FRANTIC HEEFT HET TE DRUK MET STURENquote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:19 schreef FranticDJ het volgende:
Kan de titel niet helemaal lezen maar ok![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:19 schreef Bramito het volgende:
[..]
FRANTIC HEEFT HET TE DRUK MET STUREN
Naar rechts swipen en dan zie je hem helemaalquote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:19 schreef FranticDJ het volgende:
Kan de titel niet helemaal lezen maar ok![]()
Ahquote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Naar rechts swipen en dan zie je hem helemaal
verrek.... handig om te wetenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oooooh. Instant kerstgevoel!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:20 schreef Bramito het volgende:
[..]
Dit weekend maak ik weer de lady & Pups Beer Duck
Jaquote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
OH dat kan ik ook wel gebruiken. Gif werkt niet echtquote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:21 schreef Kaatje1 het volgende: [..] Tegen zilvervisjes heb ik dit in huis. Werkt perfect. Ik wil ivm de katten geen gif en hier lopen ze in marstempo in en gaan dood. [ afbeelding ]
Net of dat belangrijker isquote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:26 schreef Bramito het volgende:
[..]
hij was effe een koraalrifje aan het ontwijken
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:26 schreef Bramito het volgende:
[..]
hij was effe een koraalrifje aan het ontwijken
Zijn veel meer dingen die ¤50 voor een kwartiertje zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Zilverberk wat heet overdreven duur? Het is een bijzondere belevenis, dus dat kost knaakjes ja50 euro voor een kwartiertje is vrij gebruikelijk.
1. ik ben niet schattig hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:11 schreef Tele6 het volgende:
Ja ik ben lichtelijk verbaasd dat het niet Bloes geworden is maar Blues. Ik vind Bloes veel schattiger
helemaal mee eensquote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:44 schreef minilot het volgende:
Je bent anders best wel schattig hoor Bloes!![]()
Laatste wat ik las was dat ie daar juist weer uitgegooid omdat ie in rare dingen geloofde.quote:
Ik ga eens kijken of ik die vallen kan vinden. Ik heb die beesten buiten de zomer wel eens. In de zomer is het veel te heet en te droog voor ze denk ik. Het begint nu af en toe te regenen en het is nog steeds tussen de 20 en 25 graden, ideale omstandigheden.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:31 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Dr_Flash. Je koopt ze per 2 (er is ook nog een ander merk). Ik heb er 1 in het toilet en 1 in de badkamer. En na een week is het lijkjes kijken. Maar na een paar weken zijn alle zilvervisjes weg, haal ik die dingen weg en dan ben ik meestal wel een halfjaar zilvervisjesvrij![]()
Ik zie ze zelf niet vaak, maar merk aan het gedrag van de katten wanneer ze weer terug zijn.
Kruidvat etc, daar haal ik ze meestal. Maar da's wel een eind omrijden voor jou denk ikquote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:04 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of ik die vallen kan vinden. Ik heb die beesten buiten de zomer wel eens. In de zomer is het veel te heet en te droog voor ze denk ik. Het begint nu af en toe te regenen en het is nog steeds tussen de 20 en 25 graden, ideale omstandigheden.
Weet t wel zeker.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Laatste wat ik las was dat ie daar juist weer uitgegooid omdat ie in rare dingen geloofde.
Raar uit de mond van een sektegekkie is natuurlijk relatief. Waarschijnlijk vinden ze de evolutietheorie ook raar
Zilverberken houden ook van warm en vochtig.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:13 schreef Bramito het volgende:
Zilvervisjes houden van vochtig. Kruipruimtes zijn ideal, en dan komen ze vanzelf bij je binnen waar het lekker warm is.
Keer 3 personen, want zoiets wil de rest dan ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Zilverberk wat heet overdreven duur? Het is een bijzondere belevenis, dus dat kost knaakjes ja50 euro voor een kwartiertje is vrij gebruikelijk.
Wie is Xena?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:14 schreef Blues het volgende:
Xena is overigens dol op zilvervliesjes
Dora is dol op slakken(huisjes)quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:14 schreef Blues het volgende:
Xena is overigens dol op zilvervliesjes
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Keer 3 personen, want zoiets wil de rest dan ook.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:12 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zilverberken houden ook van warm en vochtig.
Ja, dat wel natuurlijk. Maar ja, na mij ging er een gezin van 2+2. Je kunt er ook met 2 man tegelijk onder hangen trouwens dus je wurm hoeft niet alleen naar boven. Wordt het waarschijnlijk niet goedkoper van trouwens. Wat ik zaterdag ga doen is nog iets duurder trouwensquote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Keer 3 personen, want zoiets wil de rest dan ook.
Een nieuwe deur?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:18 schreef AnneX het volgende:
Geen zilvervisjes, wél padjes, die naar binnen willen.
Schuilen / kruipen onder de dorpel van de buitendeur - ‘s ochtends deur open en pad vermoord.![]()
Vorige week al een keer.
Er moet nu toch echt iets tussen om te zorgen dat het niet past.
Vroegûh had ik een kurk ( van een wijnfles) erin kunnen passen.
Als iemand nog een creatief idee heeft?
Een propje alu folie blijft niet zitten, bijv.
Ohja?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zijn veel meer dingen die ¤50 voor een kwartiertje zijn
Ach, ik had die eerste paar dagen geen plannen, dus alle tijd om me overal aan te ergeren denk ikquote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:37 schreef AnneX het volgende:
@:Flash: klinkt alsof de vakantie goed uitpakt na alle rompslomp vooraf.
Xena is onze kat en zilvervliesjes typ ik terwijl ik zilvervisjes bedoelquote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:14 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wie is Xena?
En wat zijn zilvervliesjes?
Oh wat naarquote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:18 schreef AnneX het volgende:
Schuilen / kruipen onder de dorpel van de buitendeur - ‘s ochtends deur open en pad vermoord.![]()
Vorige week al een keer.
Tochtstrip?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:18 schreef AnneX het volgende:
Vorige week al een keer.
Wij hebben zo'n borstel onder onze voordeur gemaakt. Dicht goed af. Misschien helpt dat hem gewoon gekocht bij de Praxis.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:18 schreef AnneX het volgende:
Vorige week al een keer.
Probeert een mental image te stoppen... lukt nietquote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:12 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zilverberken houden ook van warm en vochtig.
Volgens mij heb ik een soort gelijk beeldquote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:13 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Probeert een mental image te stoppen... lukt niet![]()
Bij AA denk je nog wel steeds eerst aan batterijen ipv dat clubje waar je op dinsdagavond altijd heen gaat?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:21 schreef Uhmmpie het volgende:
Dat je langs de wijnbar loopt... en de eigenaresse je staande houdt en vraagt hoe het gaat en of je bent verhuisd
Awkward
(En lief!)
Nee, zo'n mazzel als Tele heb ik niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
Dan had je je niet moeten voortplanten...
Of heb je zo'n zelfde arrangement als Tele?
Mijn DM staat open.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat wel natuurlijk. Maar ja, na mij ging er een gezin van 2+2. Je kunt er ook met 2 man tegelijk onder hangen trouwens dus je wurm hoeft niet alleen naar boven. Wordt het waarschijnlijk niet goedkoper van trouwens. Wat ik zaterdag ga doen is nog iets duurder trouwensDat horen jullie wel als het succesvol afgerond is
En the prinseswarrior!quote:
Ik kom graag in de sauna joh.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een soort gelijk beeld
Spinnen in huis zijn toch prima? Er wonen er hier tientallen. Vinden we ook tof.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:20 schreef minilot het volgende:
Oud huis vol kieren hier en ik lucht en ventileer me een ongeluk, maar zo nu en dan ook een zilvervisje hoor.
Overigens ook zo nu en dan een muis. En naaktslak (@:Lucky_Strike). En vele, vele spinnen.
Weet ik al wat jij zaterdag gaat doen en ben ik dat vergeten?quote:
Ik vind spinnen ook prima hoor, afgezien van er soms van schrikkenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Spinnen in huis zijn toch prima? Er wonen er hier tientallen. Vinden we ook tof.
Slakken, daar zou ik wél moeite mee hebben. Volgens mij heurt dat ook niet.
Op zolder hadden we muizen toen we hier kwamen wonen, maar die hebben de kuierlatten gekozen zodra onze katten hier kwamen wonen. Ook goed, al heb ik niet zo veel jegens muizen.
Ik heb ook weekendquote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Weet ik al wat jij zaterdag gaat doen en ben ik dat vergeten?
Tevens heb ik weekend en ga ik morgen naar de sauna![]()
quote:
Hier blijven ze kennelijk liever buiten. Mazzel. Ik hou van bijna alle dieren, maar vind deze echt afstotelijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vind spinnen ook prima hoor, afgezien van er soms van schrikken
Naaktslakken niet echt tegen te houden, deuren naar de achtertuin staan nou eenmaal vaak urenlang open. Zolang ik ze zie voordat ik er 's morgens met sok of blote voet bovenop ga staan vind ik het niet zo'n punt
Lijkt me sterkquote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Weet ik al wat jij zaterdag gaat doen en ben ik dat vergeten?
Tevens heb ik weekend en ga ik morgen naar de sauna![]()
Gelukkig, dan mis ik niksquote:
Nietquote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Er gebeurt ook weleens iets in mijn leven zonder dat jij het van tevoren weet hoor
Dus elk weekend naar de kroeg is prima.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij AA denk je nog wel steeds eerst aan batterijen ipv dat clubje waar je op dinsdagavond altijd heen gaat?
Grapje johquote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:52 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dus elk weekend naar de kroeg is prima.
Maar als je graag in de wijnbar komt ben je alcoholist
Of zou ik gewoon van goed gezelschap onder het genot van een wijntje houden?
En kennelijk.. deed ik dat ook al een tijdje niet meer daar.
(Sterker nog.. al niet sinds de zomervakantie.. want druk met andere dingen)
Ik rij nooit dus dat scheeltquote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Grapje johWat mij betreft drink je elke dag een fles wijn, als je maar geen problemen hebt dat een week niet te doen en je niet achter het stuur stapt
Zat in een plastic zakjequote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar kwam je bij het schoonmaken achter?
Ik vond de in memoriam topics.... soms best heftig.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:36 schreef Lonaa het volgende:
Net met F. bijna een uur oude memorabele topics terug gelezen en tranen gelachen.
Klinkt als een fijne plek!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:09 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik rij nooit dus dat scheelt
Nouja op de fiets hooguit... maar de wijnbar is de plek waar ik vaak savonds even een wijntje of gewoon koffie haal.
En dan vaak toch tot na sluitingstijd blijf plakken omdat het er gewoon gezellig is.
Soort van verlengde huiskamer... wijn, lp’s, leuke mensen.. vaak ex-artiesten of muziekliefhebbers en ander kunstzinnig spul.
Vaak bekenden en regelmatig de meest vreemde gesprekken.
Laatste keer over hout branden..
iets met water over hout.. aansteken en dan krijg je mooie patronen. Moest nog wel geperfectioneerd..
(De filmpjes waren wel nogal spectaculair)
Tof. Was 't kamp ook naar haar zin verlopen:?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:40 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm nog zo’n memorabel moment hier.
Dochterlief: ik kan mn frans nog wel even leren...
ik: heb je een toets?
Dochterlief: oh nouja.. OOIT wel.
Vanmiddag al vrijwillig extra wiskunde gedaan.
Je hebt lesuren dan mag je uit een aantal vakken kiezen... oa wiskunde.
Moest ik dr vorig jaar nog aan dr stoel ducttapen voor een paar rekensommen.. nu gewoon vrijwillig.
Dat voortgezet onderwijs.. dat is toch wel wat
Voor het eerst ooit... een gemotiveerd kind![]()
Ik kom er echt graag.. maarja soms werkt de wereld niet mee. En van de zomer waren ze zelf dicht..quote:
Jaaaa superleuk.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tof. Was 't kamp ook naar haar zin verlopen:?
Ja, die heb ik ook even bekeken. Kan me er nog best veel herinneren.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vond de in memoriam topics.... soms best heftig.
Ja zeg...dat kwam binnen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vond de in memoriam topics.... soms best heftig.
Ratel was volgens mij de enige die ik ooit eens IRL gemeet hebquote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook even bekeken. Kan me er nog best veel herinneren.
Heb zelfs die van ratel nog even opgezocht omdat ie er nog niet tussenstond.
Ratel ook paar keer gemeet.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ratel was volgens mij de enige die ik ooit eens IRL gemeet hebVan de overledenen. Met Loedertje had ik ook wel veel contact op zich. Heb destijds nog even laten vallen dat ik ook wel interesse had om haar uitvaart bij te wonen maar static kon weer niet normaal doen. Dus toen heb ik het maar laten rusten verder.
Ja dat eh....quote:
Die naam zegt me niks. Maar ik hou dat maar gewoon zo ook danquote:
Was recent, in maart dit jaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die naam zegt me niks. Maar ik hou dat maar gewoon zo ook dan
Die vliegt wel vaker uit de bocht, zomaar out of the bluequote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ratel was volgens mij de enige die ik ooit eens IRL gemeet hebVan de overledenen. Met Loedertje had ik ook wel veel contact op zich. Heb destijds nog even laten vallen dat ik ook wel interesse had om haar uitvaart bij te wonen maar static kon weer niet normaal doen. Dus toen heb ik het maar laten rusten verder.
Ja weet ik. Is nooit anders geweest ookquote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Die vliegt wel vaker uit de bocht, zomaar out of the blue
Inderdaad. Die ontgroeningstopics van hem (en dat maatje van hem hier, laffer of zo?) gingen ook altijd echt veel te ver. Gewoon echt keihard pesten.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet ik. Is nooit anders geweest ook
Was dat met de beruchte val van de trap?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:26 schreef Blues het volgende:
Terwijl ik 1 meet met Static en Laffer echt leuk vond, was ook static gewoon leuk en 'normaal'.
Bloedheet was het toen.. en kregen we een rondleiding op de wallen. Was op een gaypridedag, superleuk
1. Je bent vast wel schattig. Niet dat ik je ooit gezien heb maar toch.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:42 schreef Blues het volgende:
[..]
1. ik ben niet schattig hoor
2. er zit een verhaal achter dat in het vorige topic stond..
Wodka - RedBull injecties?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga mijn lijf weer even geven wat het nodig heeft
Slaap that is
Ik trok destijds de topictitel al niet, dus altijd overgeslagenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh dat van Zith. Kende heel die meneer niet maar damn ik zat met tranen op mijn wangen toen ik het las.
Same here hoor. Het is dat ik in de SC van F&F nog wel eens wat meekreeg, maar verder.....quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:32 schreef minilot het volgende:
Ik ben duidelijk én te kort op FOK! én altijd nogal hyperselectief geweest in waar op het forum ik zat om de finesses van dit gejubileee te begrijpen. Maar geniet ervan, lieverds!
Je was de beste man aan het trollen?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Same here hoor. Het is dat ik in de SC van F&F nog wel eens wat meekreeg, maar verder.....![]()
Man, ik ben kapot. Vannacht veel te kort geslapen en vandaag tikkie te intensieve dag. Dat was overigens ook wel te merken, want ik kon mijn gezichtsuitdrukkingen niet meer onder controle houden de laatste les. Dat viel de prof ook wel op ('Ik ga het anders uitleggen, dan verdwijnt die frons misschien van uw gezicht"). Gelukkig ken ik weinig schaamte meer
Ik zit hier dapper aan de koffiequote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:51 schreef fietsie het volgende:
Ik ben wel erg blij met het nu schoongemaakte koffieapparaat.
Proefbaar beter
Er was een tijd dat je van alles meekreeg, zonder dat je per se All round FOK!ker was. Ik ken de klassiekers, maar kwam nooit uit mezelf in ONZ bijvoorbeeld Op de één of andere manier hoorde je er toch over en dan nam je een kijkje. Echt wel heerlijke topics meegekregen zo. Echt nachten meelezen en in je eentje schuddebuiken van de lach. Of soms hķgelijk verbaasd zijn over wat er binnen de mensheid mogelijk is.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:32 schreef minilot het volgende:
Ik ben duidelijk én te kort op FOK! én altijd nogal hyperselectief geweest in waar op het forum ik zat om de finesses van dit gejubileee te begrijpen. Maar geniet ervan, lieverds!
Ik begreep er echt geen hol vanquote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je was de beste man aan het trollen?
Ik ben een beetje FOK!-schuw vermoed ik..quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:32 schreef minilot het volgende:
Nope, dat zijn mijn klotsende oksels. Denk ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:15 schreef fietsie het volgende:
Is zo'n vlaflip zo'n aanval op de neus?
Oow ik dacht dat dames altijd viooltjesfris warenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:15 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nope, dat zijn mijn klotsende oksels. Denk ik.
Die dag kwam ik jullie nog tegen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:26 schreef Blues het volgende:
Terwijl ik 1 meet met Static en Laffer echt leuk vond, was ook static gewoon leuk en 'normaal'.
Bloedheet was het toen.. en kregen we een rondleiding op de wallen. Was op een gaypridedag, superleuk
Maar goed dat ik jouw secretaresse niet ben. Ik weet altijd als allerlaatste iets.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik ben een beetje FOK!-schuw vermoed ik..
Ik kwam eerder in de ksc.. toen wat rond gekeken in oud en daarna hier beland.. maar meestal toch wel de sc's..
Verder snuffel ik nog wel eens in wgr,thf, r&P en lif.. maar ben geen hardcore poster..eerder een lurker..
Maar ik mis irl ook alle roddels enzo hoor.. dus ik vraag tegenwoordig op het werk maar gewoon aan de secretaresses wat de roddels zijn,want ik krijg ze niet te horen..
Hoelang ben jij al getrouwd? Ruikt die nooit ergens naar dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ik dacht dat dames altijd viooltjesfris waren
Ratel was echt een schat.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ratel was volgens mij de enige die ik ooit eens IRL gemeet hebVan de overledenen.
Pfoe hogere wiskunde. "Gewenning" speelt denk ik een rol.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:18 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hoelang ben jij al getrouwd? Ruikt die nooit ergens naar dan?
Of je komt niet meer dichtbij genoeg.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pfoe hogere wiskunde. "Gewenning" speelt denk ik een rol.
Ik vond SC's juist onwijs engquote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik ben een beetje FOK!-schuw vermoed ik..
Ik kwam eerder in de ksc.. toen wat rond gekeken in oud en daarna hier beland.. maar meestal toch wel de sc's..
Verder snuffel ik nog wel eens in wgr,thf, r&P en lif.. maar ben geen hardcore poster..eerder een lurker..
Maar ik mis irl ook alle roddels enzo hoor.. dus ik vraag tegenwoordig op het werk maar gewoon aan de secretaresses wat de roddels zijn,want ik krijg ze niet te horen..
Zilverberk heeft vast tipsquote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:22 schreef Barreltje het volgende:
Oh. Ik kom er net achter dat ik ons jaarlijkse romantische avondje moet organiseren..![]()
Dus. Anyone? Tips voor romantiek in Den Haag?
Scheveningen, standwandeling.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:22 schreef Barreltje het volgende:
Oh. Ik kom er net achter dat ik ons jaarlijkse romantische avondje moet organiseren..![]()
Nieuwe baan ?of 2e baan erbij?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb morgen een sollicitatie gesprek en ik vind het best spannend. Is maar voor een paar uur per week. Maar ik vind dat soort dingen altijd zo vreselijk spannend. Heb al twee dagen op rij een lichte paniekaanval gehad
Dat doen we iedere zondag..quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:23 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Scheveningen, standwandeling.
tweede date met mijn vent, destijds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dat doen we iedere zondag..Ah, wij moesten daar anderhalf uur voor reizen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtige reeks ja dus absoluutquote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:23 schreef AnneX het volgende:
Trouwens de topics van Dude zijn ķok gedenkwaardig.
Alleen al om de benaming “franse draken” werd een topic vol gepost zo ongeveer.
En vervolgens ieder jaar weer vragen, tips en adviezen van ervaren ouders en wij genieten van de verwennerij en avonturen.
@:Lucky...hoort de topic reeks ook thuis in JUB?
[..]
Dat doen we iedere zondag..Heleboel kaarsjes rond het bad? En champagne en oesters?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes! Komt vast goed. Jr bent niet voor niets uitgenodigd.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb morgen een sollicitatie gesprek en ik vind het best spannend. Is maar voor een paar uur per week. Maar ik vind dat soort dingen altijd zo vreselijk spannend. Heb al twee dagen op rij een lichte paniekaanval gehad
Volgens de website "Bijzonder plekje" is nummer 2 op de lijst Romantische Uitjes in Den Haag "Samen een hoogtepunt beleven.".quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:22 schreef Barreltje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Tweede baan erbij.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nieuwe baan ?of 2e baan erbij?
Dat probeer ik mezelf ook maar wijs te maken.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Succes! Komt vast goed. Jr bent niet voor niets uitgenodigd.
In het reuzenrad of dat hoge hotel?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Volgens de website "Bijzonder plekje" is nummer 2 op de lijst Romantische Uitjes in Den Haag "Samen een hoogtepunt beleven.".
Het was geweldig! Gewoon als vanouds. En wat ik zo leuk vond: het zijn gewoon echt héle leuke jonge vrouwen geworden. Niet omdat ze toevallig een beetje ķnze jonge vrouwen zijn, maar objectief gezien. Weer zo goed gepraat over van alles en nog wat, van de Franse politiek tot persoonlijke zaken (ze vertellen ons zonder gene echt alles), maar ook zo veel gelachen dat we uit de buurt hoorden: zo, jullie hadden het leuk he?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:02 schreef AnneX het volgende:
Zeg Dude...als je toch hier bent...hoe was het van de zomer met de meiden: reis en verblijf.
Is je verhaal al klaar en gepubliceerd?
Of een linkje in dm? Please, pretty please,
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Volgens de website "Bijzonder plekje" is nummer 2 op de lijst Romantische Uitjes in Den Haag "Samen een hoogtepunt beleven.".Ja nee.. daar hebben we ook al een keer gedineerd.. en dat beviel niet enormSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar het komt wel in de goede richting
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Ja echt he? En we zouden het maar één jaar doen, om ons schuldgevoel af te kopen dat we het zo veel beter hadden dan veel andere mensen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:31 schreef Zilverberk het volgende:
Duderinnetje, wat ongelooflijk tof.
quote:
Warm en vochtig..quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:29 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
In het reuzenrad of dat hoge hotel?
Oogst, Suzie Q of Mama Kelly?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja nee.. daar hebben we ook al een keer gedineerd.. en dat beviel niet enorm![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:36 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Zo leerzaam mijn aanwezigheid![]()
Zo, even teruglezen. Na matigste etentje ever qua gezelschap
Dat was Zilver he, niet Barrel.quote:
Coralquote:
Lekker,maar weinig eten , een optie , al geweestquote:
En dan vond ik dat ik voor een Noorderling toch aardig mn weg in DH wist....quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Lekker,maar weinig eten , een optie , al geweest![]()
Dit is dus het probleem.. we hebben alles wel een beetje gehad..
Deze dan? https://zirve-restaurant.nl/quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja nee.. daar hebben we ook al een keer gedineerd.. en dat beviel niet enorm![]()
Kan je dan niet gewoon een keer op de euromast gaan eten, mooi uitzicht over de tofste stad van het land. Vooraf bij koekela langs.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
En ik nu doe van mijn studiegenoot die dacht dat er rijst over de grond gestrooid lag in de keuken en woonkamer totdat de rijst begon te bewegenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:03 schreef Blues het volgende:
Ik had een visual van mijn kat die achter een rijstkorrel aanliep
[..]
Dat doen we iedere zondag..Ik woonde ooit op de Zeilstraat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog nooit zo weinig op het strand geweest als toen.
Snobs have more fun!
KLIK!
Gatver, Molo!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
En ik nu doe van mijn studiegenoot die dacht dat er rijst over de grond gestrooid lag in de keuken en woonkamer totdat de rijst begon te bewegen
Rotterdam is sowieso beter dan DH. Maar de Euromast. Weet je wel hoe hoog?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:41 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Kan je dan niet gewoon een keer op de euromast gaan eten, mooi uitzicht over de tofste stad van het land. Vooraf bij koekela langs.
Ik heb er gedineerd. Was geweldig.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Rotterdam is sowieso beter dan DH. Maar de Euromast. Weet je wel hoe hoog?
Warm en droog hier zo..quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:38 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Schuldig ja.
Douchen nu, ook warm en vochtig.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:41 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Kan je dan niet gewoon een keer op de euromast gaan eten, mooi uitzicht over de tofste stad van het land. Vooraf bij koekela langs.
Onze eerste date was in Rotterdam.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Onze 2e date was in hotel new York..
En water taxi'sen regelmatig naar de bazaar voor lunch (al was de kwaliteit afgelopen keer toch weer minder)
Hm ik lunchte daar laatst voor het eerst.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Onze 2e date was in hotel new York..
En water taxi'sen regelmatig naar de bazaar voor lunch (al was de kwaliteit afgelopen keer toch weer minder)
Thalys naar Parijs dan maar. Er zit niks anders op.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:47 schreef Barreltje het volgende:
En de euromast gaat niet echt meer lukken vermoed ik.. het is over een week
Wij nemen daar altijd de calamaris.. de eerste keer waren ze briljant en daarna steeds net niet.. maar toch.. nemen we ze iedere keer weer..quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:48 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm ik lunchte daar laatst voor het eerst.
Woon pas 15 jaar in rotterdam
Toch wel voor herhaling vatbaar.
Met zeer goed gezelschap ook... dat helpt natuurlijk wel
Meestal strand ik bij warung mini als ik daar in de buurt ben
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:48 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Thalys naar Parijs dan maar. Er zit niks anders op.
Nou, zoek het dan maar zelf uit.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
Al te vaak geweest en alles al gezien...
Echt hoor.. luxe problemen hier..
De datum verzetten en IJshotel in Zweden boeken.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
He lurker!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:41 schreef laziness het volgende:
[..]
Deze dan? https://zirve-restaurant.nl/
Yepquote:
Los Argentinos en dan je steak in hartjesvorm laten serveren, klaarquote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wij hadden de uitgebreide lunch... dat was echt wel heel lekker.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wij nemen daar altijd de calamaris.. de eerste keer waren ze briljant en daarna steeds net niet.. maar toch.. nemen we ze iedere keer weer..
Al blijft de sigara böreki altijd lekker
Hoe kan je nou de datum verzetten van de dag dat je een relatie kreeg?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
De datum verzetten en IJshotel in Zweden boeken.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
En ik nu doe van mijn studiegenoot die dacht dat er rijst over de grond gestrooid lag in de keuken en woonkamer totdat de rijst begon te bewegen
Ja.quote:
Och ja!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:34 schreef Sarabi het volgende:
Wat leuk om te lezen Dude
Lang geleden dat we die muziekdingen van de Plus voor ze spaarden.
Niet het 1000 gaten pannenkoekje genomen ?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:55 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wij hadden de uitgebreide lunch... dat was echt wel heel lekker.
Inclusief de sigara boreki dus
En kip en falafel en brood met smeersels enzo
En toen ook nog luxe koffie als toetje.. savonds niet meer gegeten dus
In mijn geval was dat 11 november, dus ben ik daar erg creatief in gewordenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hoe kan je nou de datum verzetten van de dag dat je een relatie kreeg?![]()
Anyway.. de keuze zal gaan tussen suzieQ (lekker aan te lopen), Basaal (goede verhalen van mn collega) of villa La Ruche (die staat al even op mn verlanglijstje..)
Zou Santos dat ook regelen?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Los Argentinos en dan je steak in hartjesvorm laten serveren, klaar
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:59 schreef Barreltje het volgende:
Matig van het afscheids diner Molo..
Ons afscheid van de secretaresses liep recent nog uit op een bezoekje aan de Thai princess
Oh wat leuk toch nog een soort van updatequote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het was geweldig! Gewoon als vanouds. En wat ik zo leuk vond: het zijn gewoon echt héle leuke jonge vrouwen geworden. Niet omdat ze toevallig een beetje ķnze jonge vrouwen zijn, maar objectief gezien. Weer zo goed gepraat over van alles en nog wat, van de Franse politiek tot persoonlijke zaken (ze vertellen ons zonder gene echt alles), maar ook zo veel gelachen dat we uit de buurt hoorden: zo, jullie hadden het leuk he?![]()
Paar dagen Amsterdam gedaan (ze wilden naar het Van Gogh-museum! Onze straatschoffies! Uren daar rondgelopen met hun headsets op. Ik was het al lang zat, maar zij bekeken elk schilderij) Daar in een bnb gezeten. Hartstikke leuk. Arty ging met hen karten (vonden ze te gek. Ze waren er goed in ook nog). En ze hebben in Groningen geshopt en kenden de binnenstad in no time als hun broekzak. Ze hebben twee avonden superlekker gekookt voor ons. Verder zaten ze om de avond uitgebreid in bad (we hebben twee badkamers en ze hadden er elk eentje, maar ze kropen toch het liefst gewoon samen in bad. Net zoals als vanouds samen slapen. Zulke lieve dikke maatjes zijn het). En we zijn een dag naar Schier geweest. Altijd heerlijk en met de meiden helemaal. Hup kleren uit en de koude zee in, die dappere dodo’s.
En we zijn een avond met ze uit geweest naar een cocktailbar hier in de stad. Zo ga je naar de ballenbak en zo nachtbraak je in de cocktailbar (alcoholvrij voor hen hoor) De tijd vliegt.
Volgend voorjaar gaan we naar de achttiende verjaardag van L. Dat staat al jaren vast en we zijn een soort eregasten en we vrezen dat we op een wagen het dorp door moeten of zo.
Ze willen ook volgend jaar weer komen in de zomer. Maar misschien vinden we het wel even goed zo, na het feestgedruis in Frankrijk.
Voor het vliegen draaiden ze hun hand niet om. Ik sliep er bijna niet van (‘als ze de juiste gate maar vinden!’), maar de jeugd is daarvan niet onder de indruk, kennelijk. Net zo min als van ons nieuwe huis. ‘Oh dag Dirkje, oh hoi poes’ en ze sleepten hun koffers als vanouds naar boven. No big deal.
Wat wel nieuw was: opeens de stofzuiger horen boven, omdat ze hun kamer voor vertrek opruimden.Dat we dat nog eens mochten meemaken.
K. is in februari weer in Nederland, want ze heeft een uitwisseling met een school in Utrecht geritseld. Dan zoek ik haar uiteraard even op. Dat is me er eentje hoor. Was ook al in Kroatië geweest via een buurthuis dat een culturele uitwisseling aanbood. Vastbesloten de hele wereld te veroveren.
Ze komen beiden hier studeren en trekken dan tot hun dertigste bij ons in. Zeiden ze.
Gelukkig verstaat Arty niet al het Frans dat er gesproken werd.![]()
De columnreeks loopt nog. Ik zal je de naam van het tijdschrift even dm’en.
Oh, dan zou ik ook snel opstappen ja. Gewoon plaatsvervangende schaamte, daar wil je niet mee geassocieerd wordenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Hier wilden ze geen fooi geven, gingen zeiken over andere dingen die te duur waren, brutaal tegen de bediening, dat soort fratsen. Gaat heen, daar kan ik niet mee omgaan hoor
Nee.. we hadden een deal.. zij nam de pannenkoek als ik zou helpen opetenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Niet het 1000 gaten pannenkoekje genomen ?
Yep, dat dusquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh, dan zou ik ook snel opstappen ja. Gewoon plaatsvervangende schaamte, daar wil je niet mee geassocieerd worden
Bloedhekel aan dat soort mensen. Ga dan naar een cafetaria niet duur, geen fooi.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Hier wilden ze geen fooi geven, gingen zeiken over andere dingen die te duur waren, brutaal tegen de bediening, dat soort fratsen. Gaat heen, daar kan ik niet mee omgaan hoor
Oh bah daar zou ik ook niet mee geassocieerd willen worden.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Het was niet eens duur. Die mensen zijn gewoon aso en kierewietquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bloedhekel aan dat soort mensen. Ga dan naar een cafetaria niet duur, geen fooi.
Ja en mensen waren er ook boos over en daar schrok ik dan weer een beetje van. Ik had juist géén betaalde klussen aangenomen om over de meiden te schrijven, omdat het ongedwongene op FOK! me zo dierbaar was. Maar toen ze eenmaal niet meer via de stichting kwamen, vond ik dat ‘klaar’. Toen kreeg ik weer een verzoek de boel te publiceren en dat leek me toen wel een goed moment. Ik heb onderschat welk kwaad bloed dat zette.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh wat leuk toch nog een soort van updateik vond het zo jammer dat het topic stopte.
Ik vond sommige reacties wel vrij heftig. Maar mensen hebben echt ontzettend meegeleefd. Ik was ook actief lurker in het topic dus hoiquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja en mensen waren er ook boos over en daar schrok ik dan weer een beetje van. Ik had juist géén betaalde klussen aangenomen om over de meiden te schrijven, omdat het ongedwongene op FOK! me zo dierbaar was. Maar toen ze eenmaal niet meer via de stichting kwamen, vond ik dat ‘klaar’. Toen kreeg ik weer een verzoek de boel te publiceren en dat leek me toen wel een goed moment. Ik heb onderschat welk kwaad bloed dat zette.![]()
Ik snap dat ergens ook wel. Die Draken waren gemeengoed geworden hier en dat heb ik niet voldoende ingeschat.
Och jemig.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Oh man. Tja je hebt mensen die de watertuin nog aan de prijs vinden...quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Het was niet eens duur. Die mensen zijn gewoon aso en kierewiet
Maar goed, ook weer van geleerd. Dat doe ik niet nog een keer
Morgenavond ramen maken met recept van Robin![]()
En daar heb ik zin in. Thuis restaurantje spelen
NRC café was dit. Wel erg lekker eten trouwensquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh man. Tja je hebt mensen die de watertuin nog aan de prijs vinden...
Ken ik niet. Maar agh je hebt iig lekker gegeten.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
NRC café was dit. Wel erg lekker eten trouwens
Hier 7 oktober, dit jaar gewoon compleet vergeten.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
In mijn geval was dat 11 november, dus ben ik daar erg creatief in geworden
Zekers!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ken ik niet. Maar agh je hebt iig lekker gegeten.
Daar ben ik al een paar keer voorbij gelopen. Volgende keer maar effe stoppen dus.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
NRC café was dit. Wel erg lekker eten trouwens
Klopt helemaalquote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och ja!Liep dat ook niet via jouw ouders toen, of ben ik nu in de war?
Of een citytripje naar wenen er van maken...quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
Hangt ie aan het electriciteitsnet? Kun je die groep afsluiten?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:35 schreef Candaasje het volgende:
Aaaaaaargh, rookmelder van een van mijn huisgenoten gaat af, en hij is pas vanmiddag weer hier. Huisbaas zit in Nederland.....
Nee, zijn allemaal losse rookmelders. En die krengen gaan echt te vaak random af, dus dat is altijd feest voor degenen die niet naar huis gaan in het weekendquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 08:08 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hangt ie aan het electriciteitsnet? Kun je die groep afsluiten?
Dan nog. Er zit een backup batterij in. Zodat je alsnog gewaarschuwd wordt als je stroomleidingen door zijn gefikt,quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 08:08 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hangt ie aan het electriciteitsnet? Kun je die groep afsluiten?
Welke? Staan er 2.. maar dat moet dan vanavond.. werkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:37 schreef AnneX het volgende:
@:Blues...even filmpje in link luisteren?https://www.paradiso.nl/n(...)e-kersteditie/68813/
Gezellige ochtend zo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 08:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee, zijn allemaal losse rookmelders. En die krengen gaan echt te vaak random af, dus dat is altijd feest voor degenen die niet naar huis gaan in het weekend![]()
Maar een bevriende loodgieter met sleutel is net geweest, dus het is weer stil.
De buren hadden tevens de politie gebeld, dus die stonden vanmorgen ook aan mijn douchedeur te kloppen en mijn huisgenoot kwam net van de wc in zijn onderbroek![]()
Mogguh allen!
wtf, serieus?? Boos omdat je het wel klaar vond? Allemachtig. Ik zit hier met mijn oren te klapperen. Wat heb je toch rare mensen. Maar dat weet Molo ook weer sinds gisterenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja en mensen waren er ook boos over en daar schrok ik dan weer een beetje van. Ik had juist géén betaalde klussen aangenomen om over de meiden te schrijven, omdat het ongedwongene op FOK! me zo dierbaar was. Maar toen ze eenmaal niet meer via de stichting kwamen, vond ik dat ‘klaar’. Toen kreeg ik weer een verzoek de boel te publiceren en dat leek me toen wel een goed moment. Ik heb onderschat welk kwaad bloed dat zette.![]()
Ik snap dat ergens ook wel. Die Draken waren gemeengoed geworden hier en dat heb ik niet voldoende ingeschat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 08:38 schreef minilot het volgende:
Jeej.VrolijkWeekbladliefde ontluikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als kind mochten mijn broer en ik ieder een tijdschrift uit kiezen. Hij de DD en ik de Tina. Heel cliché. Maar voor mij was dat win-win. Want ik las beiden en hij natuurlijk maar één
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Jouw ontbijt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeau. Ontbijt zit erin, alleen maar vezels deze keernu op naar de jeep safari
Woah!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 08:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee, zijn allemaal losse rookmelders. En die krengen gaan echt te vaak random af, dus dat is altijd feest voor degenen die niet naar huis gaan in het weekend![]()
Maar een bevriende loodgieter met sleutel is net geweest, dus het is weer stil.
De buren hadden tevens de politie gebeld, dus die stonden vanmorgen ook aan mijn douchedeur te kloppen en mijn huisgenoot kwam net van de wc in zijn onderbroek![]()
Mogguh allen!
Het verhaaltje - als je in de buurt bent 🤪- en het eerste filmpje met muziek van Coldplay door popup choir.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 08:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Welke? Staan er 2.. maar dat moet dan vanavond.. werken
Ik ben nog steeds lidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooit abo gekregen van mijn oma op 9-jarige leeftijd. Er heeft denk ik 1 jaartje tussen gezeten dat ik niet lid was (toen ik net uit huis ging), maar mijn vader bleef wel lid.
Sinds een aantal jaar een abo van mijn vriend gekregen. Ik heb er gisteravond nog een zitten lezen in bed![]()
Have fun!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeau. Ontbijt zit erin, alleen maar vezels deze keernu op naar de jeep safari
Tof!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 08:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds lid![]()
Ooit abo gekregen van mijn oma op 9-jarige leeftijd. Er heeft denk ik 1 jaartje tussen gezeten dat ik niet lid was (toen ik net uit huis ging), maar mijn vader bleef wel lid.
Sinds een aantal jaar een abo van mijn vriend gekregen. Ik heb er gisteravond nog een zitten lezen in bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel al aan het storten op het in elkaar zetten van het multimedia deel voor de voorstelling die er uit moet komen rollen![]()
Nu al voorzichtig plannen aan het smeden om volgende zomer toch ook maar samen naar Ierland te gaan, stond al lang op de planning maar kan nu niet meer wachten![]()
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 08:48 schreef TAV74 het volgende:
goedemorgen.
Leuke drakenupdate![]()
Zelf eindelijk een beetje uit mijn post Ierland depressie, had echt een totale kloteweek na zo'n euforisch weekend.Carričre switch naar de muziek/theaters een optie? Steeds een beetje meer misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel al aan het storten op het in elkaar zetten van het multimedia deel voor de voorstelling die er uit moet komen rollen![]()
Nu al voorzichtig plannen aan het smeden om volgende zomer toch ook maar samen naar Ierland te gaan, stond al lang op de planning maar kan nu niet meer wachten![]()
(Ik weet dat het geen vetpot is, maar je klinkt altijd zo enthousiast)
Dit ja!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 08:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Carričre switch naar de muziek/theaters een optie? Steeds een beetje meer misschien?
goedemorgen.
Leuke drakenupdate![]()
Zelf eindelijk een beetje uit mijn post Ierland depressie, had echt een totale kloteweek na zo'n euforisch weekend.Ik weet niet wat voor vakanties je leuk vind maar wij zijn toen met de auto heel het eiland rond geweest en steeds op een andere camping gestaan. De Ieren zijn ook zo'n tof volk! Wil daar toch wel weer een keer naartoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel al aan het storten op het in elkaar zetten van het multimedia deel voor de voorstelling die er uit moet komen rollen![]()
Nu al voorzichtig plannen aan het smeden om volgende zomer toch ook maar samen naar Ierland te gaan, stond al lang op de planning maar kan nu niet meer wachten
I solemnly swear i'm up to no good
Dat gaat hem niet worden, dat moet ook lekker hobby blijven. maar ik zit er wel aan te denken een dag minder te gaan werken om een dag meer te hebben voor mijn uitspattingen in die richting. Heb dat evenwicht wel nodig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 08:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Carričre switch naar de muziek/theaters een optie? Steeds een beetje meer misschien?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 09:13 schreef TAV74 het volgende:
En het kriebelt om toch maar weer naar een managementfunctie te gaan, ik moet weer meer prikkels hebben.
Klopt, hier ook. Met een chocolate browniequote:
Wilde jij niet juist meer thuis/in de buurt werken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 09:26 schreef Barreltje het volgende:
Midlife crisis met betrekking tot werk heel herkenbaar..
Afgelopen zomer met al het gezeik ook eens goed nagedacht over wat ik wil. Een voorlopige koers nu ingezet.. al nam mn vroegere leidinggevende van de week contact op of ik geen interesse had in een baan in het buitenland.. een leuke baan! Ik heb gezegd dat ie over 3 jaar maar terug moest komen met die baan.. dan zou het me wel passen..
Neuh.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 10:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wilde jij niet juist meer thuis/in de buurt werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Hier regent het al wat langer en ik ben heel blij dat ik binnen ben. 't is helemaal donker buiten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 11:20 schreef Barreltje het volgende:
Goed. Het regende 5 minuten.. ik ben verzopen...
Leuke rare mensenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 08:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wtf, serieus?? Boos omdat je het wel klaar vond? Allemachtig. Ik zit hier met mijn oren te klapperen. Wat heb je toch rare mensen. Maar dat weet Molo ook weer sinds gisteren
Op die leeftijd zou ik trouwens driehonderd keer per dag aan dat lampetouwtje trekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
goedemorgen.
Leuke drakenupdate![]()
Zelf eindelijk een beetje uit mijn post Ierland depressie, had echt een totale kloteweek na zo'n euforisch weekend.Whisky lost al deze problemen opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel al aan het storten op het in elkaar zetten van het multimedia deel voor de voorstelling die er uit moet komen rollen![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Onbetaald verlof hosselen elke zomer/voorjaar/najaar om lekker aan te rommelen in Ierland? Tussenoplossingen en beste van beide werelden jeejquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 09:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden, dat moet ook lekker hobby blijven. maar ik zit er wel aan te denken een dag minder te gaan werken om een dag meer te hebben voor mijn uitspattingen in die richting. Heb dat evenwicht wel nodig.
En het kriebelt om toch maar weer naar een managementfunctie te gaan, ik moet weer meer prikkels hebben.
Nou ja, hoop gepeins dus momenteel.
Hier ook!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt, hier ook. Met een chocolate brownie
Zo, dat klinkt top!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hier ook!
En geregeld dat we een volautomaat bonenmachine krijgen
Hier is het nu los gebroken. Enorme storm en bakken water uit de lucht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:35 schreef Lonaa het volgende:
Ook dikke regen en onweer hier. Had braaf op buienradar gekeken dus we hebben droog gewandeld.
Hier ook. Dora vindt het maar gek.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier is het nu los gebroken. Enorme storm en bakken water uit de lucht.
Cat en ik, hoezo?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wie van jullie was nou laatst naar Keulen geweest?
Mijn man en ik willen in december een dagje gaan. Is het een leuke stad?quote:
Oud-collega van mij ging ieder jaar naar de kerstmarkt in Keulen, lang weekend meestal. Zij vonden het geweldigquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn man en ik willen in december een dagje gaan. Is het een leuke stad?
Wij gaan gewoon een dagje heen en weer. Wonen in het Oosten van het land dat helpt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oud-collega van mij ging ieder jaar naar de kerstmarkt in Keulen, lang weekend meestal. Zij vonden het geweldig
Zij toen ook, maar wilden daar ook altijd uitgebreid dineren. En bezochten niet alleen de kerstmarkt maar ook (dure) kledingzaken. Maar altijd enorm enthousiastquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon een dagje heen en weer. Wonen in het Oosten van het land dat helpt.
Ja hoor, genoeg te zien. Als je in december gaat hoop ik dat je an kerstmarkten houdtquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn man en ik willen in december een dagje gaan. Is het een leuke stad?
Daarom gaan we altijd op stedentrip rond kerst naar een stad waar kerstmarkten zijn haha. Maar gezien we met Nieuwjaar ook al weg gaan en in januari op wintersport hebben we besloten dit naar over te slaan. Maar toch bedacht ik dat we prima wel een dagje naar Keulen kunnen ofzo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, genoeg te zien. Als je in december gaat hoop ik dat je an kerstmarkten houdt
Je vakantie uit Australië plannen voor de Intrtuin in Duivenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik liet gisteren via fb een filmpje van de kerstmarkt van Intratuin Duiven zien aan mijn nichtjes in Australië. Geloof dat ze hun vakantie voor volgend jaar november aan het plannen zijn. Helemaal toen ik een filmpje over de kerstmarkt in Keulen liet zien.
Tja...Ik zie wel eens hoe zijn het versieren, dat kwam overeen (over the top is een understatement)quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je vakantie uit Australië plannen voor de Intrtuin in Duiven
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:44 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zoveel zin in kerst.Als het weer zo druiliger blijft, dan staat mijn kerstboom volgende maand gewoon alweer.
Mijn vriend zei het vorige week al.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:45 schreef Isabeau het volgende:
Dat krijg ik hie rnooit voor elkaar
Afgelopen jaren is kerstboom kopen op mijn verjaardag een beetje traditie geworden(30 nov)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |