Beter dan Martinez allenquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:48 schreef Mani89 het volgende:
Henk Timmer heeft daar een berg narigheid binnen gehaald dat wil je niet weten.
Gisteren was het voetballend heel matig, verdedigend vond ik het niet zo slecht als Johan nu beweerd.quote:
Beweerdquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gisteren was het voetballend heel matig, verdedigend vond ik het niet zo slecht als Johan nu beweerd.
*beweertquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gisteren was het voetballend heel matig, verdedigend vond ik het niet zo slecht als Johan nu beweerd.
Dit inderdaad. Maar goed, het moet wel beter.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Iemand zo snel afschrijven gaat wel heel ver.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:49 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Jij bent in dezen niet geheel objectief.
Beweerd, man man man.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ach, wat ordinair.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plopsaland!quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jan vanuit zijn vakantie bungalow?
Gelukkig heeft Elan geen kat.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens even tussendoor, ik word helemaal leip van mijn kat. Die zit/ligt/hangt echt continue op me als ik thuis ben.
Ik zou de @GGMM methode toepassenquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens even tussendoor, ik word helemaal leip van mijn kat. Die zit/ligt/hangt echt continue op me als ik thuis ben.
Gewoon effe op spuuge joh.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Misschien wel een idee ja! Dankjequote:Op maandag 21 oktober 2019 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou de @:ggmm methode toepassen
Uit laten hongeren dat kreng
Maak dat tering beest gewoon af.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op maandag 21 oktober 2019 13:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
En ff bellen met Jan![]()
![]()
Met zijn kloten spelen op afstand
live verbinding met Theo Janssen vanuit de Febo in Arnhemquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zoiets zou je bij Studio Voetbal nooit zien.
Hou je dickpics thuisquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:57 schreef Regilio_ het volgende:
https://www.instagram.com/p/B1072A1pNsk/?igshid=8eny2n4e8dx5
Continue?quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Technisch gezien, misschien......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |