abonnement Unibet Coolblue
pi_189486010
Oké, eindelijk bijgelezen!

quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:13 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik weet dat het 'maar internet' is en verder misschien niet zo belangrijk, maar ik vind het wel serieus irritant dat ik/we zit te wachten omdat ik denk in een gesprek te zitten en dat er dan gewoon niets meer wordt gepost.

Maargoed.
Als het half twee 's nachts is en ik lig nog in bed te FOK!en, kan het nog wel eens voorkomen dat ik onverwachts in slaap val zonder hier te hebben gemeld dat ik ga slapen.

Vandaag was ik de hele dag bezig met schrijven (want deadline) en ben dan ook bewust niet op FOK! geweest omdat ik wist dat het me af zou gaan leiden. Ik had er geen idee van dat er blijkbaar iets was waar ik op had moeten antwoorden. Ik ben geen aso, dus als ik dat had geweten, was ik uiteraard even online gekomen voor opheldering.

Je gaat er vanuit dat ik je bewust genegeerd heb (snap nu eindelijk ook de /dikkecare post van hierboven; die kon ik al niet echt plaatsen net), en dat vind ik een beetje flauw. Er zijn namelijk zoveel redenen waarom iemand niet online is of uit een gesprek wegvalt; dat hoeft niet persé bewust negeren te zijn. En waarom zou ik dat überhaupt doen?

Ik kan me wél goed voorstellen dat het voor jou een beetje raar overkwam dat ik ineens weg was, terwijl je dacht in een gesprek te zitten met mij. Maar goed; ik was dus niet bewust jou of iemand anders aan het negeren.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 17 oktober 2019 @ 19:02:34 #77
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_189486029
Dat wordt sowieso twee keer geld terugvragen voor de heen- en terugreis. Plus dat ze de extra kosten mogen gaan vergoeden die ik heb gemaakt. Metro en Intercity Direct toeslag. Zijn geen giga bedragen maar vandaag gaat echt nergens over.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 19:07:49 #78
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_189486111
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:00 schreef Aoibhin het volgende:
Oké, eindelijk bijgelezen!
[..]

Als het half twee 's nachts is en ik lig nog in bed te FOK!en, kan het nog wel eens voorkomen dat ik onverwachts in slaap val zonder hier te hebben gemeld dat ik ga slapen.

Vandaag was ik de hele dag bezig met schrijven (want deadline) en ben dan ook bewust niet op FOK! geweest omdat ik wist dat het me af zou gaan leiden. Ik had er geen idee van dat er blijkbaar iets was waar ik op had moeten antwoorden. Ik ben geen aso, dus als ik dat had geweten, was ik uiteraard even online gekomen voor opheldering.

Je gaat er vanuit dat ik je bewust genegeerd heb (snap nu eindelijk ook de /dikkecare post van hierboven; die kon ik al niet echt plaatsen net), en dat vind ik een beetje flauw. Er zijn namelijk zoveel redenen waarom iemand niet online is of uit een gesprek wegvalt; dat hoeft niet persé bewust negeren te zijn. En waarom zou ik dat überhaupt doen?

Ik kan me wél goed voorstellen dat het voor jou een beetje raar overkwam dat ik ineens weg was, terwijl je dacht in een gesprek te zitten met mij. Maar goed; ik was dus niet bewust jou of iemand anders aan het negeren.
Waarom zou je jezelf in dit geval gaan verdedigen en verontschuldigingen:? Gaat toch nergens over.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 19:08:22 #79
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_189486115
Hey de kroeg van Henk w/
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_189486213
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:00 schreef Aoibhin het volgende:
Je gaat er vanuit dat ik je bewust genegeerd heb (snap nu eindelijk ook de /dikkecare post van hierboven; die kon ik al niet echt plaatsen net), en dat vind ik een beetje flauw. Er zijn namelijk zoveel redenen waarom iemand niet online is of uit een gesprek wegvalt; dat hoeft niet persé bewust negeren te zijn. En waarom zou ik dat überhaupt doen?
Nee hoor, daar ga ik zeker niet vanuit, ik weet natuurlijk ook wel dat je niet zo bent en dat je daar helemaal geen reden voor hebt.
Maar ik dacht dus inderdaad wél nog in een gesprek te zitten en ik wachtte (hoewel het natuurlijk helemaal niet zo'n serieus onderwerp was verder) wel nog op antwoord (zeker omdat je een paar minuten ervoor gewoon nog zat te posten).
Maar soms val je blijkbaar ineens in slaap; prima, dan weet ik dat dat soms gebeurt.
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:07 schreef Redefine het volgende:

[..]

Waarom zou je jezelf in dit geval gaan verdedigen en verontschuldigingen:? Gaat toch nergens over.
Vind jij misschien, vind ik wel. Tuurlijk, het is ook totaal geen halszaak.

Maar misschien dat ik het vooral vervelend vond omdat dit niet de eerste keer was, er is wel eens iets soortgelijks voorgevallen.

Maar goed, dit moet verder ook zeker niet groter gemaakt worden dan het is, dus niks aan de hand en weer door. :)
Koel en donker bewaren
pi_189486265
Jeetje, gewoon twee hele pagina's in de krant ook :+

  donderdag 17 oktober 2019 @ 19:21:20 #82
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_189486286
Ach dat soort dingen heb je nu eenmaal. Heb ik ook genoeg gehad. Hebben we allemaal weleens denk ik.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_189486293
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:07 schreef Redefine het volgende:

[..]

Waarom zou je jezelf in dit geval gaan verdedigen en verontschuldigingen:? Gaat toch nergens over.
Nou, ik kan me wel voorstellen dat het misschien gek over is gekomen dat ik ineens weg was. Dus wil het wel even uitleggen. :)

Verontschuldigen doe ik me sowieso niet, want ik weet dat ik niks verkeerd heb gedaan.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 17 oktober 2019 @ 19:21:58 #84
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_189486297
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:19 schreef Em31 het volgende:
Jeetje, gewoon twee hele pagina's in de krant ook :+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iedereen schrikt gelijk van die eerste pagina.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 19:22:25 #85
2681 Dave
Aardig op drave
pi_189486306
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 18:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Even wat nerden tussendoor, maar ik ben hier dus echt ontzettend HYPED voor :@
DisneyParks twitterde op donderdag 17-10-2019 om 18:07:29 Behind-the-scenes of the Disney Parks dream. The Imagineering Story, an original series, streaming Nov. 12 only on @:DisneyPlus. #DisneyPlus https://t.co/HH3ArxeYDr reageer retweet
Is dit vanaf de datum dat het betaald is? #nederlandseboer
:o)
  donderdag 17 oktober 2019 @ 19:23:29 #86
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_189486325
Op donderdag 17 oktober 2019 19:22 schreef Dave het volgende:

[..]

Is dit vanaf de datum dat het betaald is? #nederlandseboer
[/quote]

Ja.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_189486336
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:19 schreef Em31 het volgende:
Jeetje, gewoon twee hele pagina's in de krant ook :+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anouk met Bird. :+
  ESF Reporter donderdag 17 oktober 2019 @ 19:26:06 #88
87554 Cee
Welluk?
pi_189486378
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 18:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Even wat nerden tussendoor, maar ik ben hier dus echt ontzettend HYPED voor :@
DisneyParks twitterde op donderdag 17-10-2019 om 18:07:29 Behind-the-scenes of the Disney Parks dream. The Imagineering Story, an original series, streaming Nov. 12 only on @:DisneyPlus. #DisneyPlus https://t.co/HH3ArxeYDr reageer retweet
Ohhh :o *O*
pi_189486400
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:16 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nee hoor, daar ga ik zeker niet vanuit, ik weet natuurlijk ook wel dat je niet zo bent en dat je daar helemaal geen reden voor hebt.
Maar ik dacht dus inderdaad wél nog in een gesprek te zitten en ik wachtte (hoewel het natuurlijk helemaal niet zo'n serieus onderwerp was verder) wel nog op antwoord (zeker omdat je een paar minuten ervoor gewoon nog zat te posten).
Maar soms val je blijkbaar ineens in slaap; prima, dan weet ik dat dat soms gebeurt.
[..]

Vind jij misschien, vind ik wel. Tuurlijk, het is ook totaal geen halszaak.

Maar misschien dat ik het vooral vervelend vond omdat dit niet de eerste keer was, er is wel eens iets soortgelijks voorgevallen.

Maar goed, dit moet verder ook zeker niet groter gemaakt worden dan het is, dus niks aan de hand en weer door. :)
Oké, fijn dat je dat snapt inderdaad. Want zo ben ik inderdaad zeker niet! Als iemand antwoord wil (ook al gaat het verder nergens over), dan antwoord ik gewoon.

Dat het vaker voorkomt klopt inderdaad wel; ik val heel vaak in slaap in bed terwijl ik dan nog lig te FOK!en. Moet ik ook echt iets aan gaan veranderen, want erg gezond is het ook niet. En vaak genoeg weet ik dan de ochtend erna niet meer wat ik de nacht ervoor gepost heb.

Maar weer door dan inderdaad! :*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_189486428
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:19 schreef Em31 het volgende:
Jeetje, gewoon twee hele pagina's in de krant ook :+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat William 34 was in plaats van 37? :?

Anyway, zo even lezen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 17 oktober 2019 @ 19:29:38 #91
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_189486450
quote:
5s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:22 schreef Dave het volgende:

[..]

Is dit vanaf de datum dat het betaald is? #nederlandseboer
Jup, vanaf dan komt de (eerste) content beschikbaar die speciaal voor Disney+ is gemaakt, waaronder dus ook deze serie.
pi_189486472
Momo beterschap!
dag
  Moderator donderdag 17 oktober 2019 @ 19:33:04 #93
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_189486513
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 18:30 schreef Guanabana het volgende:
@:ijs_beer, hoe deed jij dat ook alweer met een pompoen slachten, eerst in de magnetron/oven ofzo?
Gewoon? In stukken snijden en dan schillen? :o
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_189486577
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:33 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Gewoon? In stukken snijden en dan schillen? :o
Poffen kan ook. Dan doe je dat hele ding in de oven met gaatjes erin geprikt. Gaat de schil er ook makkelijker af.

Duurt alleen wel tergend lang voordat de boel eindelijk gaar is.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator donderdag 17 oktober 2019 @ 19:39:49 #95
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_189486623
Ja of anders moet je n flespompoen nemen, daarvan is de schil eetbaar.

Maar ik werk gewoon altijd met de gewonen'hokkaido' pompoenen. :P Lekkerder dan zo:n flesding.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_189486783
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:21 schreef Redefine het volgende:
Ach dat soort dingen heb je nu eenmaal. Heb ik ook genoeg gehad. Hebben we allemaal weleens denk ik.
Ja misschien is het ook wel een dingetje van mij hoor, dat ik dat dan niet begrijp op zo'n moment en teveel waarde hecht aan een antwoord oid.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:27 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oké, fijn dat je dat snapt inderdaad. Want zo ben ik inderdaad zeker niet! Als iemand antwoord wil (ook al gaat het verder nergens over), dan antwoord ik gewoon.

Dat het vaker voorkomt klopt inderdaad wel; ik val heel vaak in slaap in bed terwijl ik dan nog lig te FOK!en. Moet ik ook echt iets aan gaan veranderen, want erg gezond is het ook niet. En vaak genoeg weet ik dan de ochtend erna niet meer wat ik de nacht ervoor gepost heb.

Maar weer door dan inderdaad! :*
^O^ :*
Koel en donker bewaren
pi_189486797
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:39 schreef ijs_beer het volgende:
Ja of anders moet je n flespompoen nemen, daarvan is de schil eetbaar.

Maar ik werk gewoon altijd met de gewonen'hokkaido' pompoenen. :P Lekkerder dan zo:n flesding.
Is wel eetbaar, maar vind hem niet zo lekker. Dus als ik een flespompoen in de oven doe, tyf ik die schil alsnog weg :P

Flespompoen vind ik minder lekker dan rondere pompoenen, maar ik krijg er wel vaak meer vruchtvlees uit. Dus ik kook er toch wel vaak mee.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_189486800
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:33 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Gewoon? In stukken snijden en dan schillen? :o
Ja nee was iets met dat hij dan zachter wordt en beter te snijden is, heb het intussen al gegoogeld :P

Was alsnog een ramp hoor, ik ga nu echt nooit meer een hele pompoen kopen (maar zat dit keer in zo'n pakket).
Koel en donker bewaren
  Moderator donderdag 17 oktober 2019 @ 19:51:21 #99
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_189486878
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:47 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja nee was iets met dat hij dan zachter wordt en beter te snijden is, heb het intussen al gegoogeld :P

Was alsnog een ramp hoor, ik ga nu echt nooit meer een hele pompoen kopen (maar zat dit keer in zo'n pakket).
In acht delen snijden met een groot mes en dan met een scherpe aardappelschilmesje, dat werkt voor mij vaak t beste. Maar het is idd sowieso geen gemaksgroente nee.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_189486906
Het was wel een flespompoen maar vond het alsnog een motherfucker.
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')