Haten op ietsquote:
Heb weleens gegeten in zogenaamd "fantastische" sushi restaurants. Ik vind het gewoon niet lekker, mag toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:13 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ik heb 6 jaar lang in een sushi restaurant gewerkt. Dus think before you typt.
Haring lust ik wel gewoon.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:12 schreef ThePrinceTWP het volgende: [..] Of 't is je oprechte mening, zomaar een idee. Weiger al sinds 't hip werd om zoveel te spenden aan koude rauwe vis puur omdat 't fb-waardig is.
Wil er wellicht een Oudhollandse lunchroom openen met pantosti's, stroopwafels etc. maar weet niet of dat beter is in Utrecht wat gezellig, mooi en een echte studentenstad is of Den Haag wat veel expats en ambtenaren heeft en veel omliggende steden zoals Delft en Leiden waar je naar uit mag breiden.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:09 schreef TTSS het volgende: [..] Wat wil je gaan doen, ouwe geldwolf?
Wie ben je?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:15 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Haring lust ik wel gewoon.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:15 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Haring lust ik wel gewoon.
Ik weet niet meer hoe dat moet.quote:
Welke?quote:
Zou dan den Haag doen. Best een leuk idee trouwens, en ik denk dat het ook wel tof is voor expats, want een Hollandse sfeer mist nogal in den Haag.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:15 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Wil er wellicht een Oudhollandse lunchroom openen met pantosti's, stroopwafels etc. maar weet niet of dat beter is in Utrecht wat gezellig, mooi en een echte studentenstad is of Den Haag wat veel expats en ambtenaren heeft en veel omliggende steden zoals Delft en Leiden waar je naar uit mag breiden.
Biefstuk met champignonquote:
Meh en daarbij ook nog een leugen.quote:
Mag je raden, mn UI en ondertitel zijn niet veranderd.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meh en daarbij ook nog een leugen.
Alleen de zalm ja. Is ook nog gewoon ongezonde kweekzalm natuurlijk.quote:
Nog niet gezien. Lijkt me ook weinig aanquote:
Je bent wel een goeie mod hoor.quote:
Ach het smaakt prima.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:18 schreef TTSS het volgende:
[..]
Alleen de zalm ja. Is ook nog gewoon ongezonde kweekzalm natuurlijk.
Voor chronisch zieke antibioticazooi iddquote:
Oh dat is wel vaak voor in 1 week, ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:18 schreef Cachie het volgende:
[..]
Dat heb ik van het weekend al twee keer gegeten. Maar was een goed idee.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:19 schreef TTSS het volgende:
[..]
Voor chronisch zieke antibioticazooi idd
Laten we zeggen de meest wijze mod.quote:
Sowieso de beste.quote:
Aah thanks maatquote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laten we zeggen de meest wijze mod.
[..]
Sowieso de beste.
Oh jaaaaa dat wordt het!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dat is wel vaak voor in 1 week, ja.
Zelf burito maken
Je hoerenmoederquote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:21 schreef TTSS het volgende:
Er zijn geen goede mods. Alle blauwen moeten opgeknoopt worden aan de erasmusbrug
yay i helpedquote:
Totaal geen probleem kerelquote:
En dit is waarom Fok! nog steeds best wel kut is.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laten we zeggen de meest wijze mod.
[..]
Sowieso de beste.
Zou niet weten waaromquote:
Zelf dat gun ik Rotterdam nog nietquote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:21 schreef TTSS het volgende:
Er zijn geen goede mods. Alle blauwen moeten opgeknoopt worden aan de erasmusbrug
Why?quote:
True, dat doet Amsterdam toch beter alhoewel die vooral pretenderen Hollandse producten aan te bieden.quote:Best een leuk idee trouwens, en ik denk dat het ook wel tof is voor expats, want een Hollandse sfeer mist nogal in den Haag.
Zit mobiel.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:17 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mag je raden, mn UI en ondertitel zijn niet veranderd.
Probeer het eens bij de Zaanse Schans. Dan heb je veel toeristen als klandiziequote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:26 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Why?
[..]
True, dat doet Amsterdam toch beter alhoewel die vooral pretenderen Hollandse producten aan te bieden.
Voordeel van Den Haag is dat veel mensen er moeten zijn voor hun werk zoals ambtenaren, diplomaten en andere expats en die doorgaans wel budget hebben. Bovendien is 't weer eens wat anders dan 't zoveelste pizzarestaurant met een Italiaanse naam gerunt door Ottomanen of een keten.
Anderzijds heeft DH tov Utrecht weinig studenten en dat is wel een groep die veel buiten eet.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Lijkt me ook weinig aan
Ik ook, maar UI kan je inschakelenquote:
Dat ik post?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:22 schreef Cachie het volgende:
[..]
En dit is waarom Fok! nog steeds best wel kut is.
Ja wat mag ik toch vindenquote:
Remquote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:29 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Probeer het eens bij de Zaanse Schans. Dan heb je veel toeristen als klandizie
Je weet dat de eerste McDonalds van Europa in Zaandam stond?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:30 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Rem.
Zaanstad heeft weinig uitbreidingsmogelijkheden en niet interessant voor vastgoedportfolio.
Staat dat op netflix?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja wat mag ik toch vinden
Gisteren den of thieves gekeken. Lekkere film hoor
Zaandam is toch een soort Turkije?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:32 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Je weet dat de eerste McDonalds van Europa in Zaandam stond?
Eerste AH ook maar zijn vgm vervlogen tijden toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:32 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Je weet dat de eerste McDonalds van Europa in Zaandam stond?
Binnenkort zijn we allemaal Turkije onder leiding van geiteneuker Erdolfganquote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zaandam is toch een soort Turkije?
Poelenburg vooral.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zaandam is toch een soort Turkije?
De AH en de Mac doen het nog steeds prima.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:34 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Eerste AH ook maar zijn vgm vervlogen tijden toch?
Geloof ik best met onze leiders aan het roerquote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Binnenkort zijn we allemaal Turkije onder leiding van geiteneuker Erdolfgan
Nog relatief rustig dan met al die nationaliteiten.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:34 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Poelenburg vooral.
Verder wonen er 189 nationaliteiten, wat een wereldrecord is.
Echt hequote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geloof ik best met onze leiders aan het roer
[..]
Nog relatief rustig dan met al die nationaliteiten.
Dat is ook opmerkelijk, want 80% van de inwoners zijn gewoon Nederlandsquote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geloof ik best met onze leiders aan het roer
[..]
Nog relatief rustig dan met al die nationaliteiten.
Echt? En al die studenten aan de uni dan? Overschaduwen die de tokkies en buitenlanders niet?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat wil je er beginnen? Want Leiden is wel een pauperstad waar weinig winkels het redden.
Je hebt hier wel paar wijken waar zo goed als alleen allochtonen wonen. Veelal Marokkanen en Turken, weinig Suri's en Anti's. Je hebt hier bijvoorbeeld een basisschool waar je als blanke iedere dag in elkaar wordt getrapt, gewoon voor het feit dat je blank bent.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:15 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Wil er wellicht een Oudhollandse lunchroom openen met pantosti's, stroopwafels etc. maar weet niet of dat beter is in Utrecht wat gezellig, mooi en een echte studentenstad is of Den Haag wat veel expats en ambtenaren heeft en veel omliggende steden zoals Delft en Leiden waar je naar uit mag breiden.
Ongeveer twee minuten.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelang heb je daar over gedaan?
daaromquote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom heb je een andere naam?!
Is goed schatjequote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal vanavond eens kijken als ik thuis ben
Zijn alleen mannen zeker? die blijven kinderachtig.quote:
Praat voor jezelfquote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn alleen mannen zeker? die blijven kinderachtig.
Ik mag niks zeggen want ik ben modquote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:48 schreef TTSS het volgende:
JUB / Een kijkje bij de meetings van een kleine 20 jaar geleden.....
check dit
Sowieso ik maar jij ook maak je geen illusiesquote:
Ik welquote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nooit naar een meet geweest
Ik ook nietquote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nooit naar een meet geweest
Nu je het zegtquote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn alleen mannen zeker? die blijven kinderachtig.
Lekker bezig, playahquote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
Heb alleen 1 op 1 met fok dames gemeet maar verder niet.
Namen willen wequote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
Heb alleen 1 op 1 met fok dames gemeet maar verder niet.
Serieuze mods heb je niks aan op klbquote:
Bedankt vriend, daar ga ik extra van genieten.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:54 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Verbetering voor je aangebracht
[ afbeelding ]
Met een lekker Haags_Biertje
[ afbeelding ]
Dit doet mij deugd.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt vriend, daar ga ik extra van genieten.
boks wie je ook bentquote:
quote:
@Jim.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:26 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Why?
[..]
True, dat doet Amsterdam toch beter alhoewel die vooral pretenderen Hollandse producten aan te bieden.
Voordeel van Den Haag is dat veel mensen er moeten zijn voor hun werk zoals ambtenaren, diplomaten en andere expats en die doorgaans wel budget hebben. Bovendien is 't weer eens wat anders dan 't zoveelste pizzarestaurant met een Italiaanse naam gerunt door Ottomanen of een keten.
Anderzijds heeft DH tov Utrecht weinig studenten en dat is wel een groep die veel buiten eet.
Nee dat was een actquote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
boks wie je ook bent
[..]want dit is nieuws voor je... dacht dat je noel wel kende.
Ik ken Utrecht niet zo goed. Denk dat je gewoon even moet rondkijken en een inventarisatie maken van het soort restaurants dat er zijn, en je doelgroep.quote:
Wat voor soort vrouw is dat en wat vind je aantrekkelijk?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:56 schreef TTSS het volgende:
Dat soort vrouwen als in die clip vind ik ook echt verschrikkelijk onaantrekkelijk.
Ik ookquote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:14 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ja very good. Nou zeg, ik ben pas 23
Nou enquote:
99% daarvan is srs uit m’n geheugen gewistquote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
boks wie je ook bent
[..]want dit is nieuws voor je... dacht dat je noel wel kende.
Hoe doe je dat ik wil dat ook kunnenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:54 schreef Cachie het volgende:
[..]
99% daarvan is srs uit m’n geheugen gewist
Laat je rimme.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hoe doe je dat ik wil dat ook kunnen
Verder gaan en niet meer aan denken. Dan vervaagt het vanzelf.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hoe doe je dat ik wil dat ook kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent gewoon je rela met Noel vergeten?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:54 schreef Cachie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:16 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
Wat hebben een 15 jarige en de foetus in haar gemeen?Niet gelachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Oh godverdomme. Verkeerde topic.quote:
Heb jij ook niet zo heel goed dat je niet zo jelly maar ik weet dat het een keer met de auto naar huis is dat een van mijn leven en de andere manier van werken in de trein naar een andere keer wel even op een zondag in het ziekenhuis gebracht voor een coffeeshop een keer met je verjaardag maak er nog niet dm’en maar hoop dat alles wat ik niet meer dan twee uur 🕑 en de laatste jaren isquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:15 schreef Cachie het volgende:
[..]
Verder gaan en niet meer aan denken. Dan vervaagt het vanzelf.
Wat heb jij gezopenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb jij ook niet zo heel goed dat je niet zo jelly maar ik weet dat het een keer met de auto naar huis is dat een van mijn leven en de andere manier van werken in de trein naar een andere keer wel even op een zondag in het ziekenhuis gebracht voor een coffeeshop een keer met je verjaardag maak er nog niet dm’en maar hoop dat alles wat ik niet meer dan twee uur 🕑 en de laatste jaren is
Kan gebeuren maat.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh godverdomme. Verkeerde topic.
Rl:drquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb jij ook niet zo heel goed dat je niet zo jelly maar ik weet dat het een keer met de auto naar huis is dat een van mijn leven en de andere manier van werken in de trein naar een andere keer wel even op een zondag in het ziekenhuis gebracht voor een coffeeshop een keer met je verjaardag maak er nog niet dm’en maar hoop dat alles wat ik niet meer dan twee uur 🕑 en de laatste jaren is
Prima tochquote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:54 schreef Cachie het volgende:
[..]
Jij gebruikte zeker die suggesties van je iPhone toetsenbord. Die vallen mij vies tegen trouwensquote:
Of gezogenquote:
Ik heb een groot aantal mensen met de auto naar huis te komen voor hiervan zijn het begin van de trap af van mijn vader heeft de auto naar de garage.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hij maakte laatst van kan k*nkerbek toen ik mijn moeder apptequote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij gebruikte zeker die suggesties van je iPhone toetsenbord. Die vallen mij vies tegen trouwens
Was het met hindernissen?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:26 schreef Solotovski het volgende:
was vandaag eerste geworden met de wekelijkse bureaustoelrolwedstrijd door het kantoor
de administratiemiep lag op de grond achter de schansquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was het met hindernissen?
Niet eens over een stapeltje pallets heen joh?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
de administratiemiep lag op de grond achter de schans
doen we volgende weekquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet eens over een stapeltje pallets heen joh?
zou je denkenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze die winnen zijn ze wel door.
gras is groenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Feyenerd gaat wel onderuit.
Heb je het nog op tijd kunnen ontdekken of heeft ze je onterfd?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hij maakte laatst van kan k*nkerbek toen ik mijn moeder appte
Gisteravond ook gelachen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
gras is groen
porto was incidenteel
kon een kleine glimlach niet onderdrukken iddquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gisteravond ook gelachen.
Ja maar maakt niet uit want de serieuze cash zit aan mijn vaders kantquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je het nog op tijd kunnen ontdekken of heeft ze je onterfd?
moet jij wetenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, later vanavond. Ben nog onderweg.
uitstraling is de vader van simondebouvierquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja maar maakt niet uit want de serieuze cash zit aan mijn vaders kant
ook dat moet jij wetenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb focking honger vriend.
quote:
Ik zit helemaal niet in Bernquote:Haags kwartiertje in Bern? Dit is wat je moet weten over Young Boys
HUH?????!/111//1/1/11/???quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Ik zit helemaal niet in Bern
benno L weet ook genoeg over young boysquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)young-boys~a392b4be/
Ik weet zijn favoriete tv zenderquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
benno L weet ook genoeg over young boys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet zijn favoriete tv zenderjaja net 5 niet gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oudI wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
kan ik hieruit concluderen dat ik een user naar je hart ben?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij kent ook werkelijk ieder grapje hé. Ongelooflijk
Ja, al jaren.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
kan ik hieruit concluderen dat ik een user naar je hart ben?
ik kan je me helemaal niet meer herinneren van voor mn permban eigenlijkquote:
Toen was ik nog een user die geen gebruik maakte van een botje. Nu af en toe ook niet trouwens... hehequote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ik kan je me helemaal niet meer herinneren van voor mn permban eigenlijk
waar postte je toen dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toen was ik nog een user die geen gebruik maakte van een botje. Nu af en toe ook niet trouwens... hehe
toen was vbl echt top trouwensquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:52 schreef Solotovski het volgende:
zijn er ook nog andere mensen of moet ik het echt alleen met de menselijke telmachine doen?
Ja, enig.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
toen was vbl echt top trouwens
Ja hoiquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:52 schreef Solotovski het volgende:
zijn er ook nog andere mensen of moet ik het echt alleen met de menselijke telmachine doen?
Nee maar kom anders naar mijn topicquote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:00 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Toffe users hier die actief gezellig willen poste?
je hebt baffen verkeerd getyptquote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:00 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Toffe users hier die actief gezellig willen poste?
quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
moest vanmiddag googlen wie fernando martinez was
Hopen dat GTA VI zich in VC afspeelt. Goed manquote:
De sfeer uit Vice City heeft geen enkele GTA overtroffen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopen dat GTA VI zich in VC afspeelt. Goed man
Gepost, post je nu in die van mij? Woon je in Utrecht?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee maar kom anders naar mijn topic
die heb ik nooit gespeeldquote:
doe linkje danquote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:06 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Gepost, post je nu in die van mij? Woon je in Utrecht?
Het is dan ook een spel uit 2002.quote:
vraag je je dit soort dingen echt legit af ja?quote:
denk je dat ik in 2002, 5 was ofzoquote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:12 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het is dan ook een spel uit 2002.
Maar het had de perfecte setting, Het fictieve Miami uit de 80s, de muziek, de kleuren, Hawaiian shirts, Escobar international airport...
12 eerderquote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
denk je dat ik in 2002, 5 was ofzo
Je komt wel over als een verwend kutkind uit de jaren 90quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
denk je dat ik in 2002, 5 was ofzo
dat zeggen er wel meerquote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je komt wel over als een verwend kutkind uit de jaren 90
Al die mad reacties zijn toch mooi.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
vraag je je dit soort dingen echt legit af ja?
maar bedankt voor de tip, moet weer ff dagelijkse dosis lynchpartijen en kartelfilmpjes kijken
niet eens gelezen sorry ashquote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:20 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Al die mad reacties zijn toch mooi.
Komt door die 80s muziek. Heerlijke volle sfeervolel klanken. Genieten.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:05 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
De sfeer uit Vice City heeft geen enkele GTA overtroffen.
Vice City is never uit 2002. Ik speelde GTA 2 toenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:12 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het is dan ook een spel uit 2002.
Maar het had de perfecte setting, Het fictieve Miami uit de 80s, de muziek, de kleuren, Hawaiian shirts, Escobar international airport...
Prima voor 8-jarigenquote:
Denken dat je warme contacten met 35.000 mensen kan onderhouden.quote:
hoe is het met je verzonnen kindquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:56 schreef Catkiller het volgende:
Verzonnen levens op het internet leven.
Beter dan echt leven. #VR Lives matterquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:56 schreef Catkiller het volgende:
Verzonnen levens op het internet leven.
Echt he, en in GTA heb ik tenminste talloze dure auto's en een penthouse en 31 miljoen op de bank.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik kan al geen warm contact met 1 persoon tegelijkertijd onderhouden
mur ik ben modquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beter dan echt leven. #VR Lives matter
Hey ❤️quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beter dan echt leven. #VR Lives matter
Ik kan me maar op 2 mensen tegelijk aftrekken.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik kan al geen warm contact met 1 persoon tegelijkertijd onderhouden
Goedquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
hoe is het met je verzonnen kind
Jij hebt toch een dikke vrouw, hoe dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt he, en in GTA heb ik tenminste talloze dure auto's en een penthouse en 31 miljoen op de bank.
Nu ik dit zo typ denk ik dat UitStraling in dat spel leeft.
Wel lifegoalsquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt he, en in GTA heb ik tenminste talloze dure auto's en een penthouse en 31 miljoen op de bank.
Nu ik dit zo typ denk ik dat UitStraling in dat spel leeft.
Haha arme jongen, speelde als klein kind dus op hopeloos verouderde apparatuurquote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:54 schreef TTSS het volgende:
hmm blijkbaar wel wtf, dat is een flinke jump in graphics
Jij houdt er van om hoeren dood te slaan met een honkbalknuppel en als neger door het leven te gaan?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Boh GTA in VR. Dat zou echt genot zijn. Zal in VI wel komen. Dan kan je echt gewoon stoppen met je normale leven, dan zet je toch gewoon full time die bril op om eens echt te kunnen leven
Jij niet danquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:36 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Jij houdt er van om hoeren dood te slaan met een honkbalknuppel en als neger door het leven te gaan?
Ja daar kan ik verder ook niks aan doen dan.quote:
Beste manier om zesjarigen te leren hoe de wereld in elkaar zit.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:36 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Jij houdt er van om hoeren dood te slaan met een honkbalknuppel en als neger door het leven te gaan?
In GTA kan je ook zelfmoord plegen. Misschien iets voor jou?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja daar kan ik verder ook niks aan doen dan.
Al vaak genoeg gedaan. Zelfmoordaanslagen vind ik wel lollig. Of met een Ferrari equivalent van een berg af stormen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:40 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
In GTA kan je ook zelfmoord plegen. Misschien iets voor jou?
Het is jammer dat je gebouwen niet kapot kan laten gaan. Hork en ik hebben ooit getracht 11 september na te bootsen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Al vaak genoeg gedaan. Zelfmoordaanslagen vind ik wel lollig. Of met een Ferrari equivalent van een berg af stormen.
Nee heel vreemd is dat. Is toch lachen om met zo'n Boeing 747 een wolkenkrabber in te razenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:45 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Het is jammer dat je gebouwen niet kapot kan laten gaan. Hork en ik hebben ooit getracht 11 september na te bootsen.
ZIEKE FUCKING SHIT HIER OUWEquote:Op zondag 20 oktober 2019 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende: [..] Heb er nog niet één gezien. Valt me tegen dit.
Dat kimaat ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 01:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
ZIEKE FUCKING SHIT HIER OUWE
10 TORNADOS OVER DALLAS TEXAS GEWEEST WAAR IK BEN!!!!!
KIMAAT VERANDERING TEN TOP!!!!!
How dare you!quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 01:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Maar je leeft nog gelukkig!!!!!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 01:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
FUCK YEAH !!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 01:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Maar je leeft nog gelukkig!!!!!!
Maak wel even de beloofde topics aan, Roze vrindquote:
jazeker, erg veel gedaan de afgelopen week.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 09:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
He jongeman!
Druk aan het genieten van de vrije dagen?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 09:48 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
jazeker, erg veel gedaan de afgelopen week.
Over jouw sterke schouders gesproken, hoe gaat het trainen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 09:52 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
De sterkste schouders dragen de zwaarste lasten.
Hahahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 10:05 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
He Braddie waarom praat je in een normaal topic over eten?
[ afbeelding ]
Goed, ben erg sterk aan het woorden. Nog beetje afvallen en dan meer gaan eten zodat ik echt kan gaan aanzetten. Nu nog noobiegains.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 09:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Over jouw sterke schouders gesproken, hoe gaat het trainen?
Doe wat goed voelt, je mag er zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 10:09 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Goed, ben erg sterk aan het woorden. Nog beetje afvallen en dan meer gaan eten zodat ik echt kan gaan aanzetten. Nu nog noobiegains.
sport jij ook of is dat iets voor de arbeidersklasse?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 10:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doe wat goed voelt, je mag er zijn.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 10:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doe wat goed voelt, je mag er zijn.
Niet echt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 10:13 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
sport jij ook of is dat iets voor de arbeidersklasse?
Ik voel me betrokken, ik voel me onderdeel van de groep. Dit is waar de SC voor staat, dit is waar de mods voor staan, DIT IS WAAR FOK! VOOR STAAT!quote:
Goeiequote:Op vrijdag 25 oktober 2019 10:18 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik voel me betrokken, ik voel me onderdeel van de groep. Dit is waar de SC voor staat, dit is waar de mods voor staan, DIT IS WAAR FOK! VOOR STAAT!
Waar wij voor staan!quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 10:18 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik voel me betrokken, ik voel me onderdeel van de groep. Dit is waar de SC voor staat, dit is waar de mods voor staan, DIT IS WAAR FOK! VOOR STAAT!
Ik heb een half uur geleden een tr gezet over de TT van mijn topic, zou je daar naar kunnen kijken of ben je heel drukquote:
Fijn dat het opgelost is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 10:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik heb een half uur geleden een tr gezet over de TT van mijn topic, zou je daar naar kunnen kijken of ben je heel druk
Ja Opa bakkebaard weet wel wat werken isquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 10:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn dat het opgelost is.
Nu snap ik het topic ook beter.
Vast zoekende naar een vast contractquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 11:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja Opa bakkebaard weet wel wat werken is
Zeg gewoon wat je wil.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 11:21 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik niet lullig tegen je mag doen is omdat je een blauwe username hebt.
Dan doe je het via DM. Niet dat ik het dan lees of zo, maar proberen kan altijd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 11:21 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik niet lullig tegen je mag doen is omdat je een blauwe username hebt.
Ja da’s lastig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 01:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hey maatquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 11:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja da’s lastig.
Zal wel weer de schuld zijn van die boeren met hun uitlaatgassenBAH VIES
Hallon.quote:
Wat fijn dat je zo meedenkend bent.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan doe je het via DM. Niet dat ik het dan lees of zo, maar proberen kan altijd.
Wat fijn om te zien dat je al wat losser bent.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 12:00 schreef InstortendeSter het volgende:
ja haags is zon sneuerd die jat gewoon je TT!
Jij komt voor mij op, ik kom voor jou op!quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 12:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat fijn om te zien dat je al wat losser bent.
Ahahahahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 12:00 schreef InstortendeSter het volgende:
ja haags is zon sneuerd die jat gewoon je TT!
Ik heb geen werk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |