abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 november 2019 @ 12:15:45 #151
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189968499
Oei, dat klinkt niet lekker nee.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189968597
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:15 schreef heywoodu het volgende:
Oei, dat klinkt niet lekker nee.
Uitrijden pitlane, kneep in de voorrem, maar die blokkeerde meteen... dus voorover geslagen...
Was heftig genoeg dat meteen iemand van race direction bij zijn team verhaal ging halen..
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_189969520
Masia P3 *O* *O*
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zaterdag 16 november 2019 @ 13:22:53 #154
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_189969554
Ben niet zo heel into Moto3... maar vanwaar de Masia fandom? :P

En viel me nu eens op dat er gereden werd met Zarco (5), Rins (42), Hayden (69) en Lorenzo (99) startnummers... niet genoeg getallen anders?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_189969591
Bagnaia unfit.. breuk in zijn linker pols -O-
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zaterdag 16 november 2019 @ 13:27:02 #156
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_189969598
ok, dan stap ik nu in 't vliegtuig en rij ik morgen wel mee...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_189969632
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 13:22 schreef shiz het volgende:
Ben niet zo heel into Moto3... maar vanwaar de Masia fandom? :P

En viel me nu eens op dat er gereden werd met Zarco (5), Rins (42), Hayden (69) en Lorenzo (99) startnummers... niet genoeg getallen anders?
Dat begon een aantal jaar geleden, bij CEV, laatste race in Valencia... You can't overtake 4 people in the last corner.... Masia: hold my beer.... *O*
En, hij ziet er uit als een nicht, met sjaaltjes en zijn sokken etc... Maar, als die helm opgaat, is het gewoon een beest. Ijzersterk in de races, kan vanaf P30, naar P3 rijden in een wedstrijd (zoals afgelopen race). En hij is best knap O-)
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zaterdag 16 november 2019 @ 13:36:06 #158
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_189969722
Klopt, dat was wel mooi gedaan vorige keer. Verder nooit zo opgevallen. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 16 november 2019 @ 13:42:00 #159
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_189969798
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 13:27 schreef shiz het volgende:
ok, dan stap ik nu in 't vliegtuig en rij ik morgen wel mee...
Race-ervaring?
Huilen dan.
pi_189969854
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 13:36 schreef shiz het volgende:
Klopt, dat was wel mooi gedaan vorige keer. Verder nooit zo opgevallen. :P
Hij heeft best veel pech gehad, en kwali gaat vaak niet goed... Maar hij zit op het einde van de race altijd in de kopgroep, of rijdt er naar toe en bemoeit zich met de kop. Maar de motor waar hij op rijdt is gewoon te langzaam. En veel problemen in zijn team. Ze werden gesponsord door Dubai Bester Capital, maar die zijn niet over de brug gekomen, dus mid-season moesten ze een nieuwe sponsor zoeken etc. Maar volgend jaar gaat hij bij Leopard rijden geloof ik, dan moet hij wel kunnen strijden om het kampioenschap. Winnen kan hij wel (Argentinie)..
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zaterdag 16 november 2019 @ 13:48:01 #161
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_189969872
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 november 2019 13:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Race-ervaring?
Dat is als ik en skiën. Zoals 't elke Nederlander betaamt 'ja, dat heb ik op tv gezien, dat ziet er best simpel uit'. B-) Meteen rode piste natuurlijk en gaaaaannn... niks gebroken.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_189969924
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 13:48 schreef shiz het volgende:

[..]

Dat is als ik en skiën. Zoals 't elke Nederlander betaamt 'ja, dat heb ik op tv gezien, dat ziet er best simpel uit'. B-) Meteen rode piste natuurlijk en gaaaaannn... niks gebroken.
Ik ben een keer zo heftig gecrasht met skieen, dat ik wel nog het touwtje van de ski-stok en de bovenkant van het handvat om mijn arm had, meer de rest van de stok finaal afgebroken. Ik zag 10 seconden lang alleen maar sneeuw om me heen...

Mijn ski-leraar zag het en noemde het een: 'Herbert Maier' crash _O-
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zaterdag 16 november 2019 @ 13:53:31 #163
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_189969950
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 13:48 schreef shiz het volgende:

[..]

Dat is als ik en skiën. Zoals 't elke Nederlander betaamt 'ja, dat heb ik op tv gezien, dat ziet er best simpel uit'. B-) Meteen rode piste natuurlijk en gaaaaannn... niks gebroken.
Zo pak ik dat ook altijd aan _O_ . Helaas resulteert dat niet altijd in "niks gebroken".
Huilen dan.
pi_189970006
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2019 13:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Zo pak ik dat ook altijd aan _O_ . Helaas resulteert dat niet altijd in "niks gebroken".
Verstand op 0 en gaan *O* Zo heb ik de schakelmotor van een vriend van me gecrasht, 1e (en laatste) keer dat ik schakel gereden heb :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zaterdag 16 november 2019 @ 14:04:24 #165
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_189970103
Haha... :P op een gegeven moment kon ik geen bochtjes meer maken, alleen nog rechtdoor versnellen... toen dacht ik nog 'ik kan me laten vallen, maar dat doet vast pijn'... gelukkig werd het wat later vlak en kon ik tot stilstand komen. Na een tijdje waren m'n vrienden er dan ook eens en zeiden 'wat de hel was dat?', ik natuurlijk trots 'ja, zo goed ben ik'. _O- Maar met een rotswand links en een ravijn rechts toch maar gedacht 'volgende keer misschien een cursusje'. xD

Ben op de brommer een keer in de herfst op een bebladerde rotonde (met negative banking) onderuitgegaan... toen ik opkeek politie... 'waren een beetje te snel onderweg, hè?'... 'ja, het is glad inderdaad'. xD Sindsdien wel een beetje wat schrik om stevige lean angles aan te gaan. Twee jaar geleden maar klein motorrijbewijs gedaan en een Suzuki GSX-R125 gekocht. :D Was een tof dingetje, lekker door de bochte smijten (Oostenrijk). Nu weer terug in NL, ga ik in de lente maar op voor m'n grootmotorrijbewijs... en dan... Triumph Daytona 765R (Moto2), Honda CBR650R... Aprilia RS660 (of Tuono 660)... misschien.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_189970200
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 14:04 schreef shiz het volgende:
Haha... :P op een gegeven moment kon ik geen bochtjes meer maken, alleen nog rechtdoor versnellen... toen dacht ik nog 'ik kan me laten vallen, maar dat doet vast pijn'... gelukkig werd het wat later vlak en kon ik tot stilstand komen. Na een tijdje waren m'n vrienden er dan ook eens en zeiden 'wat de hel was dat?', ik natuurlijk trots 'ja, zo goed ben ik'. _O- Maar met een rotswand links en een ravijn rechts toch maar gedacht 'volgende keer misschien een cursusje'. xD

Ben op de brommer een keer in de herfst op een bebladerde rotonde (met negative banking) onderuitgegaan... toen ik opkeek politie... 'waren een beetje te snel onderweg, hè?'... 'ja, het is glad inderdaad'. xD Sindsdien wel een beetje wat schrik om stevige lean angles aan te gaan. Twee jaar geleden maar klein motorrijbewijs gedaan en een Suzuki GSX-R125 gekocht. :D Was een tof dingetje, lekker door de bochte smijten (Oostenrijk). Nu weer terug in NL, ga ik in de lente maar op voor m'n grootmotorrijbewijs... en dan... Triumph Daytona 765R (Moto2), Honda CBR650R... Aprilia RS660 (of Tuono 660)... misschien.
Best herkenbaar _O-

ik wilde zelfs eerst motorrijbewijs halen, voor mijn autorijbewijs.. Maar ben blij dat dat nooit door gegaan is. Als ik een motor zou hebben, zou ik me helemaal kapot rijden.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zaterdag 16 november 2019 @ 14:13:20 #167
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_189970217
!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 16 november 2019 @ 14:13:26 #168
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_189970220
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 14:04 schreef shiz het volgende:
Haha... :P op een gegeven moment kon ik geen bochtjes meer maken, alleen nog rechtdoor versnellen... toen dacht ik nog 'ik kan me laten vallen, maar dat doet vast pijn'... gelukkig werd het wat later vlak en kon ik tot stilstand komen. Na een tijdje waren m'n vrienden er dan ook eens en zeiden 'wat de hel was dat?', ik natuurlijk trots 'ja, zo goed ben ik'. _O- Maar met een rotswand links en een ravijn rechts toch maar gedacht 'volgende keer misschien een cursusje'. xD
Heb iets te vaak meegemaakt dat ik dacht "oei nu gaat het pijn doen", en dat dat vervolgens ook uit kwam :') .
quote:
Ben op de brommer
Ondingen :r
quote:
een keer in de herfst op een bebladerde rotonde (met negative banking) onderuitgegaan... toen ik opkeek politie... 'waren een beetje te snel onderweg, hè?'... 'ja, het is glad inderdaad'. xD Sindsdien wel een beetje wat schrik om stevige lean angles aan te gaan. Twee jaar geleden maar klein motorrijbewijs gedaan en een Suzuki GSX-R125 gekocht. :D Was een tof dingetje, lekker door de bochte smijten (Oostenrijk). Nu weer terug in NL, ga ik in de lente maar op voor m'n grootmotorrijbewijs... en dan... Triumph Daytona 765R (Moto2), Honda CBR650R... Aprilia RS660 (of Tuono 660)... misschien.
Leuke machines hoor :Y . Zou zelf niet zo snel een triumph of een aprilia meer kopen: allebei 't blok van in de soep gedraaid. Daytona 675 liep 't big-end lager stuk en bij m'n RSV1000 brak de distributieketting.

Gewoon lekker een japanner halen. Ik race al sinds 2010 op m'n R6 uit 2007, nog nooit gezeik mee gehad. Dat ding loopt dus letterlijk 90% van de tijd vol gas hè.
Huilen dan.
  zaterdag 16 november 2019 @ 14:14:09 #169
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_189970229
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 14:11 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Best herkenbaar _O-

ik wilde zelfs eerst motorrijbewijs halen, voor mijn autorijbewijs.. Maar ben blij dat dat nooit door gegaan is. Als ik een motor zou hebben, zou ik me helemaal kapot rijden.
Slecht smoesje. Ik heb mezelf vorig jaar aardig goed kapot gereden maar ik zou er voor geen goud mee kappen.
Huilen dan.
pi_189970257
quote:
16s.gif Op zaterdag 16 november 2019 14:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Slecht smoesje. Ik heb mezelf vorig jaar aardig goed kapot gereden maar ik zou er voor geen goud mee kappen.
Misschien dat ik een schakelbrommer ga kopen.. Wie weet wat erna komt, maar tegen de tijd dat ik geld heb voor dat rijbewijs/een motor, zit ik in mijn midlife-crisis... (en minder depressie zijn, is ook wel een doel, voordat ik op een racer stap...)
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zaterdag 16 november 2019 @ 14:19:54 #171
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_189970271
Voor op straat moet je een supermotard hebben _O_ .

Beleef je veel meer plezier aan dan met een racer op de openbare weg.
Huilen dan.
  zaterdag 16 november 2019 @ 14:21:02 #172
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_189970278
Die 125 cursus was ook grapsig. Normaal ga je dat dan op een Yamaha Max 125 scooter doen, maar ik wilde natuurlijk schakelen leren. Groep van 20 man ofzo. 2 50cc jonkies. 3 wilden schakelen. Gelukkig had ik vantevoren YouTube videos e.d. gekeken (en Twist of the Wrist by Keith Code), want die andere 2 hadden echt nul idee en er was geen 1-op-1 onderricht. 'Hier is de bike, have fun' :') _O- Na een beetje slalom en remmen pauze... thank god, was ik aantoe. Oh... nee... geen pauze... klaar. Volgende dag papiertje ophalen en ready to rumble. xD Deed 125cc omdat in Oostenrijk volle rijbewijs teveel gedoe was. :r Dit en dit doen, zoveel uur, multi-phasen traject erna. Maar dit was wel het andere uiterste. Dacht echt 'uh, nu mag ik al de weg op?!'. Meteen ff wat dinkies gehuurd. KTM Duke... Aprilia Tuono, Yamaha MT. Ff gewacht op de Suzuki, die was toen net aangekondigd en alle pers laaiend enthusiast. Die is het toen ook geworden na een klein proefritje.

1000cc hoeft ook niet meteen. Small & nimble. Hoewel ik op de Vienna Autoshow op een 2019 BMW S1000RR heb gezeten. :9~ Dat is nog niet eens zo'n hele gigantische bike, voelde ook wel goed. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_189970294
Lorenzo is altijd eerlijk, hij zegt altijd wat hij vind. Alleen wat hij vind, is af en toe onnavolgbaar _O- _O-
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zaterdag 16 november 2019 @ 14:23:47 #174
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_189970300
:T

Pol een peper in z'n reet?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_189970317
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 14:21 schreef shiz het volgende:
Die 125 cursus was ook grapsig. Normaal ga je dat dan op een Yamaha Max 125 scooter doen, maar ik wilde natuurlijk schakelen leren. Groep van 20 man ofzo. 2 50cc jonkies. 3 wilden schakelen. Gelukkig had ik vantevoren YouTube videos e.d. gekeken (en Twist of the Wrist by Keith Code), want die andere 2 hadden echt nul idee en er was geen 1-op-1 onderricht. 'Hier is de bike, have fun' :') _O- Na een beetje slalom en remmen pauze... thank god, was ik aantoe. Oh... nee... geen pauze... klaar. Volgende dag papiertje ophalen en ready to rumble. xD Deed 125cc omdat in Oostenrijk volle rijbewijs teveel gedoe was. :r Dit en dit doen, zoveel uur, multi-phasen traject erna. Maar dit was wel het andere uiterste. Dacht echt 'uh, nu mag ik al de weg op?!'. Meteen ff wat dinkies gehuurd. KTM Duke... Aprilia Tuono, Yamaha MT. Ff gewacht op de Suzuki, die was toen net aangekondigd en alle pers laaiend enthusiast. Die is het toen ook geworden na een klein proefritje.

1000cc hoeft ook niet meteen. Small & nimble. Hoewel ik op de Vienna Autoshow op een 2019 BMW S1000RR heb gezeten. :9~ Dat is nog niet eens zo'n hele gigantische bike, voelde ook wel goed. :Y
Een goede vriend van me is een fervent motorrijder, en technicus. Dus ik vraag eerst wel wat lesjes aan hem, op een schakelbrommer, dan kan ik dat iig al, als ik een motor zou willen :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')