- Dutchbat was een Nederlands VN - bataljon. Het waren toch echt rasechte Nederlanders (polonaise)quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
A. Het was niet Nederland. Dutchbat was een Nederlands infanteriebataljon, dat onder commando van de Verenigde Naties deel uitmaakte van de UNPROFOR vredesmacht van de Verenigde Naties.
B. Men werkte helemaal niet mee aan een genocide: de soldaten in kwestie waren onderbemand, onderbewapend en machteloos tegen de Serven. Ze hadden geen andere keuze, behalve sterven waarna de Bosniërs alsnog zouden zijn afgeschoten. Hun keuze was de enige juiste.
C. Het hele Bosnie-Servie conflict is uiteindelijk de schuld geweest van de Turken, door hun eeuwenlange Ottomaanse overheersing, uitbuiting en slavernij van de volkeren van de Balkan is er een kunstmatige religieuze en etnische scheidingslijn ontstaan tussen de verschillende volkeren aldaar. Wees lekker kwaad op hen.
Zonder de Turken geen Islam in Bosnië, zonder Islam in Bosnië geen genocide. En dit was dan relatief gezien nog een van de minder ernstige historische misdaden van het Turkse volk.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:25 schreef Travnik het volgende:
[..]
- Dutchbat was een Nederlands VN - bataljon. Het waren toch echt rasechte Nederlanders (polonaise)
- Dat de Dutchbatters tot weinig in staat bleken staat buiten kijf. Menig soldaat is vertrokken naar de eeuwige jachtvelden omdat men het gebeurde niet kon verkroppen. Mij gaat het dan meer om het optreden van Karremans, waarbij hij als een schooljongetje werd behandeld die op zijn kop kreeg. Karremans de piano player kreeg nog een medialle ook!
-Dus het is de schuld van de Turken dat christenen genocide hebben gepleegd op moslims. Dus Ottomaanse overheersing heeft er volgens u toe bijgedragen dat weerloze burgers, onder toezicht en medewerking van Dutchbat zijn afgeslacht.
Dan is de Ruandese genocide de schuld van de Belgen en Fransen.
En moesten de Indianen maar niet in de weg staan, dan zouden ze niet worden uitgeroeid.
En dan heb ik het nog niet eens over de Zwarte genocide waarbij een heel continent is uitgebuit en verkracht.
- De witte mensen hebben de grootste misdaden gepleegd die de mensheid kent.
Hoe verklaar je het 'verdwijnen' van filmrolletjes?. Zijn die rollen nu verdwenen of zijn ze mislukt. En lukt het met de techniek van tegenwoordig niet om dit te herstellen? Vragen...quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:46 schreef sp3c het volgende:
Dutchbat heeft niet meegewerkt aan de genocide
daarnaast heeft Karremans zijn taak gewoon zo goed en zo kwaad als het kon uitgevoerd, jammer van die camerabeelden maar er valt hem bat weinig te verwijten
Als je Arabisch of Turks bent zijn deze opmerkingen best ironisch.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:25 schreef Travnik het volgende:
[..]
- Dutchbat was een Nederlands VN - bataljon. Het waren toch echt rasechte Nederlanders (polonaise)
- Dat de Dutchbatters tot weinig in staat bleken staat buiten kijf. Menig soldaat is vertrokken naar de eeuwige jachtvelden omdat men het gebeurde niet kon verkroppen. Mij gaat het dan meer om het optreden van Karremans, waarbij hij als een schooljongetje werd behandeld die op zijn kop kreeg. Karremans de piano player kreeg nog een medialle ook!
-Dus het is de schuld van de Turken dat christenen genocide hebben gepleegd op moslims. Dus Ottomaanse overheersing heeft er volgens u toe bijgedragen dat weerloze burgers, onder toezicht en medewerking van Dutchbat zijn afgeslacht.
Dan is de Ruandese genocide de schuld van de Belgen en Fransen.
En moesten de Indianen maar niet in de weg staan, dan zouden ze niet worden uitgeroeid.
En dan heb ik het nog niet eens over de Zwarte genocide waarbij een heel continent is uitgebuit en verkracht.
- De witte mensen hebben de grootste misdaden gepleegd die de mensheid kent.
wat denk je dat er op stond?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:53 schreef Travnik het volgende:
[..]
Hoe verklaar je het 'verdwijnen' van filmrolletjes?. Zijn die rollen nu verdwenen of zijn ze mislukt. En lukt het met de techniek van tegenwoordig niet om dit te herstellen? Vragen...
In ieder geval iets wat het daglicht niet kon verdragen, en in dit geval letterlijk en figuurlijk.quote:
Ah kom maar op met de verzachtende omstandigheden.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je Arabisch of Turks bent zijn deze opmerkingen best ironisch.
servische oorlogsmisdadenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:41 schreef Travnik het volgende:
[..]
In ieder geval iets wat het daglicht niet kon verdragen, en in dit geval letterlijk en figuurlijk.
Haha wat ben jij een grap. Dat is niet wat ik zei. Fragiel mannetje.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:42 schreef Travnik het volgende:
[..]
Ah kom maar op met de verzachtende omstandigheden.
" Wij waren het niet alleen hoor.. hullie deden ook mee".
Je Nederlandse taal en punctuatie kan een stuk beter.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:35 schreef Lachmed het volgende:
Maar wanneer Turkije zelfverzonnen terroristen uitschakeldt is het ineens 100000000000 maal erger, joh.
Grappig dat je jezelf met slechts 8 woorden hebt gediskwalificeerd voor enige mogelijke discussie over dit onderwerp.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 02:15 schreef Travnik het volgende:
en waar Nederland mee heeft gewerkt aan genocide.
Verklaar je nader:)quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 18:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Haha wat ben jij een grap. Dat is niet wat ik zei. Fragiel mannetje.
Verklaar je nader:)quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 18:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Haha wat ben jij een grap. Dat is niet wat ik zei. Fragiel mannetje.
Ah en nu ben ik gediskwalificeerd in 8 woorden. Dutchbat heeft als taak het beschermen van burgers en faalt daar in. Dutchbat faalt daar niet alleen in het verdedigen dan wel beschermen ban burgers in,het kabinet treed ook af naar aanleiding van de genocide. Waarom eigenlijk? En waarom zou men dit niet als een blamage mogen zien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 18:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Grappig dat je jezelf met slechts 8 woorden hebt gediskwalificeerd voor enige mogelijke discussie over dit onderwerp.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 23:43 schreef Travnik het volgende:
[..]
Verklaar je nader:)
[..]
Ah en nu ben ik gediskwalificeerd in 8 woorden. Dutchbat heeft als taak het beschermen van burgers en faalt daar in. Dutchbat faalt daar niet alleen in het verdedigen dan wel beschermen van burgers in,het kabinet treed ook af naar aanleiding van de genocide. Waarom eigenlijk? En waarom zou men dit niet als een blamage mogen zien. Dus het aftreden van staatsecretarissen en ministers.
Kijk naar het stukje: Dat is niet wat ik zei.quote:
De volgende genocide gaat never nooit voorkomen kunnen worden, want als negers niet bestonden,dan zouden ze worden uitgevonden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Kijk naar het stukje: Dat is niet wat ik zei.
Ik vind je sowieso al een beetje kansloos dat je denkt dat het er toe doet wiens voorouders 8 generaties terug het meest stout waren. Dat je net doet of extreme brutaliteit wat Europees was/is is al helemaal lachwekkend. Een zeer slechte instelling ook als je de volgende genocide wil voorkomen. Nederland ontvoerde bijvoorbeeld geen moslim kindjes om ze christelijk te indoctrineren en als slaaf soldaat te laten vechten tegen moslims. Tijdens de kruistochten werden Europese landen gevraagd door moslims om te helpen tegen de Mongolen, maar die zijn nu minder succesvol dus hoeven moslims niet meer jaloers op te zijn
1) ISIS of de acties van Erdolf hadden makkelijk voorkomen kunnen worden met wat andere keuzes.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 07:12 schreef Travnik het volgende:
[..]
De volgende genocide gaat never nooit voorkomen kunnen worden, want als negers niet bestonden,dan zouden ze worden uitgevonden.
Dus de kruistochten werden georganiseerd om de moslims te ondersteunen tegen de Mongolen,en dit op verzoek van de moslims? Dit is nieuw voor mij.
De witte man heeft heel wat mensen ontvoerd. Zelfs een heel continent ontwricht,uitgebuit en verkracht.
Dit zijn misdaden met een aanrekenbaarheid van 100 procent.
In het verleden kan het heel goed zijn dat christenkinderen werden ontvoerd en geindoctrineerd. Ze werden wel gezien als mensen.
De zwarte man werd gezien als een roerend goed, met eventueel defecten. Hierbij werden baby's en vrouwen ook doorverkocht als zijnde inventaris. Dus je werd gewoon als slaaf geboren!.
De witte man hoefde niet meer naar de kroeg, want had men behoefte aan lol, moest zo een (slaaf)vrouw 'meekomen'.
En nogmaals, bovenstaande is nog maar het topje van de ijsberg. Ik heb Surinaamse mensen gesproken die mij hebben verteld over wat hun voorouders hebben moeten meemaken. En geloof me, dit heeft men in de ergste horrorfilms niet gezien, en dit is niet bepaald iets om jaloers op te zijn.
Er wordt trouwens nog ieder jaar een zogenaamde kinderfeestje gehouden wat met die periode te maken heeft, maar dat duurt ook niet lang meer.
Met iemand die zich (Novi) Travnik noemt lijkt me dat ook erg weinig nut hebben. Daarbij is het een beetje dezelfde MO als @Oceanier met zijn Molukkers... Misschien moesten ze met hun tweeen maar een topic starten over dat grote boze Nederland.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:54 schreef sp3c het volgende:
ik wil best heel dat Srebrenica verhaal gaan uitleggen maar shit is dusdanig veel onderzocht dat je de antwoorden op je vragen ook zelf wel kunt vinden met een paar seconde googlen en we gaan wel heel erg offtopic zo he?
Zeker.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 23:43 schreef Travnik het volgende:
Ah en nu ben ik gediskwalificeerd in 8 woorden.
Ah, ik zie dat een deel van je hersenen aan is gegaan. Een blamage is heel iets anders dan actief meehelpen aan genocide.quote:Dutchbat heeft als taak het beschermen van burgers en faalt daar in. Dutchbat faalt daar niet alleen in het verdedigen dan wel beschermen ban burgers in,het kabinet treed ook af naar aanleiding van de genocide. Waarom eigenlijk? En waarom zou men dit niet als een blamage mogen zien.
Mede door het laffe optreden en medewerking van Dutchbat, kon men rustig haar gang gaan. De Britten hebben dit zelfs meerdere malen aangegeven, en ook zij waren verbolgen over de schandalige rol van Dutchbat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 16:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zeker.
[..]
Ah, ik zie dat een deel van je hersenen aan is gegaan. Een blamage is heel iets anders dan actief meehelpen aan genocide.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |