SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wat goed!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:55 schreef Blues het volgende:
Lekker voor de drop
Die had ik vanochtend ook! 88.2![]()
laagste gewicht sinds jaren.
Hoe lang sta je al stil? Misschien hoef je niets te veranderen, alleen wat meer geduld te hebben.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 07:44 schreef rena het volgende:
Hier zit ik nog steeds op een plateau, volgens mij kom ik er niet meer vanafIk heb echt geen zin om minder te eten dan ik nu doe, en ik beweeg voldoende dus ik snap er helemaal niks van
Heb je ook je vet% en spiermassa laten controleren? Misschien verandert er genoeg, maar niet zichtbaar op weegschaalquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 07:44 schreef rena het volgende:
[..]
Oh wat goed!
Hier zit ik nog steeds op een plateau, volgens mij kom ik er niet meer vanafIk heb echt geen zin om minder te eten dan ik nu doe, en ik beweeg voldoende dus ik snap er helemaal niks van
Hoe lang hang je er al nu?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 07:44 schreef rena het volgende:
[..]
Oh wat goed!
Hoe lang sta je al stil en hoeveel eet je, sport je?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 07:44 schreef rena het volgende:
[..]
Oh wat goed!
Wat naar! Je bent in korte tijd best hard gegaan toch? Wellicht heeft je lichaam even nodig om te stabiliseren oid. Edit: ik zie al dat er goede tips gegeven worden door mensen die er beduidend meer van weten haha.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 07:44 schreef rena het volgende:
[..]
Oh wat goed!
Nu een week of 3/4, en ik heb af en toe echt wel wat gesnoept maar niet zo buitensporig als in het verleden. Geduld is wel iets wat ik nodig heb jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 08:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe lang sta je al stil? Misschien hoef je niets te veranderen, alleen wat meer geduld te hebben.
Oh dat is misschien ook wel interessant ja, ik weet niet of mijn PT dat zelf ook kan zien of waar kun je zoiets laten controleren?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 09:01 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Heb je ook je vet% en spiermassa laten controleren? Misschien verandert er genoeg, maar niet zichtbaar op weegschaal
Ja, iemand zei pas wel tegen me omdat ik nu al wat langer aan het sporten ben het best kan zijn ook dat mijn spieren meer beginnen te wegen. Ik ga toch het eten eens bespreken met mijn trainer ook ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe lang hang je er al nu?
Met sport erbij kan het inderdaad nogal vertekenen op de weegschaal, het kan interessant zijn om inderdaad je verpercentage enzo te (laten) meten als indicatie. Wel op dezelfde manier/zoveel mogelijk onder soortgelijke omstandigheden doen, anders heb je er niet zoveel aan.
Wellicht ook interessant om je eten toch nog even onder de loep te leggen, niet perse om minder te eten, maar een andere balans in je eten kan ook veel doen. (Dus eiwit/koolhydraat/vet-verhouding) Voor mij bleek het bijvoorbeeld effectief om mijn koolhydraten te beperkten tot 40% van m'n voedsel in plaats van 60%
Dit klinkt wel interessant! Ik ga die filmpjes zo eens op mijn gemak kijken! Ik probeer met bijhouden van mijn eten altijd al wel meer in te voeren dan te weinig, maar misschien ga ik daar ook wel de fout in.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 10:19 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Hoe lang sta je al stil en hoeveel eet je, sport je?
Het kan best zijn dat bijv een diet break even een goed idee is, dan ga je gewoon eten/sporten op onderhoud. Dus calorieën even een tijdje omhoog, en na paar weekjes stabilsatie weer langzaam de calorieën 100-150 kcal omlaag gooien. Wanneer je weer een tijd stil staat, doe je weer 100-150 kcal omlaag.
Je moet voorkomen dat je op een superlaag aantal kcal uitkomt want als je dan stil staat moet je nóg minder eten dan dat en dat is niet vol te houden (en ook niet gezond, je lichaam heeft gewoon voldoende voedingsstoffen nodig).
Misschien klinkt bovenstaande contra-intuïtief, eng, en is het frustrerend omdat het afvallen minder snel gaat en langer duurt, maar op termijn is dit wel wat erg kan helpen.
En geloof je me niet dan moet je het @:Allures maar eens vragen die dit advies min of meer een keer onbewust /onbedoeld heeft opgevolgd maar wel met resultaat
Zie ook:
edit: ik zocht eigenlijk naar een nog beter filmpje, kijken of ik hem nog ergens kan terugvinden voor je.
edit 2: deze:
edit3: laatste toevoeging, dit allemaal van uitgaande dat je je echt houdt qua eten aan je dieet; oftewel, track je je calorieën wel goed (genoeg), of krijg je misschien stiekem toch (veel) meer dan je denkt/zegt. Dat is bij de meeste mensen toch eigenlijk vaak wel het probleem.
Klopt, ik wil misschien ook stiekem wel te snel of zo, maar dit is het punt waarop het de vorige pogingen mis ging en daar word ik dan onzeker van of zoquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:01 schreef VitaBella het volgende:
[..]
Wat naar! Je bent in korte tijd best hard gegaan toch? Wellicht heeft je lichaam even nodig om te stabiliseren oid. Edit: ik zie al dat er goede tips gegeven worden door mensen die er beduidend meer van weten haha.
Ja snap ik ook wel, het is moeilijk gemotiveerd te blijven op zo'n moment.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:07 schreef rena het volgende:
[..]
Klopt, ik wil misschien ook stiekem wel te snel of zo, maar dit is het punt waarop het de vorige pogingen mis ging en daar word ik dan onzeker van of zoMaar het scheelt nu wel dat ik sport met een personal trainer, is wel mijn stok achter de deur momenteel. Ik ben sinds mei 13 kilo afgevallen, dus het is ook best netjes volgens mij.
Ik denk vooral dat het tweede filmpje voor jou interessant kan zijn. En ik zie dat je een PT hebt, heel fijn, bespreek al deze suggesties ook vooral met hem/haar!quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:04 schreef rena het volgende:
[..]
Nu een week of 3/4, en ik heb af en toe echt wel wat gesnoept maar niet zo buitensporig als in het verleden. Geduld is wel iets wat ik nodig heb ja
[..]
Oh dat is misschien ook wel interessant ja, ik weet niet of mijn PT dat zelf ook kan zien of waar kun je zoiets laten controleren?
[..]
Ja, iemand zei pas wel tegen me omdat ik nu al wat langer aan het sporten ben het best kan zijn ook dat mijn spieren meer beginnen te wegen. Ik ga toch het eten eens bespreken met mijn trainer ook ja.
[..]
Dit klinkt wel interessant! Ik ga die filmpjes zo eens op mijn gemak kijken! Ik probeer met bijhouden van mijn eten altijd al wel meer in te voeren dan te weinig, maar misschien ga ik daar ook wel de fout in.
Bedankt voor de tips! Fijn topic dit
Ja daar loop ik soms ook tegenaan, gezond is gewoon duurderquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 17:53 schreef Myraela het volgende:
Al mijn favoriete fruit begint nu ook wel weer echt duur te worden.Net een bak aardbeien, doosje frambozen, ananas en druiven voor 11 euro.
Soms begrijp ik prima waarom ik eerst altijd een zak chips haalde.
Mwah ligt er ook wel aan wat je wilt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 17:55 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ja daar loop ik soms ook tegenaan, gezond is gewoon duurder
True, ik vind de vruchten die Myra opnoemt wel heel lekker, maar meestal hou ik het bij simpele appels en peren en banaan. Mango vind ik mega lekker, maar is moeilijk klaar te maken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 17:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah ligt er ook wel aan wat je wilt.
Myra geeft al aan dat dit net de dure vruchten zijn op dit moment.
Gewoon vers en gezond eten vind ik niet echt duurder dan alle junkzooi.
Mango moeilijk klaar te maken?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:00 schreef Pizzapuntje het volgende:
True, ik vind de vruchten die Myra opnoemt wel heel lekker, maar meestal hou ik het bij simpele appels en peren en banaan. Mango vind ik mega lekker, maar is moeilijk klaar te maken.
Ik vind gezond eten over het algemeen wel duurder. Het is zo lekker makkelijk en voor zo'n 4 euro heb ik een kant en klaar maaltijd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 17:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah ligt er ook wel aan wat je wilt.
Myra geeft al aan dat dit net de dure vruchten zijn op dit moment.
Gewoon vers en gezond eten vind ik niet echt duurder dan alle junkzooi.
Ja, vond het sowieso altijd al niet heel makkelijk. Dat schillen lukt al amper, het word een grote glijboel.quote:
Gewoon niet schillen. Net langs de pit twee helftjes er vanaf snijden, die kun je leeg lepelen. En dan alleen nog even het vruchtvlees van de pit afbijten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ja, vond het sowieso altijd al niet heel makkelijk. Dat schillen lukt al amper, het word een grote glijboel.
Ik koop liever gewoon zo'n bakje kant en klaar, maar dat is in verhouding echt zoveel duurder.
Warme appel met kaneel en suiker for the win! Heerlijk dat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:05 schreef Myraela het volgende:
En gezond eten kan prima goedkoop hoor, maar als ik het een beetje leuk voor mezelf wil houden dan is het toch wel snel wat duurder. Vooral met fruit ben ik dus lastig, appels vind ik bijvoorbeeld echt verschrikkelijk. Tenzij warm gebakken met kaneel en suiker.![]()
En ik koop het dus om iets 'te snoepen' te hebben, dus dan moet het wel gewoon écht lekker zijn.
Dat klinkt idd veel handiger! Volgende keer eens proberenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon niet schillen. Net langs de pit twee helftjes er vanaf snijden, die kun je leeg lepelen. En dan alleen nog even het vruchtvlees van de pit afbijten.
Heb je een vriezer? Dan gewoon grote porties maken en invriezen (vaak ook goedkoper). Want 4 euro voor een maaltijd vind ik bijvoorbeeld niet zo goedkoop.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:03 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik vind gezond eten over het algemeen wel duurder. Het is zo lekker makkelijk en voor zo'n 4 euro heb ik een kant en klaar maaltijd.
Maar ik vind vers maken veel lekkerder, en uiteraard gezonder. Maar vind voor mezelf koken wel lastig, ik kook liever voor 4 man dan voor mezelf alleen.
Eens met jou hoor. Peultjes hoef ik ook niet uit de vriezer trouwensquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:03 schreef Myraela het volgende:
Fruit uit de vriezer vind ik voor een smoothie prima, maar voor de rest weet ik niet zo goed wat ik daarmee zou moeten. En smoothies ben ik dan weer geen fan van, omdat ik het niet vind vullen.
Welke groenten vinden jullie uit de vriezer lekker? Ik vind erwten, spinazie en peultjes wel prima, maar dingen als broccoli etc toch gewoon qua smaak en structuur minder. Maar misschien doe ik iets verkeerd.
Oh nou ja, halve glaasjes dan.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:17 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind bobglaasjes zo'n bijzondere term. Bewust onbeschonken is niet hetzelfde als gewoon minder drinken.
Eerst onder de 70 kg komen. Daarna wil ik kijken of ik dan meer op spieren of toch nog vet moet focussen. Uiteindelijk zijn kgs niet mijn belangrijkste doel maar gewoon weer fit worden.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:09 schreef Blues het volgende:
Wat wil je kwijt Pinuts? (leuke nick trouwens)
Vind het van restaurants wel kwalijk. Alsof ze je alleen maar iets minder dronken de auto in willen hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoor 'm voor het eerst, bobglaasjes.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:09 schreef Blues het volgende:
Wat wil je kwijt Pinuts? (leuke nick trouwens)
Vandaag, na een nogal raar weekend met veel alcohol (voor mijn doen, al waren het bobglaasjes) en gek eten (6 gangen zaterdag en gisteren chips en pizzain en na de bioscoop
) weer netjes op de maandagweegdag 89
![]()
Ik ga niet zo vaak naar restaurants en áls ik ga, is het meestal op de fiets, dus wellicht is het me gewoon nooit opgevallen. Maar eens, bob = geen alcohol, niet minder.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vind het van restaurants wel kwalijk. Alsof ze je alleen maar iets minder dronken de auto in willen hebben.
Maar misschien is het iets Brabants.
Ik zie iig al tweederde van een avg.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:31 schreef Cue_ het volgende:
Aah ja het eten gedoe. Ik wil er weer een beetje meer op letten, in ieder geval doordeweeks.
Dus vandaag ook alweer hmm wat ga ik eten en hoe zorg ik met de minste moeite dat m'n vriend ook mee kan eten
Wat was het leven simpel toen ik nog single was..
ja hij kan meeeten, maar tis niet helemaal zijn voorkeuren qua maaltijd. Zeker niet als ik 3x per week kip + sperziebonen zou eten bv. Daarvoor is hij teveel avg gewend
Ja in dit geval wel, maar hij is al geen fan van sperziebonen, dus dat is 1x in de weekquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zie iig al tweederde van een avg.
Is zo hoor, ineens allemaal rare voorkeuren om rekening mee te moeten houden, sommige dingen ben ik nog steeds niet aan gewend.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja in dit geval wel, maar hij is al geen fan van sperziebonen, dus dat is 1x in de week
Ach, ik kook anders gewoon dubbel, dat is het probleem niet. Maar het is even wennen..
Tja, ik zie het van een klant op werk ook maar sinds die gesprekken hier over of iets daarover zeggen een compliment is of niet, durf ik niets erover te zeggen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 16:35 schreef Myraela het volgende:
Vandaag voor het eerst een collega die komt vragen of ik afgevallen ben. Dat vind ik een mooi compliment, dan gaat het mensen die niet weten dat ik hiermee bezig ben toch opvallen.
Dan geloof ik het tenminste. :’) de mensen die weten dat ik bezig ben, zeggen het ook. Maar die zeggen het ook als ik ondertussen alweer de helft aangekomen zou zijn.
Ja, was ik ook haha! Maar het was zo goedkoop dat ik dacht, ik probeer het gewoon eens!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:45 schreef BE het volgende:
Goeie start hoor!
Fitchannel... ik ben geintrigeerd!
Oh, dat is heftig ja! Fijn dat ze allebei zo goed zijn gegaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:55 schreef BE het volgende:
Ik had er 2 tegelijk, zondagavond een melding en maandagochtend. Dat was echt even alle zeilen bijzetten maar ze zijn allebei helemaal goed gegaan.
Ik heb even zitten kijken en het lijkt me voor mij eigenlijk ook wel ideaal, ik heb over het algemeen zeeën van tijd, maar ja... die zelfdiscipline he...
Sorry voor de trage reactie, maar ik lees alles wat je geschreven hebt en heb stof tot nadenken gekregenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:17 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat het tweede filmpje voor jou interessant kan zijn. En ik zie dat je een PT hebt, heel fijn, bespreek al deze suggesties ook vooral met hem/haar!
Veel mensen vinden het spannend, maar in specifieke gevallen kan dus méér eten echt het antwoord zijn. Té weinig eten is in elk geval een van de meest gemaakte fouten. Niet zeggende dat het bij jou het geval is, maar goed om te bespreken.
Als je al genoeg sport en eigenlijk niet meer kan sporten, en je eet ook al in een voldoende calorietekort, dan heb je eigenlijk niet echt meer veel zaken om op dat moment te tweaken.
Overigens nog een kleine toevoeging: focus je niet alleen op gewicht, zoals hierboven al wordt gezegd. Vetpercentage is ook van belang (je wilt immers vet verliezen, niet gewoon 'gewicht', wat ook spier kan betekenen).
let wel dat vetpercentage vooral over langere tijd interessant is, met name de trendlijn, puur vanwege het feit dat betrouwbare vetmetingen best lastig zijn.
Ik zou dus als ik jou was ook omtrekken meten (borst, buik, bovenbeen, pols). En voortgangsfoto's! Elke 4 weken voortgangsfoto's. Op dezelfde plek in dezelfde kleding en dezelfde omstandigheden, een voor-, zij- en achterfoto.
Dan ga je echt progressie zien en niet alleen op basis van de weegschaal!
Misleidende username, ik dacht dat je een man wasquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:56 schreef Luke83 het volgende:
Al even niet gewogen, zaterdag te veel alcohol en gegeten tijdens uit eten en daarna ongesteld geworden. Maar eten en sporten weer lekker opgepakt, dus komt vast goed
Lijstje:
O: havermout+banaan
T:2crackers kipfilet
S:2 uur sportschool
T2: bak kwark
L: 4 volkoren, 2 ossenworst, 2 appelstroop
T: gekookt ei
D: nog geen idee
T: handje amandelen
Als je nu weer gewoon afvalt zou ik lekker doorgaan waar je mee bezig was! Soms gaat dat plateau ook ineens vanzelf weer weg. Menselijk lichaam is een wonderlijk ietsquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:36 schreef rena het volgende:
[..]
Sorry voor de trage reactie, maar ik lees alles wat je geschreven hebt en heb stof tot nadenken gekregenIk ga het vanavond ook eens voorleggen bij mijn trainer. Ik was nu wel weer van 84,2 naar 83,4 gezakt dus ik blijf wel aardig constant. Beter dan omhoog denk ik maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een xl, maar denk dat dat meer geluk qua model waswant van een andere kerst trui zat de xxl nog te strak.
Morgen weer anderhalf uur de sportschool in, als het zolang vol te houden in met pijn.
Nodig tijd dat je weer eens naar de markt in roffa zuid komt dusquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 17:53 schreef Myraela het volgende:
Al mijn favoriete fruit begint nu ook wel weer echt duur te worden.Net een bak aardbeien, doosje frambozen, ananas en druiven voor 11 euro.
Soms begrijp ik prima waarom ik eerst altijd een zak chips haalde.
Zeg elke keer tegen mijn vriend dat ik graag naar de afrikaander wil, maar hij vindt het onzin als je de benzine meetelt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:08 schreef MCH het volgende:
Nodig tijd dat je weer eens naar de markt in roffa zuid komt dus
Daar is benzine toch voor, om te verstokenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 06:34 schreef Myraela het volgende:
Zeg elke keer tegen mijn vriend dat ik graag naar de afrikaander wil, maar hij vindt het onzin als je de benzine meetelt.
Je kan dat online op diverse sites berekenen:quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:13 schreef Molo het volgende:
Het is hier eerder weleens over BMR gegaan. Weet iemand of je dit kunt berekenen bij een fysio ofzo?
Gecompliceerder dingetje, ik heb een maagverkleining gehad dus hormonaal en metabolisch werkt het bij mij nu net even anders dan voorheen.
Ik zal anders de vraag ook wel in het ziekenhuis stellen maar vroeg het me af of hier iemand dit misschien weet. Ik heb namelijk geen idee wat mijn onderhoudsvoer moet zijn. Gaat prima nu hoor, maar meer lange termijn onzekerheid en 'zorg'
Dat is veel zeg, damnquote:
Ja ik had die weleens gedaan maar daar kom ik echt wel op veel uit vind ik. Door alle dieetpogingen in verleden ligt mijn onderhouds'dosis' aan eten sowieso echt wel lager dan gemiddeld. Ik mis dat beetje in die berekeningen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:17 schreef BE het volgende:
[..]
Je kan dat online op diverse sites berekenen:
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=BMR+berekenen
Er zijn wel voorkeuren voor welke site, maar die weet ik zo even niet.
Ik denk wel dat je maagverkleining invloed zal hebben. Of nou ja, natuurlijk niet voor wat je lichaam nodig heeft, maar het zal voor jou lastig zijn om op onderhoud te eten lijkt me.
Ik verlies soms uit het oog dat het inderdaad al best veel is. Ik denk al snel van "Joh, ik moet nog veel meer" maar dat zou eigenlijk niets af moeten doen aan hoe ver ik nu ben.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:17 schreef Molo het volgende:
Dat is veel zeg, damn
Dat spel ziet er loodzwaar uit, maar wel grappig, speel je dat alleen of samen met iemand?
quote:
Waar kom je op uit? Uit nieuwsgierigheid.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik had die weleens gedaan maar daar kom ik echt wel op veel uit vind ik. Door alle dieetpogingen in verleden ligt mijn onderhouds'dosis' aan eten sowieso echt wel lager dan gemiddeld. Ik mis dat beetje in die berekeningen.
Zal sowieso eens vragen in het ziekenhuis
Alleen maar goed als je beter voor jezelf wil zorgen. Maar let je een beetje op jezelf? Je geeft in een ander topic aan dat je geen te grote doelen gaat stellen. Afvallen is toch een veel groter doel dan gewoon weer dagelijks fruit en warm eten.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Na de nodige hobbels ga ik weer aan de lijn doen (positief trouwens! Ik heb hard aan mezelf gewerkt). Even andere dingen die voorrang hadden, gedoe met medicatie, maar nu weer goed voor mezelf zorgen
Ik let op mezelf. En ik heb een eetlijst die absoluut niet eetgestoord is. En ik vermoed (en als het niet zo is, zoek ik hulp) dat gezond eten afvallen als resultaat heeft. Dit topic wil ik gebruiken als motivatie en vooral inzicht. Ik ga geen lijstjes posten. Gun mezelf af en toe wat lekkers. Alleen de basis wil ik gezond hebbemquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen maar goed als je beter voor jezelf wil zorgen. Maar let je een beetje op jezelf? Je geeft in een ander topic aan dat je geen te grote doelen gaat stellen. Afvallen is toch een veel groter doel dan gewoon weer dagelijks fruit en warm eten.
BMR 1.541quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Waar kom je op uit? Uit nieuwsgierigheid.
Ik ben ook wel benieuwd of er een nauwkeurige manier is om dat te testen, en hoeveel invloed eerdere dieetpogingen daarop kunnen hebben. Ik las dat de invloed daarvan bij mannen wel groter was dan bij vrouwen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:30 schreef Molo het volgende:
BMR 1.541
Energieverbruik per dag tussen de 2119 en 2.389. Vind ik echt vrij veel
Check. BMR klinkt op zich niet heel verkeerd in dit geval, dus in ieder geval daar boven blijven.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:30 schreef Molo het volgende:
[..]
BMR 1.541
Energieverbruik per dag tussen de 2119 en 2.389. Vind ik echt vrij veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |