abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189628291
Umpiedumpie verzuimde de nieuwe te openen. ;)

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_189628317
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:42 schreef Blues het volgende:

Mogelijkheid 1.
Dat ze in mijn moeders flat hebben gelegen, daar is mijn zus ingetrokken toen ze dakloos werd (lang verhaal) na mijn moeders vertrek naar aanleunwoning en later overleden is mijn zus in die flat blijven wonen..zus is in 2013 overleden met mogelijke schulden dus daar mochten we het huis niet meer van leeghalen ihk van 'van de erfenis afzien' -O-
Mogelijkheid 2.
Broer in Duitsland waar ik geen contact meer mee heb zou ze mogelijk kunnen hebben, maar zowel zijn dochter als mijn andere zus hebben het nagevraagd en hij zegt ze niet te hebben... niet dat ik dat geloof maar ok :P
Beide opties geven een behoorlijk slecht perspectief :X Jakkes, wat vervelend. Ik dacht trouwens dat je bij afzien van erfenis nog wel foto's en dergelijke mocht hebben. Kunnen ze toch niks mee. Maar dat weet ik niet zeker. Niet dat je daar nu nog iets aan hebt.

En mocht het bij die broer zijn, dan heb je nog kans dat het weer boven water komt via zijn dochter,
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 12:52:41 #3
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189628327
Mooie benen in de OP.

Tevens handig dat ik had gepost dat de taart in de oven stond, was de kookwekker vergeten aan te zetten. :+
pi_189628337
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:49 schreef golfer het volgende:
Umpiedumpie verzuimde de nieuwe te openen. ;)

[ afbeelding ]
Beetje flauw dat je meteen mij compleet exposed met die ene foto die je allang weg zou gooien :(

_O-
pi_189628339
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:52 schreef Zilverberk het volgende:
Mooie benen in de OP.

Tevens handig dat ik had gepost dat de taart in de oven stond, was de kookwekker vergeten aan te zetten. :+
Wij zijn echt jouw extern geheugen _O-

Er lag een mooie hoop gemeentelijke bladeren naast mijn huis dus ik heb net mijn tuin ook maar ontbladerd. Kwestie van netjes aan de gemeente teruggeven wat hun bomen in mijn tuin lieten vallen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189628341
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Beide opties geven een behoorlijk slecht perspectief :X Jakkes, wat vervelend. Ik dacht trouwens dat je bij afzien van erfenis nog wel foto's en dergelijke mocht hebben. Kunnen ze toch niks mee. Maar dat weet ik niet zeker. Niet dat je daar nu nog iets aan hebt.

En mocht het bij die broer zijn, dan heb je nog kans dat het weer boven water komt via zijn dochter,
Die heeft het al meerdere keren op mijn verzoek gevraagd. Dus nou ja, ik zal het maar geloven.
Nee, je mag het huis niet meer betreden omdat je dan in de ogen van de wet niet afziet van de erfenis omdat je spullen uit het huis haalt.
Zoiets.
We zijn er wel geweest hoor, illegaal, met kerst, sleutel bij de buuv gevraagd omdat ze die toch in moest leveren en snel een paar dingen gezocht/gepakt met pijn in ons buik. Verder niet goed grondig gekeken. Zonde & jammer.
pi_189628346
Cafetiere maar eens afgestoft..
en vond ook nog een pak speculoos.

Happy me nu O+
pi_189628361
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:52 schreef Zilverberk het volgende:
Mooie benen in de OP.

Eens, prima benen.
Let me see you stripped down to the bone
pi_189628372
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:11 schreef Zilverberk het volgende:
Waarom afschuiven op Barrel? Jij kan morgen ook een kater hebben, toch?
Meh, ik drink even niet :) Maandag naar de tandarts en mijn enkel moet ook nog helen :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189628379
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:54 schreef Blues het volgende:

[..]

Die heeft het al meerdere keren op mijn verzoek gevraagd. Dus nou ja, ik zal het maar geloven.
Nee, je mag het huis niet meer betreden omdat je dan in de ogen van de wet niet afziet van de erfenis omdat je spullen uit het huis haalt.
Zoiets.
We zijn er wel geweest hoor, illegaal, met kerst, sleutel bij de buuv gevraagd omdat ze die toch in moest leveren en snel een paar dingen gezocht/gepakt met pijn in ons buik. Verder niet goed grondig gekeken. Zonde & jammer.
Wat naar -O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189628380
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:54 schreef Blues het volgende:

Zoiets.
Helaas heb je gelijk -O-
quote:
Als je een erfenis weigert, ben je niet meer verantwoordelijk voor de achtergebleven schulden. Je wordt niet meer betrokken bij de verdere afwikkeling en hebt ook geen recht meer op de nalatenschap. Bedenk dat dit ook geldt voor foto’s, brieven en andere persoonlijke spullen.
Ik zou ook gewoon hebben "ingebroken" :Y Ik snap dat heel goed. En begrijp ook dat je dan gehaast bent en niet alles hebt kunnen vinden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 12:59:05 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189628381
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:53 schreef Uhmmpie het volgende:

Beetje flauw dat je meteen mij compleet exposed met die ene foto die je allang weg zou gooien :(

_O-
Wees maar blij dat ik hier niet die andere foto van jouw nog harigere intieme delen heb gepost. :6
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_189628385
Volgens mij alleen voor zomerse stemming afgelopen jaar voorafgaand aan de eerste keer strand mijn benen onthaard. Die handvol blonde haartjes vind ik eigenlijk nooit de moeite van het gedoe waard en ik onthaar al genoeg andere stukjes lijf. :O
pi_189628395
pi_189628403
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Meh, ik drink even niet :) Maandag naar de tandarts en mijn enkel moet ook nog helen :Y
Dubbele kater hier. Elke dag weer..

pi_189628408
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 13:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dubbele kater hier. Elke dag weer..

[ afbeelding ]
Mooierds O+
pi_189628410
quote:
12s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:59 schreef golfer het volgende:

[..]

Wees maar blij dat ik hier niet die andere foto van jouw nog harigere intieme delen heb gepost. :6
Dat doe je toch niet... want ruzie met bluesje dan :6
pi_189628417
Sinds ik een jaar of wat geleden een tijdje heb geīnvesteerd in een zapper (Lumea) heb ik al jaren mijn benen niet hoeven te ontharen *O*
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:04:32 #19
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189628427
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Man, wat verstandig. -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189628455
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 13:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Mooierds O+
Die linker is wel echt echt echt heel vervelend op het moment.
Die wil zoveel aandacht..
En als hij dat niet meteen krijgt gaat ie dingen over de vloer gooien.
Hij wil letterlijk continu aandacht in de vorm van aaien en kroelen.

Superlief maar ik wil ook weleens bewegen en die andere 2 willen ook aandacht :)
pi_189628468
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 13:04 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Man, wat verstandig. -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Saaie lul ikke :{w :P
pi_189628520
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 13:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Die linker is wel echt echt echt heel vervelend op het moment.
Die wil zoveel aandacht..
En als hij dat niet meteen krijgt gaat ie dingen over de vloer gooien.
Hij wil letterlijk continu aandacht in de vorm van aaien en kroelen.

Superlief maar ik wil ook weleens bewegen en die andere 2 willen ook aandacht :)
_O-

Doet poes hier ook als het eten te laat komt. Klooien, klieren, headbutting en als dat niet helpt gaat ze haar zoon terroriseren of mijn bank slopen. :')
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:13:41 #23
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189628521
quote:
Prachtig verslag. Jij doet echt toffe dingen. _O_
pi_189628526
quote:
Leuke foto's, fles :Y En ik wil ook zo'n bordje op mijn wc-deur :7
pi_189628558
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 13:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Leuke foto's, fles :Y En ik wil ook zo'n bordje op mijn wc-deur :7
Ik eigenlijk ook wel :D
pi_189628560
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 13:13 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Prachtig verslag. Jij doet echt toffe dingen. _O_
Dank je :s)
pi_189628572
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 13:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

_O-

Doet poes hier ook als het eten te laat komt. Klooien, klieren, headbutting en als dat niet helpt gaat ze haar zoon terroriseren of mijn bank slopen. :')
Uhu... logisch en echt kattengedrag op zich.
Maar zeker als ik een nachtje niet thuis heb geslapen lijkt ie meer op kauwgom... acute verlatingsangst lijkt het wel.

Vorige week was het helemaal bal.. zaterdags bij mijn moeder geslapen, dinsdag bij mijn lief en toen zaterdags weer in een hotel.
Ik kan al heel de week niet meer zitten zonder doodgekroeld te worden :)
Of in bed liggen wat dat betreft.

Nu lekker hele weekend thuis.. er ligt iemand tevreden te knorren op schoot terwijl ik koffie drink.

Heb dit soort al 15 jaar nu... maar deze heer is echt het toppunt qua druk, aandacht en veeleisend :)
pi_189628580
A la cul mis ik wel meer voedselfoto's O-) Nu je hier rondhangt, moet je daar echt meer aandacht aan besteden :+ (voor flash)
pi_189628603
quote:
12s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 13:19 schreef Isabeau het volgende:
A la cul mis ik wel meer voedselfoto's O-) Nu je hier rondhangt, moet je daar echt meer aandacht aan besteden :+ (voor flash)
Nog meer wensen, voordat ik getolereerd kan blijven worden? :6
pi_189628611
Ik ga vanmiddag weer aan de gang met geitenkaastaartjes. Alleen niet met vo overdreven veel geitenkaas erin als jullie zeggen, dat lijkt me gewoon niet goed :P
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:26:20 #31
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189628637
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 13:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sinds ik een jaar of wat geleden een tijdje heb geīnvesteerd in een zapper (Lumea) heb ik al jaren mijn benen niet hoeven te ontharen *O*
Dat is wel serieus goed resultaat

Werkt dat net zo goed op kont en consorten?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189628642
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:

Nog meer wensen, voordat ik getolereerd kan blijven worden? :6
Nee nee, getolereerd word je al :Y Om meer bij te dragen aan de algehele culinaire vreugde zijn meer eet-foto's wenselijk! *)
pi_189628661
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 13:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bij mij had het heel weinig effect -O-
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:29:53 #34
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189628670
Mijn CUL bijdrage van vandaag tot nu toe

Mijn platbroodje is al op, vandaar leeg bord :')

pi_189628730
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 13:29 schreef Molo het volgende:
Mijn CUL bijdrage van vandaag tot nu toe

Mijn platbroodje is al op, vandaar leeg bord :')

[ afbeelding ]
Ik vind je bordje leuk O+ Wie hield er hier ook al weer niet van bordjes met motiefjes?

En ik wilde dit linkje delen omdat ik er vrolijk van werd O+ Zijn beschrijvingen zijn über cute. Maar geloof dat het vooral ging om het gender-berichtje er onder :7

https://imgur.com/gallery/9NwVeY9 met allemaal ant-emoji-reviews O+

1e plaatje:
pi_189628821
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 13:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind je bordje leuk O+ Wie hield er hier ook al weer niet van bordjes met motiefjes?

Robin
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:51:36 #37
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189628866
quote:

[..]

En ik wilde dit linkje delen omdat ik er vrolijk van werd O+ Zijn beschrijvingen zijn über cute. Maar geloof dat het vooral ging om het gender-berichtje er onder :7

1e plaatje:
[ afbeelding ]
Phehehe

Goeie dagcreme ja O+

En yes, Iittala O+ O+ O+
Robin vond het idd niks, en ondanks dat mis ik haar hier. Gelukkig reageert ze wel snel via haar site voor Aziatische voervragen ^O^
pi_189628922
quote:
Leuk verslag incl. foto's. Veel gedaan en gezien ^O^
Die glijbaan :D
Mooie zonsondergang foto's O+
Gozo, herkenbaar *O*
Jouw foto:

De onze van ong. dezelfde plek!

Was erg glad daar en er waren alleen maar duikers, bijna geen toerista's met bootjes die dag.
Bijzondere plek he!

Gaaf dat parasailen en flyboarden!
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:56:54 #39
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189628924
Taart, vers uit de oven. Doorsnede volgt. Gast komt pas om kwart over 2, daarvoor geen update. :s)
pi_189629027
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 13:26 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat is wel serieus goed resultaat

Werkt dat net zo goed op kont en consorten?
Enige consort wat ik verder heb geprobeerd waren mijn oksels :D
Daar werkte het half. Ook omdat ik de zin verloor het bombardement gestaag vol te houden zoals ik dat met benen wel had gedaan, groeit het daar terug. Maar wel een stuk dunner.
pi_189629037
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 13:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Bij mij had het heel weinig effect -O-
Jammer -O-
Ik kocht hem in de hoop dat, na een periode intensief bijhouden, ik met één keer in de twee maanden zou kunnen toekomen. Dat beloofde het apparaat ook. Maar na de intensieve periode bleef het haar gewoon WEG :D
pi_189629091
Lumea gegoogeld. Philips geeft aan: ongeschikt voor blonde haartjes. Aldus ongeschikt voor mij. Jammer, klonk wel goed!

En met Robin inzake hekel aan zulke borden. :+
pi_189629093
Mensen, jammer van de wind maar wat een weertje verder hier op de Veluwe O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_189629102
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 13:56 schreef Blues het volgende:

[..]

Leuk verslag incl. foto's. Veel gedaan en gezien ^O^
Die glijbaan :D
Mooie zonsondergang foto's O+
Gozo, herkenbaar *O*
Jouw foto:

[ afbeelding ]

De onze van ong. dezelfde plek!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Was erg glad daar en er waren alleen maar duikers, bijna geen toerista's met bootjes die dag.
Bijzondere plek he!

Gaaf dat parasailen en flyboarden!
Ja ze stonden ons echt een beetje op te wachten :') Maar maakt verder niet uit ook, het was een leuke plek. Heb na die boottocht nog even daar op een terrasje gezeten *O*
pi_189629106
Straks de Travelsnack bijlezen, eerst de making-of van The Dark Crystal op Netflix. Een beetje troost voor het op wezen van de afleveringen. ;(
pi_189629112
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ja, goed hč? O+ Ik ben net pas binnen van een paar uur buiten :9
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 14:18:53 #47
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189629133
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 14:14 schreef minilot het volgende:
Lumea gegoogeld. Philips geeft aan: ongeschikt voor blonde haartjes. Aldus ongeschikt voor mij. Jammer, klonk wel goed!

En met Robin inzake hekel aan zulke borden. :+
Ja hier ook blonde haren, en grijs down there :')
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 14:19:47 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189629139
Mijn Ramones shirt past, op bruine nette ribcordrok, goeie combinatie van stijlen al zeg ik het zelf >:O
pi_189629154
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
Iets onder de Veluwe is het ook niet windstil. Kwam achter een flat vandaan en waaide bijna van de fiets. Zometeen moet ik er weer langs, nu even oppassen
We have far more in common than that which devides us..
pi_189629156
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 14:16 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, goed hč? O+ Ik ben net pas binnen van een paar uur buiten :9
Wij hebben net ook een tijdje gewandeld O+ Was wel gezellig met z’n drieeen maar tijd om fotos te maken is er niet :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 14:23:52 #51
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189629173
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 14:22 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wij hebben net ook een tijdje gewandeld O+ Was wel gezellig met z’n drieeen maar tijd om fotos te maken is er niet :P
Die kleine nog geen foto's laten maken met je gear?
pi_189629189
quote:

[..]

1e plaatje:
[ afbeelding ]
Tjeee :D Wat een tijd iemand daar in gestoken heeft ook :D
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 14:27:13 #53
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189629194
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Tjeee :D Wat een tijd iemand daar in gestoken heeft ook :D
Ik zie nu pas die hele lijst, wow _O_
pi_189629200
Goedemiddag, leek vanochtend idd best mooi te worden qua weer tien ik thuis kwam na het werk, nu net wakker pas weer haha.
pi_189629246
Niet bijgelezen. Heleboel boodschappen gedaan, 2x met muppet gewandeld en nu ben ik helemaal stuk :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189629364
Zaterdagse routine van hf box, boodschappen, tanken en tuincentrum voor 2 witte chrysanten.
Extra: bed verschonen en 2 wassen draaien.
Nu even met de benen hoog, want vanavond weer een sociaal gebeuren.
Dat is # 4 deze week...zo is er niks en zo is het volgepland. w/

Gut, ben ook niet van eetborden met motiefjes.
En blonde haartjes heb ik altijd mooi laten zitten.
Heel vroeger wél geblondeerd toen de haartjes donker waren.
Haartjes op de armen? scheren jullie dan ook?

En wie heeft bedacht dat benen glad zullen zijn 8)7
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 14:54:57 #57
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189629368
En na aansnijden:
pi_189629396
Smakelijke punt, zilverberk.

Uitgebreid verslag, fles! Veel te doen en gedaan daar!
pi_189629515
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 14:19 schreef Molo het volgende:
Mijn Ramones shirt past, op bruine nette ribcordrok, goeie combinatie van stijlen al zeg ik het zelf >:O
Pics or it didn't happen })
pi_189629607
Ik heb zo goddelijk geluncht mensen. O+ Er was platbrood met labneh, pita met buikspek, papadum met ceasar salad een lenterolletje en een beetje kokossoep. O+
pi_189629641
ik heb tijgerbrood van de Picnic met brandnetelkaas van de Plus. Ook best te hachelen :Y
pi_189629679
Ik wil best graag een stoofperencrumble.
Spoilers!
  Moderator zaterdag 26 oktober 2019 @ 15:26:51 #63
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189629692
Ik heb alleen appeltaart en Schwarzwälder Kirsch, sorry.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_189629724
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 14:23 schreef Molo het volgende:

[..]

Die kleine nog geen foto's laten maken met je gear?
Nee :+
pi_189629759
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 15:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil best graag een stoofperencrumble.
Met kruidnoten. _O_
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 15:31:52 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189629763
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 14:54 schreef AnneX het volgende:
Zaterdagse routine van hf box, boodschappen, tanken en tuincentrum voor 2 witte chrysanten.
Extra: bed verschonen en 2 wassen draaien.
Nu even met de benen hoog, want vanavond weer een sociaal gebeuren.
Dat is # 4 deze week...zo is er niks en zo is het volgepland. w/

Gut, ben ook niet van eetborden met motiefjes.
En blonde haartjes heb ik altijd mooi laten zitten.
Heel vroeger wél geblondeerd toen de haartjes donker waren.
Haartjes op de armen? scheren jullie dan ook?

En wie heeft bedacht dat benen glad zullen zijn 8)7
Vriendin van me epileert altijd haar armen. Portugese en ik snap dat wel, ze lijkt anders echt een soort van gorilla

En gladde benen, lekker man, voelt zo heerlijk zacht.
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 15:32:10 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189629765
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 15:08 schreef Blues het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen })
Zijn gemaakt! Voor privé *)
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 15:32:23 #68
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189629769
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 15:26 schreef derLudolf het volgende:
Ja, die mag je inleveren :9~ :9~ :9~
pi_189629831
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 15:18 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zo goddelijk geluncht mensen. O+ Er was platbrood met labneh, pita met buikspek, papadum met ceasar salad een lenterolletje en een beetje kokossoep. O+
Dat klinkt ook goddelijk _O_

@AnneX ooit een keer de haartjes op mijn armen geschoren. Instant spijt. Want kwamen donker en dikker terug :X Dus dan moet je of blijven scheren of een tijdje doorbijten. Nu heel wat jaren later weer genormaliseerd naar vlassige, amper zichtbare blonde haartjes.
  Moderator zaterdag 26 oktober 2019 @ 15:52:03 #70
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189629978
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 15:32 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja, die mag je inleveren :9~ :9~ :9~
Kom maar halen.
pi_189630001
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 15:26 schreef derLudolf het volgende:
Hier enkel warme appelflap.. sorry ook.
pi_189630113
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 15:53 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hier enkel warme appelflap.. sorry ook.
Altijd nog beter dan haverkoekjes (uit een pak)
pi_189630410
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 15:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat klinkt ook goddelijk _O_

@:AnneX ooit een keer de haartjes op mijn armen geschoren. Instant spijt. Want kwamen donker en dikker terug :X Dus dan moet je of blijven scheren of een tijdje doorbijten. Nu heel wat jaren later weer genormaliseerd naar vlassige, amper zichtbare blonde haartjes.
Ik hoop dat m'n beenharen ook vlassig en blond worden als ik ze lang genoeg niet scheer :s)
pi_189630467
Familiefeest overleefd. M'n oma leek het leuk te vinden ^O^
Broertje, nichtje en ik zijn vooral bezig geweest met foto's maken / commentaar op foto's leveren *) M'n broertje heeft een digitale spiegelreflexcamera en we hebben een hoop zitten experimenteren met de handmatige bediening, omdat het in de zaal erg donker was, maar er waren wel ramen aan een kant waar fel licht vanaf kwam. Beter vermaak dan de 1001 oudtantes met "hoe heet jij ook alweer? Goh wat ben je groot geworden" :P
Ik had m'n nieuwe bloes aan, een soort van roestrood met glimmende drukknoopjes, en daarmee heb ik twee oudtantes verjaagd van de dameswc ("oh sorry, ik ben hier verkeerd denk ik?!?!") :')
pi_189630490
Op CUL-vlak:
Kerriesoep (room, bloem, kerrie, stukjes appel :? )
Minibroodjes/bagels/sandwiches met zalm/kaas/geitenkaas/rosbief
Zoiets tussen ijs en stevige room in, hoe heet het ook alweer.

Al met al :{ maar hé, oma had lol. Oudtantes hebben zich ook vermaakt al waren de broodjes met geitenkaas te eng en onbekend. :')
pi_189630498
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 16:38 schreef Tele6 het volgende:

Kwark? Skyr?
pi_189630523
quote:

Parfait?
pi_189630535
Mijn wederhelft scheert dr armen en die zijn súperzacht O+

De nieuwr offerte van vloer en raambekleding viel ongeveer 50% goedkoper uit... blij dat we daar nog even tijd in hebben gestoken. Daarna meukjes gekocht bij de ikea en een O+ middagdutje O+ gedaan. Straks okonomiyaki (speciaal saus en bonitoflakes gehaald bij de japanse supermarkt) en de laatste aflevering van Stranger Things.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_189630541
quote:
Op CUL-vlak:
Kerriesoep (room, bloem, kerrie, stukjes appel :? )
Minibroodjes/bagels/sandwiches met zalm/kaas/geitenkaas/rosbief

Al met al :{ maar hé, oma had lol. Oudtantes hebben zich ook vermaakt al waren de broodjes met geitenkaas te eng en onbekend. :')
Semifreddo?
pi_189630557
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 16:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Parfait?
Zou ik ook zeggen :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:50:16 #81
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_189630589
Rommelzaterdag tussen de halve finale van het WK Rugby en nu de kwalificatie voor het hockey.

Ben naar het Haarlem museum geweest. Waren nu twee tentoonstellingen over de eerste trein Haarlem-Amsterdam en over Schalkwijk. Dat laatste was toch een beetje mwah. Had iets meer verwacht over de geschiedenis, bouw, opzet, architectuur enz. Was iets te kort door de bocht woningnood dus bouwen maar.

[ Bericht 2% gewijzigd door borisz op 26-10-2019 17:06:40 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_189630642
Wat was dat met die trein dan? :?
pi_189630699
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 15:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Met kruidnoten. _O_
Maak het nog even erger :{w
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:08:14 #84
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_189630748
quote:
3s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat was dat met die trein dan? :?
180 jaar Haarlem - Amsterdam. Was wel aardig. Maar na een kwartiertje heb je het wel gezien.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_189630758
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 17:08 schreef borisz het volgende:

[..]

180 jaar Haarlem - Amsterdam. Was wel aardig. Maar na een kwartiertje heb je het wel gezien.
Oh ja dat was in september natuurlijk. 20 september geloof ik. Naja :)
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:16:17 #86
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189630838
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 17:08 schreef borisz het volgende:

Andersom en officieel niet eens Amsterdam, maar Station d’Eenhonderd Roe lag net buiten Amsterdam en viel onder de gemeente Sloten.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_189630905
Iemand hier eens naar de Swan Market geweest? Ik zit te twijfelen om te gaan. Lijkt me wel leuk om vast kerstcadeautjes uit te zoeken.
pi_189630909
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 16:50 schreef borisz het volgende:
Rommelzaterdag tussen de halve finale van het WK Rugby en nu de kwalificatie voor het hockey.

Ben naar het Haarlem museum geweest. Waren nu twee tentoonstellingen over de eerste trein Haarlem-Amsterdam en over Schalkwijk. Dat laatste was toch een beetje mwah. Had iets meer verwacht over de geschiedenis, bouw, opzet, architectuur enz. Was iets te kort door de bocht woningnood dus bouwen maar.
Wat doe je altijd leuke dingen als je vrij bent, borisz *O*
pi_189631076
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 16:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Altijd nog beter dan haverkoekjes (uit een pak)
Mja ik vind het stiekem wel erg lekker :)
pi_189631110
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 17:22 schreef Myraela het volgende:
Iemand hier eens naar de Swan Market geweest? Ik zit te twijfelen om te gaan. Lijkt me wel leuk om vast kerstcadeautjes uit te zoeken.
Hm paar keer al :)
Veel creatieve leuke dingen... maar je hoeft niet voor de koopjes te gaan.
Ik ga weleens met dochterlief dan zijn we best wel even zoet met alle kraampjes en eten/drinken daarna nog wat. Maken her en der een praatje want iedereen is sociaal en in zn humeur.

Maar ik koop er relatief weinig
Niet omdat ze geen leuke en originele dingen hebben ... maar vaak is precies wat ik leuk vind... het duurste op het kraampje :)
pi_189631171
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 17:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja ik vind het stiekem wel erg lekker :)
Zijn ook de enige koekjes die ik lekker vind (niet zo zoet), maar vergeleken met het lekkers dat vandaag langskomt
pi_189631307
Ik vind haverkoekjes met cranberry's zo lekker O+
Maar die zijn dan wel weer flink zoet :')
pi_189631348
Kennen jullie de ene die laminaat "onder d'r stand vindt"?
SPOILER
Ik ben drie uur aan het schrobben geweest. Nu ben ik een tikje stief. Maar de vloer is behoorlijk tamelijk nogal veel schoner. De honden vinden het prima liggen, zo'n schone vloer.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_189631380
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Beide opties geven een behoorlijk slecht perspectief :X Jakkes, wat vervelend. Ik dacht trouwens dat je bij afzien van erfenis nog wel foto's en dergelijke mocht hebben. Kunnen ze toch niks mee. Maar dat weet ik niet zeker.
Dat is redelijk recent veranderd: je mag nu gewoon in vol daglicht rondlopen en spullen die geen geldelijke maar wel emotionele waarde hebben, meenemen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:57:59 #95
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189631439
quote:
3s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 17:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat is redelijk recent veranderd: je mag nu gewoon in vol daglicht rondlopen en spullen die geen geldelijke maar wel emotionele waarde hebben, meenemen.
Dat is een stuk humaner ja.
pi_189631498
Her feestje is vanmiddag al begonnen...als een klein filmfestival voor fijne mensen B-)
Dus links en rechts fijne mensen 👍🏼

Eerste film was een vermakelijke roadmovie Little Miss Sunshine

*O*
pi_189631657
quote:
3s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 17:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Hmm maar wat nou als ik oma’s rolex... als zeer emotioneel waardevol beschouw?

Dan neem ik aan dat ik gewoon pech heb? :)
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 18:19:18 #98
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189631770
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 18:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Goede vraag, ik denk dat je daarmee de erfenis automagisch hebt geaccepteerd en dus opdraait voor de uitstaande schulden.
pi_189631813
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 18:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Tsja, dan voldoet dat niet aan de voorwaarde: Geen geldelijke waarde, wel emotionele.
Waarbij het eerste wel een harde eis is, het tweede niet. Als je gewoon de vuilnis meeneemt mag het ook, zeg maar. In tegenstelling tot die rolex waar je zo aan gehecht bent.
pi_189631825
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 18:01 schreef AnneX het volgende:
Her feestje is vanmiddag al begonnen...als een klein filmfestival voor fijne mensen B-)

*O*
Leuk, gaat het de hele avond door?
pi_189632253
Wat een heerlijke dag om in de tuin te werken. Er zijn weer ene berg kleine klusjes gedaan. En ik heb eindelijk de laatste aardappels geoogst, toch nog een kilo of 5. De ramen aan de achterkant zijn ook gezeemd, voor de tweede keer sinds we hier wonen. Ik heb gelijk de serre meegenomen, die ramen zijn 20 jaar geleden waarschijnlijk voor het laatst gezeemd. Het ziet er toch wel een stuk beter uit zo.

Nu nog een kwartiertje zitten, dan uit eten :9
Spoilers!
pi_189632274
Mijn avondeten zo..

https://www.notquitenigel(...)ked-tom-yum/amp.html

Behalve dan de kaffir lime blaadjes want echt geen idee hoe ik daar aan zou moeten komen.
pi_189632290
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 18:53 schreef Uhmmpie het volgende:
Mijn avondeten zo..

Behalve dan de kaffir lime blaadjes want echt geen idee hoe ik daar aan zou moeten komen.
turkse / marokkaanse groentewinkel? :?
pi_189632316
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 18:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Tsja, dan voldoet dat niet aan de voorwaarde: Geen geldelijke waarde, wel emotionele.
Waarbij het eerste wel een harde eis is, het tweede niet. Als je gewoon de vuilnis meeneemt mag het ook, zeg maar. In tegenstelling tot die rolex waar je zo aan gehecht bent.
Rolex in de vuilnisbak gooien, dan is dat ook opgelost toch O-)
pi_189632328
Ohja, ik ben terug in onze tijdzone *O* kapot moe. Ik vind die lange vluchten maar niks. Jip daarentegen deed het echt heel goed ^O^
pi_189632337
Eten op, nog steeds gesloopt :')
pi_189632349
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 18:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een heerlijke dag om in de tuin te werken. Er zijn weer ene berg kleine klusjes gedaan. En ik heb eindelijk de laatste aardappels geoogst, toch nog een kilo of 5. De ramen aan de achterkant zijn ook gezeemd, voor de tweede keer sinds we hier wonen. Ik heb gelijk de serre meegenomen, die ramen zijn 20 jaar geleden waarschijnlijk voor het laatst gezeemd. Het ziet er toch wel een stuk beter uit zo.

Klinkt als een goede dag
pi_189632378
quote:

Prima dag dus. Schone ramen, ik hou ervan (niet van ze schoonmaken)
pi_189632383
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 18:58 schreef Aure het volgende:
Ohja, ik ben terug in onze tijdzone *O* kapot moe. Ik vind die lange vluchten maar niks. Jip daarentegen deed het echt heel goed ^O^
Welkom terug!
pi_189632469
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 18:59 schreef Lonaa het volgende:
Eten op, nog steeds gesloopt :')
Probeer iets anders! Een toetje? :+
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:10:56 #111
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189632506
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 18:53 schreef Uhmmpie het volgende:
Mijn avondeten zo..

Toko, koelkast of diepvries. :Y
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:12:59 #112
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189632535
- Dakkapel geschilderd, binnen en buiten.
- Achterdeur geschilderd, binnen en buiten
- Zijraam op 2e verdieping geschilderd, buiten.
- Zijraam naast voordeur geschilderd, binnen en buiten.

Nu moe. Op. Zo nog even de zooi opruimen.

Avondeten was een ovenschotel met rode aardappel, pompoen, verschillende kleuren wortelen en stukjes rode biet. Met wat kruiden en bouillon in de oven gegaard.
Varkenshaasjes erbij.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189632568
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 19:10 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Toko, koelkast of diepvries. :Y
Hmm hier in de buurt niet echt een toko...
de tendens is hier meer surinaams en vooral turks.
Maar mijn favo turkse groentenboer is dicht.
En de andere kom ik liever niet.
Die zijn van het pro erdogan soort.. wat ze op zich zelf moeten weten... maar ik ben dus pas aan de beurt als letterlijk iedereen is geholpen.
Ook de mensen die na me binnenkomen..
wat dus doorgaans bebaarde turkse mannen zijn.
Dus dat was 1x... en dat vertik ik.
Rot naar een eiland als je zo gaat doen.

Maar moet binnenkort eens naar de markthal weer... en daar zit ook een fijne grote toko O+

Edit: ik gooi daarentegen nu de laatste forel uit de vriezer in de oven... dus heel zinvol is het niet meer.
pi_189632646
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 16:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Parfait?
Ik denk dat het dat was, ja. :) Dankje!
pi_189632671
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 19:12 schreef fietsie het volgende:
- Dakkapel geschilderd, binnen en buiten.
- Achterdeur geschilderd, binnen en buiten
- Zijraam op 2e verdieping geschilderd, buiten.
- Zijraam naast voordeur geschilderd, binnen en buiten.

Nu moe. Op. Zo nog even de zooi opruimen.

Avondeten was een ovenschotel met rode aardappel, pompoen, verschillende kleuren wortelen en stukjes rode biet. Met wat kruiden en bouillon in de oven gegaard.
Varkenshaasjes erbij.

Hard gewerkt zeg! Nu hoeft het hopelijk lekker lang niet meer. Ik snap wel dat je moe bent :*

Klinkt goed, lekker herfstig :)
pi_189632698
quote:

Komen jullie nooit in de serre? Na 20 jaar zal het toch haast matglas zijn of zo?

Waar gaan jullie uit eten? :)
pi_189632717
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 17:52 schreef sigme het volgende:
Kennen jullie de ene die laminaat "onder d'r stand vindt"?
SPOILER
Ik ben drie uur aan het schrobben geweest. Nu ben ik een tikje stief. Maar de vloer is behoorlijk tamelijk nogal veel schoner. De honden vinden het prima liggen, zo'n schone vloer.
Wauw :D
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:26:37 #118
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189632774
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 19:20 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Hard gewerkt zeg! Nu hoeft het hopelijk lekker lang niet meer. Ik snap wel dat je moe bent :*

Klinkt goed, lekker herfstig :)
Inmiddels zo ver over dat je kunt blijven slapen op de nieuwe plek?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:13:00 #119
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189633697
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 15:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Kom maar halen.
Je was er niet :'(

Miep en ik hebben oliebollen gehaald, de eerste van het jaar ^O^ _O_
Van het tuincentrum, doorgaans prima te eten.
pi_189633751
Dat was echt een almighty forelletje.

Dacht dat ik hem er wat te lang on had laten zitten.. maar hij smaakt echt veel beter dan de vorige keer.

Volgende keer dus maar weer iets te lang

Wel zoveel knoflook op dat ik een week niemand meer kan zoenen vrees ik.

(Al had ik de vorige keer nadat ik dit at... savonds eerst sjans van een vrouw en later van een iemand die half mijn leeftijd was _O- )
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:19:00 #121
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189633813
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 20:15 schreef Uhmmpie het volgende:
Dat was echt een almighty forelletje.

Dacht dat ik hem er wat te lang on had laten zitten.. maar hij smaakt echt veel beter dan de vorige keer.

Volgende keer dus maar weer iets te lang

Wel zoveel knoflook op dat ik een week niemand meer kan zoenen vrees ik.

(Al had ik de vorige keer nadat ik dit at... savonds eerst sjans van een vrouw en later van een iemand die half mijn leeftijd was _O- )
Ik kan me echt niet storen aan knoflook bij zoenen of knuffelen eigenlijk :+

Roken is echt een dikke noooooooo, bier en whisky is juist lekker en knoflook is gewoon prima :P
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:24:43 #122
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189633944
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 19:15 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm hier in de buurt niet echt een toko...
de tendens is hier meer surinaams en vooral turks.
Maar mijn favo turkse groentenboer is dicht.
En de andere kom ik liever niet.
Die zijn van het pro erdogan soort.. wat ze op zich zelf moeten weten... maar ik ben dus pas aan de beurt als letterlijk iedereen is geholpen.
Ook de mensen die na me binnenkomen..
wat dus doorgaans bebaarde turkse mannen zijn.
Dus dat was 1x... en dat vertik ik.
Rot naar een eiland als je zo gaat doen.

Maar moet binnenkort eens naar de markthal weer... en daar zit ook een fijne grote toko O+

Edit: ik gooi daarentegen nu de laatste forel uit de vriezer in de oven... dus heel zinvol is het niet meer.
Ik koop het per 100 blaadjes ofzo en kan dan weer even vooruit. Heb er dan wel een fietstochtje voor over.

Logisch wel dat je niet naar winkels gaat waar je blijkbaar niet als klant wordt gezien.
pi_189633963
:W uit Berlijn. Kapotmoe. Zo maar naar bed denk ik...
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:25:45 #124
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189633976
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 20:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Roken is echt een dikke noooooooo, bier en whisky is juist lekker en knoflook is gewoon prima :P
Eens. :Y
pi_189634031
Vegataartjes, poging 1:

Minder werk, minder afwas. Nou eens kijken hoe het smaakt :9
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:29:18 #126
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189634080
Is dat tomatenpuree ofzo op dat bordje?
pi_189634118
Peper uit molentjes is trouwens echt veel lekkerder dan van die al gemalen peper, imho.
pi_189634128
Maar, bladerdeeg, room, geitenkaas. Zal vast niet vies worden.
pi_189634143
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 20:29 schreef Molo het volgende:
Zongedroogde tomaatjes in olie lijkt me :9
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:34:22 #130
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189634186
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 20:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zongedroogde tomaatjes in olie lijkt me :9
Oh ja, nu je het zegt!

Hopelijk wel in stukjes gesneden, zo heftig altijd zo'n heel stuk in je bakkes
pi_189634228
Ik zou voor zoiets zachte geitenkaas nemen, fles...
pi_189634278
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 20:29 schreef Molo het volgende:
Zongedroogde tomaatjes uit olijfolie :)
pi_189634308
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 20:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik zou voor zoiets zachte geitenkaas nemen, fles...
Ja ik wist dus niet dat zoiets bestond als harde en zachte dus ik heb het allebei gekocht en daarna wist ik nog niet welke nou de harde en welke de zachte was. Als dit de harde is, dan ligt die andere in de vriezer. Is dat ook fout misschien? :?
pi_189634331
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 20:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh ja, nu je het zegt!

Hopelijk wel in stukjes gesneden, zo heftig altijd zo'n heel stuk in je bakkes
Ja ik heb ze in stukjes gesneden :Y
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:44:53 #135
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189634452
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja ik wist dus niet dat zoiets bestond als harde en zachte dus ik heb het allebei gekocht en daarna wist ik nog niet welke nou de harde en welke de zachte was. Als dit de harde is, dan ligt die andere in de vriezer. Is dat ook fout misschien? :?
Ik mik dit ook prima door warme gerechtjes, is wat pittiger dan de hele zachte.
Harde geitenkaas vind ik trouwens in mijn woordenboek geitenkaas aan een blok of plakken, zoals Goudse kaas.
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:44:58 #136
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189634456
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja ik heb ze in stukjes gesneden :Y
Top!
pi_189634500
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 20:44 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik mik dit ook prima door warme gerechtjes, is wat pittiger dan de hele zachte.
Harde geitenkaas vind ik trouwens in mijn woordenboek geitenkaas aan een blok of plakken, zoals Goudse kaas.
ja dit was ook een blok. Soort camembert-achtige opbouw. Maar met zachte zal Jagär wel van die amorfe witte klei bedoelen denk ik dan :) Nja die gaat er volgende keer in :s)
pi_189634552
Ik dacht eigenlijk ook dat dit zachte geitenkaas was. Wist niet dat er nog zachtere is.
pi_189634634
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 20:24 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik koop het per 100 blaadjes ofzo en kan dan weer even vooruit. Heb er dan wel een fietstochtje voor over.

Logisch wel dat je niet naar winkels gaat waar je blijkbaar niet als klant wordt gezien.
Wat doe je er nog meer mee?
pi_189634691
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 20:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Hehe maar jij wil me sowieso al niet zoenen dus dat maakt dan weer niet uit :)

Die dame vorige keer in de bar had er ook duidelijk geen problemen mee.
Uiteindelijk ging ik braaf ongezoend naar huis ook nog. _O-
pi_189634699
Kaas- en chocofondue op het menu vanavond :9 Zelf gemaakt :9 Volgens de aanwezigen goed gelukt :9~
  Moderator zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:58:17 #142
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189634741
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 20:25 schreef Jagärtrut het volgende:
:W uit Berlijn. Kapotmoe. Zo maar naar bed denk ik...
Hoe ging de treinreis?
pi_189634761
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
Kaas- en chocofondue op het menu vanavond :9 Zelf gemaakt :9 Volgens de aanwezigen goed gelukt :9~
Je klinkt soms wel echt als de perfecte man P.

Al die vrouwen weten niet wat ze missen :)
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:02:49 #144
63722 z80
I fink you freaky
pi_189634890
Max pole en een platte mercedes.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_189634931
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 20:50 schreef Sarabi het volgende:
Ik dacht eigenlijk ook dat dit zachte geitenkaas was. Wist niet dat er nog zachtere is.
Dacht ik ook
pi_189634944
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:02 schreef z80 het volgende:
Dat klinkt goed ^O^
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:07:28 #147
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189635032
quote:
Nog een beetje een serieus verschil met de Ferrari's ?
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:07:34 #148
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189635036
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik leg het meestal in mijn mond :9 Eventueel een korte stop in de koelkast. Vriezer zal het niet stuk van gaan.

Tevens: gewoon in knijpen, dan voel je welke zacht is. :9
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:08:01 #149
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189635051
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 20:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wat doe je er nog meer mee?
Tom yam kung en groene curry. :9
pi_189635083
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:07 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik leg het meestal in mijn mond :9 Eventueel een korte stop in de koelkast. Vriezer zal het niet stuk van gaan.

die zachte is nou hard want vriezer :P En ik had hem ingevroren omdat hij een korte datum had en ik op vakantie ging, vandaar :s)
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:09:34 #151
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189635084
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:07 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

No shit sherlock :P
pi_189635091
Wacht, ze zijn klaar *O*
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:10:03 #153
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189635097
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

No shit sherlock :P
Hou jij niet van knijpen dan?
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:10:41 #154
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189635114
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:10 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:10 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Alleen met warme handen aub
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:10:49 #155
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189635116
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ja dit was ook een blok. Soort camembert-achtige opbouw. Maar met zachte zal Jagär wel van die amorfe witte klei bedoelen denk ik dan :) Nja die gaat er volgende keer in :s)
Die klei is ook erg lekker maar wel erg subtiel van smaak vind ik
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:11:08 #156
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189635125
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:10 schreef fietsie het volgende:

[..]

[..]

Alleen met warme handen aub
Die kaas is ook koud. :{w
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:12:14 #157
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189635152
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:11 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Die kaas is ook koud. :{w
Ik koop sowieso geen kaas die in theorie mogelijk inknijpbaar is. Alleen harde kaas komt hier binnen.
pi_189635170
Er zit iets in waardoor alles uitzet, ze zijn helemaal opengebarsten :X
pi_189635213
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:12 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik koop sowieso geen kaas die in theorie mogelijk inknijpbaar is. Alleen harde kaas komt hier binnen.
Oh my... je weet niet wat je mist

Zachre kaas is zo lekker...
wel even op kamertemperatuur laten komen.
pi_189635229
Maar ach, waar het komt is het toch donker *O* :Y)

zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:15:08 #161
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189635233
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:14 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Oh my... je weet niet wat je mist

Zachre kaas is zo lekker...
wel even op kamertemperatuur laten komen.
Ik eet niet om er onpasselijk van te worden :)
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:16:08 #162
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189635265
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

die zachte is nou hard want vriezer :P En ik had hem ingevroren omdat hij een korte datum had en ik op vakantie ging, vandaar :s)
Slim!
Al eet ik die zachte ook nog wel rustig nog op als het een maand over datum is :P
Kan makkelijk
pi_189635283
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:15 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik eet niet om er onpasselijk van te worden :)
Je wordt ook helemaal niet onpasselijk van zachte kaas O+
pi_189635293
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Slim!
Al eet ik die zachte ook nog wel rustig nog op als het een maand over datum is :P
Kan makkelijk
Hetis kaas tenslotte...
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:16:58 #165
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189635297
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze gaan toch het donker in.
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:17:03 #166
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189635301
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ei :+
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:17:55 #167
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189635331
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je wordt ook helemaal niet onpasselijk van zachte kaas O+
Oow zeker wel. Zo iets ultiem smerigs als Brie bijvoorbeeld helpt me prima de eerdere maaltijd weer te terug te leveren, in zurigeklontjesvorm.
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:18:36 #168
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189635350
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Slim!
Kan makkelijk
Ik had laatst blauwaderkaas die allerlei andere kleuren begon te worden. Die heb ik toch maar weggedaan.

Hij rook wel lekker funky, maar ik durfde het toch niet aan.
pi_189635351
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Ei :+
Ja dat zat in die andere ook al. Eem kijkm of dit weer postnataal terugkrimpt soortvan.
pi_189635369
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja dat zat in die andere ook al. Eem kijkm of dit weer postnataal terugkrimpt soortvan.
Al geproefd?
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:21:06 #171
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189635438
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Bij kaasbevattende zaken is het vaak lekkerder om deze in bijna-lava-staat op te eten, vind ik. Bijna je mond verbranden.
pi_189635446
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

Oow zeker wel. Zo iets ultiem smerigs als Brie bijvoorbeeld helpt me prima de eerdere maaltijd weer te terug te leveren, in zurigeklontjesvorm.
Oh, zo lekker, zachte, uitgelopen boerenbrie, of munster
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:21:26 #173
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189635450
Funky luchtje hier; met koken (op gas) zijn de verf en terpentinedampen blijkbaar ook mee gaan fikken ofzo, in de gasvlam.
pi_189635464
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oh, zo lekker, zachte, uitgelopen boerenbrie, of munster
Hij bedoelt kots :{
pi_189635472
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:21 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Bij kaasbevattende zaken is het vaak lekkerder om deze in bijna-lava-staat op te eten, vind ik. Bijna je mond verbranden.
Gister, gefrituurde brie, zo lekker
pi_189635473
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:21 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Jawel dat wel :) Straks maar even :)
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:22:30 #177
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189635484
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:21 schreef fietsie het volgende:
Funky luchtje hier; met koken (op gas) zijn de verf en terpentinedampen blijkbaar ook mee gaan fikken ofzo, in de gasvlam.
Ja, dat ruikt lekker. Verf plus op gas koken. Weet niet waarom, maar dat geeft een bijzondere geur.
pi_189635501
En oeh wat passen ze perfect in een rond bakje met affreuze stippeltjes dat ik vanmiddag bij de Action vond *O* Dikke prima dit.

zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:23:17 #179
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189635503
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Gister, gefrituurde brie, zo lekker
* Zilverberk is een tikje jaloers.
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:24:17 #180
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189635524
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:22 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ja, dat ruikt lekker. Verf plus op gas koken. Weet niet waarom, maar dat geeft een bijzondere geur.
Met watergedragen verf heb ik het niet dus het zou dan toch aan de vluchtige stoffen moeten liggen in echte verf..
pi_189635528
quote:
5s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Al geproefd?
Nee, maar dat gaat niet lang meer duren :o
pi_189635609
Ik had net een stukje gehaktbrood. :9 Maar ik heb het in zulke bescheiden porties ingevroren. En dat is goed, maar men, wat zou ik graag gewoon dat hele brood in 1 keer opeten.
pi_189635693
Smaakt prima. Beetje hoog in de peper, dat moet ik nogeens afleren. En er mag wel IETS meer tomaat in. Je ziet het wel maar je proeft het niet. De pesto trouwens ook niet. Jullie met je 10:2:1 :{

Volgende keer is 5:2:1 ook best :P
pi_189635726
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:23 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

* Zilverberk is een tikje jaloers.
La casita en Velp (een van de extra’s van de maand)
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:32:41 #185
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189635732
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:24 schreef fietsie het volgende:

[..]

Met watergedragen verf heb ik het niet dus het zou dan toch aan de vluchtige stoffen moeten liggen in echte verf..
Ik heb geen watergedragen verf buiten vingerverf.
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:33:19 #186
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189635752
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Smaakt prima. Beetje hoog in de peper, dat moet ik nogeens afleren. En er mag wel IETS meer tomaat in. Je ziet het wel maar je proeft het niet. De pesto trouwens ook niet. Jullie met je 10:2:1 :{

Fijn dat t smaakt. *O*
pi_189635775
Volgende keer wordt morgen trouwens want die room is nu open :D even de klei ontdooien :P
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:34:02 #188
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189635776
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:32 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Het smeert brak... maar schijnt gezonder te zijn in huis. Heb ik me laten vertellen.

Die bizarre bak wind van vandaag was wel ideaal om die verf snel te laten drogen zodat de deur nu niet aan de rubbers plakt :)

[ Bericht 17% gewijzigd door fietsie op 26-10-2019 21:40:13 ]
pi_189635941
quote:

^O^
Ik kijk nu al uit naar (de foto's van) de volgende batch :Y).
pi_189635983
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:32 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Oh, ik wil juist nķķit meer mooie witte lak die geel verkleurt, of onzichtbare lak die geel verkleurt, doe mij maar waterverf. Stinkt niet, droogt snel en blijft z'n eigen kleur houden.
pi_189636006
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:40 schreef sigme het volgende:

[..]

^O^
Ik kijk nu al uit naar (de foto's van) de volgende batch :Y).
Dat zal er ongeveer hetzelfde uitzien. Ik zie net trouwens dat die andere kaas ook een witschimmelkorst heeft. Geen klei dus. Nou ja ik vind het zo ook wel best eigenlijk :P
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:44:17 #192
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189636043
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, ik wil juist nķķit meer mooie witte lak die geel verkleurt, of onzichtbare lak die geel verkleurt, doe mij maar waterverf. Stinkt niet, droogt snel en blijft z'n eigen kleur houden.
Helaas blijkt dat hier niet het geval (Flexa).

Een lichte roomwit, die flink vergeeld. (Er wordt niet gerookt hier)
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:45:17 #193
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189636070
quote:

[..]

Ik had rode kozijnen die ik met n nattig doekje afveegde, toen had ik ineens een rood poetsdoekje. -O-

Dus daar smeer ik nu verf met oplosmiddelen overheen, dat blijft wel zitten. ^O^
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:45:55 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189636087
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:18 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik had laatst blauwaderkaas die allerlei andere kleuren begon te worden. Die heb ik toch maar weggedaan.

Hij rook wel lekker funky, maar ik durfde het toch niet aan.
Ja dat hoort dan weer niet natuurlijk :r
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:46:53 #195
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189636111
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
En oeh wat passen ze perfect in een rond bakje met affreuze stippeltjes dat ik vanmiddag bij de Action vond *O* Dikke prima dit.

[ afbeelding ]
PolkadotFles _O_
pi_189636121
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:18 schreef Zilverberk het volgende:
Ik had laatst blauwaderkaas die allerlei andere kleuren begon te worden.
:o :D _O-
pi_189636125
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat zal er ongeveer hetzelfde uitzien. Ik zie net trouwens dat die andere kaas ook een witschimmelkorst heeft. Geen klei dus. Nou ja ik vind het zo ook wel best eigenlijk :P
Is dat zo’n half rondje met een bijan halve cm dikke “schil”.

Die is echt zoooo lekker.
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:47:57 #198
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189636134
quote:

[..]

Deze vrouw *; *; *; *; *; *;
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:48:48 #199
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189636159
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Bettine bedoel je?
pi_189636167
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:46 schreef Molo het volgende:

[..]

PolkadotFles _O_
Ja :D er waren grotere ronde bakjes maar daar stond OF Mickey Mouse OF Captain America OF Spiderman op :{w Deze is er eentje uit een set van vier. Dus nu ga ik nog 3 van die setjes halen. Alleen om er 4 van deze maat te hebben :X :')
pi_189636188
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nee het is een heel rondje :) Wel een kleine. Ik denk niet dat die schil ZO dik is trouwens :o Dan blijft er nauwelijks binnensmut meer over :X
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:49:48 #202
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189636190
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja :D er waren grotere ronde bakjes maar daar stond OF Mickey Mouse OF Captain America OF Spiderman op :{w Deze is er eentje uit een set van vier. Dus nu ga ik nog 3 van die setjes halen. Alleen om er 4 van deze maat te hebben :X :')
_O-
pi_189636217
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:49 schreef Molo het volgende:

[..]

_O-
ze zijn er alleen maar in grijs met stippeltjes, mintgroen met stippeltjes en roze met stippeltjes. Wat zou jij doen? :?
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:52:36 #204
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189636269
*burb*
Uitzonderlijk lekker gegeten. :Y)
Verslag volgt morgen,
Poef.....gone! Šgolfer
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:56:28 #205
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189636360
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ze zijn er alleen maar in grijs met stippeltjes, mintgroen met stippeltjes en roze met stippeltjes. Wat zou jij doen? :?
Lock&lock bakjes bij de HEMA halen zonder figuurtjes erop O+

Enige nadeel is dat die van kunststof zijn maar ik warm er niks in op dus vind dat prima voor voer mee naar werk
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:56:53 #206
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189636367
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:52 schreef golfer het volgende:
*burb*
Uitzonderlijk lekker gegeten. :Y)
Verslag volgt morgen,
Waar was je?
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:57:38 #207
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189636390
Thank god voor goedkope peen&uien zakken groenten in dit seizoen

Soep maken is nooit zo eenvoudig als in de herfst/winter _O_ _O_ _O_
pi_189636450
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Lock&lock bakjes bij de HEMA halen zonder figuurtjes erop O+

Enige nadeel is dat die van kunststof zijn maar ik warm er niks in op dus vind dat prima voor voer mee naar werk
Zal dinsdag in Eindhoven eens kijken dan, werk zit tegenover de Hema :)

Ik warm er ook niks in op. Zou wel handig zijn als dat wel kon trouwens want die taartjes zijn veul lekkerder na een minuutje op 600 Watt :Y)
pi_189636531
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik heb ze in lichtblauw O+
pi_189636604
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik heb ze in lichtblauw O+
Die waren dan zeker op vandaag :o Maar dan zou ik natuurlijk 4 setjes in 4 kleuren nemen :P
pi_189636624
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Zal dinsdag in Eindhoven eens kijken dan, werk zit tegenover de Hema :)

Ik warm er ook niks in op. Zou wel handig zijn als dat wel kon trouwens want die taartjes zijn veul lekkerder na een minuutje op 600 Watt :Y)
Ik zag laatst ergens thermosbakjes. Kon je ‘s morgens iets warms in doen en zou geloof ik 6 uur warm blijven
pi_189636697
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zag laatst ergens thermosbakjes. Kon je ‘s morgens iets warms in doen en zou geloof ik 6 uur warm blijven
ja of van die bentoboxen met een thermo-pad erbij, heb ik ook gezien. Warm maken ging dan op USB power, handig op kantoor. Is echt een hele formule 1 wetenschap dat Bento gebeuren tegenwoordig _O_
pi_189636698
quote:

Gerechten moeten vaak 'getweaked' worden. Dat is nou juist leuk.. voor de next time is het perfect.

Over perfect gesproken.
Vanavond. Restaurant ML. Geweldig. _O_ Morgen fotoverslag *O*
pi_189636722
sigme gekkie @nagelborschtelvloer :o :o
pi_189636731
Aure WB *O*
En Jagar veel plezier na het uitrusten :)
pi_189636751
Morgenmiddag naar de Joker *O*
En daarvoor ff een paar goed passende BH's scoren :')
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:12:29 #217
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189636754
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:10 schreef Blues het volgende:

[..]

Gerechten moeten vaak 'getweaked' worden. Dat is nou juist leuk.. voor de next time is het perfect.

Over perfect gesproken.
Vanavond. Restaurant ML. Geweldig. _O_ Morgen fotoverslag *O*
Benieuwd naar!
pi_189636756
:B :B :B :B :B
pi_189636761
Hier deze zijn het Molo: https://www.action.com/nl-nl/p/vershoudboxen/

Misschien zijn ze er dan alleen in grijs, blauw en roze :{
pi_189636763
Molo }:| :D
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:13:07 #221
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189636773
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:12 schreef Blues het volgende:
Morgenmiddag naar de Joker *O*
En daarvoor ff een paar goed passende BH's scoren :')
Voor als je tetten zich er een weg uit schrikken?
pi_189636781
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:10 schreef Blues het volgende:
Het wordt gaandeweg beter ja :Y Morgen ook weer een andere kaas, eens kijken hoe dat afloopt :P
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:13:33 #223
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189636785
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:56 schreef Molo het volgende:

Waar was je?
https://www.mlinhaarlem.nl/nl/restaurant/
In de sterrentent.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_189636786
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Voor als je tetten zich er een weg uit schrikken?
Nee das dan om de hoek. _O-
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:13:57 #225
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189636792
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier deze zijn het Molo: https://www.action.com/nl-nl/p/vershoudboxen/

Misschien zijn ze er dan alleen in grijs, blauw en roze :{
Ah!

Ik wil alleen vierkant en langwerpig want efficiënter in den koelkascht :+
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:14:11 #226
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189636795
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:12 schreef Blues het volgende:
Molo }:| :D
Wat? :o
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:15:09 #227
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189636820
quote:
Benieuwd naar jullie foto's ^O^
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:15:33 #228
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189636827
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:13 schreef Blues het volgende:

[..]

Nee das dan om de hoek. _O-
^O^

Nieuwe bh's shoppen _O_

Mag golfer meebeslissen?
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:15:53 #229
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189636835
Heeft er iemand ervaring met LED-paneelverlichting? Dus dat er een soort diffuus kunststof het licht uit een bron breed verstrooit?
pi_189636836
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Die waren dan zeker op vandaag :o Maar dan zou ik natuurlijk 4 setjes in 4 kleuren nemen :P
Mja of ze zijn oudere serie ofzo...
maar herkende ze meteen :)
Hier ook met stippeltjes.

Zag trouwens dat ze bij de zeeman nu ook allerhande leuke bakjes hebben.

En eh.. dit weleens overwogen?
Speciaal gemaakt om dingen in te kunnen invriezen en opwarmen.

Al zijn ze niet ideaal voor je eh.. dingesen denk ik.
https://www.baby-dump.nl/(...)EEAQYCSABEgIJX_D_BwE
pi_189636851
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Ah!

Ik wil alleen vierkant en langwerpig want efficiënter in den koelkascht :+
Ja maar mijn taartjes zijn rond dus dat kan niehieeeettttt
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:17:18 #232
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189636871
quote:
16s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja maar mijn taartjes zijn rond dus dat kan niehieeeettttt
Rond in vierkant kan heul wel meneer o|O
pi_189636881
SPOILER
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:18:01 #234
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189636886
Ik heb het restant van mijn stoofperenkruimeltaart in een langwerpige bak gedaan. Kan zeker ook niet? :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
SPOILER
Oeh, mooooooi!
pi_189636901
quote:
SPOILER
Je hebt het overleefdtdtdt *O* Koud daar? :? Moermansk nu denk ik?
pi_189636907
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:15 schreef Molo het volgende:

[..]

^O^

Nieuwe bh's shoppen _O_

Mag golfer meebeslissen?
Nee zeg.
Het moet lekker zitten. Het is om te dragen, niet om naar te kijken :+
pi_189636915
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat? :o
Je doorkliefde mijn quintet :+
pi_189636917
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:15 schreef Uhmmpie het volgende:

En eh.. dit weleens overwogen?
Speciaal gemaakt om dingen in te kunnen invriezen en opwarmen.

Al zijn ze niet ideaal voor je eh.. dingesen denk ik.
https://www.baby-dump.nl/(...)EEAQYCSABEgIJX_D_BwE
Wel handig voor als ik moedermelk efficiënt wil gaan afkolven. Lees ik net ^O^
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:20:13 #239
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189636927
quote:
SPOILER
O+ _O_
pi_189636929
quote:
SPOILER
:o
Tis net of jullie uit een buitenaards, bermudagroenedriehoek komen varen _O_
pi_189636958
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 20:59 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je klinkt soms wel echt als de perfecte man P.

Al die vrouwen weten niet wat ze missen :)
8-)
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:22:22 #242
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189636965
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:19 schreef Blues het volgende:

[..]

Nee zeg.
Het moet lekker zitten. Het is om te dragen, niet om naar te kijken :+
Oh ja, excuses :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:19 schreef Blues het volgende:

[..]

Je doorkliefde mijn quintet :+
Sorry :P
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:22:38 #243
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189636970
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Mannenmelk mag ook ^O^
pi_189636999
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Daar kocht ik ze de eerste keer voor ja... maar ze zijn ideaal.
En goed stapelbaar, herbruikbaar. Ideaal.
Ook voor andere dingen dan moedermelk die je graag wil opwarmen, invriezen of vloeibaar mee wil kunnen nemen :)

Oh en allemaal evengroot dus als de maat goed is zit je niet mer 3 leftover bakjes in de verkeerde maat.
pi_189637017
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Je hebt het overleefdtdtdt *O* Koud daar? :? Moermansk nu denk ik?
Rond t vriespunt.. Murmansk inderdaad :Y laatste keer dit jaar 8-)
pi_189637028
Haha
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:20 schreef Blues het volgende:

[..]

:o
Tis net of jullie uit een buitenaards, bermudagroenedriehoek komen varen _O_
haha nee we zijn net rusatomflot voorbij :+
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:26:15 #247
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189637030
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:25 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Rond t vriespunt.. Murmansk inderdaad :Y laatste keer dit jaar 8-)
Wat maakte de reis zo ruk?
pi_189637043
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:22 schreef Molo het volgende:

[..]

Mannenmelk mag ook ^O^
Ik had je die boy Cream foto toch gestuurd?
pi_189637047
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:26 schreef Molo het volgende:

[..]

ze hadden wat deining geloof ik :')
pi_189637048
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:26 schreef Molo het volgende:

[..]

Storm :7

en niet die van de commando’s
pi_189637051
quote:
SPOILER
Ohoh wat prachtig
pi_189637064
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:22 schreef Molo het volgende:

[..]

Mannenmelk mag ook ^O^
Fijn. Altijd al 180 ml van mee naar m'n werk willen nemen. Om het daar op te warmen. _O-
pi_189637085
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Fijn. Altijd al 180 ml van mee naar m'n werk willen nemen. Om het daar op te warmen. _O-
Kleuters :)
pi_189637093
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Prima ^O^ maar voor mijn doel gewoon niet zo geschikt :)
pi_189637096
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 19:26 schreef fietsie het volgende:

[..]

Inmiddels zo ver over dat je kunt blijven slapen op de nieuwe plek?
We verplaatsen alle zooi morgen. Ik zou m'n matje en slaapzak kunnen nemen en daar gaan slapen, maar morgen komen m'n verhuishelpers naar m'n oude kamer dus het is wel handig als ik daar gewoon al ben. Morgennacht slaap ik in m'n eigen bed in m'n nieuwe huis O+ (ik kijk er nu al naar uit)

VERHUISUPDATE
Alles is ingepakt. Resultaat: 7 1/2 doos en een boel dingen die te groot zijn voor dozen (grrr).
Ik ben blij dat ik het soort persoon ben dat altijd een stapeltje kranten achter de hand houdt als ze weer eens een tijdelijk abonnement heeft gehad: al m'n kopjes en borden zitten als het goed is nu veilig verpakt :)
Morgenochtend 9:30 komt E met auto, een uurtje later sluiten A en B aan. Dan hebben E en ik hopelijk al een boel dozen verplaatst, zodat er ruimte is om de meubels uit elkaar te halen en te verplaatsen. Eind van de dag rijdt m'n vader langs met de eettafel die van m'n oma komt O+
pi_189637113
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Prima ^O^ maar voor mijn doel gewoon niet zo geschikt :)
Haha of wel maar bang dat het niet stoer genoeg is :)
pi_189637120
Die bakjes werken matig heur, je draait al snel het deksel er niet goed op en dan lekken ze. Qua formaat zijn ze wel fijn. Ik heb ze overigens in twee formaten; van 220 ml en van 180 ml.

Wow @ foto van Frantic _O_

Mensen, ik heb vandaag een muurtje gestuct 8)7 Het is best mooi geworden! Nog niet dik genoeg dus morgen of overmorgen nog een laagje er over heen. Na het schuren zal het er behoorlijk strak uitzien, verwacht ik :7

Tevens hebben we de hele indeling van de woonkamer omgegooid. Nu staat de bank op een andere plek. Daar bleek de bank te groot, dus hebben we het chaise longue-gedeelte er vanaf gehaald en houden we een tweezits bankje over. Maar eigenlijk vinden we 't niet zo mooi op deze manier. Dus we moeten een nieuwe bank *O*
Hebben jullie inspiratie? Het moet een vrij kleine of optisch subtiele bank zijn. Geen lomp groot ding dus. Maar liefst wel een bank die lekker zit, waar je op weg kunt kruipen met een boek en een dekentje. En onze huidige bank is van leer, maar qua kleuren past leer niet zo best. Ik vrees alleen voor kattenharen op de bank als we een stoffen bank doen. Wat is jullie oplossing daarvoor, kattendienaren?
freedom is just another word for nothing left to lose
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:31:18 #258
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189637142
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:29 schreef Tele6 het volgende:

[..]

We verplaatsen alle zooi morgen. Ik zou m'n matje en slaapzak kunnen nemen en daar gaan slapen, maar morgen komen m'n verhuishelpers naar m'n oude kamer dus het is wel handig als ik daar gewoon al ben. Morgennacht slaap ik in m'n eigen bed in m'n nieuwe huis O+ (ik kijk er nu al naar uit)

VERHUISUPDATE
Alles is ingepakt. Resultaat: 7 1/2 doos en een boel dingen die te groot zijn voor dozen (grrr).
Ik ben blij dat ik het soort persoon ben dat altijd een stapeltje kranten achter de hand houdt als ze weer eens een tijdelijk abonnement heeft gehad: al m'n kopjes en borden zitten als het goed is nu veilig verpakt :)
Morgenochtend 9:30 komt E met auto, een uurtje later sluiten A en B aan. Dan hebben E en ik hopelijk al een boel dozen verplaatst, zodat er ruimte is om de meubels uit elkaar te halen en te verplaatsen. Eind van de dag rijdt m'n vader langs met de eettafel die van m'n oma komt O+
Top; klinkt als een goed geplande verhuisdag ;)
pi_189637154
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:30 schreef Lot_1 het volgende:

Mensen, ik heb vandaag een muurtje gestuct 8)7 Het is best mooi geworden! Nog niet dik genoeg dus morgen of overmorgen nog een laagje er over heen. Na het schuren zal het er behoorlijk strak uitzien, verwacht ik :7
mooi werk :Y afschuren met korrel 240 ;) zo glad als babybilletjes :Y
pi_189637172
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:29 schreef Tele6 het volgende:

[..]

VERHUISUPDATE
Dat gaat goed zo te lezen ^O^ Fijn! Je hebt ook een mooie planning :Y
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:34:08 #261
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189637188
quote:
*
Hebben jullie inspiratie? Het moet een vrij kleine of optisch subtiele bank zijn. Geen lomp groot ding dus. Maar liefst wel een bank die lekker zit, waar je op weg kunt kruipen met een boek en een dekentje. En onze huidige bank is van leer, maar qua kleuren past leer niet zo best. Ik vrees alleen voor kattenharen op de bank als we een stoffen bank doen. Wat is jullie oplossing daarvoor, kattendienaren?
Wij hadden destijds toen er nog katten waren Ikea bankstel met afneembare "spijkerstof" bekleding. En een 2e setje bekleding.
Kon die andere in de was.
pi_189637197
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:29 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Haha of wel maar bang dat het niet stoer genoeg is :)
Eh, nee. Die dingen zijn veel te hoog voor mijn taartjes. Het is allang stoerder dan mijn stippeltjesding, stoer of niet boeit me geen zak :)
pi_189637222
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:32 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

mooi werk :Y afschuren met korrel 240 ;) zo glad als babybilletjes :Y
Het is echt heel bevredigend om te doen. Al merk ik dat ik oneindig door kan blijven vegen om alle oneffenheden weg te willen hebben 8)7 daar werd het niet beter van. Dus maar gestopt en besloten eventueel een tweede laagje te doen.

We proberen in dit grote mensen-huis de dingen wat beter aan te pakken. Nu heeft de man een superstrakke inbouwkast gebouwd op de overloop. En de zijkant, waar hij gipsplaat tegenaan heeft geschroefd, is nu dus gestuct. Het loopt prachtig over in het stucwerk van het dakraam *O*
pi_189637268
quote:
Die bakjes werken matig heur, je draait al snel het deksel er niet goed op en dan lekken ze. Qua formaat zijn ze wel fijn. Ik heb ze overigens in twee formaten; van 220 ml en van 180 ml.

Wow @ foto van Frantic _O_

Tevens hebben we de hele indeling van de woonkamer omgegooid. Nu staat de bank op een andere plek. Daar bleek de bank te groot, dus hebben we het chaise longue-gedeelte er vanaf gehaald en houden we een tweezits bankje over. Maar eigenlijk vinden we 't niet zo mooi op deze manier. Dus we moeten een nieuwe bank *O*
Ha die Lot O+
Wat leuk dat je gestuct hebt! Weer een sticker erbij in je klusvaardighedenboek :P
pi_189637280
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:31 schreef fietsie het volgende:

[..]

Top; klinkt als een goed geplande verhuisdag ;)
Dankje! Mag ook wel, want ik ben er al dagen over aan het piekeren en doen geweest :')
pi_189637312
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:37 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ha die Lot O+
Wat leuk dat je gestuct hebt! Weer een sticker erbij in je klusvaardighedenboek :P
_O_ Nou inderdaad, ik zou het niet kunnen denk ik :') Of wel, nooit geprobeerd eigenlijk. Vriend van mijn ouders is zijn hele leven woningstoffeerder geweest dus zulke dingen besteed ik lekker uit O+
pi_189637316
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:34 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wij hadden destijds toen er nog katten waren Ikea bankstel met afneembare "spijkerstof" bekleding. En een 2e setje bekleding.
Kon die andere in de was.
Mijn ervaring met Ikea-bankbekleding is dat je ook met een setje kunt doen als je het wast. Het is stof die niet veel water opneemt en hij is in een paar uur droog als je hem weer om de bank heen doet. (A en B hebben een Ikea-bank, zo'n goedkope alles-rechthoekige, en we krijgen regelmatig voor elkaar dat die in de was moet :') )
pi_189637334
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:38 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dankje! Mag ook wel, want ik ben er al dagen over aan het piekeren en doen geweest :')
En als het eenmaal klaar is denk je misschien wel "Was daar nou al die paniek voor nodig? :? " *O*

Het is natuurlijk nogal ingrijpend, maar het komt allemaal goed, en vele handen maken licht werk n zo :s)
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:41:35 #269
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189637335
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:40 schreef Tele6 het volgende:

en we krijgen regelmatig voor elkaar dat die in de was moet
Que?
pi_189637352
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:43:01 #271
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189637368
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:26 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ik had je die boy Cream foto toch gestuurd?
Yes! Dagelijks toch?
pi_189637371
Ik ga slapen inmiddelsch :W
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:43:16 #273
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189637375
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:26 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Storm :7

en niet die van de commando’s
Ah, matig :X
pi_189637380
@Kaatje1 #teruglees
Het is een beetje dubieus of het nou zo handig is om die thermosbakjes te gebruiken, omdat er gauw bacteriën in kunnen gaan groeien als de etenswaren lange tijd op een comfortabel temperatuurtje zijn. Die bakjes isoleren vaak niet goed genoeg om het echt HEET te houden, dus dan zit je gauw op prettige bacterie-omstandigheden :{
Bron: artikel in de Volkskrant van een hele tijd geleden, ik heb nu de puf / het geduld niet om het terug te zoeken O-)
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:43:44 #275
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189637382
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Die produceren nog niet zoveel denk ik hoor
pi_189637416
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

En als het eenmaal klaar is denk je misschien wel "Was daar nou al die paniek voor nodig? :? " *O*

Het is natuurlijk nogal ingrijpend, maar het komt allemaal goed, en vele handen maken licht werk n zo :s)
Waarschijnlijk wel. Inpakken viel uiteindelijk ook wel mee eigenlijk. Als je begint is alles netjes en zoals het altijd is en dat verstoor je, maar als alles eenmaal in dozen zit heb je er ook wel weer orde in ^O^

Morgenavond is het voorbij *O*
(Op wat kleine klusjes na, maar dat maakt niet uit)
pi_189637427
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:41 schreef fietsie het volgende:

[..]

Que?
Moet ik het voor je uitspellen?
Heb jij alleen seks in een bed?
pi_189637489
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:46 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Nee, gatver.. dan moet ik steeds het beddengoed wassen :)
pi_189637523
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:43 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1 #teruglees
Het is een beetje dubieus of het nou zo handig is om die thermosbakjes te gebruiken, omdat er gauw bacteriën in kunnen gaan groeien als de etenswaren lange tijd op een comfortabel temperatuurtje zijn. Die bakjes isoleren vaak niet goed genoeg om het echt HEET te houden, dus dan zit je gauw op prettige bacterie-omstandigheden :{
Bron: artikel in de Volkskrant van een hele tijd geleden, ik heb nu de puf / het geduld niet om het terug te zoeken O-)
Iew. Gelukkig zijn er bij ons 2 magnetrons op kantoor. Wil wel ooit nog eens een crockpot lunchbox hebben. Maar die zijn nu nog alleen geschikt voor de vs
pi_189637583
Boh, lekker gegeten. Iberico met char sui, eendenlever met spekkoek en brioche, gado gado met 64 gradenei, roomijs met VOC kruiden :9~
Spoilers!
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:56:01 #281
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189637605
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:46 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ehm nooit het soort waardoor mn bank gewassen moet worden op de bank eigenlijk.... Niet deze hier beneden ieder geval.
  Moderator zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:56:51 #282
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189637634
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:50 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nee, gatver.. dan moet ik steeds het beddengoed wassen :)
Of je nou een laken of een hoes voor de bank niet wassen...
  Moderator zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:57:52 #283
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189637656
En als niet-veganist heb je natuurlijk een lederen bank, doekje er over en klaar :7
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:06:55 #284
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189637883
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Boh, lekker gegeten. Iberico met char sui, eendenlever met spekkoek en brioche, gado gado met 64 gradenei, roomijs met VOC kruiden :9~
Dit klinkt allemaal behoorlijk smakelijk :)
pi_189637972
quote:
Oeh, dat klinkt lekker
pi_189638401
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:56 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ehm nooit het soort waardoor mn bank gewassen moet worden op de bank eigenlijk.... Niet deze hier beneden ieder geval.
Wel op andere?
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:31:32 #287
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189638569
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 23:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wel op andere?
Ik kan me geen bankstellen herinneren die in de was moesten.
pi_189638807
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 18:01 schreef AnneX het volgende:

*O*
Heerlijke film O+
Ik voelde me zo toen ik een badpak aan had en 20 weken zwanger was:

[ Bericht 5% gewijzigd door Lot_1 op 26-10-2019 23:49:31 ]
pi_189638828
Lot, bouwvakkert ^O^ En Tele goed bezig *O*
pi_189638915
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:42 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Lot_1 ik gebruik deze, werkt prima https://petsplace.nl/trix(...)+Google+shopping+Ads
Ah dank voor de tip! Sowieso handig, want nu behaart ze de slaapbank vaak. Ik moet nog moed verzamelen om de hoes daarvan weer haarvrij te krijgen. Die lag onder de bank en ze heeft daar vaak gelegen als ze zich verstopte voor (kraam)bezoek.
pi_189638983
quote:
VOC-kruiden?
pi_189639384
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 23:50 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

VOC-kruiden?
Kaneel, peper etc
pi_189639857
quote:
Max pole
Niet meer
  zondag 27 oktober 2019 @ 00:37:54 #294
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189640019
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Niet meer
Wat is er gebeurd? :o
pi_189642078
Tip: Wintertijd.
Een uur langer weekend, want de klok gaat ...achteruit. w/
Logisch toch, wisten wij allang. w/
pi_189642089
quote:
Dit klinkt heerlijk :9~

Kind was wakker door jetlag. Ligt ie eindelijk weer te slapen ben ik zelf klaarwakker :')
  zondag 27 oktober 2019 @ 06:10:39 #297
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189642276
Wintertijd.
Wakker.
}:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_189642292
Hier was iedereen om 4 30 nieuwe tijd op. Heerlijk, die wintertijd...
pi_189642307
Wintertijd vergeten. Uur later wakker dan geplanned, niet gebeld worden door je 2e omdat ie de 3e gebeld heeft. Heerlijk bij geslapen tot m’n gsm vond dat het 6u pwas O+
  zondag 27 oktober 2019 @ 07:59:53 #300
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_189642647
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 06:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier was iedereen om 4 30 nieuwe tijd op. Heerlijk, die wintertijd...
Ik had er ook op gerekend, maar Marijn is pas net wakker.
pi_189642648
Oh, fack, wintertijd :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')