abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 20 oktober 2019 @ 20:48:43 #1
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_189537183
Ik zag net de schokkende docu 'Mijn Dochter de Vlogger. Nou zit dat vol met ouders die hun arme kinderen pushen om goed te scoren. Huismoeders die zichzelf 'manager' maken en hun kind enorm zitten te pushen om geld te verdienen via hun vlogs.

Dat zijn veelal 12-15 jarige meisjes. Maar het ergst is die moeder die haar 4 jarige kind achter de camera zet. Beetje speelgoed uitpakken enzo.

Duidelijk is dat moeder haar gefaalde droom op de dochter projecteert. In die film zegt ze ook dat ze nog steeds boos is op haar ouders omdat ze niet in een reclame mocht spelen voor luiers of zo. Je ziet ook dat moeder gewoon zegt wat dat kind moet zeggen. Ze noemt het moeder-dochter tijd maar wtf ga gewoon met je kind naar de speeltuin of zo dan :')

Dan krijg je dus zoiets

Nou helemaal kut dus. Dat kind doet ook maar gewoon mee om dat ze denkt dat het zo hoort. Alles zo oplezen als mama heeft bedacht kost een hoop tijd, opnieuw takes maken enz. En mama zet alles online en checkt aan de lopende band de stats om te kijken of ze al viral gaat. Die kleuter heeft natuurlijk geen idee waar ze mee bezig is en wat de mogelijke concequenties zijn. Ze staat voor altijd op internet met haar kleutervlogs, mama strijkt het geld op van sponsoren (mochten ze die hebben, zo hard loopt het kanaal nog niet.)

Raar dat hier geen regels voor (lijken) te zijn op youtube. Als je kind het leuk vindt om te vloggen heb je wmb de verantwoordelijkheid als ouder om in te schatten wat wel en niet kan. Allereerst moet je je kind goed inlichten over de gevolgen van op zo'n wijze naar buiten treden. Haatreacties, viespeuken die berichtjes sturen enz.

Ik vind het prima als een kind als hobby een vlog doet, maar het is de verantwoordelijkheid van de ouder te monitoren of het allemaal goed gaat.

Dit is de omgekeerde wereld, projecteert haar 'mislukte' poging om model oid te worden op haar veel te jonge dochter. Gebruikt haar werkelijk. Kind is veel te jong om te snappen waar ze mee bezig is.

Als je de laatste video's ziet, dan zi eje dat er veel boze reacties en dislikes zijn, dus hopelijk motiveert dat mama om alles te verwijderen en een leven te zoeken.
:')
  zondag 20 oktober 2019 @ 20:49:27 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189537205
Soberso terechte klacht.
And so is the past
  zondag 20 oktober 2019 @ 20:50:32 #3
468624 SecretHans
Districtscommissaris
pi_189537231
Kinderen op youtube. Altijd een terechte klacht.
pi_189537255
Geld verdienen over de rug van je kind zou verboden moeten worden.
  zondag 20 oktober 2019 @ 20:54:17 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_189537333
Dan heb ik liever gewoon oldskool kindermishandeling, af en toe een pets.
  † In Memoriam † zondag 20 oktober 2019 @ 20:57:25 #6
pi_189537418
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 20:51 schreef CommanderShepard het volgende:
Je ziet ook wel 12-15 jarigen die een succesvolle blog hebben. Zolang het een hobby is en deze pubers goed weten waar de grens ligt zie ik nog niet zo;n groot probleem. De verantwoordelijkheid van de ouders is imho goede educatie, een beetje reacties monitoren en in de gaten houden of ze niet de grens over gaat met video's. Mestal testen ze een beetje make up en dergelijke. Als je dochter daar veel plezier aan beleefd, waarom dat afnemen?

Het gaat me erom dat die ouders zich ernstig bemoeien met de vlogs. In dit geval met die kleuter gaat helemaal over de schreef. Misschien vind ze het wel leuk hoor, maar je moet zo'n klein kind gewoon kind laten zijn. Een beetje zoals die kleuter beauty pagents in Amerika. Je ziet zo vaak dat ouders via hun kind iets willen bereiken dat ze zelf niet bereikt hebben.
pi_189537635
Waarom doet de arbeidsinspectie hier niks tegen? Dit is toch gewoon geld verdienen. Aan al die takes te zien moet dat kind het gewoon 100x oplezen totdat het stukje tekst van moeders er eindelijk goed op staat.
pi_189537900
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Je ziet ook wel 12-15 jarigen die een succesvolle blog hebben. Zolang het een hobby is en deze pubers goed weten waar de grens ligt zie ik nog niet zo;n groot probleem. De verantwoordelijkheid van de ouders is imho goede educatie, een beetje reacties monitoren en in de gaten houden of ze niet de grens over gaat met video's. Mestal testen ze een beetje make up en dergelijke. Als je dochter daar veel plezier aan beleefd, waarom dat afnemen?

Het gaat me erom dat die ouders zich ernstig bemoeien met de vlogs. In dit geval met die kleuter gaat helemaal over de schreef. Misschien vind ze het wel leuk hoor, maar je moet zo'n klein kind gewoon kind laten zijn. Een beetje zoals die kleuter beauty pagents in Amerika. Je ziet zo vaak dat ouders via hun kind iets willen bereiken dat ze zelf niet bereikt hebben.
Mja :{ ...

:|W
pi_189537980
Optiefen met je kutkind :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 20 oktober 2019 @ 23:19:05 #10
338340 88-4
Last van de tijd
pi_189540248
Gewoon niet naar die rotzooi kijken. Zo moeilijk is het niet.
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.
pi_189540819
Terechte klacht ^O^
  maandag 21 oktober 2019 @ 00:11:50 #12
136343 BasEnAad
pi_189540880
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 23:19 schreef 88-4 het volgende:
Gewoon niet naar die rotzooi kijken. Zo moeilijk is het niet.
Inderdaad gewoon wegkijken. Dan gebeurt het ook niet. Wat is het leven toch lekker simpel.
pi_189541115
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2019 21:20 schreef vosss het volgende:
Optiefen met je kutkind :r
Liever nog veul erger dan tieven :Y
Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
  maandag 21 oktober 2019 @ 00:51:13 #14
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189541221
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 00:37 schreef Cousin_Eddy het volgende:

[..]

Liever nog veul erger dan tieven :Y
Daarom gewoon tetten.
And so is the past
pi_189541774
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2019 20:49 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Soberso terechte klacht.
Zonder wrijving geen glans
pi_189541775
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 20:51 schreef CommanderShepard het volgende:
En ook eens ja.
  † In Memoriam † maandag 21 oktober 2019 @ 08:35:59 #17
pi_189542542
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 21:05 schreef 111210 het volgende:
Waarom doet de arbeidsinspectie hier niks tegen? Dit is toch gewoon geld verdienen. Aan al die takes te zien moet dat kind het gewoon 100x oplezen totdat het stukje tekst van moeders er eindelijk goed op staat.
Ik denk dat ze (nog) geen geld verdienen gezien het aantal views. Maar dan is wel de grote vraag of het mag, van YouTube denk ik wel. Er zijn wel een aantal kinderen die miljoenen views krijgen voor iets dergelijks. Maar dat is dan gewoon de reactie filmen als het kind een stuk speelgoed krijgt, niet een hele matige sketch opnemen waarbij de kleuter alles moet oplezen en spelen.
pi_189545909
Leuk dat die vader reageert onder het filmpje.

quote:
Jaylinn
4 dagen geleden
Omdat wij dat een slecht idee vonden aangezien ze dan moet presteren in een video. Tekenen moet ontspannend en zorgeloos zijn. Dat stimuleren wij juist wel! Speelgoed uitpakken is voor haar altijd een feestje en een sketch maken ook. Niet te snel je oordeel trekken😉
Tekenen moet ontspannend en zorgeloos zijn. Dat moet het hele kinderleven zijn vader. Maar door dalende views eis jij gewoon dat je kind nog meer content gaat maken. En papa maar zeuren dat het naast zijn 50-urige werkweek zwaar is om content te produceren.

quote:
Jaylinn
1 dag geleden
Mensen weten totaal niet waar ze het over hebben. Kinderarbeid?? Half uur in de week is kinderarbeid? En verdienen? Menig YouTuber met dit aantal abonnees weet dat je er niks aan verdient. Ik snap de reacties maar er zit meer achter dan 10min film materiaal. Wij beschermen onze dochter alleen maar en jaylinn mag alles zelf houden wat ze er aan verdient. En voor de rest mag ze zelf bepalen welke video's ze maakt maar idd het komt in de docu anders over maar dat zijn ook moment opnames. Wij vinden het zeer jammer dat het zo overkomt want dit is nooit de intensie geweest.
"En voor de rest mag ze zelf bepalen welke video's ze maakt." Zolang het maar kijkers trekt en papa het goedkeurt.

quote:
Fons
3 dagen geleden
Hou ze offline en geef ze een ds lite

Jaylinn
3 dagen geleden
ja helemaal mee eens!! Want zombie kinderen zijn veel leuker om te hebben natuurlijk...
Alleen online tel je mee. Het liefst met een YouTube kanaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2019 12:26:35 ]
  maandag 21 oktober 2019 @ 14:43:42 #19
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189547665
Waarom staat dit in onz, dit is een prima klacht
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_189549353
Enige reden waarom je kinderen krijgt is voor je oude dag toch???
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_189551474
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 16:42 schreef PausNicolaas het volgende:
Ja en de kinderbijslag _O_
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189551492
Ik zou ook wel een filmpje van hun dochter willen opnemen :+
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189551831
Reacties onder de video zijn inmiddels uitgeschakeld. Niet zo vreemd. Iedereen was negatief over de ouders.
  † In Memoriam † maandag 21 oktober 2019 @ 21:33:46 #24
pi_189554250
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 12:26 schreef KoningPils het volgende:
[..]

Tekenen moet ontspannend en zorgeloos zijn. Dat moet het hele kinderleven zijn vader. Maar door dalende views eis jij gewoon dat je kind nog meer content gaat maken. En papa maar zeuren dat het naast zijn 50-urige werkweek zwaar is om content te produceren.
[..]

"En voor de rest mag ze zelf bepalen welke video's ze maakt." Zolang het maar kijkers trekt en papa het goedkeurt.
[..]

Ze mag zelf bepalen welke videos ze maakt :')
Alsof zij met een '5 manieren om geld te verdienen' plan Komt. Dat script zit vol met moeilijke woorden, zon 'praatjesmakers' effect van hi ha ho dat zeggen kleuters niet. Alsof dat in een halfb uur geschoten is.

Zon kind wil wel gratis cadeautjes ja. Voorwaarde is dan maar achter de camera vragen van mama beantwoorden. Iemand van die leeftijd heeft echt geen idee waar ze mee bezig is en dat ze voor altijd op internet blijft staan.

Een klacht van Mij in die comment sectie is ook verwijderd en toen kreeg ik nog een bericht van moeders over dat ik 'de media' niet moet geloven en dat ik fout ben om te klagen onder dr video's van een kind. Jonge dat kind kan nog niet eens lezen :')

Nou die docu laat anders duidelijk zien waar je mee bezig bent en waarom.
  † In Memoriam † maandag 21 oktober 2019 @ 21:36:36 #25
pi_189554314
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 14:43 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Waarom staat dit in onz, dit is een prima klacht
Ja KLB is op Het moment juichbaak en ook weet geen ander goed subforum
pi_189554909
Alberto Stegeman ingelicht
pi_189562726
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Alsof zij met een '5 manieren om geld te verdienen' plan Komt. Dat script zit vol met moeilijke woorden, zon 'praatjesmakers' effect van hi ha ho dat zeggen kleuters niet. Alsof dat in een halfb uur geschoten is.

Zon kind wil wel gratis cadeautjes ja. Voorwaarde is dan maar achter de camera vragen van mama beantwoorden. Iemand van die leeftijd heeft echt geen idee waar ze mee bezig is en dat ze voor altijd op internet blijft staan.

Een klacht van Mij in die comment sectie is ook verwijderd en toen kreeg ik nog een bericht van moeders over dat ik 'de media' niet moet geloven en dat ik fout ben om te klagen onder dr video's van een kind. Jonge dat kind kan nog niet eens lezen :')

De media niet geloven. :D

Mevrouw dacht simpelweg kijkers te scoren door aan de docu mee te werken. Nu ze shit over haar heen krijgt ligt het aan de media.

Dat ze ook nog zegt dat jij fout bent door te klagen tegen een kind geeft aan dat ze niet door heeft fout bezig te zijn.

Maarja. Het toekomstige geld dat mevrouw ooit hoopt te verdienen is belangrijker dan het zorgeloze bestaan van een mens in haar kinderjaren. Dat is nu wel duidelijk na de docu.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2019 13:26:44 ]
  woensdag 23 oktober 2019 @ 10:11:17 #28
136343 BasEnAad
pi_189593067
Ik neem hem mee naar KLB
pi_189593534
quote:
Weet niet wat erger is, die surf junk met zn spraakgebrek of de ouders in de video.
pi_189593589
Terechte klacht
pi_189593882
Niet gelezen, maar sowieso een terechte klacht.
Blessed be.
  Tettenkoning donderdag 24 oktober 2019 @ 09:00:49 #33
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189593941
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2019 20:49 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Soberso terechte klacht.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_189594204
Hele terechte klacht. Vooral als je ziet hoe blind die ouders lijken voor de impact op kinderen en wat views/likes met mensen kan doen
pi_189594310
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Volgens mij haal je nu Jaydie (peuter, met moeder) en Jaylin (9 jaar, met vader) door elkaar.
pi_189594326
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 12:26 schreef KoningPils het volgende:
[..]

[..]

[..]

Link naar het filmpje waar jij het over hebt? Bij de docu op YT zijn de reacties uitgeschakeld en het andere filmpje in de OP gaat over Jaydie en niet Jaylinn.
pi_189594421
Geld, geld, geld. Doe ff normaal. Die zit straks 24/7 aan de sos.
pi_189594632
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 09:44 schreef Chia het volgende:

[..]

Volgens mij haal je nu Jaydie (peuter, met moeder) en Jaylin (9 jaar, met vader) door elkaar.
Zou helpen als ze die kinderen gewoon normale namen geven.
pi_189594999
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 09:59 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Geld, geld, geld. Doe ff normaal. Die zit straks 24/7 aan de sos.
Volgens mij ben je gewoon jaloers.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 11:12:53 #40
123149 Clupea
Euchromatisch...
pi_189595071
Ik heb die docu ook gezien, fascinerend maar niet veel anders dan tiger moms of vaders met voetbaltalentje.

Wel jammer dat het in die YT vlogs alleen maar gaat om 'spullen', zelfs bij die kleintjes.
Can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee due to some ancient injury?
pi_189595165
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 11:12 schreef Clupea het volgende:
Ik heb die docu ook gezien, fascinerend maar niet veel anders dan tiger moms of vaders met voetbaltalentje.

Wel jammer dat het in die YT vlogs alleen maar gaat om 'spullen', zelfs bij die kleintjes.
Behalve dan dat vloggen helemaal geen talent is. Veel beter kun je dit vergelijken met Amerikaanse beauty pageants voor kinderen maar dan op een potentieel veel groter podium.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 11:26:19 #42
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_189595239
Pa die z'n 9-jarige dochter inpepert dat het aantal volgers toch écht wel meer mag - hou toch op, joh. :{
  donderdag 24 oktober 2019 @ 11:40:10 #43
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189595463
Terechte klacht.

Stel dat zelfs zo'n jong kind filmpjes wil maken. Maakt het dan uit hoeveel kijkers e.d. er zijn?

Waarom moet het perse gelikt zijn, kijkers trekken? Aan prestatie voldoen?
Waarom kan het niet gewoon domme lol zijn? Enkel omdat het leuk is?

Zoveel druk, zo jong, waarom?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 11:43:01 #44
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_189595528
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 11:40 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Zoveel druk, zo jong, waarom?
O.a. om klasgenootjes de baas te kunnen zijn (ergens in de docu werd het ook gezegd). Toch lekker, een plek hoog in de hierarchie.
pi_189595612
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 19:20 schreef vouwdeurtje het volgende:
Ik zou ook wel een filmpje van hun dochter willen opnemen :+
Pedo gespot.
  Miss 200.000.000! donderdag 24 oktober 2019 @ 11:48:00 #46
367000 roos94
pi_189595613
10 seconde van het filmpje gekeken.

Een kind van 3 die stofzuigt en dan zegt: weet je wat een huishoudster kost, ik ben geen filantropische instelling he.

Ja, daar klopt dus iets niet.
  Miss 200.000.000! donderdag 24 oktober 2019 @ 11:49:58 #47
367000 roos94
pi_189595648
Moeder is zelf te dik en te lelijk om te vloggen dus dan flikker jij je peuter maar het net op :') :W
  Miss 200.000.000! donderdag 24 oktober 2019 @ 12:09:12 #48
367000 roos94
pi_189595998
Ik heb in 2006 ook een paar youtube videos gemaakt als klein snotneus met mijn oldskool logitech webcam, samen met mijn oma, en ik kreeg daar zulke gemene reacties op dat ik die nu nog kan herinneren :') dat mijn oma eruit zag als een lijk en dat ze vast in haar kist moet gaan liggen enzovoorts.

Je weet niet wat die kleine kids hier later van gaan vinden..
  donderdag 24 oktober 2019 @ 14:48:48 #49
123149 Clupea
Euchromatisch...
pi_189597997
quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 11:20 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Behalve dan dat vloggen helemaal geen talent is. Veel beter kun je dit vergelijken met Amerikaanse beauty pageants voor kinderen maar dan op een potentieel veel groter podium.
Dat bedoelde ik ook, de docu ging vooral over pushende ouders die hun kind gebruiken voor hun eigen status.
Can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee due to some ancient injury?
pi_189598019
Goede klacht en top op _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_189598055
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 09:46 schreef Chia het volgende:

[..]

Link naar het filmpje waar jij het over hebt? Bij de docu op YT zijn de reacties uitgeschakeld en het andere filmpje in de OP gaat over Jaydie en niet Jaylinn.
De vader van Jaylinn reageerde in de reacties van de docu.

Een aantal uur na mijn post hier zijn de reacties op youtube uitgezet.
pi_189598080
Zwaar terechte klacht
  Redactie Frontpage donderdag 24 oktober 2019 @ 15:00:10 #53
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189598125
Dit soort ouders...

Ik ben zelf 100% anders, ik laat zelfs niets van mijn jonge dochter zien op social media omdat ze zelf die keuze niet kan maken. Pas wanneer ze zelf bewust die keuze kan maken en wanneer het mag (leeftijdsgrens voor FB bijvoorbeeld) kan ze lekker zelf een account aanmaken. Op dit moment is er op internet geen foto van haar te vinden.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage donderdag 24 oktober 2019 @ 15:01:44 #54
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189598135
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 12:09 schreef roos94 het volgende:
Ik heb in 2006 ook een paar youtube videos gemaakt als klein snotneus met mijn oldskool logitech webcam, samen met mijn oma, en ik kreeg daar zulke gemene reacties op dat ik die nu nog kan herinneren :') dat mijn oma eruit zag als een lijk en dat ze vast in haar kist moet gaan liggen enzovoorts.

You sparked my interest... linkje?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Miss 200.000.000! donderdag 24 oktober 2019 @ 15:27:23 #55
367000 roos94
pi_189598485
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 15:01 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

You sparked my interest... linkje?
Die heb ik jaren geleden al zorgvuldig verwijderd
  † In Memoriam † donderdag 24 oktober 2019 @ 15:40:21 #56
pi_189598668
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 12:09 schreef roos94 het volgende:

_O-

Misschien dat oma (nog) niet doorhad dat dingen openbaarmaken dit als gevolg kan hebben.
Als kind heb je niet door wat er met je privéinfo kan gebeuren.

Opzich kindvloggen vind ik nog wel kunnen als de ouders:
1 heeel goed inpeperen wat de gevolgen kunnen zijn.
2 zich niet te veel bemoeien behalve bewaken van de veiligheid van hun kind.

14 jarigen die hun makeup trommel showen voor de cam vind ik wel prima allemaal. Doelgroep zijn andere 14 jarigen en voor hun is dat ook leuk.

En het is ook gewoon een hobby. Laat ze, maar monitor goed en zorg dat ze bewapend zijn en blijven tegen kutcomments, pedos enz.

Punt is dat deze ouders uit die docu het tegenovergestelde doen. Pushen, manager spelen. En kleuters moet je gewoon niet voor de camera zetten tenzij je Sesamstraat bent.
  † In Memoriam † donderdag 24 oktober 2019 @ 15:47:19 #57
pi_189598756
quote:
Zijn ouders moeten ook maar eens ingrijpen :')
pi_189598810
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 14:53 schreef KoningPils het volgende:

[..]

De vader van Jaylinn reageerde in de reacties van de docu.

Een aantal uur na mijn post hier zijn de reacties op youtube uitgezet.
Oh haha _O-
  Moderator donderdag 24 oktober 2019 @ 15:56:30 #59
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189598913
quote:

dit idd

afschuwelijke mensen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_189598993
quote:
In dat kader, onlangs werd deze docu uitgezonden: https://www.npostart.nl/2doc-turn/07-10-2019/KN_1710170
Over turnende jongens en hun ouders.
pi_189599055
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 15:56 schreef sp3c het volgende:

[..]

dit idd

afschuwelijke mensen
Met het verschil dat je een voetbaltalent in zekere zin nog gelijk zou kunnen stellen aan bijvoorbeeld een wiskunde- of talenknobbel maar dan commercieel vele malen rendabeler. Talent is objectief vast te stellen en toont zich over langere termijn if not iedere krachtmeting echt wel.

Persoonlijk vind ik het maar een stom spelletje maar dat je hier vol op inzet als je kind echt een bijzonder talent heeft en er zelf plezier in heeft dat kan ik goed begrijpen en vind ik ook van een heel andere orde dan je kind opdirken als een volwassen vrouw en een podium op schoppen of internetfilmpjes laten maken.

Acteren komt dan weer dichter in de buurt maar ook daar gaat (even buiten nepotisme) een hele casting en dus kwaliteitstoets aan vooraf, ook heb je daar te maken met de arbeidsinspectie.
pi_189599106
Jezus miena, deze klacht verdient een sticky wat mij betreft.
pi_189599174
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 16:08 schreef Bananenpap het volgende:
Jezus miena, deze klacht verdient een sticky wat mij betreft.
Of een centraal topic over vloggen. Succes gegarandeerd.
pi_189600185
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zag net de schokkende docu 'Mijn Dochter de Vlogger. Nou zit dat vol met ouders die hun arme kinderen pushen om goed te scoren.
Terechte klacht.

Hetzelfde soort schopte hun piepjonge kroost ook ff op tv toen al die talentenjachten een hype werden.
Tegenwoordig word daar op gelet en ingegrepen maar in het allereerste begin stond zo'n kind ook te janken op het podium achter een piano tegenover een volle zaal.

Of van die doorgeslagen turboteven die beslissen dat hun kind op hun derde of vierde al transgender is (het heeft ff met lippenstift gespeeld of vijf tellen speelgoed van het andere geslacht in handen gehad) en alle sociale media vol spammen met zogenaamde "progressieve" bullshit met foto's van het arme kind.

Maar dat zijn niet alleen de moeders hoor.
Denk maar eens aan dat bekende type vaders die hun zoontjes op voetbal dwingen terwijl die er heel geen zin en interesse in hebben.
Ondertussen staat zo'n pokkevent vanaf de zijlijn te schreeuwen en te tieren.

Eenmaal thuis krijgen die arme gastjes op hun kop omdat ze er niks van bakken en pa dus niks heeft te pochen tegenover familie en vrienden.

Sommige gasten moeten gewoon echt een voortplantingsverbod krijgen!

[ Bericht 1% gewijzigd door Werkman op 24-10-2019 17:44:01 ]
pi_189600815
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 17:21 schreef Werkman het volgende:

[..]

Denk maar eens aan dat bekende type vaders die hun zoontjes op voetbal dwingen terwijl die er heel geen zin en interesse in hebben.
Ondertussen staat zo'n pokkevent vanaf de zijlijn te schreeuwen en te tieren.

Eenmaal thuis krijgen die arme gastjes op hun kop omdat ze er niks van bakken en pa dus niks heeft te pochen tegenover familie en vrienden.

:D
  donderdag 24 oktober 2019 @ 18:45:02 #66
136343 BasEnAad
pi_189601428
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 08:07 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Weet niet wat erger is, die surf junk met zn spraakgebrek of de ouders in de video.
Tja zo praten ze in West-Vlaanderen.
pi_189601717
Terechte klacht...beter nemen zulke mensen - die toch alleen maar met zichzelf bezig zijn - gewoon geen kinderen.
pi_189602440
Goede docu.
Daarna ook nog wat filmpjes van de 9-jarige bekeken: dramatisch geluid. Ik snap wel dat ze weinig kijkers hebben.

Ook goed voer voor jeugdzorg en psychiatrie met die verknipte ontwikkeling. Hopelijk zijn er veilig thuis meldingen gedaan.
pi_189603908
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 11:49 schreef roos94 het volgende:
Moeder is zelf te dik en te lelijk om te vloggen dus dan flikker jij je peuter maar het net op :') :W
Valt wel mee.
pi_189603979
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 11:47 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Pedo gespot.
Alles voor de likes _O_
pi_189604718
Jezus... Docu bekeken. Dat mens met die driejarige... Die moet zich echt kapot schamen..!

Terechte klacht! Geen enkel respect voor de privacy van je minderjarige kind. Ongelooflijk dit.
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
pi_189605193
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 17:21 schreef Werkman het volgende:
speelgoed van het andere geslacht
?
  † In Memoriam † donderdag 24 oktober 2019 @ 21:36:43 #73
pi_189605218
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 16:02 schreef Chia het volgende:

[..]

In dat kader, onlangs werd deze docu uitgezonden: https://www.npostart.nl/2doc-turn/07-10-2019/KN_1710170
Niet vloggen op je 3e :')

Onironische quote van moeder van Jaydinges
"Als ze straks 6 is hebben alle klasgenoten een youtubekanaal, dan is mijn dochter al voorbereid"
pi_189605295
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Niet vloggen op je 3e :')

Onironische quote van moeder van Jaydinges
"Als ze straks 6 is hebben alle klasgenoten een youtubekanaal, dan is mijn dochter al voorbereid"
Moeder moet de energiedrank laten staan. Haar hersenen gaan kapot.
pi_189605315
Ik vond de documentaire turn schokkender
pi_189605327
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 21:41 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Moeder moet de energiedrank laten staan. Haar hersenen gaan kapot.
😂😂😂
pi_189605359
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 16:02 schreef Chia het volgende:

[..]

Zo absurd afschuwelijk dit. Dan maar vloggen.
pi_189605558
A 7-year-old boy is making $22 million a year on YouTube

https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US

Easy money

https://socialblade.com/youtube/channel/UChGJGhZ9SOOHvBB0Y4DOO_w

¤2.3M - ¤37.4M

Estimated Yearly Earnings
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator donderdag 24 oktober 2019 @ 23:09:52 #79
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189606923
quote:
14s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 16:05 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Met het verschil dat je een voetbaltalent in zekere zin nog gelijk zou kunnen stellen aan bijvoorbeeld een wiskunde- of talenknobbel maar dan commercieel vele malen rendabeler. Talent is objectief vast te stellen en toont zich over langere termijn if not iedere krachtmeting echt wel.

Persoonlijk vind ik het maar een stom spelletje maar dat je hier vol op inzet als je kind echt een bijzonder talent heeft en er zelf plezier in heeft dat kan ik goed begrijpen en vind ik ook van een heel andere orde dan je kind opdirken als een volwassen vrouw en een podium op schoppen of internetfilmpjes laten maken.

Acteren komt dan weer dichter in de buurt maar ook daar gaat (even buiten nepotisme) een hele casting en dus kwaliteitstoets aan vooraf, ook heb je daar te maken met de arbeidsinspectie.
ik vind dat geen verschil eerlijk gezegd, bij voetbalvaders (het stereotype iig) hebben we het niet over een goeie lobbes die gedwee de vetertjes strikt en bij tourbeurt aan de carpool meedoet ofzo maar over zo'n idioot die langs de lijn loopt te vloeken als zijn pupil en tackel krijgt of op de bank moet gaan zitten oid want last time I checked was dat nog steeds de grootste oorzaak van uitval bij jong talent, die hebben helemaal geen zin in een vader die helemaal coocoobananas gaat alstie een keer een mindere dag heeft ... het is niet voor niets dat je steeds vaker ziet dat ouders gebanned worden tijdens wedstrijden

en commercieel rendabel moet je bij mij al helemaal niet aankomen hoor, als zo'n kind lekker wil ballen dan moet je hem lekker laten ballen, als het kind lekker filmpjes wil maken dan doe je lekker de belichting en als ze zich op wil dirken als een debiel voor een dog&pony show helemaal goed wmb maar laat het kind zich in zijn of haar eigen tempo ontwikkelen

voor mij is dat allemaal 1 pot nat hoor
  Eindredactie Games donderdag 24 oktober 2019 @ 23:10:04 #80
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_189606925
Mooi man. Kinderarbeid kan niet vroeg genoeg beginnen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator donderdag 24 oktober 2019 @ 23:11:33 #81
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189606945
bij ons zat er zo'n wijf (van Den Haag meen ik) die bij iedere bodycheck tegen dr zoon de dader dood begon te dreigen :')

fair of niet fair en van u10 tot u18 oid :')

dan ben je toch een matige kut ofniedan _O-
  Moderator donderdag 24 oktober 2019 @ 23:13:23 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189606980
ook een keer een vader gezien die met de coach op de vuist ging omdat zijn zoon in zijn ogen niet genoeg ijstijd kreeg terwijl dat voor iedereen hetzelfde was, tot de seconde nauwkeurig, bij ijshockey kan dat gewoon

u12 :')

nu wist coach van wanten en was die discussie snel opgelost maar daar zijn nog jarenlang grappen overgemaakt in de kleedkamer _O-
  Moderator donderdag 24 oktober 2019 @ 23:16:35 #83
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189607041
quote:
4s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 23:10 schreef Oscar. het volgende:
Mooi man. Kinderarbeid kan niet vroeg genoeg beginnen
is commercieel wel rendabeler
pi_189607074
Laatst een 3 jarige bij editienl en die Summer de Snoo bij jinek.

Moet kunnen.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 23:18:35 #85
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189607075
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 23:16 schreef sp3c het volgende:

[..]

is commercieel wel rendabeler
VOC mentaliteit. *O*.
And so is the past
pi_189607092
Niet je 4 jarige dochter verhuren achter 't station :')
  Miss 200.000.000! donderdag 24 oktober 2019 @ 23:22:05 #87
367000 roos94
pi_189607124
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 23:19 schreef Nerdslayer het volgende:
Niet je 4 jarige dochter verhuren achter 't station :')
4 is al aan de hoge kant mijn klantenbestand komt niet het bed uit voor iemand boven de 2.5
pi_189607508
zou raken

grgr jos
U MAD?
pi_189611784
De ouders willen gewoon easy cashen met hun kind. Zijn zelf waarschijnlijk mislukt in het leven.
pi_189612331
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 11:57 schreef Craptacular het volgende:Zijn zelf waarschijnlijk mislukt in het leven.
100% Waarheid.
De meeste push-ouders die ik ken zijn gefrustreerde wannabe's die zichzelf helemaal opvreten van binnen over mislukkingen van vroeger en pisnijdig afgeven op mensen door wie ze qua succes voorbijgestreeft zijn.
pi_189612401
Die vader: Typische tokkie.
Vader:"Wat wil jij doen"
Kind: "Tekenen"
Vader: "nee gaan we niet doen" :')

En dan volhouden dat hij het voor het kind doet na haar eerst te ondervragen waarom ze zo slecht scoort. Wat voor mongool ben je dan als vader.

Die moeder van het 4 jarig kind: Zij heeft overduidelijk haar kans niet gehad om beroemd te worden. Ze regisseert haar kind als product. Heel eng mens. :{

Ik hoop dat jeugdzorg meekijkt bij deze ouders. Zijn totaal niet geschikt. Erg zielig voor de kinderen.
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:43:21 #92
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189612408
Tering, dit is echt sick
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189612420
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 12:37 schreef Werkman het volgende:

[..]

100% Waarheid.
De meeste push-ouders die ik ken zijn gefrustreerde wannabe's die zichzelf helemaal opvreten van binnen over mislukkingen van vroeger en pisnijdig afgeven op mensen door wie ze qua succes voorbijgestreeft zijn.
Het hoereren van je kind die zelf geen besef heeft van wat er daadwerkelijk wordt gedaan is ernstig. Hoe groeien ze later op met tig filmpjes van zichzelf op youtube?
pi_189612455
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 16:42 schreef PausNicolaas het volgende:
NIet voor je 40e je lever kapot gezopen hebben :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_189613305
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 23:09 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik vind dat geen verschil eerlijk gezegd, bij voetbalvaders (het stereotype iig) hebben we het niet over een goeie lobbes die gedwee de vetertjes strikt en bij tourbeurt aan de carpool meedoet ofzo maar over zo'n idioot die langs de lijn loopt te vloeken als zijn pupil en tackel krijgt of op de bank moet gaan zitten oid want last time I checked was dat nog steeds de grootste oorzaak van uitval bij jong talent, die hebben helemaal geen zin in een vader die helemaal coocoobananas gaat alstie een keer een mindere dag heeft ... het is niet voor niets dat je steeds vaker ziet dat ouders gebanned worden tijdens wedstrijden

en commercieel rendabel moet je bij mij al helemaal niet aankomen hoor, als zo'n kind lekker wil ballen dan moet je hem lekker laten ballen, als het kind lekker filmpjes wil maken dan doe je lekker de belichting en als ze zich op wil dirken als een debiel voor een dog&pony show helemaal goed wmb maar laat het kind zich in zijn of haar eigen tempo ontwikkelen

voor mij is dat allemaal 1 pot nat hoor
Ik dacht meer aan daadwerkelijke talenten die al door professionele clubs gescout zijn of waarvan het aannemelijk is dat, dat zal gebeuren.
pi_189614432
Goed idee, zijn die kinderen toch nog ergens goed voor
N A P O L I
C A M P A N I A
  Moderator vrijdag 25 oktober 2019 @ 15:47:48 #97
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189614992
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 13:54 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ik dacht meer aan daadwerkelijke talenten die al door professionele clubs gescout zijn of waarvan het aannemelijk is dat, dat zal gebeuren.
das inderdaad niet hetzelfde :D

maar dat ga je met 'youtubesterretjes' ook wel zien hoor dat die vroeg opgepikt worden door de filmindustrie

das wat anders dan pusherige ouders al gaat dat helaas wel vaak samen volgens mij
  Moderator vrijdag 25 oktober 2019 @ 15:49:09 #98
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189615012
al zouden coaches en trainers ook wel wat meer oog voor de leeftijd van hun pupillen mogen hebben soms
  † In Memoriam † zaterdag 26 oktober 2019 @ 09:09:44 #99
pi_189625581
Ik ga nog ff Veilig Thuis bellen (van 'het houd Niet op niet vanzeeeelf) om te vragen of dit kan in Nederland!!. Misschien is ze ook wel aan te klagen voor overtreding kinderarbeidswet. Maar hoe doe je daar dan melding van??
  † In Memoriam † zaterdag 26 oktober 2019 @ 09:43:09 #100
pi_189625877
De vergelijking met voetbalvaders/turnmoeders en zo begrijp ik wel maar er zijn ook essentiële verschillen.

Voetbalpa staat langs de lijn en iedereen kan de misdragingen in real life zien. Dit gedrag is maatschappelijk ongewenst (was 0zelfs een sire-campagne van), een iedereen kan de beste man aanspreken op zijn gedrag. Andere aaanwezigen bij een wedstrijd, coach, enzovoort. Die worden via campagnes (het houdt niet oooooop) door de overheid geïnformeerd over signalen bij huiselijk geweld, gratis 0800 nr om de zaak te bespreken. Bij deze yt kanalen weet je, behalve wat je in de docu ziet, niet goed wat er achter de camera gebeurd. Je ziet eeb schattig kind die het naar dr zin lijkt te hebben.

Ander groot verschil is dat alles online komt. Privacy (wat online is blijft online) en nare gevolgen (pesten, haatreacties, benaderd worden door engerds bij oudere kinderen, remixes van je videos, trolls) hebben echt jonhe kinderen geen beeld van.

Kindacteurs vallen onder de bescherming van allerlei regelgeving waar productiebedrijven zich aan te houden hebben en die moeten dat aantonen. Doet moeders dat hier ook?

We hebben een nieuw maatschappelijk verschijnsel te pakken waarvan ik me echt afvraag wat je er als maatschappij en overheid nou mee moet
pi_189625984
Die ouders zeggen dat ze het voor de leuk doen, maar dat is natuurlijk onzin. Ze doen het allemaal om rijk te worden. Kijk maar hoe ze praten over volgers en viraal gaan.

Ernstig deze vorm van het hoereren van eigen kinderen. Ik denk dat dit soort ouders zo hun ziel en kind verkopen om maar geld te verdienen.
pi_189627212
Ze zaten bij DWDD
Die reacties :D
  † In Memoriam † zaterdag 26 oktober 2019 @ 11:45:34 #103
pi_189627536
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 11:25 schreef Craptacular het volgende:
Ze zaten bij DWDD
Vader van Jaylin heeft inspiratie gekregen van die andere moeder. Nu featuring broertje Ryan van 4 of zo :o

Miss 200.000.000! zaterdag 26 oktober 2019 @ 12:06:13 #104
367000 roos94
pi_189627797
quote:
Ze zaten bij DWDD
"Als mij" "hun eigen zijn" mijn oren :'(
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 12:42:01 #105
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_189628226
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 11:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Vader van Jaylin heeft inspiratie gekregen van die andere moeder. Nu featuring broertje Ryan van 4 of zo :o

Als dochterlief ooit opgeeft, is er iig nog een andere om het mee te proberen. :{
pi_189628343
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 09:55 schreef Craptacular het volgende:
Die ouders zeggen dat ze het voor de leuk doen, maar dat is natuurlijk onzin. Ze doen het allemaal om rijk te worden. Kijk maar hoe ze praten over volgers en viraal gaan.

Ernstig deze vorm van het hoereren van eigen kinderen. Ik denk dat dit soort ouders zo hun ziel en kind verkopen om maar geld te verdienen.
Die moeder van de jongste meisje zegt dat ook letterlijk in de docu.

"Als ik er geld mee kan verdienen, zeg ik er geen nee tegen."

Je kind misbruiken als geldmachine ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2019 12:55:09 ]
pi_189639474
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:54 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Dat niet doen :')
pi_189641599
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:13 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Dat niet doen :')
Dat wel doen :')
pi_189642061
Trieste zooi
I will do what i must !!
pi_189642479
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 02:31 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Dat wel doen :')
Je moet in deze zware tijden gewoon money maken toch?

En 't is niet dat die kind in fabriek ofzo werkt
  zondag 27 oktober 2019 @ 07:41:05 #111
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_189642574
Allemaal tokkienamen, dan weet je al genoeg. Verder niet gekeken.
  Miss 200.000.000! zondag 27 oktober 2019 @ 10:33:38 #112
367000 roos94
pi_189644113
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 07:41 schreef RamboDirk het volgende:
Allemaal tokkienamen, dan weet je al genoeg. Verder niet gekeken.
De huidige generatie tokkienamen begint opvallend vaak met een J.

Jaylinn
Jaydie
Jayden
Jaylen
Jaylano
Jay
Jaslinn
Enzovoorts
  Tettenkoning zondag 27 oktober 2019 @ 10:43:17 #113
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189644251
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 10:33 schreef roos94 het volgende:

Jaylinn
Jaydie
Jayden
Jaylen
Jaylano
Jay
Jaslinn
Enzovoorts
Jandino
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  zondag 27 oktober 2019 @ 12:52:45 #114
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_189645931
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_189646018
neurootjes
  Miss 200.000.000! zondag 27 oktober 2019 @ 13:00:32 #116
367000 roos94
pi_189646414
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:00 schreef roos94 het volgende:

[..]

Vergeet De Nagelkerkjes niet.
En Koetlife :') Papa Tokkie Koetlife is al eens opgepakt met illegaal vuurwerk.

Kinderen Jayson, Jayden en Djalychia. Wat een namen, hoe verzinnen ze het.
pi_189646437
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:18 schreef KoningPils het volgende:

Echt eh _O-
Djalychia klinkt als een onbehandelde soa. :')
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  zondag 27 oktober 2019 @ 13:21:23 #119
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189646450
En familie lakap of zoiets.

Ik heb een hele tijd geleden al de kinderen verboden dat soort vlogs te kijken. Ook uitgelegd waarom. Uiteindelijk snapten ze het wel. Die van 8 gaat nu zelfs een spreekbeurt over kinderrechten houden. :').
And so is the past
  Miss 200.000.000! zondag 27 oktober 2019 @ 13:40:37 #120
367000 roos94
pi_189646786
quote:

[..]

Echt waar? Wat een horror. Arme kids.
pi_189646814
quote:

[..]

En Koetlife :') Papa Tokkie Koetlife is al eens opgepakt met illegaal vuurwerk.

Namen die voorkomen bij de lagere sociale klasse
pi_189646821
Niet helemaal gelijk met de klacht, maar ik heb weleens naar een filmpje van dat Koetlife ofzo zitten kijken.

Man man man, wat een mongolen, terwijl ze best een aardige brak hebben. Maar werken die verder ook nog ofzo?
pi_189646826
Ah, kijk. Hierboven ging het daar ook al even over.
pi_189647618
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:40 schreef roos94 het volgende:

[..]

Echt waar? Wat een horror. Arme kids.
pi_189647654
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:30 schreef KoningPils het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Koetlife! _O_ Mijn favoriete youtubers! _O_
pi_189647695
quote:
4s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Niet helemaal gelijk met de klacht, maar ik heb weleens naar een filmpje van dat Koetlife ofzo zitten kijken.

Man man man, wat een mongolen, terwijl ze best een aardige brak hebben. Maar werken die verder ook nog ofzo?
Fulltime vloggers
quote:
Dat er goed valt te verdienen aan YouTubefilmpjes met peuters en kleuters in de hoofdrol hebben weten ook een aantal Nederlandse ouders. Neem de familie Koet uit Sittard. Ooit vlogde vader Ruben over pretparken, zwembaden en vuurwerk, maar toen hij vier jaar geleden het eerste filmpje over zijn drieling online zette, merkte hij dat zij veel meer kijkers trokken. Ruben en moeder Melanie plaatsen nu dagelijks een video van de 7-jarige Jayden, Jayson en Djalychia op YouTube. Ze bezoeken pretparken, gaan op bezoek bij oma of verkleden zich als Sinterklaas. Hun absolute hits ‘VET GAAF COOL ZWEMBAD IN DE TUIN!!!!’ en ‘Plezier maken in het ziekenhuis! (Operatie Jayden 4jr )’ zijn respectievelijk 2,4 miljoen en 1,7 miljoen keer bekeken.

Het kanaal levert het echtpaar Koet genoeg inkomsten op om niet meer te hoeven werken. „Het verschilt van maand tot maand, maar we verdienen bovenmodaal”, vertelt Ruben Koet aan de telefoon. Hoeveel precies wil hij niet zeggen. Maar als je de vaak gehanteerde vuistregel aanhoudt dat 1.000 views in Nederland tussen één en vier euro aan advertentie-inkomsten opleveren, dan draaide het gezin in september een omzet van 3.600 tot 18.000 euro.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)eelgoed-uit-a3060126
pi_189647712
quote:
Het commerciële succes van Ryan, Jayden, Jayson en Djalychia en andere jonge YouTubers roept allerlei vragen op over de positie van het kind in het digitale tijdperk. Los van de vraag of het – in het geval van Ryan – gezond is voor een kind om elke dag nieuw speelgoed te krijgen, weet niemand precies welk effect elke dag gefilmd worden heeft op opgroeiende kinderen. Er bestaat geen historisch vergelijkingsmateriaal. Ryan en de Koetdrieling worden dag in dag uit door duizenden ogen bekeken, zo nu en dan ook op kwetsbare moment, als papa of mama bijvoorbeeld een huilbui of paniekaanval vastlegt.

Vader Koet maakt zich er weinig zorgen om. Tot nu toe heeft het kanaal alleen maar een positief effect op de kinderen, zegt hij. „Ze zijn de helden van de klas.” Hij vergelijkt ze met Nederlandse kindsterren. „Danny de Munk is toch ook goed terecht gekomen?”
„Danny de Munk is toch ook goed terecht gekomen?” :D

Goede vergelijking ook vader Koetlife :')
pi_189647828
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 10:33 schreef roos94 het volgende:

[..]

Jaylinn
Jaydie
Jayden
Jaylen
Jaylano
Jay
Jaslinn
Enzovoorts
Daarom noem ik m'n kind Xantoforodolodorono _O_
pi_189647846
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:37 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Die Koetvader is dan ook zo'n rastokkie met zijn vette vrouw.
  zondag 27 oktober 2019 @ 14:45:18 #130
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_189647871
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:37 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Die had iig ergens aantoonbaar talent voor.
pi_189647907
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:44 schreef Chia het volgende:

[..]

Die Koetvader is dan ook zo'n rastokkie met zijn vette vrouw.
Koetlife :')

King Alert _O_
pi_189647983
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:46 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

King Alert _O_
Paul _O_
pi_189647989
quote:
Thx. FF lezen straks.
  zondag 27 oktober 2019 @ 14:50:34 #134
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189647991
18k per maand.

Had ik nu maar geen scrupules. ;(.
And so is the past
pi_189668325
Gisteren deze docu helemaal gekeken tijdens het eten. Vooral die moeder van Jaydie is niet helemaal goed hoor. Eigenlijk geeft ze zelf al soort van toe dat het eigenlijk een en al compensatiegedrag van haar uit is, maar de hele manier waarop dat kind praat is eigenlijk gewoon niet oke. Leuk als je kind een beetje bijdehand en wijs overkomt, maar bij deze vraag ik me af of ze wel een idee heeft van wat ze eigenlijk allemaal zegt...
  Miss 200.000.000! maandag 28 oktober 2019 @ 15:55:09 #136
367000 roos94
pi_189668495
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:42 schreef itchycoo het volgende:
Gisteren deze docu helemaal gekeken tijdens het eten. Vooral die moeder van Jaydie is niet helemaal goed hoor. Eigenlijk geeft ze zelf al soort van toe dat het eigenlijk een en al compensatiegedrag van haar uit is, maar de hele manier waarop dat kind praat is eigenlijk gewoon niet oke. Leuk als je kind een beetje bijdehand en wijs overkomt, maar bij deze vraag ik me af of ze wel een idee heeft van wat ze eigenlijk allemaal zegt...
Een kind van 3 dat zegt: ik ben geen filantropische instelling :D

Een wonderkind!
  † In Memoriam † maandag 28 oktober 2019 @ 16:37:00 #137
pi_189669161
quote:
😓😓😓😓
Je ziet ook dat die ouders vet rijk zijn.
  † In Memoriam † maandag 28 oktober 2019 @ 16:42:22 #138
pi_189669275
Die laatste video van Jaydie heeft inmiddels 191 thumbs down en slechts 42 up. Hopelijk motiveert dit moeders om een leven te zoeken.
pi_189669427
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die laatste video van Jaydie heeft inmiddels 191 thumbs down en slechts 42 up. Hopelijk motiveert dit moeders om een leven te zoeken.
Emma en Bas VB!

Sinds wanneer komt er zoveel haat op u video's? 24 likes en 93 Dislikes is niet echt normaal.

Just Jaydie

Ik weet het. Zijn wat mensen allerlei gemene verhalen aan het verspreiden over ons die niet kloppen en andere aan het oproepen om ons haat te sturen. En er zijn natuurlijk altijd weer sommige mensen die daar intrappen en daar verder niet bij na denken. Jammer genoeg
  † In Memoriam † dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:50:11 #140
pi_189685132
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:51 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Emma en Bas VB!

Sinds wanneer komt er zoveel haat op u video's? 24 likes en 93 Dislikes is niet echt normaal.

Just Jaydie

Ik weet het. Zijn wat mensen allerlei gemene verhalen aan het verspreiden over ons die niet kloppen en andere aan het oproepen om ons haat te sturen. En er zijn natuurlijk altijd weer sommige mensen die daar intrappen en daar verder niet bij na denken. Jammer genoeg

Waar trappen we precies in dan.

Heb nog een reactie van die doos gehad, maar is nog maar deels leesbaar in updateberichten omdat ze het alweer heeft verwijderd denk ik.

quote:
ik ga deze verontrustende reacties ook zeker weghalen. Mensen die geen idee hebben hoe het zit en in de uit de duim gezogen verhaaltjes van de
Hey het is aan jou om uit te leggen hoe het dan wél zit maar dat doe je ook niet. :{w

[ Bericht 22% gewijzigd door sinterklaaskapoentje op 29-10-2019 16:12:09 ]
  † In Memoriam † vrijdag 8 november 2019 @ 15:10:22 #142
pi_189851317
quote:
Voor een van die kinderen mag je 5000 euro (aan de ouders) lappen om je sluikreclame via dat kanaal te brengen. Goeie deal!
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:57:26 #143
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189851928
Zieke lui
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  † In Memoriam † maandag 11 november 2019 @ 23:29:05 #144
pi_189902089
Het voltallige gezin bellinga treedt op op tv met de nieuwste hit van zoon (7)

Skip naar 18.50
pi_189902629
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

Skip naar 18.50
Bellinga's :')
Extremerides :B
Milf Lakap :9~ oO/ ~O>
pi_189902682
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2019 00:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Bellinga's :')
Om te kotsen, werkelijk waar ;(
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  † In Memoriam † dinsdag 12 november 2019 @ 03:32:49 #147
pi_189903347
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2019 00:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Wie zijn dit :o
Hoe veel van dit soort kanalen zijn er ;(
pi_189904574
quote:
Ze zaten bij DWDD
Walgenlijk die vader :X
I will do what i must !!
  Eindredactie Games dinsdag 12 november 2019 @ 09:15:25 #149
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_189904600
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:46 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

King Alert _O_
Slisking :X _O_
  † In Memoriam † dinsdag 12 november 2019 @ 10:04:00 #150
pi_189905084
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 09:15 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Slisking :X _O_
Zit die nog vast eigenlijk :D
  Eindredactie Games dinsdag 12 november 2019 @ 10:09:32 #151
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_189905147
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Zit die nog vast eigenlijk :D
Nee man, die zit de bekende Nederlander te spelen.
pi_189905750
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:54 schreef KoningPils het volgende:

Ze klinken als gasten die hun kinderen de prostitutie in stampen.
Dit zit daar nog een stukje vandaan, maar hebben ze dat zelf echt niet door?
Dom volk met kinderen.
En diegenen die echt goede ouders zouden zijn en twee keer per jaar tevergeefs naar een vruchtbaarheidskliniek gaan vreten zichzelf hierdoor helemaal (terecht) op.
Oneerlijk verdeeld in de wereld.
  dinsdag 12 november 2019 @ 11:42:54 #153
136343 BasEnAad
pi_189906099
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

Skip naar 18.50
Wat pijnlijk afschuwelijk ongemakkelijk kut en slecht is dit zeg :')
  dinsdag 12 november 2019 @ 11:49:43 #154
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_189906197
Dit zijn van die filmpjes waarbij je door de grond wil zakken als je ze op latere leeftijd terug ziet.

"Papa, waarom moest dit?"
  Moderator dinsdag 12 november 2019 @ 11:52:52 #155
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189906236
tegen die moeder zou ik altijd voor de zekerheid ja zeggen

die hoop ik in een ander genre terug te zien
  † In Memoriam † dinsdag 12 november 2019 @ 12:20:56 #156
pi_189906626
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:09 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Nee man, die zit de bekende Nederlander te spelen.
Waar dan? Heb m niet meer zien opduiken sinds die veroordeling maar heb ook geen tv meer.
  Eindredactie Games dinsdag 12 november 2019 @ 15:34:00 #157
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_189909223
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 12:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Waar dan? Heb m niet meer zien opduiken sinds die veroordeling maar heb ook geen tv meer.
ow, hij is niet op tv, maar op het Schnabbelcircuit. Op van die PR feestjes mag ie even zijn neus laten zien.
  maandag 9 december 2019 @ 21:40:15 #158
487508 Asjemenou_
niet loslaat....
pi_190353517
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:42 schreef itchycoo het volgende:
Ook net uitgekeken. Echt heel erg die moeder ja. En ook dat arme pubermeiske. Met een moeder die haar manager is :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')