Populisme heeft momentum dus moeten de huidige partijen daarin meegaan als ze aan de macht willen blijven.
Jan Roos probeerde 't maar was te clownig en dom. Rutger daarentegen is intelligent met dat randje en weet dat tegenwoordig goed te doseren. Anders dan Baudet weet hij hoe hij tegen de gewone man moet praten.
Initiël wellicht een raar idee maar dachten ze dat niet eveneens van Johnson en vooral Trump?
In Europa is juist opgevallen dat de populisten helemaal niet zo veel winnen. De vorige verkiezingen werd er een populistische golf verwacht, maar dat valt allemaal reuze mee. Ik denk gewoon dat het Rutte 4 gaat worden en anders De Jonge/Hoekstra 1.
De populistische lente van 2017 is toen totaal mislukt. Ik zie zeker in Nederland ook geen opleving. Ja, PVV haalt misschien 20 zetels. En FvD nog een stuk of 8. Maar dat maakt ze geen factor van betekenis.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2019 18:19:25 ]
Castricum heeft daar een veel te irritant gezicht voor. 0,0 charisma.
Deceit for a lifetime has taken it's toll. An emotional void, I feel numb and cold. You're all dead to me now. And has been for long. The time has come to reap what you've sown.
Dat is helemaal niet waar. En mijn stelling is bewust net zo kort en niet onderbouwd als die van jou.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
Putin en Johnson zijn goede voorbeelden van mensen die een decennialange carriere in het apparatus van de macht hebben voordat ze daadwerkelijk aan de macht komen.
Rare voorbeelden dus.
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez Cuando los besos fueron el motor de arranque Que encendió la luz que hoy se desaparece
Baudet kijkt neer op de gewone man... hoeveel arbeiders herkennen zich in zijn taalgebruik als over de Uil van Minerva, de renaissance... Nee Baudet wil bij de elite horen, door met deze termen te strooien... maar hij kan dat niet zonder de onderlaag aan te spreken.
Maar feit is dat Baudet veel rechtser (en dus veel minder met links heeft) dan de S.P. of andere linkse partijen.