*beweertquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gisteren was het voetballend heel matig, verdedigend vond ik het niet zo slecht als Johan nu beweerd.
Dit inderdaad. Maar goed, het moet wel beter.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gisteren was het voetballend heel matig, verdedigend vond ik het niet zo slecht als Johan nu beweerd.
Iemand zo snel afschrijven gaat wel heel ver.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:49 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Jij bent in dezen niet geheel objectief.
Beweerd, man man man.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ach, wat ordinair.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plopsaland!quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jan vanuit zijn vakantie bungalow?
Gelukkig heeft Elan geen kat.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens even tussendoor, ik word helemaal leip van mijn kat. Die zit/ligt/hangt echt continue op me als ik thuis ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |