Geen herkenning hier.quote:Op maandag 21 oktober 2019 22:26 schreef fietsie het volgende: [..] In Belgie schijnen horeca gelegenheden genoeg te zijn waar ponnie gewoon op de kaart staat.
Bron: tv. Die man op die fiets met een mand voorop, en een Duffelse jas aan.
Nooit gegeten maar lijkt me heerlijkquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zuurvlees is toch ook met paardenvlees?
quote:Op maandag 21 oktober 2019 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zuurvlees is toch ook met paardenvlees?
Nog nooit op (dat ik weet). Paardenmeisje enzoquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Nooit gegeten maar lijkt me heerlijk
Paardenvlees
Veel te dik voor een schnitzelquote:
Complimentjes moet je gewoon aannemenquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:38 schreef AnneX het volgende:
Fijn molo, dank je wel voor de bevestiging.
Had liever het tegengestelde gehoord, natuurlijk
Is ook wel moeilijk om aan te komen tegenwoordigquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog nooit op (dat ik weet). Paardenmeisje enzo
Ik ab-so-luut niet. Koud en nat en glibberigquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb zo'n zin in die winter. En dat komt door die Schnitzels.
Dan had je het niet moeten vragenquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:38 schreef AnneX het volgende:
Fijn molo, dank je wel voor de bevestiging.
Had liever het tegengestelde gehoord, natuurlijk
Ik doelde dan ook eigenlijk vooral op de wintersport in Oostenrijk haha. De rest van de winter is idd niet zo boeiend haha,quote:Op maandag 21 oktober 2019 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ab-so-luut niet. Koud en nat en glibberig
Ja ok ok, maar ik zou het eten hoorquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Veel te dik voor een schnitzel
Heb ik gehoord ja (hier denk ik zelfs), dat het erg lekker en mals moet zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2019 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Is ook wel moeilijk om aan te komen tegenwoordig
Ik moet donderdagochtend in Den Haag zijn, dan ook even langs Rijswijk denk ik, paardenworst halen![]()
![]()
https://www.slagerijvrijenhoek.com/
Duur maar erg erg goed vlees
Ah, okquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook eigenlijk vooral op de wintersport in Oostenrijk haha. De rest van de winter is idd niet zo boeiend haha,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |