Okquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 01:11 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik kan daar echt geen medelijden mee hebben nee.
Jij begon, dus reageer ik op jou.quote:
FYI, dit is Fok!, daar bemoeit iedereen zich met alles.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 00:09 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Bemoei je gewoon met je eigen zakenMensen in het openbaar lastig vallen is echt iets voor zwervers
Waar kan ik subscriben en een duimpje omhoog gevenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 23:41 schreef Oostblokkert het volgende:
Laat weten wat je ervan vindt down below.
Ha die oostblokker, wat een ervaring is dat zeg, jeetje. Je hoeft jezelf niet te verantwoorden voor je gesmoke hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 23:12 schreef Oostblokkert het volgende:
Net een uur geleden, klaar met datgene met wat ik aan het doen was, steek ik een sigaret op.
Om duidelijk te zijn, op een plek met amper volk en in een rookzone.
Op zichzelf niets aan het handje.
Je hebt mensen die op een telefoon zitten, luidruchtig praten of oordopjes in hebben waarbij je het geluid van twee meter afstand kan horen.
Wordt niets tegen gezegd, want niet hun zaak enzo, ook al kunnen mensen zich eraan storen.
Maar goed, im minding my own business, as usual en vervolgens loopt er een man naar me toe die even zijn mening geeft over roken.
Nog steeds niets aan de hand, vrijheid van meningsuiten enzo.
Op een gegeven, zonder dat ik ernaar vraag, wordt zijn mening diepgaander en lichtelijk opdringerig. Ik voel er nog steeds niets bij, laat hem maar raaskallen, maar misschien een leuk moment voor een gesprek hierover.
Ik geef aan dat roken idd niet gezond is enzo en dat ik het doe, mijn probleem enzo. En na een tijdje ben ik wel benieuwd waar zijn bemoeizuchtigheid en overtuiging vandaan komt.
Dus ik stel hem een vraag terug en wat denk je?![]()
Hij heeft zelf nooit gerookt.![]()
![]()
Opeens werd alles duidelijk voor me enzo. De oppervlakkigheid en de zwart-wit argumenten van ''ja je moet gewoon stoppen''. Zonder verdere argumenten.
Laat me gewoon met rust.
En om de komende discussie voor te zijn; ik rook op plekken waar amper mensen komen en zelfs dan heb ik mintjes en deo bij me. Ik ben heel bewust van mijn omgeving en ik ken de risico's enzo.
Soso stronterij, mi boi.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die oostblokker, wat een ervaring is dat zeg, jeetje. Je hoeft jezelf niet te verantwoorden voor je gesmoke hoor.
Na het werk loop ik zo over de brug om naar mijn auto te gaan, er staat flink wat wind en ik rook een sigaret. Er nadert een enigszins hardlopend mannetje in sportkleding met een hipsterbaardje en zo'n moderne male bun op z'n hoofd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:28 schreef pferdfahrer het volgende:
Mintjes en deo gaan die rookgeur echt niet weghalen hoor, sterker nog, het wordt alleen maar erger die mix van ranzigheid en een stukje fris.
Deels eens, maar als je blijft roken tot je pensioen is de kans groot dat je die niet eens haalt. Of je haalt hem wel maar vervolgens kun je niet genieten omdat je geen stap meer kan zetten door COPD, verstopte aderen en hartfalen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:02 schreef Dikkepaap het volgende:
Lang verhaal kort:
Geniet van je leven want je hebt er maar een.
Schijt hebben aan wat andere mensen van je vinden.
We gaan allemaal op een dag dood.
Ik heb werkelijk de fucking schijt aan wat een ander van mij vindt. Als ik wil roken dan is dat mijn keuze. De wereld is toch al een grote bal vergif geworden met alles wat er in de lucht hangt. Niet roken betekent niet dat je geen dodelijke ziektes meer kan krijgen, roken betekent niet dat je dood zal gaan aan het gevolg ervan en dat is een feit.
Ai mi mang, ie ab littie. Ma if a mang no wang yere dang sang onoe moes doe?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:43 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Soso stronterij, mi boi.
A man wani smoko tabaka ala dey. Dat no wan bun sani, brada.![]()
Lobi
Je kan ook gewoon stoppen met roken, het is allang niet meer cool en er zijn alleen maar negatieve effecten aan verbonden. Het dient echt voor geen enkel nut behalve irritatie, stank en beschadiging van de gezondheid van jijzelf en de mensen om je heen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:12 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Na het werk loop ik zo over de brug om naar mijn auto te gaan, er staat flink wat wind en ik rook een sigaret. Er nadert een enigszins hardlopend mannetje in sportkleding met een hipsterbaardje en zo'n moderne male bun op z'n hoofd.
Hij zit mij aankomen en ik maak ruimte voor hem op het voetpad, in het voorbijgaan kijkt hij me nogal verwijtend aan.
Dan als hij me voorbij is stopt hij met hardlopen, ik kijk nog even om en hij kijkt beschuldigend naar mij en begint enorm te hoesten.
Aanstellers …
Verstandige man die zijn gezondheid niet met opzet beschadigen wil.quote:
Tot je 80e gezond leven, hoe geniet je?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:22 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Verstandige man die zijn gezondheid niet met opzet beschadigen wil.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |