FRANTIC HEEFT HET TE DRUK MET STURENquote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:19 schreef FranticDJ het volgende:
Kan de titel niet helemaal lezen maar ok![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:19 schreef Bramito het volgende:
[..]
FRANTIC HEEFT HET TE DRUK MET STUREN
Naar rechts swipen en dan zie je hem helemaalquote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:19 schreef FranticDJ het volgende:
Kan de titel niet helemaal lezen maar ok![]()
Ahquote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Naar rechts swipen en dan zie je hem helemaal
verrek.... handig om te wetenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oooooh. Instant kerstgevoel!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:20 schreef Bramito het volgende:
[..]
Dit weekend maak ik weer de lady & Pups Beer Duck
Jaquote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
OH dat kan ik ook wel gebruiken. Gif werkt niet echtquote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:21 schreef Kaatje1 het volgende: [..] Tegen zilvervisjes heb ik dit in huis. Werkt perfect. Ik wil ivm de katten geen gif en hier lopen ze in marstempo in en gaan dood. [ afbeelding ]
Net of dat belangrijker isquote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:26 schreef Bramito het volgende:
[..]
hij was effe een koraalrifje aan het ontwijken
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:26 schreef Bramito het volgende:
[..]
hij was effe een koraalrifje aan het ontwijken
Zijn veel meer dingen die ¤50 voor een kwartiertje zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Zilverberk wat heet overdreven duur? Het is een bijzondere belevenis, dus dat kost knaakjes ja50 euro voor een kwartiertje is vrij gebruikelijk.
1. ik ben niet schattig hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:11 schreef Tele6 het volgende:
Ja ik ben lichtelijk verbaasd dat het niet Bloes geworden is maar Blues. Ik vind Bloes veel schattiger
helemaal mee eensquote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:44 schreef minilot het volgende:
Je bent anders best wel schattig hoor Bloes!![]()
Laatste wat ik las was dat ie daar juist weer uitgegooid omdat ie in rare dingen geloofde.quote:
Ik ga eens kijken of ik die vallen kan vinden. Ik heb die beesten buiten de zomer wel eens. In de zomer is het veel te heet en te droog voor ze denk ik. Het begint nu af en toe te regenen en het is nog steeds tussen de 20 en 25 graden, ideale omstandigheden.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:31 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Dr_Flash. Je koopt ze per 2 (er is ook nog een ander merk). Ik heb er 1 in het toilet en 1 in de badkamer. En na een week is het lijkjes kijken. Maar na een paar weken zijn alle zilvervisjes weg, haal ik die dingen weg en dan ben ik meestal wel een halfjaar zilvervisjesvrij![]()
Ik zie ze zelf niet vaak, maar merk aan het gedrag van de katten wanneer ze weer terug zijn.
Kruidvat etc, daar haal ik ze meestal. Maar da's wel een eind omrijden voor jou denk ikquote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:04 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of ik die vallen kan vinden. Ik heb die beesten buiten de zomer wel eens. In de zomer is het veel te heet en te droog voor ze denk ik. Het begint nu af en toe te regenen en het is nog steeds tussen de 20 en 25 graden, ideale omstandigheden.
Weet t wel zeker.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Laatste wat ik las was dat ie daar juist weer uitgegooid omdat ie in rare dingen geloofde.
Raar uit de mond van een sektegekkie is natuurlijk relatief. Waarschijnlijk vinden ze de evolutietheorie ook raar
Zilverberken houden ook van warm en vochtig.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:13 schreef Bramito het volgende:
Zilvervisjes houden van vochtig. Kruipruimtes zijn ideal, en dan komen ze vanzelf bij je binnen waar het lekker warm is.
Keer 3 personen, want zoiets wil de rest dan ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Zilverberk wat heet overdreven duur? Het is een bijzondere belevenis, dus dat kost knaakjes ja50 euro voor een kwartiertje is vrij gebruikelijk.
Wie is Xena?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:14 schreef Blues het volgende:
Xena is overigens dol op zilvervliesjes
Dora is dol op slakken(huisjes)quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:14 schreef Blues het volgende:
Xena is overigens dol op zilvervliesjes
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Keer 3 personen, want zoiets wil de rest dan ook.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:12 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zilverberken houden ook van warm en vochtig.
Ja, dat wel natuurlijk. Maar ja, na mij ging er een gezin van 2+2. Je kunt er ook met 2 man tegelijk onder hangen trouwens dus je wurm hoeft niet alleen naar boven. Wordt het waarschijnlijk niet goedkoper van trouwens. Wat ik zaterdag ga doen is nog iets duurder trouwensquote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Keer 3 personen, want zoiets wil de rest dan ook.
Een nieuwe deur?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:18 schreef AnneX het volgende:
Geen zilvervisjes, wél padjes, die naar binnen willen.
Schuilen / kruipen onder de dorpel van de buitendeur - ‘s ochtends deur open en pad vermoord.![]()
Vorige week al een keer.
Er moet nu toch echt iets tussen om te zorgen dat het niet past.
Vroegûh had ik een kurk ( van een wijnfles) erin kunnen passen.
Als iemand nog een creatief idee heeft?
Een propje alu folie blijft niet zitten, bijv.
Ohja?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zijn veel meer dingen die ¤50 voor een kwartiertje zijn
Ach, ik had die eerste paar dagen geen plannen, dus alle tijd om me overal aan te ergeren denk ikquote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:37 schreef AnneX het volgende:
@:Flash: klinkt alsof de vakantie goed uitpakt na alle rompslomp vooraf.
Xena is onze kat en zilvervliesjes typ ik terwijl ik zilvervisjes bedoelquote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:14 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wie is Xena?
En wat zijn zilvervliesjes?
Oh wat naarquote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:18 schreef AnneX het volgende:
Schuilen / kruipen onder de dorpel van de buitendeur - ‘s ochtends deur open en pad vermoord.![]()
Vorige week al een keer.
Tochtstrip?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:18 schreef AnneX het volgende:
Vorige week al een keer.
Wij hebben zo'n borstel onder onze voordeur gemaakt. Dicht goed af. Misschien helpt dat hem gewoon gekocht bij de Praxis.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:18 schreef AnneX het volgende:
Vorige week al een keer.
Probeert een mental image te stoppen... lukt nietquote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:12 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zilverberken houden ook van warm en vochtig.
Volgens mij heb ik een soort gelijk beeldquote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:13 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Probeert een mental image te stoppen... lukt niet![]()
Bij AA denk je nog wel steeds eerst aan batterijen ipv dat clubje waar je op dinsdagavond altijd heen gaat?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:21 schreef Uhmmpie het volgende:
Dat je langs de wijnbar loopt... en de eigenaresse je staande houdt en vraagt hoe het gaat en of je bent verhuisd
Awkward
(En lief!)
Nee, zo'n mazzel als Tele heb ik niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
Dan had je je niet moeten voortplanten...
Of heb je zo'n zelfde arrangement als Tele?
Mijn DM staat open.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat wel natuurlijk. Maar ja, na mij ging er een gezin van 2+2. Je kunt er ook met 2 man tegelijk onder hangen trouwens dus je wurm hoeft niet alleen naar boven. Wordt het waarschijnlijk niet goedkoper van trouwens. Wat ik zaterdag ga doen is nog iets duurder trouwensDat horen jullie wel als het succesvol afgerond is
En the prinseswarrior!quote:
Ik kom graag in de sauna joh.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een soort gelijk beeld
Spinnen in huis zijn toch prima? Er wonen er hier tientallen. Vinden we ook tof.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:20 schreef minilot het volgende:
Oud huis vol kieren hier en ik lucht en ventileer me een ongeluk, maar zo nu en dan ook een zilvervisje hoor.
Overigens ook zo nu en dan een muis. En naaktslak (@:Lucky_Strike). En vele, vele spinnen.
Weet ik al wat jij zaterdag gaat doen en ben ik dat vergeten?quote:
Ik vind spinnen ook prima hoor, afgezien van er soms van schrikkenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Spinnen in huis zijn toch prima? Er wonen er hier tientallen. Vinden we ook tof.
Slakken, daar zou ik wél moeite mee hebben. Volgens mij heurt dat ook niet.
Op zolder hadden we muizen toen we hier kwamen wonen, maar die hebben de kuierlatten gekozen zodra onze katten hier kwamen wonen. Ook goed, al heb ik niet zo veel jegens muizen.
Ik heb ook weekendquote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Weet ik al wat jij zaterdag gaat doen en ben ik dat vergeten?
Tevens heb ik weekend en ga ik morgen naar de sauna![]()
quote:
Hier blijven ze kennelijk liever buiten. Mazzel. Ik hou van bijna alle dieren, maar vind deze echt afstotelijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vind spinnen ook prima hoor, afgezien van er soms van schrikken
Naaktslakken niet echt tegen te houden, deuren naar de achtertuin staan nou eenmaal vaak urenlang open. Zolang ik ze zie voordat ik er 's morgens met sok of blote voet bovenop ga staan vind ik het niet zo'n punt
Lijkt me sterkquote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Weet ik al wat jij zaterdag gaat doen en ben ik dat vergeten?
Tevens heb ik weekend en ga ik morgen naar de sauna![]()
Gelukkig, dan mis ik niksquote:
Nietquote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Er gebeurt ook weleens iets in mijn leven zonder dat jij het van tevoren weet hoor
Dus elk weekend naar de kroeg is prima.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij AA denk je nog wel steeds eerst aan batterijen ipv dat clubje waar je op dinsdagavond altijd heen gaat?
Grapje johquote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:52 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dus elk weekend naar de kroeg is prima.
Maar als je graag in de wijnbar komt ben je alcoholist
Of zou ik gewoon van goed gezelschap onder het genot van een wijntje houden?
En kennelijk.. deed ik dat ook al een tijdje niet meer daar.
(Sterker nog.. al niet sinds de zomervakantie.. want druk met andere dingen)
Ik rij nooit dus dat scheeltquote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Grapje johWat mij betreft drink je elke dag een fles wijn, als je maar geen problemen hebt dat een week niet te doen en je niet achter het stuur stapt
Zat in een plastic zakjequote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar kwam je bij het schoonmaken achter?
Ik vond de in memoriam topics.... soms best heftig.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:36 schreef Lonaa het volgende:
Net met F. bijna een uur oude memorabele topics terug gelezen en tranen gelachen.
Klinkt als een fijne plek!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:09 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik rij nooit dus dat scheelt
Nouja op de fiets hooguit... maar de wijnbar is de plek waar ik vaak savonds even een wijntje of gewoon koffie haal.
En dan vaak toch tot na sluitingstijd blijf plakken omdat het er gewoon gezellig is.
Soort van verlengde huiskamer... wijn, lp’s, leuke mensen.. vaak ex-artiesten of muziekliefhebbers en ander kunstzinnig spul.
Vaak bekenden en regelmatig de meest vreemde gesprekken.
Laatste keer over hout branden..
iets met water over hout.. aansteken en dan krijg je mooie patronen. Moest nog wel geperfectioneerd..
(De filmpjes waren wel nogal spectaculair)
Tof. Was 't kamp ook naar haar zin verlopen:?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:40 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm nog zo’n memorabel moment hier.
Dochterlief: ik kan mn frans nog wel even leren...
ik: heb je een toets?
Dochterlief: oh nouja.. OOIT wel.
Vanmiddag al vrijwillig extra wiskunde gedaan.
Je hebt lesuren dan mag je uit een aantal vakken kiezen... oa wiskunde.
Moest ik dr vorig jaar nog aan dr stoel ducttapen voor een paar rekensommen.. nu gewoon vrijwillig.
Dat voortgezet onderwijs.. dat is toch wel wat
Voor het eerst ooit... een gemotiveerd kind![]()
Ik kom er echt graag.. maarja soms werkt de wereld niet mee. En van de zomer waren ze zelf dicht..quote:
Jaaaa superleuk.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tof. Was 't kamp ook naar haar zin verlopen:?
Ja, die heb ik ook even bekeken. Kan me er nog best veel herinneren.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vond de in memoriam topics.... soms best heftig.
Ja zeg...dat kwam binnen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vond de in memoriam topics.... soms best heftig.
Ratel was volgens mij de enige die ik ooit eens IRL gemeet hebquote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook even bekeken. Kan me er nog best veel herinneren.
Heb zelfs die van ratel nog even opgezocht omdat ie er nog niet tussenstond.
Ratel ook paar keer gemeet.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ratel was volgens mij de enige die ik ooit eens IRL gemeet hebVan de overledenen. Met Loedertje had ik ook wel veel contact op zich. Heb destijds nog even laten vallen dat ik ook wel interesse had om haar uitvaart bij te wonen maar static kon weer niet normaal doen. Dus toen heb ik het maar laten rusten verder.
Ja dat eh....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |