gras is groenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Feyenerd gaat wel onderuit.
Heb je het nog op tijd kunnen ontdekken of heeft ze je onterfd?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hij maakte laatst van kan k*nkerbek toen ik mijn moeder appte
Gisteravond ook gelachen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
gras is groen
porto was incidenteel
kon een kleine glimlach niet onderdrukken iddquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gisteravond ook gelachen.
Ja maar maakt niet uit want de serieuze cash zit aan mijn vaders kantquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je het nog op tijd kunnen ontdekken of heeft ze je onterfd?
moet jij wetenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, later vanavond. Ben nog onderweg.
uitstraling is de vader van simondebouvierquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja maar maakt niet uit want de serieuze cash zit aan mijn vaders kant
ook dat moet jij wetenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb focking honger vriend.
quote:
Ik zit helemaal niet in Bernquote:Haags kwartiertje in Bern? Dit is wat je moet weten over Young Boys
HUH?????!/111//1/1/11/???quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Ik zit helemaal niet in Bern
benno L weet ook genoeg over young boysquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)young-boys~a392b4be/
Ik weet zijn favoriete tv zenderquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
benno L weet ook genoeg over young boys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet zijn favoriete tv zenderjaja net 5 niet gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oudI wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
kan ik hieruit concluderen dat ik een user naar je hart ben?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij kent ook werkelijk ieder grapje hé. Ongelooflijk
Ja, al jaren.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
kan ik hieruit concluderen dat ik een user naar je hart ben?
ik kan je me helemaal niet meer herinneren van voor mn permban eigenlijkquote:
Toen was ik nog een user die geen gebruik maakte van een botje. Nu af en toe ook niet trouwens... hehequote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ik kan je me helemaal niet meer herinneren van voor mn permban eigenlijk
waar postte je toen dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toen was ik nog een user die geen gebruik maakte van een botje. Nu af en toe ook niet trouwens... hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |