Geen herkenning hier.quote:Op maandag 21 oktober 2019 22:26 schreef fietsie het volgende: [..] In Belgie schijnen horeca gelegenheden genoeg te zijn waar ponnie gewoon op de kaart staat.
Bron: tv. Die man op die fiets met een mand voorop, en een Duffelse jas aan.
Nooit gegeten maar lijkt me heerlijkquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zuurvlees is toch ook met paardenvlees?
quote:Op maandag 21 oktober 2019 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zuurvlees is toch ook met paardenvlees?
Nog nooit op (dat ik weet). Paardenmeisje enzoquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Nooit gegeten maar lijkt me heerlijk
Paardenvlees
Veel te dik voor een schnitzelquote:
Complimentjes moet je gewoon aannemenquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:38 schreef AnneX het volgende:
Fijn molo, dank je wel voor de bevestiging.
Had liever het tegengestelde gehoord, natuurlijk
Is ook wel moeilijk om aan te komen tegenwoordigquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog nooit op (dat ik weet). Paardenmeisje enzo
Ik ab-so-luut niet. Koud en nat en glibberigquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb zo'n zin in die winter. En dat komt door die Schnitzels.
Dan had je het niet moeten vragenquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:38 schreef AnneX het volgende:
Fijn molo, dank je wel voor de bevestiging.
Had liever het tegengestelde gehoord, natuurlijk
Ik doelde dan ook eigenlijk vooral op de wintersport in Oostenrijk haha. De rest van de winter is idd niet zo boeiend haha,quote:Op maandag 21 oktober 2019 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ab-so-luut niet. Koud en nat en glibberig
Ja ok ok, maar ik zou het eten hoorquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Veel te dik voor een schnitzel
Heb ik gehoord ja (hier denk ik zelfs), dat het erg lekker en mals moet zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2019 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Is ook wel moeilijk om aan te komen tegenwoordig
Ik moet donderdagochtend in Den Haag zijn, dan ook even langs Rijswijk denk ik, paardenworst halen![]()
![]()
https://www.slagerijvrijenhoek.com/
Duur maar erg erg goed vlees
Ah, okquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook eigenlijk vooral op de wintersport in Oostenrijk haha. De rest van de winter is idd niet zo boeiend haha,
Skiënquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok
Nooit op wintersport geweest
Een zieke pony laten slachten??? Lekkere handelaar datquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik kan ook geen paard eten.
Mijn opa was paarden handelaar en mijn pony werd ziek en is plotsklaps naar de slager gebracht. In de ochtend stond ze er nog en in de middag was ze weg.
Dat soort streken had die man wel vaker
Ja ze had bronchitis.quote:Op maandag 21 oktober 2019 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Een zieke pony laten slachten??? Lekkere handelaar dat
Lekker man.. Cordon bleu dan. Met spinazie en aardappels. Lekker kneuterig ook, maar prima combinatiequote:Op maandag 21 oktober 2019 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok ok, maar ik zou het eten hoor
Ziet er lekker uit
Een cordon blue en dat soort ellendige stukken creatieve vleesuitspattingen (boomstammetjes, slavinken etc![]()
) mag men houden.
Nee...quote:Op maandag 21 oktober 2019 22:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik kan ook geen paard eten.
Mijn opa was paarden handelaar en mijn pony werd ziek en is plotsklaps naar de slager gebracht. In de ochtend stond ze er nog en in de middag was ze weg.
Dat soort streken had die man wel vaker
Eensquote:
Begrijpelijkquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ze had bronchitis.
Kan er nog vreselijk kwaad over worden. En is al 15 jaar geleden.
Ze was 23 en ziek. Het kon ook niet meer. Maar het had aardig geweest als een het beest niet bij de slager was geëindigd en 2. Ik had graag afscheid genomen.quote:Op maandag 21 oktober 2019 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eens
En om meerdere redenen, zoals Molo aanstipt. Ik reageerde op het emotionele en deel en het "je haalt er eerst een veearts bij"-deel, maar ze heeft wel een punt. En ziek dier laten slachten (mits ziek ziek en niet kreupel oud) is ķķk bizar...
Eenschquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ze was 23 en ziek. Het kon ook niet meer. Maar het had aardig geweest als een het beest niet bij de slager was geëindigd en 2. Ik had graag afscheid genomen.
Dat heeft mij echt wel een knauw gegeven.
Was hij de eigenaar ervan ofzo?quote:Op maandag 21 oktober 2019 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eens
En om meerdere redenen, zoals Molo aanstipt. Ik reageerde op het emotionele en deel en het "je haalt er eerst een veearts bij"-deel, maar ze heeft wel een punt. En ziek dier laten slachten (mits "ziek ziek" en niet kreupel oid) is ķķk bizar...
Nee klopt ik ken ook wel oudere. Maar zij was wel echt versleten agh ik had haar het liefst nog wat jaren op de wei gegeven.. Maar dat kost geld hequote:Op maandag 21 oktober 2019 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eensch
En dat snap ik![]()
Overigens is 23 niet persé heel oud. Heb pony's (wel grote) meegemaakt die het langer volhielden. Op een manege nota bene. Hangt echt af vh individuele dier.
Stom voorbeeld wellicht, maar mijn 16-jarige bejaarde kat is nog heel fit en vief. Terwijl andere katten van 16 echt hoogbejaarde aftakelende dieren zijn.
Paard was Op papier van mijn opa idd. Maar goed ik zorgde voor het beest en behalve op papier was het ook gewoon mijn paard. Maar als het dan puntje bij paaltje komt heb je dan natuurlijk niks in te brengen.quote:Op maandag 21 oktober 2019 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Was hij de eigenaar ervan ofzo?
Bizar wel hoor, mijn opa (paardenslager) had een paar eigen paarden en die liet hij wel slachten (mits niet ziek of medicijnen gebruikend), maar at hij dan zelf niet.
Ging altijd heel respectvol om met ze vond ik. Ja, niet uit oogpunt van een veganist, maar dat is natuurlijk wat anders
Was je opa de eigenaar en stond zij bij hem op stal?quote:Op maandag 21 oktober 2019 23:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee klopt ik ken ook wel oudere. Maar zij was wel echt versleten agh ik had haar het liefst nog wat jaren op de wei gegeven.. Maar dat kost geld he
Berichtje boven jou staat het uitgelegdquote:Op maandag 21 oktober 2019 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was je opa de eigenaar en stond zij bij hem op stal?
Al vind ik het ook dan een belachelijke handelwijze. Kennelijk was je opa vrij kapitalistisch en weinig empatisch (naar jou en naar zijn pony's en paarden)
Maar ik zou ook voor de wei of een paardenbejaardentehuis zijn gegaan als het enigszins kon
quote:Op maandag 21 oktober 2019 23:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Berichtje boven jou staat het uitgelegd![]()
Ik ben opgefokt en nu kan ik niet meer slapen
Ik zag het na het posten van mijn laatste bericht.quote:Op maandag 21 oktober 2019 23:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Berichtje boven jou staat het uitgelegd![]()
Ik ben opgefokt en nu kan ik niet meer slapen
Ik rakelde het zelf op haha. Binnenkort maar weer eens paardrijden haha.quote:Op maandag 21 oktober 2019 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zag het na het posten van mijn laatste bericht.
Sorry voor het oprakelen
#nightpukersunitequote:Op dinsdag 22 oktober 2019 04:39 schreef minilot het volgende:
Ineens loeiwakker en ik weet niet waarom!Er maar uit. Avondeten bedenken en de was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |