Geen herkenning hier.quote:Op maandag 21 oktober 2019 22:26 schreef fietsie het volgende: [..] In Belgie schijnen horeca gelegenheden genoeg te zijn waar ponnie gewoon op de kaart staat.
Bron: tv. Die man op die fiets met een mand voorop, en een Duffelse jas aan.
Nooit gegeten maar lijkt me heerlijkquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zuurvlees is toch ook met paardenvlees?
quote:Op maandag 21 oktober 2019 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zuurvlees is toch ook met paardenvlees?
Nog nooit op (dat ik weet). Paardenmeisje enzoquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Nooit gegeten maar lijkt me heerlijk
Paardenvlees
Veel te dik voor een schnitzelquote:
Complimentjes moet je gewoon aannemenquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:38 schreef AnneX het volgende:
Fijn molo, dank je wel voor de bevestiging.
Had liever het tegengestelde gehoord, natuurlijk
Is ook wel moeilijk om aan te komen tegenwoordigquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog nooit op (dat ik weet). Paardenmeisje enzo
Ik ab-so-luut niet. Koud en nat en glibberigquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb zo'n zin in die winter. En dat komt door die Schnitzels.
Dan had je het niet moeten vragenquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:38 schreef AnneX het volgende:
Fijn molo, dank je wel voor de bevestiging.
Had liever het tegengestelde gehoord, natuurlijk
Ik doelde dan ook eigenlijk vooral op de wintersport in Oostenrijk haha. De rest van de winter is idd niet zo boeiend haha,quote:Op maandag 21 oktober 2019 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ab-so-luut niet. Koud en nat en glibberig
Ja ok ok, maar ik zou het eten hoorquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Veel te dik voor een schnitzel
Heb ik gehoord ja (hier denk ik zelfs), dat het erg lekker en mals moet zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2019 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Is ook wel moeilijk om aan te komen tegenwoordig
Ik moet donderdagochtend in Den Haag zijn, dan ook even langs Rijswijk denk ik, paardenworst halen![]()
![]()
https://www.slagerijvrijenhoek.com/
Duur maar erg erg goed vlees
Ah, okquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook eigenlijk vooral op de wintersport in Oostenrijk haha. De rest van de winter is idd niet zo boeiend haha,
Skiënquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok
Nooit op wintersport geweest
Een zieke pony laten slachten??? Lekkere handelaar datquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik kan ook geen paard eten.
Mijn opa was paarden handelaar en mijn pony werd ziek en is plotsklaps naar de slager gebracht. In de ochtend stond ze er nog en in de middag was ze weg.
Dat soort streken had die man wel vaker
Ja ze had bronchitis.quote:Op maandag 21 oktober 2019 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Een zieke pony laten slachten??? Lekkere handelaar dat
Lekker man.. Cordon bleu dan. Met spinazie en aardappels. Lekker kneuterig ook, maar prima combinatiequote:Op maandag 21 oktober 2019 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok ok, maar ik zou het eten hoor
Ziet er lekker uit
Een cordon blue en dat soort ellendige stukken creatieve vleesuitspattingen (boomstammetjes, slavinken etc![]()
) mag men houden.
Nee...quote:Op maandag 21 oktober 2019 22:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik kan ook geen paard eten.
Mijn opa was paarden handelaar en mijn pony werd ziek en is plotsklaps naar de slager gebracht. In de ochtend stond ze er nog en in de middag was ze weg.
Dat soort streken had die man wel vaker
Eensquote:
Begrijpelijkquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ze had bronchitis.
Kan er nog vreselijk kwaad over worden. En is al 15 jaar geleden.
Ze was 23 en ziek. Het kon ook niet meer. Maar het had aardig geweest als een het beest niet bij de slager was geëindigd en 2. Ik had graag afscheid genomen.quote:Op maandag 21 oktober 2019 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eens
En om meerdere redenen, zoals Molo aanstipt. Ik reageerde op het emotionele en deel en het "je haalt er eerst een veearts bij"-deel, maar ze heeft wel een punt. En ziek dier laten slachten (mits ziek ziek en niet kreupel oud) is ķķk bizar...
Eenschquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ze was 23 en ziek. Het kon ook niet meer. Maar het had aardig geweest als een het beest niet bij de slager was geëindigd en 2. Ik had graag afscheid genomen.
Dat heeft mij echt wel een knauw gegeven.
Was hij de eigenaar ervan ofzo?quote:Op maandag 21 oktober 2019 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eens
En om meerdere redenen, zoals Molo aanstipt. Ik reageerde op het emotionele en deel en het "je haalt er eerst een veearts bij"-deel, maar ze heeft wel een punt. En ziek dier laten slachten (mits "ziek ziek" en niet kreupel oid) is ķķk bizar...
Nee klopt ik ken ook wel oudere. Maar zij was wel echt versleten agh ik had haar het liefst nog wat jaren op de wei gegeven.. Maar dat kost geld hequote:Op maandag 21 oktober 2019 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eensch
En dat snap ik![]()
Overigens is 23 niet persé heel oud. Heb pony's (wel grote) meegemaakt die het langer volhielden. Op een manege nota bene. Hangt echt af vh individuele dier.
Stom voorbeeld wellicht, maar mijn 16-jarige bejaarde kat is nog heel fit en vief. Terwijl andere katten van 16 echt hoogbejaarde aftakelende dieren zijn.
Paard was Op papier van mijn opa idd. Maar goed ik zorgde voor het beest en behalve op papier was het ook gewoon mijn paard. Maar als het dan puntje bij paaltje komt heb je dan natuurlijk niks in te brengen.quote:Op maandag 21 oktober 2019 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Was hij de eigenaar ervan ofzo?
Bizar wel hoor, mijn opa (paardenslager) had een paar eigen paarden en die liet hij wel slachten (mits niet ziek of medicijnen gebruikend), maar at hij dan zelf niet.
Ging altijd heel respectvol om met ze vond ik. Ja, niet uit oogpunt van een veganist, maar dat is natuurlijk wat anders
Was je opa de eigenaar en stond zij bij hem op stal?quote:Op maandag 21 oktober 2019 23:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee klopt ik ken ook wel oudere. Maar zij was wel echt versleten agh ik had haar het liefst nog wat jaren op de wei gegeven.. Maar dat kost geld he
Berichtje boven jou staat het uitgelegdquote:Op maandag 21 oktober 2019 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was je opa de eigenaar en stond zij bij hem op stal?
Al vind ik het ook dan een belachelijke handelwijze. Kennelijk was je opa vrij kapitalistisch en weinig empatisch (naar jou en naar zijn pony's en paarden)
Maar ik zou ook voor de wei of een paardenbejaardentehuis zijn gegaan als het enigszins kon
quote:Op maandag 21 oktober 2019 23:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Berichtje boven jou staat het uitgelegd![]()
Ik ben opgefokt en nu kan ik niet meer slapen
Ik zag het na het posten van mijn laatste bericht.quote:Op maandag 21 oktober 2019 23:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Berichtje boven jou staat het uitgelegd![]()
Ik ben opgefokt en nu kan ik niet meer slapen
Ik rakelde het zelf op haha. Binnenkort maar weer eens paardrijden haha.quote:Op maandag 21 oktober 2019 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zag het na het posten van mijn laatste bericht.
Sorry voor het oprakelen
#nightpukersunitequote:Op dinsdag 22 oktober 2019 04:39 schreef minilot het volgende:
Ineens loeiwakker en ik weet niet waarom!Er maar uit. Avondeten bedenken en de was.
Jawel.. maar kan me voorstellen dat als je geen abonnement hebt... je liever op een dag gaat dat het wat minder nattig isquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Zat binnenplekken in Blijdorp natuurlijk wel
Kind schrok zich trouwens de tering van de verrassingswaterval in het OceaniumJenken dit dat
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 06:16 schreef minilot het volgende:
- Verse reeks reserveringen uitgezet bij de bieb
- Eten voor vanavond bedacht (stoof uit de oven) + boodschappenlijstje gemaakt
- Wasmand vol was gestreken
- Vaatwasser uitgeruimd
- Woonkamer opgeruimd
- Ontbeten
Overweeg nu nog even terug naar bed, maar had al koffie dus is vermoedelijk zinloos
Benieuwd naar ovenstoofquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 06:16 schreef minilot het volgende:
- Verse reeks reserveringen uitgezet bij de bieb
- Eten voor vanavond bedacht (stoof uit de oven) + boodschappenlijstje gemaakt
- Wasmand vol was gestreken
- Vaatwasser uitgeruimd
- Woonkamer opgeruimd
- Ontbeten
Overweeg nu nog even terug naar bed, maar had al koffie dus is vermoedelijk zinloos
Ik heb een jurk met zo'n top. Eens kijken of ik die nog pas, superleuk datquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 06:41 schreef minilot het volgende:
Nah @ slaap. Kiek nou, verse Star Wars-trailer!
W00t! & *stuiter*
Zit/zat je in de storm?quote:
Niet heul spannend verder, het wordt de zesurige ovenhachee uit de jongste Allerhande.quote:
Toevallig weer een keer de Allerhande meegenomen, ik heb alleen nog niet gek veel eruit gelezen. Was het idee voor na de sauna maar die was iets te heftig dus te dizzy om te lezen toenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 07:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Niet heul spannend verder, het wordt de zesurige ovenhachee uit de jongste Allerhande.
Mis niet zozeer iets, maar wel een volkomen stupide ticketprijs voor wat echt niet meer is dan een beetje gezellig uitgelicht stel bomen. Het heeft het niveau en karakter van een gratis evenement.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 07:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat was er trouwens mis aan het Kralingse bos met lampies?
Ah toch, dat weerhield mij al een beetje ervan... Wazig bedacht dat, thanks voor het antwoordquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 07:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Mis niet zozeer iets, maar wel een volkomen stupide ticketprijs voor wat echt niet meer is dan een beetje gezellig uitgelicht stel bomen. Het heeft het niveau en karakter van een gratis evenement.
Kampvuur met marsmallows op het voorplein wel erg knus overigens. En de kaasbitterballen van het Pommskraampje
En drie keer raden voor welke deur de deurwaarder straks staat. En die laat zich niet wegsturen met "U moet niet hier zijn"quote:Op maandag 21 oktober 2019 21:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Morgen maar eens naar CZ bellen.
Ik krijg al anderhalve maand brieven op mijn adres, gericht aan een andere verzekerde. (Ben zelf al jaren niet meer bij hen verzekerd).
Braaf retour afzender gestuurd maar na vijf brieven moet ik de conclusie trekken dat dat niet werkt.
Nu dus maar het briefgeheim geschonden in de hoop meer info te vinden. Verzekerde blijkt binnenkort tegen een betalingsachterstand aan te kijken.....
Dat wordt steeds erger. For some time to comequote:Op dinsdag 22 oktober 2019 08:11 schreef Barreltje het volgende:
wat is het toch nog steeds donker s ochtends!!
Kaasstengels of kaastengels?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 08:11 schreef Barreltje het volgende:
Nu heb ik zin in kaas stengels..
Tevens goede morgen.. wat is het toch nog steeds donker s ochtends!!
Zeg.. Ik kan het slowcook topic niet terug vinden.. anyone een linkje?
Met 3 s-en ja..quote:
Dat had ik ooit eens met het CJIB. Boetes van de vorige bewoner die maar bleven komen omdat hij te lam was om zijn auto op zijn nieuwe adres te laten zettenquote:Op maandag 21 oktober 2019 21:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Morgen maar eens naar CZ bellen.
Ik krijg al anderhalve maand brieven op mijn adres, gericht aan een andere verzekerde. (Ben zelf al jaren niet meer bij hen verzekerd).
Braaf retour afzender gestuurd maar na vijf brieven moet ik de conclusie trekken dat dat niet werkt.
Nu dus maar het briefgeheim geschonden in de hoop meer info te vinden. Verzekerde blijkt binnenkort tegen een betalingsachterstand aan te kijken.....
Onze storm drempel ligt wat hoger dan van een passagiersdienstquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 07:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zit/zat je in de storm?
Ik las dat Hurtigruten hun vaarschema voor vannacht had aangepast.
Heh, logisch maar toch stoer!quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 08:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Onze storm drempel ligt wat hoger dan van een passagiersdienst
Toch gek dat ze dat zelf niet uitzoeken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 08:18 schreef Tally het volgende:
Wij kregen een deurwaarder van de NS/OV aan de deur. Die had al tig brieven gestuurd en die had ik elke keer aan de oude bewoner gegeven maar die graftak gooide ze weg omdat die brieven van zijn ex waren.
Zij had een bedrijfje op ons adres en stond op internet dat ze verhuisd waren en het nieuwe adres heb ik gegeven aan meneer de deurwaarder. Adres had ik al eens eerder opgezocht omdat er brieven voor dr bleven komen. Die heb ik later ook gewoon weg gegooid.
Zelfs pakjes van dr zoon kwamen bij onsdie heb ik mee teruggegeven aan de bezorger.
CUL / Slowcooker recepten deel 6: Waar men geduldig moet zijn....quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 08:11 schreef Barreltje het volgende:
Nu heb ik zin in kaas stengels..
Tevens goede morgen.. wat is het toch nog steeds donker s ochtends!!
Zeg.. Ik kan het slowcook topic niet terug vinden.. anyone een linkje?
Waarschijnlijk kunnen ze dat wel maar mogen ze het niet ofzo?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 08:54 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Toch gek dat ze dat zelf niet uitzoeken.
Deurwaarders kunnen dat wel ontdekte ik ooit.
Toen ze mijn ex waren “gestalkt” naar een andere provincie omdat hij toevallig dezelfde achternaam had als iemand die nooit zn rekeningen betaalde.
Stonden ze ineens bij ons aan de deur.
(Simpel googlen loste dat op... de beste man was verhuisd naar suriname)
Kwamen hem later nog tegen in Rotterdam met een surinaamse schone... (en ik weet inmiddels dat zijn “baan” is dat hij dames versierd en dan vakkundig laat opdraaien voor het afbetalen van zijn schulden en ze bovendien nog even handig met kersverse schulden opzadelt)
Mwah. Vraag richting GBA en dat moet opgelost zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 08:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En drie keer raden voor welke deur de deurwaarder straks staat. En die laat zich niet wegsturen met "U moet niet hier zijn"
*kots*quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 08:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wij krijgen morgen 6 meter deining dwars in.. en een beetje wind erbij. Dus komen er nog wat golven boven op.. zijn nu net Stavanger voorbij op naar ome Vladi. Nog 1x laden voor Terneuzen en daar naar huis.
Ik word al ziek als ik dit leesquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 08:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wij krijgen morgen 6 meter deining dwars in.. en een beetje wind erbij. Dus komen er nog wat golven boven op.. zijn nu net Stavanger voorbij op naar ome Vladi. Nog 1x laden voor Terneuzen en daar naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je Facebook? Vriendjes worden met Hurtigruten. Mijn ochtend stond in het teken van misselijkmakende posts en filmpjesquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:23 schreef AnneX het volgende:
En voor de kattenliefhebbers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
Awesomequote:Op dinsdag 22 oktober 2019 08:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vanmiddag naar Apeldoorn. Dagje uit.
Zijn er nog restaurant tips vanuit hier? Italiaans bijv.
En voor de kattenliefhebbers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Veel plezier. Geen tips, ik ben niet zo bekend met Apeldoorn.Spoilers!
Ben je nou met een verzwikte enkel bij de fysio geweest? Of heb ik het niet goed begrepen wat je nu had.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Net terug van fysio, is voor hem geen eer aan te behalenPaar dagen rust houden, komt vanzelf goed
Heel even gekeken en ik word geen vriendjes daarmeequote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heb je Facebook? Vriendjes worden met Hurtigruten. Mijn ochtend stond in het teken van misselijkmakende posts en filmpjes
Veel meer dan dat bleek er inderdaad niet aan de hand gelukkigquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je nou met een verzwikte enkel bij de fysio geweest? Of heb ik het niet goed begrepen wat je nu had.
Snap ik op dit moment. Maar meestal zijin het prachtige plaatjesquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heel even gekeken en ik word geen vriendjes daarmee
Check kan nooit kwaad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel meer dan dat bleek er inderdaad niet aan de hand gelukkig
Nou als je niet in het gba mag... dan kan het ook niet. Zo simpel is het precies wel natuurlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kunnen ze dat wel maar mogen ze het niet ofzo?
Ik weet het ook niet. Wel weet ik dat ik na 2 jaar er eindelijk af was
hmm mja.. als ze niet voor jou komen ben je er simpel genoeg vanaf door je te legitimeren als zijnde niet degene met schuldquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 08:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En drie keer raden voor welke deur de deurwaarder straks staat. En die laat zich niet wegsturen met "U moet niet hier zijn"
Voor een kwalitatief goed contact met het forum?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:18 schreef Uhmmpie het volgende:
Zo, eindelijk mijn profiel eens voorzien van goed profiel.
dat werd tijd
En voor de kattenliefhebbers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
Hoeft niet altijd (ik doe het zelden), wat wil je maken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:10 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Maar eens het bed uit en kijken hoe de slowcooken werkt.. wel eerst het vlees aanbraden in de pan vermoed ik..
Runderstoofvleesquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd (ik doe het zelden), wat wil je maken?
Dat heb ik wel eens aangebraden en ook vaak niet. Ik proef het verschil niet.quote:
Ja, eigenlijk wel ja. Wel net als op fornuis alle ingredienten er net zo in. Een vriend dacht dat het nu wel met koud water kon, nee dus.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:32 schreef Barreltje het volgende:
Dus gewoon alles tegelijkertijd in de slowcooker stoppen en wachten?
Aangezien fysio niets voor je kon doen.... was je beoordeling eigenlijk fout hequote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb al vaak genoeg van alles gebroken en gescheurd gehad, en ik kan prima beoordelen wanneer ik medische assistentie nodig heb en wanneer niet. Gelukkig viel het deze keer dus mee
Oh boy oh boy oh boyquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 06:41 schreef minilot het volgende:
Nah @ slaap. Kiek nou, verse Star Wars-trailer!
W00t! & *stuiter*
Dat maak jij ervan. Ik zei, er is geen eer aan te behalen voor hem. Hij heeft er wel even goed naar gekeken en zo en een diagnose gesteld. Alleen is dit gewoon geen heel uitdagend en spannend behandeltraject voor hem. Gelukkigquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Aangezien fysio niets voor je kon doen.... was je beoordeling eigenlijk fout he
Deurwaarders zijn in zulke situaties opvallend vriendelijk, heb ik een paar jaar geleden gemerkt. Want zij zijn verplicht onderzoek te doen naar wie daar woont, dus als ze bij de verkeerde aanbellen hebben ze lopen verzaken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 08:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar danquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:58 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Deurwaarders zijn in zulke situaties opvallend vriendelijk, heb ik een paar jaar geleden gemerkt. Want zij zijn verplicht onderzoek te doen naar wie daar woont, dus als ze bij de verkeerde aanbellen hebben ze lopen verzaken.
Klopt, bij mijn vorige woning stonden ze ook ooit aan de deur voor de vorige bewoner. En die waren echt wel direct weg toen ik aangaf dat ze verkeerd zaten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:58 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Deurwaarders zijn in zulke situaties opvallend vriendelijk, heb ik een paar jaar geleden gemerkt. Want zij zijn verplicht onderzoek te doen naar wie daar woont, dus als ze bij de verkeerde aanbellen hebben ze lopen verzaken.
Geenquote:
Eensquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Ik zei, er is geen eer aan te behalen voor hem. Hij heeft er wel even goed naar gekeken en zo en een diagnose gesteld. Alleen is dit gewoon geen heel uitdagend en spannend behandeltraject voor hem. Gelukkig
Nadat ik jeuk kreeg van de eerste reactie op de app (‘wat lief dat je de moeite neemt ons te appen!’)quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:58 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Noh,quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Geenwant dat kan al teveel zijn..
Sterkte er mee!
En geen slippertjes..quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voor een kwalitatief goed contact met het forum?
Als ik hoofdpijn heb waar je gillend gek van wordt moet er echt niemand in mn niet komen..quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Noh,zijn doorgaans heilzaam toch?
Mooi roze is niet lelijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:56 schreef Tele6 het volgende:
Ik had vannacht een verhuis-nachtmerrie. Ik was erachter gekomen dat ik de muren en het plafond toch moest verven, en toen had ik in m'n eentje het hele plafond gedaan voordat ik erachter kwam dat het roze verf was in plaats van wit![]()
![]()
Ik zat helemaal bezweet rechtop in bed![]()
en ik heb niet bijgelezen. Er past niets meer in mijn hoofd dan verhuizen-verhuizen-verhuizen * Tele6 stuitert
Ik moet vooral mn ogen dicht houden. Handig bij typewerk..quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Als ik hoofdpijn heb waar je gillend gek van wordt moet er echt niemand in mn niet komen..
Niet eens met glitters? Dat valt me tegen...quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:56 schreef Tele6 het volgende:
Ik had vannacht een verhuis-nachtmerrie. Ik was erachter gekomen dat ik de muren en het plafond toch moest verven, en toen had ik in m'n eentje het hele plafond gedaan voordat ik erachter kwam dat het roze verf was in plaats van wit![]()
![]()
en ik heb niet bijgelezen. Er past niets meer in mijn hoofd dan verhuizen-verhuizen-verhuizen * Tele6 stuitert
Dat kan prima met typen toch? Beter dan met schrijven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet vooral mn ogen dicht houden. Handig bij typewerk..
Roze ipv witquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:56 schreef Tele6 het volgende:
![]()
Ik mis die man!quote:Op maandag 21 oktober 2019 22:32 schreef fietsie het volgende:
Wouter Klootwijk deed verslag:
https://www.ntr.nl/De-Wil(...)lootwijk/NPS_1226034
Hier?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:37 schreef Zilverberk het volgende:
Ik heb blijkbaar iemand diep beledigd zonder dat ik dat wilde en zonder dat ik het door had.Die persoon is nu boos.
Beledigd zijn is een keuze.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:37 schreef Zilverberk het volgende:
Ik heb blijkbaar iemand diep beledigd zonder dat ik dat wilde en zonder dat ik het door had.Die persoon is nu boos.
Het is mijn zwager en ik heb geen zin in nķg meer mot in de familie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beledigd zijn is een keuze.
Je kunt het gaan uitleggen, maar het is niet jouw probleem
Ook goed, dan klaarquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:41 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Het is mijn zwager en ik heb geen zin in nķg meer mot in de familie.
Nee daarom had ik daar verbaasd over geweest.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:39 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nee, in de familie. Offline.
Of heeft er nog iemand klachten hier?
neen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee daarom had ik daar verbaasd over geweest.
Of is dat met een t.
Relletjes in de familie is altijd rot..quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:41 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Het is mijn zwager en ik heb geen zin in nķg meer mot in de familie.
Overigens is hij ook betrokken bij die andere rel.![]()
Het kan erger hoor..quote:
Ik ga kokhalzen van gehakt kneden en rauwe kip aanraken. Ander vlees trek ik nog net. Slaat helemaal nergens op en ik vind het behoorlijk stom van mezelf. Maar ja, je doet er vrij weinig aan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Het kan erger hoor..
Eet regelmatig kip maar van zo’n hele gegrillde kip krijg ik accuut braakneigingen.
En ik weet het he... maar toch.
Kan er niks aan doen.. gaat helemaal vanzelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh die walm uit zo'n grilloven op straat bij de poelier buiten GADVERquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Het kan erger hoor..
Eet regelmatig kip maar van zo’n hele gegrillde kip krijg ik accuut braakneigingen.
Maar hoe doe je dat dan? Of is met handschoenen aan het wel te doen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga kokhalzen van gehakt kneden en rauwe kip aanraken. Ander vlees trek ik nog net. Slaat helemaal nergens op en ik vind het behoorlijk stom van mezelf. Maar ja, je doet er vrij weinig aan.
Ik laat het J doenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan? Of is met handschoenen aan het wel te doen?
Ik heb hier op kantoor nogal bekijks (krijg ook complimentjes, dat je dat durft), heb nogal knalkleurige panties aan (iets donkerder dan de pompoenen van deze). Passen precies bij kleuren in m'n jurk, maar best fel.
Mwoah, veel mensen hebben dat wel in zekere mate hoor. Niet per se allemaal met het vlees in de pan gooien, maar karkassen vinden veel mensen naar/vies/eng/bah/verzin het om te zien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga kokhalzen van gehakt kneden en rauwe kip aanraken. Ander vlees trek ik nog net. Slaat helemaal nergens op en ik vind het behoorlijk stom van mezelf. Maar ja, je doet er vrij weinig aan.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Waarom doet ie het niet tussen img tags eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:06 schreef Blues het volgende:
Ik ben weer een poging aan het doen met een nieuwe Imguraccount een fotootje hier te plaatsen
Testbanaan
https://imgur.com/gallery/qFf9wT7
Heh. Zowel mijn DA als HA hebben mij al eens gezegd dat ik arts moet worden. Hier absoluut geen moeite met karkas/lichaam/bloed/pus/etter/narigheid.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:14 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mwoah, veel mensen hebben dat wel in zekere mate hoor. Niet per se allemaal met het vlees in de pan gooien, maar karkassen vinden veel mensen naar/vies/eng/bah/verzin het om te zien.
Sowieso is 'het lichaam' voor veel mensen vooral vies. Hoe vaak ik niet een 'hou eens op, ik zit te eten' naar mijn hoofd geslingerd kreeg/krijg, terwijl ik het vaak zat over heel toffe processen/operaties had/heb. (Echt dus niet enkel pus en etter, ook 'gewoon' bloed is al iets om voor veel mensen bij te rillen.) En dan had ik het dus ook niet enkel over dood en verderf ofzo. Gewoon levende zaken. Nu met zaken zoals dissecties kijkt iedereen me al helemaal vol walging aan.
(Ik ben dan wel een beetje een vreemde eend in de bijt, want het doet mij dan weer nauwelijks iets. Hoewel de afgehakte kop van een herdershond gisteren wel een tikje bizar was, om zo te zien liggen en dan te moeten palperen. Maar vies vond ik het dan weer niet.)
Omdat je de verkeerde link hebt. Uploaden, view en dan op de foto zelf ingedrukt houden zodat de link gekopieerd wordt. Dat zet je hier tussen img tags.quote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2522001/4/50#p189562
577]dinsdag 22 oktober 2019 13:17[/url] schreef Blues het volgende:
[..]
Waarom doet ie het niet tussen img tags eigenlijk?
[ afbeelding ]
omdat de url niet op .jpg eindigt. Dat is wel nodig meestalquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Waarom doet ie het niet tussen img tags eigenlijk?
[ afbeelding ]
Mooiste is nog dat ik het vroeger wel at en ook echt lekker vond.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die walm uit zo'n grilloven op straat bij de poelier buiten GADVER
Hmm gehakt wel... dat is gewoon echt viez qua gevoel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]Mijn moeder heeft precies hetzelfde. En ook bij gehakt en rauwe kip.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Omdat je de verkeerde link hebt. Uploaden view en dan op de foto zelf ingedrukt houden zodat de link gekopieerd wordt. Dat zet je hier tussen img tags.
Dat view blijft maar draaienquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Omdat je de verkeerde link hebt. Uploaden, view en dan op de foto zelf ingedrukt houden zodat de link gekopieerd wordt. Dat zet je hier tussen img tags.
Ik wil het vanaf mijn mobiel doen, niet vanaf de laptop, dan is alles makkelijk... ik krijg het niet voor elkaar via mobiel.. al jaren nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
rechtsklikken op de foto > Open afbeelding in nieuw tabblad. Dan krijg je de URL van de foto ZELF in de titelbalk. Niet van eoa gaar kutframe dat dat gare kutimgur eromheen bakt.
Hmm werkt altijd prima op mijn mobiel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik wil het vanaf mijn mobiel doen, niet vanaf de laptop, dan is alles makkelijk... ik krijg het niet voor elkaar via mobiel.. al jaren niet![]()
Nu ik een nieuwe mobiel heb dacht ik 2 dingen nu wel te kunnen: 1.foto's maken/uploaden/op fok zetten zonder problemen en 2.mijn layout van het forum niet ultraklein te hebben.
Allebei werken ze niet en daar baal ik van![]()
Ik ga wat anders doen voor ik mijn mobiel naar buiten gooi
Dan is er een of andere error lijkt me. Dan blijft hij maar laden. Probeer eens een andere foto.quote:
Gebruik je de app?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik wil het vanaf mijn mobiel doen, niet vanaf de laptop, dan is alles makkelijk... ik krijg het niet voor elkaar via mobiel.. al jaren niet![]()
Nu ik een nieuwe mobiel heb dacht ik 2 dingen nu wel te kunnen: 1.foto's maken/uploaden/op fok zetten zonder problemen en 2.mijn layout van het forum niet ultraklein te hebben.
Allebei werken ze niet en daar baal ik van![]()
Ik ga wat anders doen voor ik mijn mobiel naar buiten gooi
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
nee mobiel doe ik ook nooit, dat is martelen
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:44 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm werkt altijd prima op mijn mobiel.
Als je je foto op beeld hebt moet je er NOG een keer op klikken...
[ afbeelding ]
Dan krijg je dit beeld...
klikken op dat icoontje onder in en dan kies je copy link.
En DIE link... werkt gewoon in de [img]-tags
[/quote]
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 22 oktober 2019 13:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dan is er een of andere error lijkt me. Dan blijft hij maar laden. Probeer eens een andere foto.
Gestofzuigd en gedweildquote:
Dit ga ik doen ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:54 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Relletjes in de familie is altijd rot..
Even af laten koelen en dan nog eens proberen te praten?
Jeeeej geluktquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:20 schreef Blues het volgende:
En IK WIL het gewoon via mob kunnen Fles.
/post via laptop
Ja, namen en rugnummers Eftelinggekkies in DM dan. De meesten ervan zijn lid van mijn shizzlequote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:58 schreef Candaasje het volgende:
@:Minilot: Ah, dan heb je een soort van look-a-like. Hoewel ik al wel twijfelde, want in mijn beleving was je wat slanker. Maar het was iemand met blond haar in een staartje, beetje donkere kledingstijl, en ze kwam iets afgeven aan een van de medewerkers (gebak oid).Dus vandaar dat ik dacht dat jij het misschien was.
(Overigens: ideale dag, afgelopen zaterdag, voor de Efteling! Nauwelijks wachtrijen, en het is gewoon heel de dag droog gebleven op 1 miezerbuitje om 10:15 na. En ik was met 2 Efteling-gekken die alles wisten van de sprookjes en Anton Pieck, en een andere vriendin die al heeeeel lang niet meer geweest was, en zich dus als een kind in de snoepwinkel voeldeDat is echt heel leuk om mee op stap te zijn dan. We hebben alleen de laatste Aquanura voorstelling overgeslagen, want we vonden Tiesto niet echt passend in het Efteling-gevoel.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:33 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dit ga ik doen ja.
en mij in de tussentijd opvreten, denk ik
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 15:00 schreef Barreltje het volgende:
Ik wil ook wel weer een keer naar de Efteling..
Voordeel is dat ze daar precies vorige week vakantie hadden en halloween...quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik hoop dat het zaterdag ook niet al te druk is in Toverland. Ik heb zo'n hekel aan dat gestaan in zo'n wachtrij.
Voor de Efteling pakken we altijd een dag vrij ergens in het laagseizoen. Afgelopen keren werkte dat prima.
Baanaan?quote:
Niet leuk in mn eentje en niet veel mensen door de weeks vrij om samen mee te gaan..quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 15:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat weerhoudt je?
En wie maakte je toilet dan wel schoon? Of gewoon tien jaar überhaupt niet gebeurd?
Ik kom uit die buurtquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 15:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Voordeel is dat ze daar precies vorige week vakantie hadden en halloween...
Dus meeste mensen uit de buurt zijn alvast recent geweest waarschijnlijk
Ik zag vorige week alweer schitterende foto’s voorbij komenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 15:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik kom uit die buurten ik denk dat het wel extra druk gaat worden door dat Halloween gebeuren.
Ik heb van restjes net een soep gemaakt, voornamelijk courgette. Afgemaakt met een restje gorgonzola en met ene wit bolletje gegeten. Straks okonomyaki voor restjes spek, kool, ei,paprika en wortel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 15:42 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb rare eetdag omdat er veel restjes opmoeten. Wel lekker. Paar plakjes rosbief, een stukje spekkoek, straks nog wat druiven en stukje salami
Oh, das niet heel veel
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 15:55 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik zag vorige week alweer schitterende foto’s voorbij komen
Doen ze dat heel oktober?
(Ik dacht namelijk alleen in de herfstvakantie... vandaar mijn aanname dat het nu vast even rustiger zou zijn)
Tja, in een trein met Fles is het vooral stilzittenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
een ritje rijden met CatNever a dull moment
![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door FranticDJ op 22-10-2019 17:07:23 ]
Spekkoek is op.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb van restjes net een soep gemaakt, voornamelijk courgette. Afgemaakt met een restje gorgonzola en met ene wit bolletje gegeten. Straks okonomyaki voor restjes spek, kool, ei,paprika en wortel.
Ik wil ook wel spekkoek.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tja, in een trein met Fles is het vooral stilzitten
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:57 schreef FranticDJ het volgende:
Toch ziet het er vet stoer uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Bekend probleem vindt ik.. niet goed kunnen omgaan met de ruimte bij benzine pomp en wasstraat... sommige mensen denken aan 'alleen op de wereld'quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
20 minuten in de auto.
Ik kwam tegen:
- stelletje dakpannen midden op de rotonde. Inclusief meneer die de zaak bij elkaar aan het rapen was en blijkbaar hoorde bij de auto met aanhanger die iets verderop geparkeerd stond. Harde manier om erachter te komen dat zware dakpannen in aanhanger +dun netje+rotonde+ royaal de bocht maken echt niet goed samen gaan![]()
Ik kon er gelukkig net voorbij.
- vervolgens kwam ik uit bij een rijtuig met twee paarden die voorsorteerden bij het stoplicht![]()
- en als toetje reed ik bij een tankstation langs de pompen af (geen benzine nodig maar wilde door de wasstraat). Ik reed achter een auto aan die, bij een tankstation wat op één punt na minimaal 10 meter breed is, precies op dat ene smalle punt ging stilstaan. Even gewacht, portier ging open, ik toeteren, verbaasde blik van de bestuurder en toen klom hij toch maar terug in zijn auto om hem 3 meter verderop te zetten waar ik er wél langs kon
Nee, jij danquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]booh je deed niks anders dan kakelen
![]()
Heftig spul. Wat zou het voor medicijn moeten zijn dan? Er zijn natuurlijk medicijnen die voor meerdere klachten worden voorgeschreven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:12 schreef derLudolf het volgende:
Lekkere blunder, pa haalt zijn medicijnen op, zit er een medicijn bij voor schizofrenie, bipolaire stoornissen en manische depressies. 100mg per dag. Lees net ergens dat sommige mensen al helemaal miserabel zijn na 25mg
IewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Huuuquote:
Dyson?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zit met open mond van verbazing naar een reclame op tv te kijken. Over een krultang, wel een mooie. Maar 499 euro...vierhonderdnegenennegentig euro
Was het ook echt een blunder, of gewoon de bedoeling dat hij dat medicijn zou krijgen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:12 schreef derLudolf het volgende:
Lekkere blunder, pa haalt zijn medicijnen op, zit er een medicijn bij voor schizofrenie, bipolaire stoornissen en manische depressies. 100mg per dag. Lees net ergens dat sommige mensen al helemaal miserabel zijn na 25mg
Ja, even opgezocht. Ik zie het voor me, sta je een uur te föhnen en te stylen met zo’n duur ding, helemaal blij met het resultaat, regent hetquote:
De apotheek zegt dat de huisarts ze heeft voorgeschreven, de persoonlijkheid die hier nu aan tafel zit ontkent de laatste drie jaar bij de huisarts te zijn geweest.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was het ook echt een blunder, of gewoon de bedoeling dat hij dat medicijn zou krijgen?
Oh ja lekker..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan door zo'n oversteek met een zeilboot geen knakworsten meer eten....I solemnly swear i'm up to no good
Ik ga de laatste tijd slecht op koffie met dit weer..quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ja lekker..
Ik kan door zo'n oversteek met een zeilboot geen knakworsten meer eten....
Daarvoor kan ik heel wat keren naar de kapperquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zit met open mond van verbazing naar een reclame op tv te kijken. Over een krultang, wel een mooie. Maar 499 euro...vierhonderdnegenennegentig euro
Als dat het enige is komt het vast wel goedquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ga de laatste tijd slecht op koffie met dit weer..
Dat is trouwens ook niet meer zo goedkoop als vroegahquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daarvoor kan ik heel wat keren naar de kapper
Vroegah toen je nog heel de avond kon zuipen voor 10 gulden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook niet meer zo goedkoop als vroegah
Thuiskappert hier. Voor 12,50 ben ik klaarquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook niet meer zo goedkoop als vroegah
Ik geloof dat alle föhnen en andere haardingen die ik in mijn leven heb gekocht samen nog niet zo duur was als dit ene dingquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daarvoor kan ik heel wat keren naar de kapper
Aj, verkeerde patiëntnaam op t recept?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De apotheek zegt dat de huisarts ze heeft voorgeschreven, de persoonlijkheid die hier nu aan tafel zit ontkent de laatste drie jaar bij de huisarts te zijn geweest.
Dat is ook niet duurquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kapsalon waar ik ga ben ik ¤20,- kwijt. Wassen, knippen, föhnen en meestal kom ik thuis met gekruld haar ofzo haha. Ik vind het wel leuk.
Ik ga eens in het half jaar. Maar als het meer had gekost was ik ook. Gegaan. Ik vind het gewoon een hele fijne kapper. En het is ook gewoon fijn even geknipt enzo worden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is ook niet duur![]()
Dat mis ik wel, je hoofd aan zo’n bak hangen en je haren laten wassen.Kop vooruit en half verzuipen aan de wasbak bij de kapster is niet echt de ervaring, zeg maar dus ik was ze thuis.
Thuiskappert hier. 20 euro geloof ik, een vriendin van mij knipt mijn haar (na kappersacademie). Tweemaal per jaar ofzo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Thuiskappert hier. Voor 12,50 ben ik klaar![]()
En kon met de katten aldaar knuffelen. Tot de een verdween en de ander werd doodgereden
Om de één of andere reden vind ik het hels.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ga eens in het half jaar. Maar als het meer had gekost was ik ook. Gegaan. Ik vind het gewoon een hele fijne kapper. En het is ook gewoon fijn even geknipt enzo worden.
Ik vind het fijn. Kom altijd helemaal ontspannen terugquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:15 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Om de één of andere reden vind ik het hels.Wassen, knippen, huuuu.
Was bij je oude werk toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:14 schreef PdeHoog het volgende:
Dagje 1 van bijbeunen gedaanToch relaxed als je je nergens anders zorgen om hoeft te maken
Dat getrek aan je haar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind het fijn. Kom altijd helemaal ontspannen terugmaar als ik niet klets zegt zij niks en als ik wel klets praat ze lekker mee. Dat is wel fijn.
Heb je al eens overwogen om niet meer langs de bdsm kapper te gaan, maar naar een reguliere salon?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:18 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat getrek aan je haar.Hele hoofd gloeit als ik geknipt ben.
Ik had in de brugklas ook kort haar en moest echt iedere zes weken anders zag net er bij mij niet meer uit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kortpittig kapsel hier.
Kapster vindt dat ik elke zes weken moet komen, ik vind (zeker in de winter) een keer in de acht weken voldoende.
Hier net zo. Ook kort en pittig.Ben geloof ik 18 euro kwijt. Was het thuis, droog het en zij knipt en föhnt. Ook binnen een half uur klaarquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kortpittig kapsel hier.
Kapster vindt dat ik elke zes weken moet komen, ik vind (zeker in de winter) een keer in de acht weken voldoende.
quetiapine.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heftig spul. Wat zou het voor medicijn moeten zijn dan? Er zijn natuurlijk medicijnen die voor meerdere klachten worden voorgeschreven.
quote:
Alle kappers die ik probeer zijn blijkbaar te wild voor mijn tere huidje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je al eens overwogen om niet meer langs de bdsm kapper te gaan, maar naar een reguliere salon?
Had je nog enkelglas dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:36 schreef fietsie het volgende:
De dubbelglasboer heeft alles mooi afgewerkt; heel blij mee
Dakkapel, achterdeur en rond de voordeur nog enkelglas, en op 2 andere punten lek dubbelglas.quote:
Bij mijn kapper kun je online afspraak maken. En je kunt ook nog kiezen bij wiequote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:34 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Alle kappers die ik probeer zijn blijkbaar te wild voor mijn tere huidje.![]()
![]()
Ja, volgens mij kan dat bij die van mij ook. Krijg je achtendertig mailtjes dat je een afspraak hebt en meestal moet je een half uur wachten. Ook als je om negen uur 's ochtends afspreekt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij mijn kapper kun je online afspraak maken. En je kunt ook nog kiezen bij wie
Goede tactiek!quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja, volgens mij kan dat bij die van mij ook. Krijg je achtendertig mailtjes dat je een afspraak hebt en meestal moet je een half uur wachten. Ook als je om negen uur 's ochtends afspreekt.
Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel tijd er tussen m'n afspraken in zit, dat varieert ook nog wel es. Soms geen tijd of zin om naar de kapper te gaan. De beste tactiek is zaterdagmiddag zo rond drie uur binnen te hobbelen om een afspraak te maken. Meestal is het dan "oh blijf maar even zitten". En meestal hoef ik dan juist géén half uur te wachten
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:52 schreef Blues het volgende:
Ik ga a.s. maandag vreemd met een thuiskapper, voor 17 euro. Ik betaalde jarenlang ruim 30 euro voor 20 min knippen. Laat t nooit wassen of föhnen was t gewoon zelf. Maar er ging nooit geld af daarvoor. g knip ik al 20 jaar zelf dus dat hield elkaar wel in evenwicht. Die wil zich nu ook voor 1x laten knippen door de thuiskapper. We zijn benieuwd!
Nee hoor, gaat best wel perfect hier. Ik kies altijd gewoon de knapstequote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:56 schreef derLudolf het volgende:
Ja, volgens mij kan dat bij die van mij ook. Krijg je achtendertig mailtjes dat je een afspraak hebt en meestal moet je een half uur wachten. Ook als je om negen uur 's ochtends afspreekt.
Deze dus want ik wil Barrel weer meetenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
1 februari: Lonaa, PdeHoog, Fles ,Z80, barrel, kaat, minilot, L_S/J
Ik haal nét de 2 keer per jaarquote:
Oh ja shoot.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Eten bij Bombay Spice in Hengelo:
17 januari: Lonaa, PdeHoog ,Z80, kaat, minilot
18 januari: PdeHoog, Fles ,Z80, kaat, minilot, L_S/J
24 januari: Lonaa, PdeHoog ,Z80, kaat, minilot
25 januari: Lonaa, PdeHoog, Fles ,Z80, kaat, minilot, L_S/J
31 januari: Lonaa,PdeHoog ,Z80, barrel, kaat, minilot
1 februari: Lonaa, PdeHoog, Fles ,Z80, barrel, kaat, minilot, L_S/J
Een klein beetje onder voorbehoud, want nog niet met wederhelft overlegd ditdatzuszo, maar in principe zouden mijn examens over moeten zijn en ik gok/hoop op een vrije week erna.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Eten bij Bombay Spice in Hengelo:
17 januari: Lonaa, PdeHoog ,Z80, kaat, minilot
18 januari: PdeHoog, Fles ,Z80, kaat, minilot, L_S/J
24 januari: Lonaa, PdeHoog ,Z80, kaat, minilot
25 januari: Lonaa, PdeHoog, Fles ,Z80, kaat, minilot, L_S/J
31 januari: Lonaa,PdeHoog ,Z80, barrel, kaat, minilot
1 februari: Lonaa, PdeHoog, Fles ,Z80, barrel, kaat, minilot, L_S/J, Candaasje
Wat dat betreft heb ik het lekker makkelijk. Voor mij is elke kapper een 'krullen'kapperquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:13 schreef Candaasje het volgende:
Wat betreft kappers; ik heb echt een veel te dure 'krullen'kapper in de stad gevonden.
Dat gaat fijn worden voor je energierekening, dat dubbelglas.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dakkapel, achterdeur en rond de voordeur nog enkelglas, en op 2 andere punten lek dubbelglas.
En dan hopen dat ze tijdens het knippen dichtbij komt?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat best wel perfect hier. Ik kies altijd gewoon de knapste
Zo'n kapper is dat extra geld waard!quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:13 schreef Candaasje het volgende:
Wat betreft kappers; ik heb echt een veel te dure 'krullen'kapper in de stad gevonden. Maar goed, hij is de enige in de afgelopen tig jaar, die mijn haar zo weet te knippen dat het na een bezoekje écht goed zit. En dan vol met krullen/slag. En niet pas weer na een week een beetje is bijgetrokken. Of nog een week stijl en slap naar beneden hangt, en eigenlijk alsnog te kort is.
En hij smeert er weliswaar graag even een maskertje in, maar verder geen onaardig woord of klitten (die er altijd spontaan in schieten na een wasbeurt) of droog en stug haar. Dat is ook wel een verademing.![]()
Op de gevel staat ook dat ze botox behandelingen doen trouwens.
Moeten die twee draairamen waar het nu ingezet is wel dichtgedaan worden met enige regelmaatquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:42 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat gaat fijn worden voor je energierekening, dat dubbelglas.
Da's wel erg optimistischquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:44 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En dan hopen dat ze tijdens het knippen dichtbij komt?
Dichtschroeven dan maar?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Moeten die twee draairamen waar het nu ingezet is wel dichtgedaan worden met enige regelmaat
In de test net heb ik wel ervaren dat er nu heel veel minder straatgeluid binnenkomt, terwijl er toch ventilatie isquote:
Ik was ooit bij een kapper die zei dat ik een saaie haarkleur had.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:49 schreef Clubsoda het volgende:
Ik betaal 45 euro geloof ikEn ik ga 1x per 2-3 maanden. Alle andere kappers halen al mijn minderwaardigheidscomplexen naar boven, dus ik péins er niet over een andere te zoeken. Bovendien is slecht geknipt haar iedere dag opnieuw een irritatie, die bespaar ik mezelf graag.
'ik heb nog nooit iemand gezien die ZULK dun haar heeft'.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik was ooit bij een kapper die zei dat ik een saaie haarkleur had.
"Er moet echt een heel stuk af, je hebt allemaal dode punten"quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:53 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
'ik heb nog nooit iemand gezien die ZULK dun haar heeft'.![]()
Alsof ik verdorie Gollum ben.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:53 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had voorheen erg vaak tegen dat ik iets vroeg en dat de kapper vervolgens heeeel iets anders knipte. Met mijn huidige kapster is dat gelukkig anders.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn kapster vraagt wat ik wil en dan voert zij het vervolgens uit. Geen gezeur over haar, maar we kletsen wel gezellig over andere dingen.
Overigens ben ik ooit naar een krullen kapster geweest, dat was 67,50. Wat knippen en stylen. Viel me nogal tegen, dus nu ga ik naar mijn vertrouwde kapstertje die het beter knipt voor een veel goedkopere prijs.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:44 schreef Zilverberk het volgende:
En dan hopen dat ze tijdens het knippen dichtbij komt?
Oh, dan begint je dag al goed ja...quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:53 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, dat is wel heel onbeschoftquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben ook een keer naar zo'n dure kapper geweest. Heb 5 kwartier zitten wachten, toen was mijn haar weer droog dus dat moest weer gewassen worden. Uiteraard moest ik dat betalen en was ik niet mondig genoeg om daar wat van te zeggen.
Ja je kunt ook gewoon weglopen na een kwartier, of twee.quote:
"Schaapje" is ook hier wel de juiste typeringquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:22 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh, dan begint je dag al goed ja...
Mijn haar klit dus nogal snel, is droog (mijn bijnaam op de middelbare was Schaapje) , en ik heb wel eens een kapster gehad die er maar over door bleef gaan dat ik toch wel bijzonder haar had....zo tweelagig...net een ondervacht van een hond....
![]()
Ik ben ook een tijd een hele hap kwijt geweest aan één kant. Een andere kapper vond dat wel grappig. Ik iets minder.
Mijn huidige kapper heeft het zo weten te knippen dat het niet meer opviel, en inmiddels is het behoorlijk bijgetrokken (het blijft wel altijd een punt waar het slecht groeit, helaas).
Dus ik betaal ook 55 euro per 3-4 maanden. Maar ik vind het wel prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |