SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Chandler op 21-10-2019 07:01:43 ]Indien je tekstuele foutjes vind, jammer dan, ik ben dislectisch en maak foutjes, snap je mijn teksten met foutjes niet dan is het tijd dat je rap weer naar school gaat.
sublist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2001-05-05 Meeting - Utecht BevrijdingsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door UIO_AMS op 25-10-2019 16:14:50 ]Indien je tekstuele foutjes vind, jammer dan, ik ben dislectisch en maak foutjes, snap je mijn teksten met foutjes niet dan is het tijd dat je rap weer naar school gaat.
sublist
Beidequote:Op zondag 20 oktober 2019 09:09 schreef Hamzoef het volgende:
Zijn de foto's ingescande foto's van foto's die op een rolletje geschoten zijn, of eerste generaties digitale camera? In ieder geval niet met smartphone denk ik. Eerst telefoon die enigszins fatsoenlijke foto's maakte was de K750i, dat was toen een sensatie met 2mp op een telefoon, maar die kwam pas een paar jaar later uit volgens mij.
Die was ik idd nog vergeten, als je die kent, herken je die altijd! 3:)quote:
Welke was dat? Kan me niet herinneren dat we dat in 2001 al hadden.quote:Op zondag 20 oktober 2019 09:31 schreef Chandler het volgende:
Beideheb zelf ook foto's geschoten met mijn eerste telefoon met camera!
Geen idee meer! kweet nog wel dat ik wel de man was... en volgens mij was het een nokia... of motorola... maar tis bijna 20 jaar geleden... kan het helaas niet meer achterhalen...quote:Op zondag 20 oktober 2019 09:34 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Welke was dat? Kan me niet herinneren dat we dat in 2001 al hadden.
Of had je toen net die motorola met 0.3 mp?
Nokia in ieder geval niet. Die hadden dat toen nog niet.quote:Op zondag 20 oktober 2019 09:37 schreef Chandler het volgende:
[..]
Geen idee meer! kweet nog wel dat ik wel de man was... en volgens mij was het een nokia... of motorola... maar tis bijna 20 jaar geleden... kan het helaas niet meer achterhalen...
Ok! ;-) iig wel een mobiel waar zeer brakke foto's mee gemaakt konden worden... zal eens kijken of het in de foto's staat.. en helaas... daar staat alleen picassaquote:Op zondag 20 oktober 2019 09:38 schreef Hamzoef het volgende:
Nokia in ieder geval niet. Die hadden dat toen nog niet.
Whaha zo waar! en zijn truukje op de meetings was: zomaar verdwijnen...quote:Op zondag 20 oktober 2019 09:44 schreef Jordy-B het volgende:
Opa (SANCTAsimplicissimus) gaf steevast een ander antwoord op de vraag wat hij voor de kost deed.
Bolletje!!! <3 en Armageddon yup!quote:Op zondag 20 oktober 2019 09:48 schreef BE het volgende:
Ik ben echt way slecht in namen, maar klopt het dat ik Bolletje zie?
En Arma?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door SEMTEX op 21-10-2019 07:28:03 ]In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
[ Bericht 6% gewijzigd door SEMTEX op 21-10-2019 07:28:28 ]In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
Ik wist niet eens meer dat ik uberhaupt foto's had gemaaktquote:Op zondag 20 oktober 2019 14:43 schreef SEMTEX het volgende:
En ik heb nog foto's van dee tietmeet in 2001 (omdat ze met hoe-die-nies camera zijn gemaakt destijds en ik daar een backup van heb), maar ik weet niet of ik ze mag plaatsen
[ Bericht 2% gewijzigd door SEMTEX op 21-10-2019 07:28:49 ]In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
Dat was de Vondelmeet in maart 2001quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:40 schreef SEMTEX het volgende:
Een meet in Amsterdam, o.a. in de Vertigo. Kan 2000 of 2001 zijn geweest...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 21-10-2019 11:44:10 ]Poef.....gone! ©golfer
Ik wel Guldens, het is echt lang geledenquote:Op zondag 20 oktober 2019 16:28 schreef KennyPowers het volgende:
Huh ik zie nergens mobieltjes op de foto
Wel allemaal sigaretjes.quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:28 schreef KennyPowers het volgende:
Die waren toen nog vooral om mee te telefoneren.quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:28 schreef KennyPowers het volgende:
Heb ook nog foto's van twee ONZ meest ergens rond 2004... Incl. Foto's dat ik op straat in slaap was gevallen...quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Cool dit, ik heb ook echt nog honderden foto's van meets, maar ik ga ze niet allemaal ergens uploaden.
Dit zijn trouwens allemaal foto's waar ik NET niet bij was nog, mijn eerste meet was ergens in 2001/2002 in Amsterdam bij de Coco's, Yvonne, Danny, Iteejer, Breuls, Ripley, Bolletje, Gellerboy etc waren daar toen bij, lekkere eerste meet, alle "top" FOK!kers in een keer leren kennen IRL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is dus nog niet 20 jaar geleden...En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Heb ook nog foto's van twee ONZ meest ergens rond 2004... Incl. Foto's dat ik op straat in slaap was gevallen...Ik heb er echt heel erg veel, maar ze staan allemaal door elkaar heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is dus nog niet echt lang geleden....
Ik had zelf al een digitale camera toen en in die tijd downloadde ik altijd alle foto's uit aftermeet-topics etc.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ja dat deed ik dus ookquote:Op zondag 20 oktober 2019 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er echt heel erg veel, maar ze staan allemaal door elkaar heen.
Ik had zelf al een digitale camera toen en in die tijd downloadde ik altijd alle foto's uit aftermeet-topics etc.
Wel zo slim van ons, want de kans dat ze allemaal online nu nog terug te vinden zijn is vrij kleinquote:
Volgens mij staat Brab/Barb daar ook nog tussen, dacht laatst nog aan haar.quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:36 schreef SEMTEX het volgende:
Wageningen 2000:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neej joh!quote:
Jammer.. heb je een linkje? Ik zal ze voor mezelf houden.quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:10 schreef static het volgende:
Heb er ook nog een heleboel van de laffer & static meets (en de bijbehorende pre-meets/indrink-meets), maar daar staan mensen op die niet online willen (o.a. ikzelf).
[ Bericht 2% gewijzigd door Chandler op 21-10-2019 07:03:13 ]Indien je tekstuele foutjes vind, jammer dan, ik ben dislectisch en maak foutjes, snap je mijn teksten met foutjes niet dan is het tijd dat je rap weer naar school gaat.
sublist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(megafestatie!)
[ Bericht 23% gewijzigd door UIO_AMS op 25-10-2019 16:14:25 ]Nobody ever seems to remember life is a game we play
Ik heb ze niet online, en uploaden is een dingetje want ben nu in China via een VPN dus dat zal een jaar of 5 duren denk ik.quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:28 schreef Blues het volgende:
Jammer.. heb je een linkje? Ik zal ze voor mezelf houden.
Hahaquote:Op zondag 20 oktober 2019 09:31 schreef Chandler het volgende:
[..]
Beideheb zelf ook foto's geschoten met mijn eerste telefoon met camera!
[..]
Die was ik idd nog vergeten, als je die kent, herken je die altijd! 3:)
En jij was opvallend vaak bij zowat elke meeting te bewonderen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie ook idioot veel bekende gezichten waar ik de naam niet meer van weet
Ik was vrijgezel toen FOK! begon en dan heb je gewoon heel veel tijd voor sociale dingenquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:26 schreef golfer het volgende:
En jij was opvallend vaak bij zowat elke meeting te bewonderen.![]()
B. noemde ook net allemaal namen op bij de gezichten, terwijl ik haast niemand herkende.
Perfect op tijd voor als FOK! 25 jaar bestaat!!quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:52 schreef static het volgende:
[..]
Ik heb ze niet online, en uploaden is een dingetje want ben nu in China via een VPN dus dat zal een jaar of 5 duren denk ik.
Ik ben heel wat namen kwijt merk ik al wel weer!! Lang lang lang geleden!quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Haha
@:Anton zie ik ook, tenminste, was zijn nick wel Anton?
@:Yvet
@:YPPY
@:sataN
@:Jarno
@:DiggerDH
en vele anderen, brings back memories
Done!quote:Op zondag 20 oktober 2019 22:18 schreef zarGon het volgende:
Tof topic!.
Trouwens, is het mogelijk dat er spoilers voor de plaatjes worden gebruikt?
Heeft 2 voordelen:
- Spoilers kunnen alleen gezien worden door mensen die zijn ingelogd.
- Spoilers zorgen ervoor dat er minder hoeft gescrolld te worden.
Akkoord. Aangepast.quote:Op zondag 20 oktober 2019 22:18 schreef zarGon het volgende:
Tof topic!.
Trouwens, is het mogelijk dat er spoilers voor de plaatjes worden gebruikt?
quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Heb ook nog foto's van twee ONZ meest ergens rond 2004... Incl. Foto's dat ik op straat in slaap was gevallen...Eerste meeting van FOK! waar ik ooit heen ging. In de SamSam. Zat ik eerst nietsvermoedend boven tot ik erachter kwam dat het beneden was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is dus nog niet 20 jaar geleden....
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
Tag als in Tagrijn ?quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:49 schreef GereDathan het volgende:
Eigenlijk zou iemand even alle namen en rugnummers in moeten vullen in de foto's
Zie zo wel wat bekenden als Yvonne, Tara, Armageddon en Brechtje. Volgens mij zag ik Aneurism ook staan, maar ben niet helemaal zeker.
Wat wel opvalt, alles en iedereen rookte zich een longziekte in die tijdLinksgetekende inclusief, maar ik sta niet op deze foto's. Was geen meeting ganger, wel eens naar een meeting in Utrecht geweest en wat mensen in het uitgaansleven tegengekomen in de Tag. Maar echte meetings was ik niet zo van. Wel jammer, want aan de foto's te zien wel veel gemist haha.
quote:Op maandag 21 oktober 2019 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Eerste meeting van FOK! waar ik ooit heen ging. In de SamSam. Zat ik eerst nietsvermoedend boven tot ik erachter kwam dat het beneden was..
Aandoenlijkquote:Op maandag 21 oktober 2019 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Eerste meeting van FOK! waar ik ooit heen ging. In de SamSam. Zat ik eerst nietsvermoedend boven tot ik erachter kwam dat het beneden was..
Met het legendarische trio Kwik, Kwek en Kwak.quote:
We hebben een beheerpagina hè.quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Cool dit, ik heb ook echt nog honderden foto's van meets, maar ik ga ze niet allemaal ergens uploaden.
quote:Op maandag 21 oktober 2019 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Doet die aan duizenden foto's doorzoeken en automatisch uploaden?quote:
Ik dacht even de aftermeet-topics van de grote ONZ nieuwjaarsmeet van 2004 even te zoeken. Weinig resultaat.quote:Op maandag 21 oktober 2019 16:01 schreef HeatWave het volgende:
Doet die aan duizenden foto's doorzoeken en automatisch uploaden?.
Deze reeks? ONZ / De Grote Onzin Nieuwjaarsmeeting (X)quote:
Ja, die had ik al gevonden. Bedoel de aftermeet-topics met foto's en zo. Of deden we daar toen niet aan?quote:Op maandag 21 oktober 2019 16:30 schreef HeatWave het volgende:
Deze reeks? ONZ / De Grote Onzin Nieuwjaarsmeeting (X)
Geen idee meer, maar ik kom ook niet verder dan deel X.quote:Op maandag 21 oktober 2019 16:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, die had ik al gevonden. Bedoel de aftermeet-topics met foto's en zo. Of deden we daar toen niet aan?
Ohja PP die in slaap viel op de barkruk...quote:
ONZ / De grote Onzin Nieuwjaarsmeeting *) IIquote:Op maandag 21 oktober 2019 16:37 schreef HeatWave het volgende:
ONZ / Napraat na meet; PP is weer wakker...
ONZ / Napraat meet deel ?
ONZ / Meet nalultopic. FOTO'S !!
ONZ / **** foto's en naborrelpraat onzin meet :) *******
En de "query" die ik heb gebruikt: https://forum.fok.nl/user/history/3554/104
Ja, dat zijn de premeet voorprettopics, maar daar stonden uiteraard nog geen foto's in.quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ONZ / De grote Onzin Nieuwjaarsmeeting *) II
En dat was nog niet eens de drukste meet ooit, tegenwoordig ben je blij als er 10 man komen opdagenquote:anosmie
Aventura
Bioslock
Boebiedoe
Bluezz
BosBeetle
Breuls
CartWOman
Conflict
Danny
Dirk
Dr_Daggla
fackme
Faithy
FlyingFox
Furby
Gelly
Golfer
HARRIE! .
HeatWave
Houzer
Iteejer
Introducee
Jerruh
Jogy
Jolan
JohnnyKnoxville
KixAss456
Knorretje
Knut
Lady-essent
Laffer
Leila
Lord dreamer
Maanvis
Marsterretje
- Mellowdy -
mg794613
mr. orange
Mvdlubbe
Nietzman
Nikky
NiteSpeed
NJ
Nouk
Ole
on_air
opa
PaarsePaashaas
PDD
Phibbels
Phoenixx
PR
Prupke
PPL
Qyroz
RemCow
ruk
s00z
Static
Stinkie
Stranger
stoepjong
Swami_Twelvinchalami
Tech
Thomas B.
Tiemie
Troel
UIO_AMS
WillieDockSaints
wizarddragon
Yvonne
Dat hele napraat-gebeuren heb ik kennelijk gemist. Heb in geen van die topics gereageerd.quote:Op maandag 21 oktober 2019 16:37 schreef HeatWave het volgende:
ONZ / Napraat na meet; PP is weer wakker...
ONZ / Napraat meet deel ?
ONZ / Meet nalultopic. FOTO'S !!
ONZ / **** foto's en naborrelpraat onzin meet :) *******
En de "query" die ik heb gebruikt: https://forum.fok.nl/user/history/3554/104
Teveel sinas, krijg je datquote:Op maandag 21 oktober 2019 17:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat hele napraat-gebeuren heb ik kennelijk gemist. Heb in geen van die topics gereageerd..
Danny en Yvonne op je meet te gast te krijgenquote:Op maandag 21 oktober 2019 17:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat was nog niet eens de drukste meet ooit, tegenwoordig ben je blij als er 10 man komen opdagen.
Ik ben al die aftertopics aan het nalezen.
Veel drank en drugs?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 15:42 schreef Knut het volgende:
De SamSam meetings....
Het is een wonder dat ik die tijd overleeft heb...
Drugs heb ik me nooit aan gebrand. Maar de hoeveelheid drank, en barrekeningen!quote:
Je vergeet de SOA's.quote:
Hé kerel, dat is lang geleden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 15:42 schreef Knut het volgende:
De SamSam meetings....
Het is een wonder dat ik die tijd overleeft heb...
Wonderbaarlijk genoeg, schoon gebleven.quote:
Static <3quote:
Idem.quote:
En je vrouw niet meer?quote:[edit]Leuk dit, mijn moeder leest mee tegenwoordig...[/edit]
iteejer en yvonne hebben na die meet nog een heel clubje mensen (waaronder ik) allemaal naar huis gebracht.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 15:21 schreef bamibij het volgende:
Danny en Yvonne op je meet te gast te krijgen
Ben je gelijk geronseld voor het stofzuigergenootschap?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
iteejer en yvonne hebben na die meet nog een heel clubje mensen (waaronder ik) allemaal naar huis gebracht..
Dat weet ik niet meer?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Ben je gelijk geronseld voor het stofzuigergenootschap?
Ow sorry, het geheime genootschap?quote:
Zelfs Yvonne niet?quote:
Ja ok die wel. En Sunchaser ook. Maar nog nooit irl gezien.quote:
Zeker wel. Maar die weet het allemaalquote:
Beter.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |