je had toch eerst een andere TT?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 04:59 schreef Lyrebird het volgende:
Welkom in het PSV topic!
• Officiele PSV website
• PSV TV
• PSV Netwerk
• Supportersvereniging PSV
• PSV Fans United
• Lighttown Madness
• PSV Ultras
[ link | afbeelding ]
Landskampioenschap (24x)
1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008,
2015, 2016, 2018
KNVB Beker (9x)
1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012.
Johan Cruijff Schaal (11x)
1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012, 2015, 2016
Europacup I (1x)
1988.
UEFA Cup (1x)
1978.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 aug 2019 FC Twente - PSV 1-1
10 aug 2019 PSV - ADO Den Haag 3-1
17 aug 2019 Heracles Almelo - PSV 0-2
24 aug 2019 PSV - FC Groningen
31 aug 2019 RKC Waalwijk - PSV 1-3
14 sep 2019 PSV - Vitesse 5-0![]()
22 sep 2019 PSV - Ajax 1-1
25 sep 2019 PSV - Groningen 3-1
28 sep 2019 PEC Zwolle - PSV 0-4
5 okt 2019 PSV - VVV-Venlo
19 okt 2019 FC Utrecht - PSV
27 okt 2019 PSV - AZ
2 nov 2019 Sparta - PSV
9 nov 2019 Willem II - PSV
23 nov 2019 PSV - sc Heerenveen
30 nov 2019 FC Emmen - PSV
7 dec 2019 PSV- Fortuna Sittard
15 dec 2019 Feyenoord- PSV
21 dec 2019 PSV - PEC Zwolle
19 jan 2020 VVV-Venlo - PSV
26 jan 2020 PSV - FC Twente
2 feb 2020 Ajax - PSV
8 feb 2020 PSV - Willem II
15 feb 2020 ADO Den Haag - PSV
23 feb 2020 Vitesse - PSV
1 mrt 2020 PSV - Feyenoord
8 mrt 2020 FC Groningen - PSV
15 mrt 2020 PSV - FC Emmen
22 mrt 2020 Fortuna Sittard - PSV
4 apr 2020 PSV - Heracles Almelo
12 apr 2020 PSV - Sparta
21 apr 2020 AZ - PSV
25 apr 2020 PSV - FC Utrecht
3 mei 2020 sc Heerenveen - PSV
10 mei 2020 PSV - RKC Waalwijk
[ afbeelding ]
Voorronde Champions League
23 jul 2019 PSV - FC Basel 3-2
30 jul 2019 FC Basel - PSV 2-1
Voorronde Europa League
8 aug 2019 FK Haugesund - PSV 0-1
15 aug 2019 PSV - FK Haugesund 0-0
22 aug 2019 PSV - Apollon Limassol 3-0
29 aug 2019 Apollon Limassol - PSV 0-4
Europa League
19 sep 2019 PSV - Sporting Portugal 3-2
3 okt 2019 Rosenborg BK - PSV 1-4
24 okt 2019 PSV - LASK Linz
7 nov 2019 LASK Linz - PSV
28 nov 2019 Sporting Portugal - PSV
12 dec 2019 PSV - Rosenborg BK
[ afbeelding ]
27 jul 2019 JC Schaal Ajax - PSV 2-0
Bekerprogramma N.N.B.
[ afbeelding ]
Malen 8
Bruma 2
Dumfries 2
Rosario 2
Mitrogoal 1
Bergwijn 1
Ihattaren 1
Gakpo 1
Baumgartl 1
Doan 1
Guti 1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Calimero gespot.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:10 schreef tja77 het volgende:
Wel de TT wijzigen maar niet de moeite nemen om uitslagen e.d. bij te werken.
Clowns. Van de vorige OP.quote:
De vele?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:25 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Clowns. Van de vorige OP.
De vele Calimero’s in dit topic verdienen een steuntje in de rug. Want dat vermoeit nooit, te horen dat de VAR, de KNVB en de media het gedaan hebben.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:25 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
De vele Calimero’s in dit topic verdienen een steuntje in de rug. Want dat vermoeit nooit, te horen dat de VAR, de KNVB en de media het gedaan hebben.
Misschien klopt het ook gewoonquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:25 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik heb m’n halve leven in Eindhoven gewoond, dus ik snap hoe het werkt, dat geCalimero.quote:
Stel je anders even aan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:06 schreef Gutanoth het volgende:
Man man man dat gezeik over calimero dit calimero dat
Hoe vaak ik wel niet hoor "ja iedereen is tegen ajax, zelfs de scheidsrechter"
Stel je gewoon niet zo fucking aan
Supporters bij alle clubs zeiken wel eens over beslissingen en dingen in de media?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:25 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik heb tweederde van m'n leven in Eindhoven gewoond en ik kan niks anders dan deze observatie delen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 15:48 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik heb m’n halve leven in Eindhoven gewoond, dus ik snap hoe het werkt, dat geCalimero.
Buiten Eindhoven heb ik het eigenlijk nooit meegemaakt.
Zeker, maar toch niet op deze manier?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Supporters bij alle clubs zeiken wel eens over beslissingen en dingen in de media?
Het voetbal van PSV in de eerste helft was dramatisch. Net zoals het wel vaker dramatisch is. Wil je een topteam zijn, dan moet dat er uit. Je kunt je dan wel gaan verschuilen achter de arbitrage, maar daar word je eigen voetbal niet beter van.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 02:43 schreef Moustachio het volgende:
Het afgelopen weekend was wel dramatisch met de arbitrage. Dat moet je objectief bekijken. De twee rode kaarten waren absoluut terecht maar aan de andere kant hadden er bij Utrecht ook een hoop kaarten gegeven mogen worden die vervolgens op zak werden gehouden. Elke discussie meteen afdoen met Calimero is te simpel.
Dit is waar.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 05:03 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het voetbal van PSV in de eerste helft was dramatisch. Net zoals het wel vaker dramatisch is. Wil je een topteam zijn, dan moet dat er uit. Je kunt je dan wel gaan verschuilen achter de arbitrage, maar daar word je eigen voetbal niet beter van.
Dat is waar. Begint bij de juiste poppetjes op de juiste positie zetten. Van Bommel moet echt eens ophouden met Sadilek linksback en Rosario - Hendrix. Het is niet om aan te gluren en Sadilek speelt met de week slechter.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 05:03 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het voetbal van PSV in de eerste helft was dramatisch. Net zoals het wel vaker dramatisch is. Wil je een topteam zijn, dan moet dat er uit. Je kunt je dan wel gaan verschuilen achter de arbitrage, maar daar word je eigen voetbal niet beter van.
Het begint met de juiste poppetjes hálen. Dat er geen goede middenvelder is gehaald is lachwekkend. Evenals het halen van 3(DRIE!!!) linksbacks en dan een onervaren middenvelder linksback zetten die niet presteer lachwekkend is.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 06:35 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Dat is waar. Begint bij de juiste poppetjes op de juiste positie zetten. Van Bommel moet echt eens ophouden met Sadilek linksback en Rosario - Hendrix. Het is niet om aan te gluren en Sadilek speelt met de week slechter.
Het blijft mensenwerk.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 06:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En wat lees je vervolgens overal? Dat PSV het goed gedaan heeft op de transfermarkt
Doan laat niet veel zien hoor. Wat dat betreft heeft Bruma al meer laten zien. Maar die speelt niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 07:18 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het blijft mensenwerk.
Baumgartl en Doan lijken me uitstekende aankopen. Voldoen ruimschoots aan de verwachtingen. Bruma kan goed voetballen, heeft dat ook laten zien in zijn eerste wedstrijden. De linksbacks laten het voorlopig afweten, maar ik zie die Fransman nog wel terugkomen.
en psv had nog wel 2 rode kaarten extra kunnen krijgen.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 02:43 schreef Moustachio het volgende:
Het afgelopen weekend was wel dramatisch met de arbitrage. Dat moet je objectief bekijken. De twee rode kaarten waren absoluut terecht maar aan de andere kant hadden er bij Utrecht ook een hoop kaarten gegeven mogen worden die vervolgens op zak werden gehouden. Elke discussie meteen afdoen met Calimero is te simpel.
Ik krijg altijd de indruk dat je niet helemaal objectief bent met dit soort uitspraken. Bijna alsof je het een andere club meer gunt ofzo.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 08:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en psv had nog wel 2 rode kaarten extra kunnen krijgen.
dat als als gelul is kansloos.
helemaal niet, onzin om mij niet objectief te noemen.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 09:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de indruk dat je niet helemaal objectief bent met dit soort uitspraken. Bijna alsof je het een andere club meer gunt ofzo.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 09:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
onzin om mij niet objectief te noemen.
goed argument, je hebt mij overtuigd.quote:
waar ligt dat aan denk je?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 07:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doan laat niet veel zien hoor. Wat dat betreft heeft Bruma al meer laten zien. Maar die speelt niet.
Dus onder de streep is Baumpie de enige aankoop die rendeert. Dat is beroerd, heel beroerd.
Het is ook niet iets van dit seizoen hè. Bijna alle grote aankopen mislukken. Guti speelt niet, Romero z'n carrière lijkt al voorbij voordat die goed en wel begonnen is. Hebben we in de huidige selectie nog Pereiro en Luckassen.
Dat is gewoon veel te veel mis. Van je grote aankopen moet toch 2 op de drie onomstreden basisspeler worden. Bij PSV ligt dat de afgelopen jaren meer op 1 op 5. Dat is gewoon hilarisch slecht.
Geen idee. Ik heb geen zicht op hoe die processen verlopen. Maar dat er iets goed misgaat moet toch voor iedereen duidelijk zijn.quote:
ik ook niet vandaar de vraag, jij zit er uiteraard wat dichter op, wat ik bij Van Bommel wel zie is dat hij heel loyaal is naar spelers die hij al langer kent, met alle respect voor Sadilek en Rosario, die zijn toch beiden niets bijzonders maar spelen altijd.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb geen zicht op hoe die processen verlopen. Maar dat er iets goed misgaat moet toch voor iedereen duidelijk zijn.
"Speelde alleen goed tegen de kleintjes" volgens de kenners hier. "Liet het afweten in grote wedstrijden" en zou nooit kunnen slagen in t buitenlandquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mertens lekkere goal. 115 goals voor Napoli nu. Ik hoor de mensen nog juichen toen ie vertrok, wat waren ze blij dat ze van die vervelende Dries af waren.
Ach, dat is wel vaker met PSV fans heb ik het idee. Lozano speelde een aantal wedstrijden in de 2de seizoenshelft slecht en moest ook meteen weg. En zo zijn er nog wel wat voorbeelden. Als je in het PSV shirt 5 wedstrijden slecht speelt moet je meteen oprotten en moeten we doorselecteren, en krijg je altijd dat geneuzel dat slechte wedstrijden eruit moeten, want dat hoort bij een topclub.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mertens lekkere goal. 115 goals voor Napoli nu. Ik hoor de mensen nog juichen toen ie vertrok, wat waren ze blij dat ze van die vervelende Dries af waren.
WZPWZDBquote:Op woensdag 23 oktober 2019 23:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ach, dat is wel vaker met PSV fans heb ik het idee. Lozano speelde een aantal wedstrijden in de 2de seizoenshelft slecht en moest ook meteen weg. En zo zijn er nog wel wat voorbeelden. Als je in het PSV shirt 5 wedstrijden slecht speelt moet je meteen oprotten en moeten we doorselecteren, en krijg je altijd dat geneuzel dat slechte wedstrijden eruit moeten, want dat hoort bij een topclub.
Vraag me altijd af wat mensen verwachten van een club met een begroting van 50 miljoen oid. Ik ken geen enkele club in de wereld die elk jaar 52 topwedstrijden speelt, maar hier verwachten we, met de spelers die haalbaar zijn voor PSV, dat we iedere wedstrijd top spelen. Leuk gedacht wel, zou chill zijn als het zo werkt.
Dat is een gevolg van jarenlang (te) verwend te zijn geweest. Een hoop fans zijn opgegroeid met de Romario en Ronaldo jaren of de Nilis en van Nistelrooij periode en krijgen nu Hendrix en Rosario voorgeschoteld. Dat is een behoorlijk contrast. Realisme en acceptatie dat PSV geen topclub meer is is vaak ver te zoeken inderdaad.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 23:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ach, dat is wel vaker met PSV fans heb ik het idee. Lozano speelde een aantal wedstrijden in de 2de seizoenshelft slecht en moest ook meteen weg. En zo zijn er nog wel wat voorbeelden. Als je in het PSV shirt 5 wedstrijden slecht speelt moet je meteen oprotten en moeten we doorselecteren, en krijg je altijd dat geneuzel dat slechte wedstrijden eruit moeten, want dat hoort bij een topclub.
Vraag me altijd af wat mensen verwachten van een club met een begroting van 50 miljoen oid. Ik ken geen enkele club in de wereld die elk jaar 52 topwedstrijden speelt, maar hier verwachten we, met de spelers die haalbaar zijn voor PSV, dat we iedere wedstrijd top spelen. Leuk gedacht wel, zou chill zijn als het zo werkt.
Dat komt omdat we geen CL spelen en daardoor flink wat inkomsten mislopen. Als een speler die je voor > 5 miljoen gekocht hebt minder speelt en je kunt hem met winst verkopen, dan moet dat gebeuren om niet in de financiële problemen te komen.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 23:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
PSV is nog altijd een topclub voor Nederlanderse begrippen. Europees gezien is het nooit echt een topper geweest, zelfs met Romario niet. Het is al een prestatie dat ze in 1988 de Europacup wonnen en één maal de Euefa cup. En de tijd dat ze die cup wonnen was nog zonder al die spelers die jij benoemd zoals Romario.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 02:21 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Dat is een gevolg van jarenlang (te) verwend te zijn geweest. Een hoop fans zijn opgegroeid met de Romario en Ronaldo jaren of de Nilis en van Nistelrooij periode en krijgen nu Hendrix en Rosario voorgeschoteld. Dat is een behoorlijk contrast. Realisme en acceptatie dat PSV geen topclub meer is is vaak ver te zoeken inderdaad.
Gemakkelijk zal het niet worden. Hebben zelfs Sporting die thuis speelde het ontzettend moeilijk gemaakt. Stonden zelfs met 0-1 voor en hebben het beste van het spel gehad.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:29 schreef tompsv18 het volgende:
LASK Linz is te vergelijken met het Salzburg uit 2014 dat Ajax vernederde volgens Pastoor, dus ben benieuwd: https://www.ad.nl/dossier(...)gn=socialsharing_web
twitter:PSV twitterde op donderdag 24-10-2019 om 10:44:24Nine years ago...PSV - Feyenoord: 🔟 - 0️⃣! 🤯 https://t.co/Routmeuwtq reageer retweet
Dit idd. Liever Lask Linz dan Rosenborg met dat betonvoetbal van ze. Ik ben ook benieuwd vanavondquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:49 schreef Cherni het volgende:
[..]
Gemakkelijk zal het niet worden. Hebben zelfs Sporting die thuis speelde het ontzettend moeilijk gemaakt. Stonden zelfs met 0-1 voor en hebben het beste van het spel gehad.
Maar goed, we zullen het zien. Lijkt mij wel een leuke wedstrijd te worden.
Zetten schijnbaar fel en hoog druk op de tegenstander. Dat wordt lastig voor ons middenveld.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:49 schreef Cherni het volgende:
[..]
Gemakkelijk zal het niet worden. Hebben zelfs Sporting die thuis speelde het ontzettend moeilijk gemaakt. Stonden zelfs met 0-1 voor en hebben het beste van het spel gehad.
Maar goed, we zullen het zien. Lijkt mij wel een leuke wedstrijd te worden.
Maar des te leuker voor onze aanvallersquote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Zetten schijnbaar fel en hoog druk op de tegenstander. Dat wordt lastig voor ons middenveld.
Dan zat je toch goed? Ik bedoel... je post meer in dat topic dan hierquote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:28 schreef PSVCL het volgende:
Dacht even dat ik in het ajax topic was beland vanwege de tt
Is dit een diss?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:41 schreef Intint het volgende:
[..]
Dan zat je toch goed? Ik bedoel... je post meer in dat topic dan hier
Of 8-1.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:12 schreef tja77 het volgende:
Ik zie PSV nog best wel op hun plaat gaan vanavond.
Kan ook zomaar 3-3 worden.
Helaas hebben we geen Locadia meerquote:
WAT?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Helaas hebben we geen Locadia meer
Inderdaad tompsv18. Als je deze wint sta je al met 1 been in de volgende ronde.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:19 schreef tompsv18 het volgende:
Deze moet je gewoon winnen. Hierna Linz-uit en Sporting-uit, da's nog een stukkie lastiger.
Tja je kan ook iedere week 8-1 voorspellen Lange_Lans.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Inderdaad tompsv18. Als je deze wint sta je al met 1 been in de volgende ronde.
[ afbeelding ]
Wat een onzin! Soms voorspel ik ook 1-8.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja je kan ook iedere week 8-1 voorspellen Lange_Lans.
Had het ook nog niet door. Bleek Gakpo te zijn al die tijdquote:
Nee johquote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:41 schreef Intint het volgende:
[..]
Dan zat je toch goed? Ik bedoel... je post meer in dat topic dan hier
Sadilek weerquote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:36 schreef tompsv18 het volgende:
Zoet - Dumfries Schwaab Viergever Sadílek - Rosario Ihattaren Gutiérrez - Doan Bergwijn Gakpo
- Malen er niet bij.
- Baumgartl op de bank. Net als Ruiter, Mitroglou, Teze, Thomas, Boscagli en Bruma.
Aparte opstelling
Die donkere gasten lijken ook allemaal op elkaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Had het ook nog niet door. Bleek Gakpo te zijn al die tijd
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:17 schreef tompsv18 het volgende:
Prima dag vandaagtwitter:PSV twitterde op donderdag 24-10-2019 om 10:44:24Nine years ago...PSV - Feyenoord: 🔟 - 0️⃣! 🤯 https://t.co/Routmeuwtq reageer retweet
Dzsudzsak wat een speler was dat.quote:
Die had echt zo'n goede trap.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:36 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Dzsudzsak wat een speler was dat.
Ik ga er op basis van de 93ste minuut bij Roma-Borussia vanuit dat er geen VAR isquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:22 schreef Scarface88 het volgende:
Dat leek me een 100% penalty. Zelfs met VAR worden we genaaid in Europa. Of heeft alleen de Champions League VAR?
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:27 schreef RipCity het volgende:
Sadilek gaat weer voor een zware onvoldoende.
Verdedigend net zo slecht als Boscagli maar Boscagli bereikt wel veel beter zijn medespelers.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:27 schreef RipCity het volgende:
Viel wel mee maat. Bergwijn wist niet hoe snel ie naar de grond moest en leek me echt meer schouder dan rug.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:22 schreef Scarface88 het volgende:
Dat leek me een 100% penalty. Zelfs met VAR worden we genaaid in Europa. Of heeft alleen de Champions League VAR?
Rosario speelt prima!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:39 schreef Lemming22 het volgende:
Rosario lijkt beter en vrijer te spelen met Guti naast hem dan met Hendrix.
PSV had na een kwartier al met 2-0 voor moeten staan, begonnen uitstekend.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Er zit weer totaal geen idee achter hè.
En dat lukt niet, daarna past de tegenstander zich aan en zie je uiteindelijk alleen nog lange ballen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
PSV had na een kwartier al met 2-0 voor moeten staan, begonnen uitstekend.
Het is verder veel net niet weer vandaag, ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
PSV had na een kwartier al met 2-0 voor moeten staan, begonnen uitstekend.
Nou ja, Lask heeft zich wel aangepast. Staat veel defensiever en ze vallen alleen Sadilek nog aanquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Er zit weer totaal geen idee achter hè.
Dat zeg ik. Overigens zet LASK hoog druk hoor. Niet alleen op Sadilek.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:47 schreef XL het volgende:
[..]
Nou ja, Lask heeft zich wel aangepast. Staat veel defensiever en ze vallen alleen Sadilek nog aan
God wat ben jij toch achterlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:22 schreef Scarface88 het volgende:
Dat leek me een 100% penalty. Zelfs met VAR worden we genaaid in Europa.
LASK blijft natuurlijk een gevaarlijke ploeg. Zeker als PSV de beste kansen mist. Die bal van Bergwijn in de eerste 5 minuten had moeten zitten. Je staat vrij voor de doelman.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Overigens zet LASK hoog druk hoor. Niet alleen op Sadilek.
Best bijzonder hoe hij speelt. Negen van de tien keer speelt hij de bal en rent dan snel als een kip zonder kop naar voren tussen twee verdedigers waardoor hij onaanspeelbaar is. En als hij een keer een op een komt heeft hij de kwaliteiten niet de verdediger voorbij te komen. Maar opzich ook niet gek dat hij als verdedigende middenvelder niet beter kan dan dit.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:27 schreef RipCity het volgende:
Dat is gewoon een hype geweest Groningen heeft jullie tuk.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:51 schreef PSVCL het volgende:
Bruma >>gakpo
Gakpo valt opnieuw tegen als invaller,voor Doan gaat het ook te snel allemaal,moet nog even wennen.
Ik zeg toch ik weet niet zeker of er VAR is in de EL of dat dat alleen CL is clown. Maar dat gedeelte verwijder je uit je quote.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
God wat ben jij toch achterlijk.
Heeft ook al aardige wedstrijden gespeeld maar als het tempo omhoog gaat krijgt ie het lastig,ik geef hem tot de winterstop.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat is gewoon een hype geweest Groningen heeft jullie tuk.
Een Kutwedstrijd vind ik het niet. PSV zakte in het laatste kwartier. Ze hebben prima kansen gehad. Het blijft oppassen voor dat LASK. Het zal je maar gebeuren dat die ene echte grote kans van LASK erin vliegt.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ik weet niet zeker of er VAR is in de EL of dat dat alleen CL is clown. Maar dat gedeelte verwijder je uit je quote.
Ontopic: Kutwedstrijd maar dat had ik vooraf al verwacht. Sadilek speelt zonder enig idee, niveau Almere City deze speler.
Het zal je maar gebeuren, ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:58 schreef Cherni het volgende:
[..]
Een Kutwedstrijd vind ik het niet. PSV zakte in het laatste kwartier. Ze hebben prima kansen gehad. Het blijft oppassen voor dat LASK. Het zal je maar gebeuren dat die ene echte grote kans van LASK erin vliegt.
derde helft podcastquote:
Dat was Bruma.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:37 schreef Cherni het volgende:
Man man wat een zwak schot van Gakpo.
Dit is niet de weg, je moet een briefje sturen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:41 schreef TehRocks het volgende:
Laat Ihattaren nou gewoon staan Mark
Schande. Tja als je alle kansen die je hebt laat liggen waarbij je ook wat pech hebt met 2 maal de lat, kun je wel stellen dat je nog maar moet te zien overwinteren met nog twee uitwedstrijden te gaan tegen LASK en Sporting.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:49 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een schande dat je hier niet wint
En nu wordt het opeens nog heel lastig in de poule
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:49 schreef tompsv18 het volgende:
En nu wordt het opeens nog heel lastig in de poule
Hierna LASK en Sporting-uit, de 2 lastige potjes van de poulefase. En met PSV's trackrecord in uitwedstrijden kennende.quote:
Ik zie het ook somber in. En in de competitie zijn we voor de winterstop ook wel weer klaar. Dan maar voor de beker gaan is ook alweer een tijd geleden.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hierna LASK en Sporting-uit, de 2 lastige potjes van de poulefase. En met PSV's trackrecord in uitwedstrijden kennende.
Bommel doet niet aan de beker.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:53 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zie het ook somber in. En in de competitie zijn we voor de winterstop ook wel weer klaar. Dan maar voor de beker gaan is ook alweer een tijd geleden.
Ja, het is tenslotte de Chelsea van de Habsburgers,quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:52 schreef KingRoland het volgende:
@:coco.
@:mexicanobakker
@:lange_lans
@:dj_day-v
beter gelijkspel dan verlies vrienden
Celseaquote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, het is tenslotte de Celsea van de Habsburgers,
Die Klauss heeft Lucas Moura-trekjes. Ik zou er nog niet op rekenen, Achmed.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:58 schreef PSVCL het volgende:
In Oosterijk winnen ,wat gewoon gaat gebeuren,en je bent door
Als je van zowel Linz als Sporting-uit verliest en zij winnen beide van Rosenborg, dan doet die laatste wedstrijd er niet eens meer toe en ben je uitgeschakeld.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Niets aan de hand. Rosenborg thuis nog. Gaat helemaal goed komen.
Al had je deze wel mogen winnen hoor.
Waarom zou je die allebei verliezen?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je van zowel Linz als Sporting-uit verliest en zij winnen beide van Rosenborg, dan doet die laatste wedstrijd er niet eens meer toe en ben je uitgeschakeld.
Die speelt alleen prima als ie invaltquote:
PSV speelt altijd kut uit.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 23:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waarom zou je die allebei verliezen?
Als je de kansen benut die je zult krijgen niet. Maar het scoren blijkt toch nog altijd moeilijk te zijn voor PSV.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 23:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dan nog. Met name lask uit verlies je echt niet hoor.
Dit zie ik niet gebeuren tompsv18.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je van zowel Linz als Sporting-uit verliest en zij winnen beide van Rosenborg, dan doet die laatste wedstrijd er niet eens meer toe en ben je uitgeschakeld.
Malen had hier gescoord.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 23:05 schreef Cherni het volgende:
[..]
Als je de kansen benut die je zult krijgen niet. Maar het scoren blijkt toch nog altijd moeilijk te zijn voor PSV.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je van zowel Linz als Sporting-uit verliest
Haha nee. Ga maar even rekenen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 23:13 schreef RubenSosa het volgende:
tompsv kent de "10 punten je bent door" regel niet. Thuis tegen Rosenborg winnen en je bent er.
is het seizoen erop toch pas? foutjequote:Op donderdag 24 oktober 2019 23:15 schreef Scarface88 het volgende:
PSV had de UEFA punten goed kunnen gebruiken. Volgend seizoen zakken we hard op de ranglijst dan ga je terugkijken op dit soort wedstrijden waar je onnodig punten liet liggen.
Lekker pot 4 genot volgend seizoen. Dan weet je meteen dat er niks te halen valt in Europa.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 23:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
is het seizoen erop toch pas? foutje
Hahahaquote:Op donderdag 24 oktober 2019 23:58 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
Als ik Mark v Bommel was, dan had ik Gakpo (ipv Sadilek) als linksback opgesteld.
Niks wat Mark bedenkt komt uit de verf. Middenvelder linksback zetten. Voorin iedereen op de verkeerde plek. Middenveld totaal niet in balans. Eigenwijsheid en koppigheid van Mark was ik vooraf al bang voor toen ze hem hoofdtrainer van PSV maakte. Spelers lijken ook vol informatie te worden gestopt waardoor creativiteit de nek om wordt gedraaid. Alles in opdracht van het systeem.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 00:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik reken dit toch vooral van Bommel aan. Die had gewoon moeten beginnen met Mitroglou en Bruma in de basis.
Alles wat hij 'bedacht' had faalde. Bergwijn dacht als spits dat hij een dribbelende buitenspeler was, Doan gaf wéér eens compleet niet thuis en Gakpo deed zijn best maar komt ook nog duidelijk tekort.
Ik vond wel dat het middenveld beter liep met Guti dan met Hendrixquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 01:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Niks wat Mark bedenkt komt uit de verf. Middenvelder linksback zetten. Voorin iedereen op de verkeerde plek. Middenveld totaal niet in balans. Eigenwijsheid en koppigheid van Mark was ik vooraf al bang voor toen ze hem hoofdtrainer van PSV maakte. Spelers lijken ook vol informatie te worden gestopt waardoor creativiteit de nek om wordt gedraaid. Alles in opdracht van het systeem.
En 'm dan zo eens in de 84e minuut in laten vallenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 01:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat Mitro niet in de basis stond is een gigantische grap inderdaad, wie verzint deze Fifa opstellingen man.
Helemaal mee eens. In de voorbereiding kun je experimenteren maar midden het seizoen deze rare fratsen uithalen gaat nergens meer over. En inderdaad waarom speelde Mitroglou niet. Oogappeltjes en favorieten van Mark moeten weer spelen ten koste van kwaliteit. Ik hou niet zo van trainers die niet naar kwaliteit van hun selectie kijken maar alleen hun persoonlijke favorieten maar op blijven stellen. En als Mark de pik op een speler heeft komt ie al helemaal nooit meer aan spelen toe. Koppige eigenwijze clown is het.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 01:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vond wel dat het middenveld beter liep met Guti dan met Hendrix. Maar goed, dat was ook uit nood geboren.
Maar ik snap dus echt niet dat je als je een voetballer als Mitroglou hebt, dat je die niet gebruikt. Zeker niet als je eerste spits blessa is.
Over onze linksbackpositie kan ik bezig blijven. Het feit dat je 3(!) linksbacks haalt en er dan een matige middenvelder neer gaat zetten zegt gewoon dat er iets binnen de club helemaal fout gaat.
Ik snap opzich wel dat je Malen als spits laat staan als hij aan de lopende band scoort (ondanks dat valse spits of vleugel waarschijnlijk beter is met zijn kwaliteiten). Maar dan is Malen er niet bij, ga je Bergwijn in de spits opstellen.. Moet ook allemaal niet gekker wordenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 02:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het lijkt gewoon bijna alsof Mark het erom doet. Zo'n speler als Mitroglou heeft heel specifieke kwaliteiten die dit elftal zo hard kan gebruiken: ervaring, balvastheid, overzicht, steekpasses, kopsterk en kan als klap op de vuurpijl ook nog zelf scoren. Sorry hoor, maar die stond er bij mij dus echt elke wedstrijd in.
Malen is prima in deze vorm idd. Maar ik zou Mitroglou waarschijnlijk als 10 opstellen. Hij heeft er echt alle kwaliteiten voor. Dan kan je met Malen/Bergwijn/Gakpo/Bruma/Ihattaren nog PLENTY snelheid en techniek op de vleugels en centraal in de aanval opstellen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 03:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik snap opzich wel dat je Malen als spits laat staan als hij aan de lopende band scoort (ondanks dat valse spits of vleugel waarschijnlijk beter is met zijn kwaliteiten). Maar dan is Malen er niet bij, ga je Bergwijn in de spits opstellen.. Moet ook allemaal niet gekker worden
Je kan thuis al niet eens winnen (lol).quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:58 schreef PSVCL het volgende:
In Oosterijk winnen ,wat gewoon gaat gebeuren,en je bent door
Bruma was minder dan alle basisspelers.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 00:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik reken dit toch vooral van Bommel aan. Die had gewoon moeten beginnen met Mitroglou en Bruma in de basis.
Alles wat hij 'bedacht' had faalde. Bergwijn dacht als spits dat hij een dribbelende buitenspeler was, Doan gaf wéér eens compleet niet thuis en Gakpo deed zijn best maar komt ook nog duidelijk tekort.
Ik vond Doan - na een leuke eerste 10 minuten - wel heel erg inkakken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 07:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bruma was minder dan alle basisspelers.
Zoals in wel meerdere wedstrijden inmiddels. Ik snap niet waarom hij nou ineens zo onvoorwaardelijk veel vertrouwen krijgt. Niet dat Bruma nou zo goed speelde, maar toch.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 08:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vond Doan - na een leuke eerste 10 minuten - wel heel erg inkakken.
Verschil is dat Cocu wel uiteindelijk in zag wanneer iets niet werkte en zijn systeem daar op aanpaste. Ik heb dit bij van Bommel nog niet gezien. Hij blijft zoals gezegd koppig aan zijn ideeën vasthouden want hij weet het allemaal beter. Cocu zou een ervaren speler captain hebben gemaakt en Mitroglou eerder inbrengen denk ik. Cocu zou bijvoorbeeld ook met Viergever linksback spelen in plaats van Sadilek. In mijn optiek was Cocu een veel betere trainer dan van Bommel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 06:37 schreef de_boswachter het volgende:
Mark is al net zo'n voorspelbare lul als dat Cocu dat was. Fijn zo'n trainer uit eigen opleiding, maar ik heb er inmiddels wel oogkanker van....
PSV speelt met vlagen best leuk, maar het is allemaal veel van hetzelfde. Als ik trainer van de tegenstander van PSV was dan keek ik drie wedstrijden van ze en ik wist precies wat er moest gebeuren om wie af te stoppen.... heel slecht.
Sadilek was gisteren weer bedroevend, net als dat ik 0.0 toegevoegde waarde zie in Doan. Bergwijn kan ineens niets meer afmaken, Mo heeft nog z'n grillen en achterin is het ook af en toe bibberen. En dan die wisselsVooraf roept Bommel nog dat PSV moet winnen. Brengt ie grieksegod in minuut 80
Zucht.
Die leuke experimentjes met Bergwijn beginnen wel dodelijk te worden ja. Wat wordt die man een kwaliteiten toegedicht die hij niet heeft.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 00:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overdrijven is ook een vak natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 00:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat is gebrek aan kwaliteit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 08:14 schreef XL het volgende:
Stemming hier is overdreven negatief. PSV had pech dat grote kansen er niet in gingen.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 08:15 schreef XL het volgende:
Indrukwekkend wel, de ploegen uit de Oostenrijkse Bundesliga. Zowel Salzburg, Lask als Wolfsberger laten super dingen zien
Heb je ze tegen Sporting gezien?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 09:11 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
LASK kan er echt helemaal niks van.
Is die man wel fit genoeg voor 90 minuten?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 01:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat Mitro niet in de basis stond is een gigantische grap inderdaad, wie verzint deze Fifa opstellingen man.
zolang hij niet tot weinig speelt blijft hij een hypequote:Op vrijdag 25 oktober 2019 09:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is die man wel fit genoeg voor 90 minuten?
ik heb bij van Bommel het idee dat hij de beste is van het Van Marwijk klasje, die andere 2 kon je nog wel eens op wat variaties betrappenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 09:39 schreef TheVulture het volgende:
Overigens wel helemaal eens dat Van Bommel qua spelopvatting naadloos in het clubje De Boer en Cocu past, adepten van Van Marwijk... die laatste had alleen de mazzel dat ie zo'n surplus aan creatieve spelers voorin had lopen dat het werkte bij Oranje
Ik denk dat PSV extra moet betalen voor elke minuut die hij speelt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 09:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is die man wel fit genoeg voor 90 minuten?
Het was niet best omdat geen enkele kans doel trof. Dat is het wrange. Als de open kansen van Bergwijn en de twee ballen van Schwaab niet op de lat terecht waren gekomen maar in de goal sprak men van een prima wedstrijd. Althans, LASK vond ik echt niet zo goed als ik vooraf gedacht had.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 07:51 schreef Gutanoth het volgende:
heb de wedstrijd niet gezien, dus moet straks nog even een samenvatting opzoeken.
Ik begrijp echter dat het niet best was? Waarom speelde Malen niet?
Het is dus wat genuanceerder dan er geroepen wordt. Jammer, maar er is nog niets verlorenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 10:50 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het was niet best omdat geen enkele kans doel trof. Dat is het wrange. Als de open kansen van Bergwijn en de twee ballen van Schwaab niet op de lat terecht waren gekomen maar in de goal sprak men van een prima wedstrijd. Althans, LASK vond ik echt niet zo goed als ik vooraf gedacht had.
Malen was geblesseerd. Sadilek en Doan vond ik niet best. Bruma viel slecht in. En het veel te laat brengen Mitroglou speelde ook mee.
Vind ik wel. Als mensen denken dat je ploegen als LASK wel even oprolt met 90 min. aanvallend voetbal dan leef je nog in de jaren 70. Er is zeker nog niets verloren. Het grote verschil met bijvoorbeeld Ajax is de effectiviteit als men Europees moet spelen. Ajax is dodelijk effectief. PSV is dat niet. Uiteraard is het middenveld en de LB positie niet al te best voor Europese begrippen. Maar met de begroting van PSV moet het dan ook wel eens een keer meezitten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 10:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het is dus wat genuanceerder dan er geroepen wordt. Jammer, maar er is nog niets verloren
Reageer nu niet op die mongool. Iedereen negeert hem en jij gaat nu ineens op hem reageren. Is niet slim.quote:
toch wel een raar fenomeen dat je vorig seizoen afhankelijk was van Luuk en nu van Malen, ik heb de eerste 20 minuten gezien, PSV begon goed en had er wel eentje moeten maken, erna zakte het wel in qua niveau en had ik geen zin meer om te kijken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 11:27 schreef Cherni het volgende:
Maar goed het missen van die kansen is wrang. Maar mbt het voetbal heb je uiteraard straks tegen LASK en Sporting zeker kansen. Er is nog totaal niets verloren. Zeker als Malen weer kan spelen. Overigens hoop ik dat Lammers goed gaat herstellen en dat hij ooit weer terug komt op niveau. Dit soort blessures zijn meestal dodelijk voor je carrière. Ik had mij zo verheugd op Lammers. Echt jammer.
Al was PSV tegen Sporting en Rosenborg juist erg effectief. Gister was het tegenovergestelde. Een 4-1 uitslag was heel logisch geweest gezien de kansen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 11:53 schreef Gutanoth het volgende:
zie nu in de samenvatting dat je na 15 minuten eigenlijk al 2-0 voor had moeten staan.
Twee minuten later hoor je een penalty te krijgen die je niet krijgt.
Wordt toch een dingetje dat niet-afmaken.
Dan maar dittwitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 25-10-2019 om 13:40:32Malen en Bergwijn zijn twijfelgevallen voor AZ-thuis zegt Van Bommel. Schwaab gaat zondag ook spelen, geeft hij aan. Met wie dat zal zijn nog niet. reageer retweet
Daarom is ook niets zo vergankelijk als voetbal en viert het "korte termijn gevoel" hoogtij . AZ verliest van Heerenveen en PSV verliest van Utrecht. "Beiden hebben een tikje gekregen, benieuwd wie daar het beste uit komt". PSV speelt gelijk tegen LASK en AZ wint afgetekend van Astana. "AZ favoriet tegen PSV". Is zo perissabel. Als PSV zondag wint kan AZ er weer geen kut meer van. Verliest PSV zijn ze klaar voor dit seizoen. Let maar op.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 13:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Al was PSV tegen Sporting en Rosenborg juist erg effectief. Gister was het tegenovergestelde. Een 4-1 uitslag was heel logisch geweest gezien de kansen.
Ja dat gaat natuurlijk niet gebeuren hè tompsv18.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 13:56 schreef tompsv18 het volgende:
Dan maar dittwitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 25-10-2019 om 13:40:32Malen en Bergwijn zijn twijfelgevallen voor AZ-thuis zegt Van Bommel. Schwaab gaat zondag ook spelen, geeft hij aan. Met wie dat zal zijn nog niet. reageer retweet
Gakpo-Mitroglou-Bruma
---------Ihattaren-----------
Bruma in de spits? Dan moet Mitroglou maar z'n spullen pakken en vertrekken, als ie zelfs dan nog niet in de basis komt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja dat gaat natuurlijk niet gebeuren hè tompsv18.
Het gaat als volgt gebeuren:
Zoet
Dumfries-Baum-Schwaab-Sadilek
Rosario-Guti
Doan-Ihattaren-Gakpo
Bruma
Als Bergwijn en Malen dan nog blessa zijn.
Schijnbaar is die niet fit genoeg om eerder te brengen. Bruma in de spits is net zo vreemd als Bergwinna in de spits.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bruma in de spits? Dan moet Mitroglou maar z'n spullen pakken en vertrekken, als ie zelfs dan nog niet in de basis komt.
Mwah, denk eerder dat Van Bommel weer lekker eigenwijs is. Gister had ie Mitroglou ook al rond de 60e minuut moeten brengen, niet in de 85e. Wisselbeleid van de beste man is echt lachwekkend.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Schijnbaar is die niet fit genoeg om eerder te brengen. Bruma in de spits is net zo vreemd als Bergwinna in de spits.
Gakpo zou mogelijk wel een goede spits kunnen zijn.
Hij heeft niet eens warm gelopen. Ik denk echt dat hij nog niet helemaal fit is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mwah, denk eerder dat Van Bommel weer lekker eigenwijs is. Gister had ie Mitroglou ook al rond de 60e minuut moeten brengen, niet in de 85e. Wisselbeleid van de beste man is echt lachwekkend.
Bergwijn is echt enorm matig de laatste tijd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daarom is ook niets zo vergankelijk als voetbal en viert het "korte termijn gevoel" hoogtij . AZ verliest van Heerenveen en PSV verliest van Utrecht. "Beiden hebben een tikje gekregen, benieuwd wie daar het beste uit komt". PSV speelt gelijk tegen LASK en AZ wint afgetekend van Astana. "AZ favoriet tegen PSV". Is zo perissabel. Als PSV zondag wint kan AZ er weer geen kut meer van. Verliest PSV zijn ze klaar voor dit seizoen. Let maar op.
Net zie ik in het Ajax topic ook iemand met droge ogen beweren dat Promes beter zou zijn Dan Bergwijn. Waarschijnlijk omdat hij 3 wedstrijden achter elkaar scoort komen ze tot die conclusie. Niemand met ogen in zijn kop zou dat anders beweren. (Nu zijn dat niet de meest snuggere users eerlijk gezegd, maar toch)
Hij heeft wel warm gelopen. Daarna is hij weer een tijd terug naar de bank gegaan om vervolgens weer even warm te gaan lopen alvorens in te vallen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens warm gelopen. Ik denk echt dat hij nog niet helemaal fit is.
Eens. Die zie ik nog wel eens de Europese top halen als centrumspits.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gakpo zou mogelijk wel een goede spits kunnen zijn.
Jij kijkt geen PSV dus kunt dat helemaal niet weten. Verder ontken ik dat ook nergens, maar jij bekrachtigd - waarschijnlijk zonder dat zelf door te hebben - mijn stelling.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Bergwijn is echt enorm matig de laatste tijd.
Niet fit dus. Lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij heeft wel warm gelopen. Daarna is hij weer een tijd terug naar de bank gegaan om vervolgens weer even warm te gaan lopen alvorens in te vallen.
Ik las een vi stuk over Willems waarin staat beschreven dat hij godlike is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:38 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Eens. Die zie ik nog wel eens de Europese top halen als centrumspits.
Niet dat dit zo veel betekent. Vijf zes jaar geleden voorspelde ik een gouden toekomst voor Willems en Hendrix, en zie waar die spelen...
Als elke speler die na het warm lopen weer (even) gaat zitten niet fit is hebben we wel een héél volle ziekenboeg.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet fit dus. Lijkt me duidelijk.
Van Bommel zei gister na de wedstrijd dat hij Mitroglou niet eerder bracht omdat hij Bergwijn werkelijk geweldig vond spelen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet fit dus. Lijkt me duidelijk.
Willems is ook gewoon echt raar. Als je zag hoe hij de ene na de andere briljante crosspass afleverde kon je niet anders concluderen dat het een grote ging worden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:38 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Eens. Die zie ik nog wel eens de Europese top halen als centrumspits.
Niet dat dit zo veel betekent. Vijf zes jaar geleden voorspelde ik een gouden toekomst voor Willems en Hendrix, en zie waar die spelen...
Had wel gemoeten met al die kansen.Met Malen in de basis had je gister gewoon met 1-0/2-0 gewonnen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 06:44 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Je kan thuis al niet eens winnen (lol).
Heb ze gisteren nog gezien en Bergwijn in oranje is helemaal niks. Wie is Mauro?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij kijkt geen PSV dus kunt dat helemaal niet weten. Verder ontken ik dat ook nergens, maar jij bekrachtigd - waarschijnlijk zonder dat zelf door te hebben - mijn stelling.
Jij mag overigens wel eens wat dankbaarder zijn dat M. Junior naar dat aftandse Almelo is gestuurd.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als elke speler die na het warm lopen weer (even) gaat zitten niet fit is hebben we wel een héél volle ziekenboeg.
Jullie mogen deze discussie op internet misschien winnend afgesloten hebben maar ik kom sterker terug!quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Van Bommel zei gister na de wedstrijd dat hij Mitroglou niet eerder bracht omdat hij Bergwijn werkelijk geweldig vond spelen.
Willems heeft wel zijn blessure nog als excuus. Maar denk dat hij gewoon niet de eckte topsportmentaliteit heeft ook.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:57 schreef Lyrebird het volgende:
Het is idd raar waar het plafond van die jongens ligt.
Hebben wij zo’n briljante opleiding, waar talent op hun 19e op hun top zit?
Zoals ik al aangaf bevestig je mijn stelling nog maar eens.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:30 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heb ze gisteren nog gezien en Bergwijn in oranje is helemaal niks. Wie is Mauro?
Je zou ook gewoon met een extra aanvallende speler kunnen gaan spelen hè Mark.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Van Bommel zei gister na de wedstrijd dat hij Mitroglou niet eerder bracht omdat hij Bergwijn werkelijk geweldig vond spelen.
LASK was echter beter dan Sporting en Rosenborg en LASK gaat gewoon nummer 2 in de poule worden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon met een extra aanvallende speler kunnen gaan spelen hè Mark.
LASK viel me echt zwaar tegen na wat ik er over gelezen had. Gewoon een brandhoutelftal. Daar had ik het risico wel tegen durven nemen.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:36 schreef Scarface88 het volgende:
Ah ik zie dat we dit weekend tegen AZ moeten. Die gaan we 100% zeker niet winnen in deze vorm. We mogen blij zijn met gelijkspel.
Heb de herhaling van penalty moment van gisteren nog eens teruggezien en ja dat was een 100% pingel. Duidelijker krijg je ze niet. UEFA naait PSV weer zoals gewoonlijk. Of het nu een volleybal handsbal is van Godin tegen Atletico Madrid waar de scheids bovenop staat en in dezelfde wedstrijd een zuivere goal van Luuk afkeurt. Of een keeper Handanovic van Inter die buiten de 16 hands maakt en Bergwijn onderuit haalt. De scheids fluit Europees echt nooit in PSVs voordeel. Ik verwacht een hoop "Calimero" reacties maar het is wel zo. Europees worden we altijd genaaid.
Willems heeft het IQ van een koe, dat soort dingen spelen ook mee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Willems is ook gewoon echt raar. Als je zag hoe hij de ene na de andere briljante crosspass afleverde kon je niet anders concluderen dat het een grote ging worden.
Hendrix begon ook behoorlijk veelbelovend maar heeft zich letterlijk nul % doorontwikkeld, hij is eerder wat achteruit gegaan.
hij schijnt het nu toch weer aardig te doen bij NUFC?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 18:16 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Willems heeft het IQ van een koe, dat soort dingen spelen ook mee.
Zo dan, en nog steeds komt hij slimmer over dan jij.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 18:16 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Willems heeft het IQ van een koe, dat soort dingen spelen ook mee.
+quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:36 schreef Scarface88 het volgende:
. UEFA naait PSV weer zoals gewoonlijk. Of het nu een volleybal handsbal is van Godin tegen Atletico Madrid waar de scheids bovenop staat en in dezelfde wedstrijd een zuivere goal van Luuk afkeurt. Of een keeper Handanovic van Inter die buiten de 16 hands maakt en Bergwijn onderuit haalt. De scheids fluit Europees echt nooit in PSVs voordeel. Ik verwacht een hoop "Calimero" reacties maar het is wel zo. Europees worden we altijd genaaid.
Jij bent een vreemd mannetjequote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:21 schreef Longcat. het volgende:
Dus het is weer OPNIEUW gebeurd. We kunnen blessures de schuld geven, we kunnen vermoeidheid de schuld geven, we kunnen de inspanningen van LASK prijzen, maar de waarheid is dat het gewoon niet genoeg is. Tactiek, vastberadenheid noem het maar op, het stinkt allemaal.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb nog steeds het volste vertrouwen in Mark van Bommel en de jongens, maar MASSALE versterkingen zijn hard nodig in het transferwindow. Anders ben ik niet erg optimistisch over dit seizoen, of over onze kansen in de Europa League. Niet hoe we nu spelen. Wat denk je, PSV Supporters? MvB #IN of #UIT?
MvB heeft ook nog eens een raar wisselbeleid. Mitroglou en Bruma pas heel laat laten invallen waardoor ze de stempel niet kunnen drukken.
Enkele nuttige links om de pijn te verdoven:
https://www.psvfanstore.nl/
https://twitter.com/PSV
https://www.instagram.com/jorrithendrix/?hl=en
https://forum.psv.nl/index.php
https://www.instagram.com/donyellmalen/?hl=nl
Houd het niet zo goed bij maar 'aardig' was niet wat ik in gedachten had bij Willems toen hij furore maakte. Die ballen die hij neer kon leggen met zijn crosspass deden me aan een paar Groten der Aarde denken destijds. Aanvallend was hij ook sterk. Hij zou een betere linksbuiten zijn geweest dan menig speler die op die positie gespeeld heeft bij PSV.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 18:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij schijnt het nu toch weer aardig te doen bij NUFC?
Willemsquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Houd het niet zo goed bij maar 'aardig' was niet wat ik in gedachten had bij Willems toen hij furore maakte. Die ballen die hij neer kon leggen met zijn crosspass deden me aan een paar Groten der Aarde denken destijds. Aanvallend was hij ook sterk. Hij zou een betere linksbuiten zijn geweest dan menig speler die op die positie gespeeld heeft bij PSV.
Verdedigend was het niet top, maar ook zeker niet beroerd. En daar kan je altijd nog wel wat aan bijspijkeren.
Dat opgeteld bij het feit dat hij dat al liet zien toen ie nog erg jong was had ik de indruk dat het wel eens echt een grote kon worden. Blessure en waarschijnlijk toch ook het ontbreken van de juiste mentale kwaliteiten lijken dat voorkomen te hebben.
Ja kijk, dat soort dingen zeggen wel iets over je dus, dat combineert niet lekker met voetballen in de top.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 23:02 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
WillemsDe man die in drie weken tijd twee keer vader werd met twee verschillende vrouwen. Vraag me af hoeveel baby mommas hij nu heeft.
Ene Berahino van Stoke City lukte het zelfs drie keer in 6 weken vader te worden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 23:02 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
WillemsDe man die in drie weken tijd twee keer vader werd met twee verschillende vrouwen. Vraag me af hoeveel baby mommas hij nu heeft.
Willems mist uiteindelijk wel meer om de 'absolute top' te halen hoor. Leuke speler, maar toch geen Bayern/Real materiaal?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ene Berahino van Stoke City lukte het zelfs drie keer in 6 weken vader te worden.![]()
Je ziet dit wel vaker bij getalenteerde spelers; het talent is wel aanwezig maar de onverbitterlijke wil om de top te bereiken niet.
Die gifjes waarbij hij tegenstanders dolt en loepzuivere voorzetten geeft, bijna vanaf de middellijn. Denk aan die voorzet op Wijnaldum, uit stand. Het talent was er. Ik dacht zelfs genoeg talent voor de absolute top.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Willems mist uiteindelijk wel meer om de 'absolute top' te halen hoor. Leuke speler, maar toch geen Bayern/Real materiaal?
Nee joh. Sure, die momenten waren er zeker hoor. Maar tegelijkertijd waren er ook wel veel aspecten die minder (of zelfs ondermaats) waren. Maar ik heb geen moment de indruk gehad dat dit iemand was die bij Barcelona zou eindigen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:47 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Die gifjes waarbij hij tegenstanders dolt en loepzuivere voorzetten geeft, bijna vanaf de middellijn. Denk aan die voorzet op Wijnaldum, uit stand. Het talent was er. Ik dacht zelfs genoeg talent voor de absolute top.
@n1ek- @befbekje @Muskusboktor57 @O_oquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Willems mist uiteindelijk wel meer om de 'absolute top' te halen hoor. Leuke speler, maar toch geen Bayern/Real materiaal?
Ik dacht dat Willems al lang en breed bij Real voetbalde, maar ik volg de Primera Division niet iedere week.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
@:n1ek- @:befbekje @:muskusboktor57 @:o_o
hij deed wel verassende dingen met de bal maar hij verraste zichzelf er ook mee, goeie voorzet had/heeft hij welquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee joh. Sure, die momenten waren er zeker hoor. Maar tegelijkertijd waren er ook wel veel aspecten die minder (of zelfs ondermaats) waren. Maar ik heb geen moment de indruk gehad dat dit iemand was die bij Barcelona zou eindigen.
Raar inderdaad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Willems al lang en breed bij Real voetbalde, maar ik volg de Primera Division niet iedere week.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij deed wel verassende dingen met de bal maar hij verraste zichzelf er ook mee, goeie voorzet had/heeft hij wel
Jouw hoofd is ook raarquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Willems al lang en breed bij Real voetbalde, maar ik volg de Primera Division niet iedere week.
Wowquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, en je moeder is je zus.
Oke Niek.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 13:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee maat. Clowntjesgenot.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het is nu wachten tot @:Lenny_Leonard de Groningen clowntjes weer stiekem in de OP stopt
Interessant verhaal, dank daarvoor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf bevestig je mijn stelling nog maar eens.
Mauro
zou toch niet de eerste keer zijn dat er veel van AZ verwacht wordt en ze het niet waarmakenquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:21 schreef tja77 het volgende:
Matchday.
Wellicht Ledezma vandaag bij de wedstrijdselectie, 1 van de weinige spelers bij jong PSV met behoorlijk wat potentie. Zou mooi zijn als hij met 3-0 in de 70e minuut in zou mogen vallen.
Maar dat is ijdele hoop vrees ik.
twitter:psvinside twitterde op zondag 27-10-2019 om 11:30:26Arnold Bruggink bij FOX: ‘Bergwijn en Malen spelen allebei niet mee tegen AZ, heb ik begrepen. PSV speelt met Gakpo in de spits en Bruma en Doan op de flanken’, aldus Bruggink bij FOX. reageer retweet
Ajax gefeliciteerd met het kampioenschapquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:31 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:psvinside twitterde op zondag 27-10-2019 om 11:30:26Arnold Bruggink bij FOX: ‘Bergwijn en Malen spelen allebei niet mee tegen AZ, heb ik begrepen. PSV speelt met Gakpo in de spits en Bruma en Doan op de flanken’, aldus Bruggink bij FOX. reageer retweet
Ai aiquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:31 schreef tompsv18 het volgende:
1-8quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:31 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:31 schreef tompsv18 het volgende:
Als je Viergever, Hendrix, Malen en Bergwijn (vooral die laatste 2 natuurlijk) mist dan kun je puzzelen tot je eens ons weegt, maar dan heb je hoe dan ook een kutopstelling. Gakpo is leuk, maar in alle opzichten te licht voor de basis en de rest voorin is niet beslissend genoeg.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]van Bommel
Doan het blinde paard. Rosario en Guti (?) de verstoppers daar nog achter en je speelt met 8 tegen 11.
Met Baumgartl-Schwaab achterin (hopelijk kiest ie niet opeens voor Boscagli) en Guti voor Hendrix ga je er op die 2 posities iig op vooruit.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als je Viergever, Hendrix, Malen en Bergwijn (vooral die laatste 2 natuurlijk) mist dan kun je puzzelen tot je eens ons weegt, maar dan heb je hoe dan ook een kutopstelling. Gakpo is leuk, maar in alle opzichten te licht voor de basis en de rest voorin is niet beslissend genoeg.
Eens. Maar voorin is Bergwijn/Malen simpelweg niet op te vangen. Dat is alsof Ajax Tadic en Ziyech missen. Bruma/Gakpo/Doan is trouwens wel heel droevig. Zet dan in ieder geval Mitroglu spits en laat Gakpo/Bruma op de flanken spelen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Met Baumgartl-Schwaab achterin (hopelijk kiest ie niet opeens voor Boscagli) en Guti voor Hendrix ga je er op die 2 posities iig op vooruit.
weet ik niet hoor, Viergever krijgt hier weinig krediet, is geen topper maar waarschijnlijk als LCV beter dan die 2 andere RCV's. Guti lijkt me in de opbouw wel een verbetering tov Hendrix maar Mark kan ook nog zijn favoriet Sadilek doorschuiven.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Met Baumgartl-Schwaab achterin (hopelijk kiest ie niet opeens voor Boscagli) en Guti voor Hendrix ga je er op die 2 posities iig op vooruit.
Viergever is net niet. Daar ga je nooit kampioen mee worden.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
weet ik niet hoor, Viergever krijgt hier weinig krediet, is geen topper maar waarschijnlijk als LCV beter dan die 2 andere RCV's.
klinkt bekendquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Viergever is net niet. Daar ga je nooit kampioen mee worden.
Al zou ik wel een keer Dumfries-Baumgartl-Schwaab-Viergever willen zien met die problemen op de linksback positie. Dit lijkt mij momenteel de sterkste verdediging die je op kunt stellen.quote:
Dat zei ik vorige week al direct dat ik dat verwacht. Boscagli LB en Sadilek middenveld.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
weet ik niet hoor, Viergever krijgt hier weinig krediet, is geen topper maar waarschijnlijk als LCV beter dan die 2 andere RCV's. Guti lijkt me in de opbouw wel een verbetering tov Hendrix maar Mark kan ook nog zijn favoriet Sadilek doorschuiven.
Guti speelde donderdag toch ook gewoon. En Sadilek is volgens Bommel de beste linksback, dus dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zei ik vorige week al direct dat ik dat verwacht. Boscagli LB en Sadilek middenveld.
Alles om Guti maar niet te hoeven laten spelen.
Wat is er mis met Boscagli, begon zwak maar begon wel beter z’n draai te vinden op LB.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Al zou ik wel een keer Dumfries-Baumgartl-Schwaab-Viergever willen zien met die problemen op de linksback positie. Dit lijkt mij momenteel de sterkste verdediging die je op kunt stellen.
Is verdedigend wel zwak, maar voetballend goed. Ook die is beter dan Sadilek ja.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Boscagli, begon zwak maar begon wel beter z’n draai te vinden op LB.
Sadilek is wat mij betreft verdedigend nog véél zwakker. Je ziet gewoon aan zijn positionering en timing qua stappen en tackelen dat hij geen back is. Daarnaast wordt hij ook continu bij doeltrappen en lange ballen gezocht met zijn 1 meter 23. Zeer zwakke plek. Geef mij maar Boscagli of desnoods Viergever.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is verdedigend wel zwak, maar voetballend goed. Ook die is beter dan Sadilek ja.
Waarom kopen ze zo iemand?quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:36 schreef tja77 het volgende:
Griekse gyros duwer kan dus gewoon geen volledige wedstrijd spelen.
Ahh oké, dat is wat minder erg dan, maar wel vreemd.quote:
Hij kan er gewoon helemaal niks van.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Huur, maar er moet toch een reden voor zijn dat je hem nooit langer ziet dan een half uurtje.
Hij heeft ondertussen wel bewezen dat dat onzin is.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan er gewoon helemaal niks van.
JR vindt alleen Ajacieden of ex-Ajacieden goedquote:Op zondag 27 oktober 2019 12:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft ondertussen wel bewezen dat dat onzin is.
Punten verspelen tegen AZ en Utrecht betekent echt niet automatisch dat het vandaag al over is.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:57 schreef PSVCL het volgende:
het seizoen kan na vandaag al over zijn wanneer je punten morst.![]()
Wat is overigens niet verwacht.
3-1
Ik verwacht wel puntverlies en een hoop gehuil over dat het allemaal niet had gehoeven en dat we weer genaaid zijn en meer van dat soort gezever. En slecht tactisch plan van Mark en beroerd wisselen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:57 schreef PSVCL het volgende:
het seizoen kan na vandaag al over zijn wanneer je punten morst.![]()
Wat is overigens niet verwacht.
3-1
Als jij een winstpartij had voorspeld, dan had ik me zorgen gemaakt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik verwacht wel puntverlies en een hoop gehuil over dat het allemaal niet had gehoeven en dat we weer genaaid zijn en meer van dat soort gezever. En slecht tactisch plan van Mark en beroerd wisselen.
wanneer dan? Ik heb het idee dat het motorisch niet (meer) zo in orde is bij hemquote:Op zondag 27 oktober 2019 12:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft ondertussen wel bewezen dat dat onzin is.
Donderdag had ik winst voorspeld en dat is me niet goed bevallen eigenlijk. Vandaar.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als jij een winstpartij had voorspeld, dan had ik me zorgen gemaakt.
Als je een strafschop tegenkrijgt zoals Groningen zojuist mag je gerust van "genaaid" sperken.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik verwacht wel puntverlies en een hoop gehuil over dat het allemaal niet had gehoeven en dat we weer genaaid zijn en meer van dat soort gezever. En slecht tactisch plan van Mark en beroerd wisselen.
En zoiets gaat PSV dus vanmiddag ook overkomen, en daar gaan we dan heel hard over huilen en heel veel "ALS *speler* GEWOON DIE BAL MAAKT WAS ER NIKS AAN DE HAND GEWEEST11!!" en zo.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je een strafschop tegenkrijgt zoals Groningen zojuist mag je gerust van "genaaid" sperken.
Tijdens zijn eerste wedstrijd in de voorronde van de EL, bijvoorbeeld. Toen was ie letterlijk de beste aan de kant van PSV. Tegen RKC speelde hij ook een meer dan gemiddelde wedstrijd.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
wanneer dan? Ik heb het idee dat het motorisch niet (meer) zo in orde is bij hem
dus hij was de beste toen hij 10 minuten inviel bij een 3-0 voorsprong?quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tijdens zijn eerste wedstrijd in de voorronde van de EL, bijvoorbeeld. Toen was ie letterlijk de beste aan de kant van PSV. Tegen RKC speelde hij ook een meer dan gemiddelde wedstrijd.
geblesseerd?quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ook geen Ihattaren.. wordt genieten dit
Geen idee, privacy..quote:
Het is wel heel negatief om zo te denken nu de drie beste spelers van de selectie er niet bij zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
GVDquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Is dat niet juist positief denken dan? 🤔quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is wel heel negatief om zo te denken nu de drie beste spelers van de selectie er niet bij zijn.
Aannames, passing, tegenstanders bos insturen, gevaarlijk in de lucht. Ik vond hem toen echt ontzettend goed. Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik uitging van een eendagsvlieg, maar de rest van zijn invalbeurten -zoals tegen RKC dus- snap ik heel goed waarom psv hem erbij wil hebben. Hopelijk pakt ie nog flink wat minuten, dit seizoen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus hij was de beste toen hij 10 minuten inviel bij een 3-0 voorsprong?
Ik heb een idee...quote:
hij moet mij nog overtuigen, wat ik zei hij loopt wat moeilijk maar gezien de spelers die vandaag ontbreken zou hij nu toch wel een basisplaats moeten hebben en zo niet dan is er toch wel wat niet in orde fysiek gezienquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Aannames, passing, tegenstanders bos insturen, gevaarlijk in de lucht. Ik vond hem toen echt ontzettend goed. Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik uitging van een eendagsvlieg, maar de rest van zijn invalbeurten -zoals tegen RKC dus- snap ik heel goed waarom psv hem erbij wil hebben. Hopelijk pakt ie nog flink wat minuten, dit seizoen.
Menneke is net zijn vader verloren. Kan me voorstellen dat hij daar nog wel even last van heeft.quote:
Bij van Bommel is het tussen zijn oren niet in orde. Die wil per se met snelle jongens spelen en zal Mitroglou dus nooit of te nimmer een basisplaats geven.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij moet mij nog overtuigen, wat ik zei hij loopt wat moeilijk maar gezien de spelers die vandaag ontbreken zou hij nu toch wel een basisplaats moeten hebben en zo niet dan is er toch wel wat niet in orde fysiek gezien
Ik herkende je ongebreidelde sarcasme.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is dat niet juist positief denken dan? 🤔
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |