morgen of overmorgen nog een laagje er over heen. Na het schuren zal het er behoorlijk strak uitzien, verwacht ik
![]()
Tevens hebben we de hele indeling van de woonkamer omgegooid. Nu staat de bank op een andere plek. Daar bleek de bank te groot, dus hebben we het chaise longue-gedeelte er vanaf gehaald en houden we een tweezits bankje over. Maar eigenlijk vinden we 't niet zo mooi op deze manier. Dus we moeten een nieuwe bank![]()
Hebben jullie inspiratie? Het moet een vrij kleine of optisch subtiele bank zijn. Geen lomp groot ding dus. Maar liefst wel een bank die lekker zit, waar je op weg kunt kruipen met een boek en een dekentje. En onze huidige bank is van leer, maar qua kleuren past leer niet zo best. Ik vrees alleen voor kattenharen op de bank als we een stoffen bank doen. Wat is jullie oplossing daarvoor, kattendienaren?
Dankje! Mag ook wel, want ik ben er al dagen over aan het piekeren en doen geweestquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Top; klinkt als een goed geplande verhuisdag
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:37 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ha die Lot![]()
Wat leuk dat je gestuct hebt! Weer een sticker erbij in je klusvaardighedenboek
Mijn ervaring met Ikea-bankbekleding is dat je ook met een setje kunt doen als je het wast. Het is stof die niet veel water opneemt en hij is in een paar uur droog als je hem weer om de bank heen doet. (A en B hebben een Ikea-bank, zo'n goedkope alles-rechthoekige, en we krijgen regelmatig voor elkaar dat die in de was moetquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij hadden destijds toen er nog katten waren Ikea bankstel met afneembare "spijkerstof" bekleding. En een 2e setje bekleding.
Kon die andere in de was.
En als het eenmaal klaar is denk je misschien wel "Was daar nou al die paniek voor nodig?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dankje! Mag ook wel, want ik ben er al dagen over aan het piekeren en doen geweest
Que?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:40 schreef Tele6 het volgende:
en we krijgen regelmatig voor elkaar dat die in de was moet
Yes! Dagelijks toch?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik had je die boy Cream foto toch gestuurd?
Ah, matigquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Storm
en niet die van de commando’s
Die produceren nog niet zoveel denk ik hoorquote:
Waarschijnlijk wel. Inpakken viel uiteindelijk ook wel mee eigenlijk. Als je begint is alles netjes en zoals het altijd is en dat verstoor je, maar als alles eenmaal in dozen zit heb je er ook wel weer orde inquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als het eenmaal klaar is denk je misschien wel "Was daar nou al die paniek voor nodig?"
![]()
Het is natuurlijk nogal ingrijpend, maar het komt allemaal goed, en vele handen maken licht werk n zo
Nee, gatver.. dan moet ik steeds het beddengoed wassenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Moet ik het voor je uitspellen?
Heb jij alleen seks in een bed?
Iew. Gelukkig zijn er bij ons 2 magnetrons op kantoor. Wil wel ooit nog eens een crockpot lunchbox hebben. Maar die zijn nu nog alleen geschikt voor de vsquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:43 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1 #teruglees
Het is een beetje dubieus of het nou zo handig is om die thermosbakjes te gebruiken, omdat er gauw bacteriën in kunnen gaan groeien als de etenswaren lange tijd op een comfortabel temperatuurtje zijn. Die bakjes isoleren vaak niet goed genoeg om het echt HEET te houden, dus dan zit je gauw op prettige bacterie-omstandigheden
Bron: artikel in de Volkskrant van een hele tijd geleden, ik heb nu de puf / het geduld niet om het terug te zoeken
Ehm nooit het soort waardoor mn bank gewassen moet worden op de bank eigenlijk.... Niet deze hier beneden ieder geval.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Moet ik het voor je uitspellen?
Heb jij alleen seks in een bed?
Of je nou een laken of een hoes voor de bank niet wassen...quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nee, gatver.. dan moet ik steeds het beddengoed wassen
Dit klinkt allemaal behoorlijk smakelijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Boh, lekker gegeten. Iberico met char sui, eendenlever met spekkoek en brioche, gado gado met 64 gradenei, roomijs met VOC kruiden
Oeh, dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Boh, lekker gegeten. Iberico met char sui, eendenlever met spekkoek en brioche, gado gado met 64 gradenei, roomijs met VOC kruiden
Wel op andere?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ehm nooit het soort waardoor mn bank gewassen moet worden op de bank eigenlijk.... Niet deze hier beneden ieder geval.
Ik kan me geen bankstellen herinneren die in de was moesten.quote:
Heerlijke filmquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:01 schreef AnneX het volgende:
Her feestje is vanmiddag al begonnen...als een klein filmfestival voor fijne mensen![]()
Dus links en rechts fijne mensen 👍🏼
Eerste film was een vermakelijke roadmovie Little Miss Sunshine
Ah dank voor de tip! Sowieso handig, want nu behaart ze de slaapbank vaak. Ik moet nog moed verzamelen om de hoes daarvan weer haarvrij te krijgen. Die lag onder de bank en ze heeft daar vaak gelegen als ze zich verstopte voor (kraam)bezoek.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:42 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Lot_1 ik gebruik deze, werkt prima https://petsplace.nl/trix(...)+Google+shopping+Ads
VOC-kruiden?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit klinkt heerlijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had er ook op gerekend, maar Marijn is pas net wakker.quote:Op zondag 27 oktober 2019 06:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier was iedereen om 4 30 nieuwe tijd op. Heerlijk, die wintertijd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |