quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik werd net het kantoor uitgezet omdat ze gingen sluiten. Nu maar eten en naar de hoeren. Maar eigenlijk heb ik niet zo’n honger.
Niet getriggerdquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik werd net het kantoor uitgezet omdat ze gingen sluiten. Nu maar eten en naar de hoeren. Maar eigenlijk heb ik niet zo’n honger.
moet je eerst seks hebbenquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk wordt mijn kind net zoals dit kind
[ afbeelding ]
Kantoor uitgezet. Hoe danquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijg je daar kinderen van?quote:
Blijkbaar gooit de security iedereen er om 20:00 uit, zeker mensen zoals mij zonder geldige toegangsbadge.quote:
Dat is wel een optie.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgend jaar dan, na je bonus.
quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar waar heb je naar gekeken?quote:
Goedenavond CLquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook m'n kantoor uitgezet.
Waterquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo in badwat zal ik erin gooien, cranberry of eucalyptus?
Vroeg slapenquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkbaar gooit de security iedereen er om 20:00 uit, zeker mensen zoals mij zonder geldige toegangsbadge.
Had toch eigenlijk wel zin om wat te eten en in te checken in m’n hotel.
Lavendel.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo in badwat zal ik erin gooien, cranberry of eucalyptus?
Dan kom je nooit meer uit die badkuipquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al krioelen in zo'n bad met een klein kwakje schuimspul.
Lekker glibberig. Alle botten gebroken.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan kom je nooit meer uit die badkuip
Jezus, je maakt alle mannen weer helemaal gek.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al krioelen in zo'n bad met een klein kwakje schuimspul.
Ze krabben hun ogen uit.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezus, je maakt alle mannen weer helemaal gek.
Lange afstanden en lekker ruim voor vakanties.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar waar heb je naar gekeken?
Comfortabel voor lange afstanden?
quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:42 schreef ElDinosaur het volgende:
En vandaag ook ingeschreven voor een appartement.
Famous last wordsquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:52 schreef CherryLips het volgende:
Alleen waren de instructies in het Duits dus ik hoop dat ik het goed doe. Het is badschuim. Wat kan er fout gaan.
Brandwonden vanwege te hoge concentratie.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:52 schreef CherryLips het volgende:
Alleen waren de instructies in het Duits dus ik hoop dat ik het goed doe. Het is badschuim. Wat kan er fout gaan.
Ja dat dus.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Brandwonden vanwege te hoge concentratie.
Du must das gas mixen mit amoniak uns sehr hard bumsen.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:52 schreef CherryLips het volgende:
Eucalyptus!quote:
CL verhalen niet op prijs stellenquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat een week dier word je ook als je het wijfje 2 weken niet ziet
Dien is gewoon lekker aan het bouwen aan zijn toekomstquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat een week dier word je ook als je het wijfje 2 weken niet ziet
Dino is 'verder', zoals dat in het verleden hier ook wel werd genoemd.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:15 schreef gcjoel het volgende:
Dien is gewoon lekker aan het bouwen aan zijn toekomst
quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dino is 'verder', zoals dat in het verleden hier ook wel werd genoemd.
En dat noemen ze dan "duck"quote:
Respect voor vrouwen die zonder aarzelen een spuitende fallus in de mond nemenquote:
Lekker rustigquote:Ziggo kampt maandagavond in met name vier regio's met een storing voor het gebruik van vast internet en vaste telefonie, meldt een woordvoerder van de provider aan NU.nl. Het gaat om de regio's Amersfoort, Breda, Den Haag en Eindhoven.
XS4Allquote:
quote:
Kwestie van tijd helaas. En ook niet echt een vergelijkbaar alternatief.quote:
Oprecht zonde, maar zo gaat het helaas.quote:Op maandag 21 oktober 2019 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwestie van tijd helaas. En ook niet echt een vergelijkbaar alternatief.
Yup, denk niet dat die rechtszaak van de OR veel gaat uitmaken. Hooguit uitstel.quote:Op maandag 21 oktober 2019 21:16 schreef HeatWave het volgende:
Oprecht zonde, maar zo gaat het helaas.
Nee, ik denk het ook niet. Waarom zou je klantvriendelijk zijn, men dokt toch welquote:Op maandag 21 oktober 2019 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, denk niet dat die rechtszaak van de OR veel gaat uitmaken. Hooguit uitstel.
Tractor lenen en naar het Binnenhof maar.quote:Op maandag 21 oktober 2019 21:19 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik denk het ook niet. Waarom zou je klantvriendelijk zijn, men dokt toch wel.
Gewoon vanaf de bank dDossen manquote:Op maandag 21 oktober 2019 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tractor lenen en naar het Binnenhof maar.
Heb je gedaan?quote:
Had het bad iets te vol laten lopen. Waterverplaatsing, lomp in het water laten zakken enzo.quote:
Moest ineens aan dit topic denken daardoor R&P / Ik kan niet geloven dat mijn moeder zo laag is gegaan.....quote:Op maandag 21 oktober 2019 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had het bad iets te vol laten lopen. Waterverplaatsing, lomp in het water laten zakken enzo.
Moet ik een foto maken van m'n nachtkleding die ik naast het bad op de grond had gelegd?quote:
Watquote:Op maandag 21 oktober 2019 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moest ineens aan dit topic denken daardoor R&P / Ik kan niet geloven dat mijn moeder zo laag is gegaan.....
quote:Op maandag 21 oktober 2019 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik een foto maken van m'n nachtkleding die ik naast het bad op de grond had gelegd?
Wtfquote:Op maandag 21 oktober 2019 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moest ineens aan dit topic denken daardoor R&P / Ik kan niet geloven dat mijn moeder zo laag is gegaan.....
Maak me gek!quote:
Je moet niks natuurlijk.quote:Op maandag 21 oktober 2019 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik een foto maken van m'n nachtkleding die ik naast het bad op de grond had gelegd?
Uhm, ja. Dit..quote:
Als het de Harry Potter pyjama is: ja.quote:Op maandag 21 oktober 2019 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jediquote:Op maandag 21 oktober 2019 23:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Als het de Harry Potter pyjama is: ja.
Is het de Friends pyjama: nah .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |