abonnement Unibet Coolblue
pi_189614054
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 14:40 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Niet fit dus. Lijkt me duidelijk.
Van Bommel zei gister na de wedstrijd dat hij Mitroglou niet eerder bracht omdat hij Bergwijn werkelijk geweldig vond spelen.
pi_189614067
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 14:38 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Eens. Die zie ik nog wel eens de Europese top halen als centrumspits.

Niet dat dit zo veel betekent. Vijf zes jaar geleden voorspelde ik een gouden toekomst voor Willems en Hendrix, en zie waar die spelen...
Willems is ook gewoon echt raar. Als je zag hoe hij de ene na de andere briljante crosspass afleverde kon je niet anders concluderen dat het een grote ging worden.

Hendrix begon ook behoorlijk veelbelovend maar heeft zich letterlijk nul % doorontwikkeld, hij is eerder wat achteruit gegaan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189614241
Het is idd raar waar het plafond van die jongens ligt.

Hebben wij zo’n briljante opleiding, waar talent op hun 19e op hun top zit?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_189614435
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 06:44 schreef Boussaadia het volgende:

[..]

Je kan thuis al niet eens winnen (lol).
Had wel gemoeten met al die kansen.Met Malen in de basis had je gister gewoon met 1-0/2-0 gewonnen.
pi_189614739
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 14:39 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Jij kijkt geen PSV dus kunt dat helemaal niet weten. Verder ontken ik dat ook nergens, maar jij bekrachtigd - waarschijnlijk zonder dat zelf door te hebben - mijn stelling.

Jij mag overigens wel eens wat dankbaarder zijn dat M. Junior naar dat aftandse Almelo is gestuurd.
Heb ze gisteren nog gezien en Bergwijn in oranje is helemaal niks. Wie is Mauro?
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_189614759
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als elke speler die na het warm lopen weer (even) gaat zitten niet fit is hebben we wel een héél volle ziekenboeg. :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 14:46 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Van Bommel zei gister na de wedstrijd dat hij Mitroglou niet eerder bracht omdat hij Bergwijn werkelijk geweldig vond spelen.
Jullie mogen deze discussie op internet misschien winnend afgesloten hebben maar ik kom sterker terug!
pi_189614784
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 14:57 schreef Lyrebird het volgende:
Het is idd raar waar het plafond van die jongens ligt.

Hebben wij zo’n briljante opleiding, waar talent op hun 19e op hun top zit?
Willems heeft wel zijn blessure nog als excuus. Maar denk dat hij gewoon niet de eckte topsportmentaliteit heeft ook.

Hendrix, tja, die zat blijkbaar al vroeg aan zijn top ja.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189614791
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 15:30 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Heb ze gisteren nog gezien en Bergwijn in oranje is helemaal niks. Wie is Mauro?
Zoals ik al aangaf bevestig je mijn stelling nog maar eens.

Mauro
pi_189614816
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 14:46 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Van Bommel zei gister na de wedstrijd dat hij Mitroglou niet eerder bracht omdat hij Bergwijn werkelijk geweldig vond spelen.
Je zou ook gewoon met een extra aanvallende speler kunnen gaan spelen hè Mark.

LASK viel me echt zwaar tegen na wat ik er over gelezen had. Gewoon een brandhoutelftal. Daar had ik het risico wel tegen durven nemen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 16:30:53 #210
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_189615588
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je zou ook gewoon met een extra aanvallende speler kunnen gaan spelen hè Mark.

LASK viel me echt zwaar tegen na wat ik er over gelezen had. Gewoon een brandhoutelftal. Daar had ik het risico wel tegen durven nemen.
LASK was echter beter dan Sporting en Rosenborg en LASK gaat gewoon nummer 2 in de poule worden.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_189616612
Ah ik zie dat we dit weekend tegen AZ moeten. Die gaan we 100% zeker niet winnen in deze vorm. We mogen blij zijn met gelijkspel.

Heb de herhaling van penalty moment van gisteren nog eens teruggezien en ja dat was een 100% pingel. Duidelijker krijg je ze niet. UEFA naait PSV weer zoals gewoonlijk. Of het nu een volleybal handsbal is van Godin tegen Atletico Madrid waar de scheids bovenop staat en in dezelfde wedstrijd een zuivere goal van Luuk afkeurt. Of een keeper Handanovic van Inter die buiten de 16 hands maakt en Bergwijn onderuit haalt. De scheids fluit Europees echt nooit in PSVs voordeel. Ik verwacht een hoop "Calimero" reacties maar het is wel zo. Europees worden we altijd genaaid.
Land of the free. Home of the brave.
  Moderator vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:50:56 #212
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189616835
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 17:36 schreef Scarface88 het volgende:
Ah ik zie dat we dit weekend tegen AZ moeten. Die gaan we 100% zeker niet winnen in deze vorm. We mogen blij zijn met gelijkspel.

Heb de herhaling van penalty moment van gisteren nog eens teruggezien en ja dat was een 100% pingel. Duidelijker krijg je ze niet. UEFA naait PSV weer zoals gewoonlijk. Of het nu een volleybal handsbal is van Godin tegen Atletico Madrid waar de scheids bovenop staat en in dezelfde wedstrijd een zuivere goal van Luuk afkeurt. Of een keeper Handanovic van Inter die buiten de 16 hands maakt en Bergwijn onderuit haalt. De scheids fluit Europees echt nooit in PSVs voordeel. Ik verwacht een hoop "Calimero" reacties maar het is wel zo. Europees worden we altijd genaaid.
_O_
What can change the nature of a man?
pi_189617232
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 14:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Willems is ook gewoon echt raar. Als je zag hoe hij de ene na de andere briljante crosspass afleverde kon je niet anders concluderen dat het een grote ging worden.

Hendrix begon ook behoorlijk veelbelovend maar heeft zich letterlijk nul % doorontwikkeld, hij is eerder wat achteruit gegaan.
Willems heeft het IQ van een koe, dat soort dingen spelen ook mee.
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:17:41 #214
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189617263
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 18:16 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Willems heeft het IQ van een koe, dat soort dingen spelen ook mee.
hij schijnt het nu toch weer aardig te doen bij NUFC?
pi_189617877
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 18:16 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Willems heeft het IQ van een koe, dat soort dingen spelen ook mee.
Zo dan, en nog steeds komt hij slimmer over dan jij.
pi_189618585
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 17:36 schreef Scarface88 het volgende:
. UEFA naait PSV weer zoals gewoonlijk. Of het nu een volleybal handsbal is van Godin tegen Atletico Madrid waar de scheids bovenop staat en in dezelfde wedstrijd een zuivere goal van Luuk afkeurt. Of een keeper Handanovic van Inter die buiten de 16 hands maakt en Bergwijn onderuit haalt. De scheids fluit Europees echt nooit in PSVs voordeel. Ik verwacht een hoop "Calimero" reacties maar het is wel zo. Europees worden we altijd genaaid.
+
pi_189621568
Dus het is weer OPNIEUW gebeurd. We kunnen blessures de schuld geven, we kunnen vermoeidheid de schuld geven, we kunnen de inspanningen van LASK prijzen, maar de waarheid is dat het gewoon niet genoeg is. Tactiek, vastberadenheid noem het maar op, het stinkt allemaal.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb nog steeds het volste vertrouwen in Mark van Bommel en de jongens, maar MASSALE versterkingen zijn hard nodig in het transferwindow. Anders ben ik niet erg optimistisch over dit seizoen, of over onze kansen in de Europa League. Niet hoe we nu spelen. Wat denk je, PSV Supporters? MvB #IN of #UIT?

MvB heeft ook nog eens een raar wisselbeleid. Mitroglou en Bruma pas heel laat laten invallen waardoor ze de stempel niet kunnen drukken.

Enkele nuttige links om de pijn te verdoven:
https://www.psvfanstore.nl/
https://twitter.com/PSV
https://www.instagram.com/jorrithendrix/?hl=en
https://forum.psv.nl/index.php
https://www.instagram.com/donyellmalen/?hl=nl
pi_189622058
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 22:21 schreef Longcat. het volgende:
Dus het is weer OPNIEUW gebeurd. We kunnen blessures de schuld geven, we kunnen vermoeidheid de schuld geven, we kunnen de inspanningen van LASK prijzen, maar de waarheid is dat het gewoon niet genoeg is. Tactiek, vastberadenheid noem het maar op, het stinkt allemaal.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb nog steeds het volste vertrouwen in Mark van Bommel en de jongens, maar MASSALE versterkingen zijn hard nodig in het transferwindow. Anders ben ik niet erg optimistisch over dit seizoen, of over onze kansen in de Europa League. Niet hoe we nu spelen. Wat denk je, PSV Supporters? MvB #IN of #UIT?

MvB heeft ook nog eens een raar wisselbeleid. Mitroglou en Bruma pas heel laat laten invallen waardoor ze de stempel niet kunnen drukken.

Enkele nuttige links om de pijn te verdoven:
https://www.psvfanstore.nl/
https://twitter.com/PSV
https://www.instagram.com/jorrithendrix/?hl=en
https://forum.psv.nl/index.php
https://www.instagram.com/donyellmalen/?hl=nl
Jij bent een vreemd mannetje
pi_189622130
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 18:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

hij schijnt het nu toch weer aardig te doen bij NUFC?
Houd het niet zo goed bij maar 'aardig' was niet wat ik in gedachten had bij Willems toen hij furore maakte. Die ballen die hij neer kon leggen met zijn crosspass deden me aan een paar Groten der Aarde denken destijds. Aanvallend was hij ook sterk. Hij zou een betere linksbuiten zijn geweest dan menig speler die op die positie gespeeld heeft bij PSV.

Verdedigend was het niet top, maar ook zeker niet beroerd. En daar kan je altijd nog wel wat aan bijspijkeren.

Dat opgeteld bij het feit dat hij dat al liet zien toen ie nog erg jong was had ik de indruk dat het wel eens echt een grote kon worden. Blessure en waarschijnlijk toch ook het ontbreken van de juiste mentale kwaliteiten lijken dat voorkomen te hebben.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189622191
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Houd het niet zo goed bij maar 'aardig' was niet wat ik in gedachten had bij Willems toen hij furore maakte. Die ballen die hij neer kon leggen met zijn crosspass deden me aan een paar Groten der Aarde denken destijds. Aanvallend was hij ook sterk. Hij zou een betere linksbuiten zijn geweest dan menig speler die op die positie gespeeld heeft bij PSV.

Verdedigend was het niet top, maar ook zeker niet beroerd. En daar kan je altijd nog wel wat aan bijspijkeren.

Dat opgeteld bij het feit dat hij dat al liet zien toen ie nog erg jong was had ik de indruk dat het wel eens echt een grote kon worden. Blessure en waarschijnlijk toch ook het ontbreken van de juiste mentale kwaliteiten lijken dat voorkomen te hebben.
Willems _O_ De man die in drie weken tijd twee keer vader werd met twee verschillende vrouwen. Vraag me af hoeveel baby mommas hij nu heeft.
Land of the free. Home of the brave.
pi_189622213
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 23:02 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Willems _O_ De man die in drie weken tijd twee keer vader werd met twee verschillende vrouwen. Vraag me af hoeveel baby mommas hij nu heeft.
Ja kijk, dat soort dingen zeggen wel iets over je dus, dat combineert niet lekker met voetballen in de top.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 01:42:52 #222
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_189624090
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 23:02 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Willems _O_ De man die in drie weken tijd twee keer vader werd met twee verschillende vrouwen. Vraag me af hoeveel baby mommas hij nu heeft.
Ene Berahino van Stoke City lukte het zelfs drie keer in 6 weken vader te worden. _O_
Je ziet dit wel vaker bij getalenteerde spelers; het talent is wel aanwezig maar de onverbitterlijke wil om de top te bereiken niet.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_189627619
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 01:42 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Ene Berahino van Stoke City lukte het zelfs drie keer in 6 weken vader te worden. _O_
Je ziet dit wel vaker bij getalenteerde spelers; het talent is wel aanwezig maar de onverbitterlijke wil om de top te bereiken niet.

Willems mist uiteindelijk wel meer om de 'absolute top' te halen hoor. Leuke speler, maar toch geen Bayern/Real materiaal?
pi_189628282
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 11:52 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Willems mist uiteindelijk wel meer om de 'absolute top' te halen hoor. Leuke speler, maar toch geen Bayern/Real materiaal?
Die gifjes waarbij hij tegenstanders dolt en loepzuivere voorzetten geeft, bijna vanaf de middellijn. Denk aan die voorzet op Wijnaldum, uit stand. Het talent was er. Ik dacht zelfs genoeg talent voor de absolute top.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_189628370
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:47 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Die gifjes waarbij hij tegenstanders dolt en loepzuivere voorzetten geeft, bijna vanaf de middellijn. Denk aan die voorzet op Wijnaldum, uit stand. Het talent was er. Ik dacht zelfs genoeg talent voor de absolute top.
Nee joh. Sure, die momenten waren er zeker hoor. Maar tegelijkertijd waren er ook wel veel aspecten die minder (of zelfs ondermaats) waren. Maar ik heb geen moment de indruk gehad dat dit iemand was die bij Barcelona zou eindigen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')