Dat wordt flink afkraken dan morgen, meteen op hun plaats zetten die mensen, anders nemen ze straks die hele cursus over!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
Zit nu de verhalen van mede-cursisten te lezen. Ben echt heel erg ontroerd van een verhaal nu![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, die wenkbrauw-lijn van hem is ook gewoon een streep, een |*
De smiley-versie van hem is meer van een Kuzu die naar de plastisch chirurg is gegaan en de meest obvious 'foutjes' heeft verbeterd![]()
*bedoel ik jou niet mee hoor; je ziet er beter uit dan Kuzu
Het is vooral een mooi verhaal (autobiografisch ook). Het echte schrijfwerk moet ik nog beoordelen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wordt flink afkraken dan morgen, meteen op hun plaats zetten die mensen, anders nemen ze straks die hele cursus over!
Misschien moet hij zijn punt verwijderen; dat het dan minder wordt.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:21 schreef I het volgende:
[..]Klopt wel ja, zorgt voor flinke schaduw over z'n ogen.
Pfoe, gelukkig maar.![]()
Hoewel; heeft Kuzu ooit een punt gehad?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien moet hij zijn punt verwijderen; dat het dan minder wordt.
Uiteraard
Dat is wel een risico, meteen autobiografisch. Dan moet die persoon in een volgende opdracht nog bewijzen dat hij/zij ook creatief kan zijn door nieuwe dingen te bedenken.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is vooral een mooi verhaal (autobiografisch ook). Het echte schrijfwerk moet ik nog beoordelen.
Er is niet persé een nieuwe opdracht; we gaan als het goed is gewoon verder met waar we nu mee begonnen zijn (tenzij een idee zo hemeltergend kut is - en dat lijkt me niet, want van alles is wel wat te maken).quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel een risico, meteen autobiografisch. Dan moet die persoon in een volgende opdracht nog bewijzen dat hij/zij ook creatief kan zijn door nieuwe dingen te bedenken.
We krijgen een rondje van Kuzu?quote:
Ik snap niet hoe we tot nu toe TWINTIG JAAR zonder deze smiley hebben kunnen FOK!kenquote:
Ik heb hem nog nooit een punt zien hebben.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoewel; heeft Kuzu ooit een punt gehad?
@Kuzu.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:56 schreef I het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit een punt zien hebben.
Dat wilde ik serieus nét gaan testen!quote:
Hey I zonder .quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:57 schreef I het volgende:
Hmm, ook zonder punt is hij niet aanwezig.
Wat heb jij trouwens een gezellige nieuwe UI. Met waxinelichtjesquote:
Alvast voor kerstquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat heb jij trouwens een gezellige nieuwe UI. Met waxinelichtjes
Nu is dat heerlijk lachmateriaalquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik had een beetje een pesthumeur vanavond en toen heb ik dit maar weer eens opgezet
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat wilde ik serieus nét gaan testen!
Hi!quote:
Het is maar goed dat we geen Nationaal Songfestival meer hebben, hier komt gewoon nooit meer iets overheenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu is dat heerlijk lachmateriaal![]()
Wetende dat we de winst in de zak hebben al helemaal
Och, je bent er iig niet te laat mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |