SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Chandler op 21-10-2019 07:01:43 ]Indien je tekstuele foutjes vind, jammer dan, ik ben dislectisch en maak foutjes, snap je mijn teksten met foutjes niet dan is het tijd dat je rap weer naar school gaat.
sublist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2001-05-05 Meeting - Utecht BevrijdingsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door UIO_AMS op 25-10-2019 16:14:50 ]Indien je tekstuele foutjes vind, jammer dan, ik ben dislectisch en maak foutjes, snap je mijn teksten met foutjes niet dan is het tijd dat je rap weer naar school gaat.
sublist
Beidequote:Op zondag 20 oktober 2019 09:09 schreef Hamzoef het volgende:
Zijn de foto's ingescande foto's van foto's die op een rolletje geschoten zijn, of eerste generaties digitale camera? In ieder geval niet met smartphone denk ik. Eerst telefoon die enigszins fatsoenlijke foto's maakte was de K750i, dat was toen een sensatie met 2mp op een telefoon, maar die kwam pas een paar jaar later uit volgens mij.
Die was ik idd nog vergeten, als je die kent, herken je die altijd! 3:)quote:
Welke was dat? Kan me niet herinneren dat we dat in 2001 al hadden.quote:Op zondag 20 oktober 2019 09:31 schreef Chandler het volgende:
Beideheb zelf ook foto's geschoten met mijn eerste telefoon met camera!
Geen idee meer! kweet nog wel dat ik wel de man was... en volgens mij was het een nokia... of motorola... maar tis bijna 20 jaar geleden... kan het helaas niet meer achterhalen...quote:Op zondag 20 oktober 2019 09:34 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Welke was dat? Kan me niet herinneren dat we dat in 2001 al hadden.
Of had je toen net die motorola met 0.3 mp?
Nokia in ieder geval niet. Die hadden dat toen nog niet.quote:Op zondag 20 oktober 2019 09:37 schreef Chandler het volgende:
[..]
Geen idee meer! kweet nog wel dat ik wel de man was... en volgens mij was het een nokia... of motorola... maar tis bijna 20 jaar geleden... kan het helaas niet meer achterhalen...
Ok! ;-) iig wel een mobiel waar zeer brakke foto's mee gemaakt konden worden... zal eens kijken of het in de foto's staat.. en helaas... daar staat alleen picassaquote:Op zondag 20 oktober 2019 09:38 schreef Hamzoef het volgende:
Nokia in ieder geval niet. Die hadden dat toen nog niet.
Whaha zo waar! en zijn truukje op de meetings was: zomaar verdwijnen...quote:Op zondag 20 oktober 2019 09:44 schreef Jordy-B het volgende:
Opa (SANCTAsimplicissimus) gaf steevast een ander antwoord op de vraag wat hij voor de kost deed.
Bolletje!!! <3 en Armageddon yup!quote:Op zondag 20 oktober 2019 09:48 schreef BE het volgende:
Ik ben echt way slecht in namen, maar klopt het dat ik Bolletje zie?
En Arma?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door SEMTEX op 21-10-2019 07:28:03 ]In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
[ Bericht 6% gewijzigd door SEMTEX op 21-10-2019 07:28:28 ]In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
Ik wist niet eens meer dat ik uberhaupt foto's had gemaaktquote:Op zondag 20 oktober 2019 14:43 schreef SEMTEX het volgende:
En ik heb nog foto's van dee tietmeet in 2001 (omdat ze met hoe-die-nies camera zijn gemaakt destijds en ik daar een backup van heb), maar ik weet niet of ik ze mag plaatsen
[ Bericht 2% gewijzigd door SEMTEX op 21-10-2019 07:28:49 ]In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
Dat was de Vondelmeet in maart 2001quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:40 schreef SEMTEX het volgende:
Een meet in Amsterdam, o.a. in de Vertigo. Kan 2000 of 2001 zijn geweest...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 21-10-2019 11:44:10 ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik wel Guldens, het is echt lang geledenquote:Op zondag 20 oktober 2019 16:28 schreef KennyPowers het volgende:
Huh ik zie nergens mobieltjes op de foto
Wel allemaal sigaretjes.quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:28 schreef KennyPowers het volgende:
Die waren toen nog vooral om mee te telefoneren.quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:28 schreef KennyPowers het volgende:
Heb ook nog foto's van twee ONZ meest ergens rond 2004... Incl. Foto's dat ik op straat in slaap was gevallen...quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Cool dit, ik heb ook echt nog honderden foto's van meets, maar ik ga ze niet allemaal ergens uploaden.
Dit zijn trouwens allemaal foto's waar ik NET niet bij was nog, mijn eerste meet was ergens in 2001/2002 in Amsterdam bij de Coco's, Yvonne, Danny, Iteejer, Breuls, Ripley, Bolletje, Gellerboy etc waren daar toen bij, lekkere eerste meet, alle "top" FOK!kers in een keer leren kennen IRL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is dus nog niet 20 jaar geleden...En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Heb ook nog foto's van twee ONZ meest ergens rond 2004... Incl. Foto's dat ik op straat in slaap was gevallen...Ik heb er echt heel erg veel, maar ze staan allemaal door elkaar heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is dus nog niet echt lang geleden....
Ik had zelf al een digitale camera toen en in die tijd downloadde ik altijd alle foto's uit aftermeet-topics etc.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ja dat deed ik dus ookquote:Op zondag 20 oktober 2019 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er echt heel erg veel, maar ze staan allemaal door elkaar heen.
Ik had zelf al een digitale camera toen en in die tijd downloadde ik altijd alle foto's uit aftermeet-topics etc.
Wel zo slim van ons, want de kans dat ze allemaal online nu nog terug te vinden zijn is vrij kleinquote:
Volgens mij staat Brab/Barb daar ook nog tussen, dacht laatst nog aan haar.quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:36 schreef SEMTEX het volgende:
Wageningen 2000:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neej joh!quote:
Jammer.. heb je een linkje? Ik zal ze voor mezelf houden.quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:10 schreef static het volgende:
Heb er ook nog een heleboel van de laffer & static meets (en de bijbehorende pre-meets/indrink-meets), maar daar staan mensen op die niet online willen (o.a. ikzelf).
[ Bericht 2% gewijzigd door Chandler op 21-10-2019 07:03:13 ]Indien je tekstuele foutjes vind, jammer dan, ik ben dislectisch en maak foutjes, snap je mijn teksten met foutjes niet dan is het tijd dat je rap weer naar school gaat.
sublist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(megafestatie!)
[ Bericht 23% gewijzigd door UIO_AMS op 25-10-2019 16:14:25 ]Nobody ever seems to remember life is a game we play
Ik heb ze niet online, en uploaden is een dingetje want ben nu in China via een VPN dus dat zal een jaar of 5 duren denk ik.quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:28 schreef Blues het volgende:
Jammer.. heb je een linkje? Ik zal ze voor mezelf houden.
Hahaquote:Op zondag 20 oktober 2019 09:31 schreef Chandler het volgende:
[..]
Beideheb zelf ook foto's geschoten met mijn eerste telefoon met camera!
[..]
Die was ik idd nog vergeten, als je die kent, herken je die altijd! 3:)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |