Als je je gezonde leven zo graag aan iedereen wilt opdringen, en vervolgens elk weekend pillen loopt te poppen en met sos je neus loopt te poederen ben je hypocriet. Snap niet helemaal waarom je daar uitleg bij nodig hebt eigenlijk. En als je dan nog bewust geen vlees eet al helemaal ecologisch gezienquote:
Poepoehuilhuilquote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je je gezonde leven zo graag aan iedereen wilt opdringen, en vervolgens elk weekend pillen loopt te poppen en met sos je neus loopt te poederen ben je hypocriet. Snap niet helemaal waarom je daar uitleg bij nodig hebt eigenlijk. En als je dan nog bewust geen vlees eet al helemaal ecologisch gezien
Oh wist niet dat opdringen onderdeel was van fitgirl zijn. Ik snap niet waarom dat vanzelfsprekend is voor fitgirls, net zoals dat fitgirls ecologisch bewust zouden leven. Dat is ook nieuw voor mij.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je je gezonde leven zo graag aan iedereen wilt opdringen, en vervolgens elk weekend pillen loopt te poppen en met sos je neus loopt te poederen ben je hypocriet. Snap niet helemaal waarom je daar uitleg bij nodig hebt eigenlijk. En als je dan nog bewust geen vlees eet al helemaal ecologisch gezien
een mening geven is niet huilenquote:
Eens een junk.....quote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
een mening geven is niet huilen
Dacht dat jij jouw junkbestaan had opgegeven dus waarom ben je zo triggered?
Dat zeg ik toch niet domme muts. Ik zeg alleen dat als mensen geen vlees eten vanwege het klimaat maar wel elk weekend drugs gebruiken tegenstrijdig zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Net zoals dat fitgirls ecologisch bewust zouden leven. Dat is ook nieuw voor mij.
Hoho we hoeven hier niet op elkaar te scheldenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet domme muts. Ik zeg alleen dat als mensen geen vlees eten vanwege het klimaat maar wel elk weekend drugs gebruiken tegenstrijdig zijn
Nee precies, daarom hou ik het netjesquote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoho we hoeven hier niet op elkaar te schelden
Wow rustig slimme eikel.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet domme muts. Ik zeg alleen dat als mensen geen vlees eten vanwege het klimaat maar wel elk weekend drugs gebruiken tegenstrijdig zijn
Ja boehoequote:Op donderdag 17 oktober 2019 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker. Maar niet pretenderen dat je de bewuste gezonde fitgirl bent doordeweeks
Nee hoor, je had prima de juiste quote. Ik zei alleen ALS je dan OOK nog eens bewust geen vlees eet. Dus ik heb het helemaal niet over alle fitgirls. Trouwens, het ging in den beginne helemaal niet over fitgirls maar over yogasnuivers, kunnen ook mannen zijn uiteraardquote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Wow rustig slimme eikel.
Ik zal het even reconstrueren hoor, want jij zei dit.
[..]
Ja boehoe, ik had niet exact de goede post gequote, maar ik dacht wel dat je met die post, die ik wel quotte, ook op fitgirls doelde. Dus vandaar dat ik me afvroeg waar die link tussen fitgirls, gezonde dingen opdringen en geen vlees eten ineens vandaan komt. Echt waar haal ik het lef vandaan die vraag te stellen hè.
Ongelofelijk. Als je normaal antwoord had gegeven was het direct opgehelderd geweest.
Ik kan er ook niets aan doen dat jij zo triggered raakt als iemand een vraag stelt en dat je gepikeerd moet gaan doen over uitleg geven.Als we dan toch praten in termen van fitgirls en dergelijke zou ik jou scharen onder sneeuwvlokboy.
Ja manquote:
Maar daar had ik het niet over, ik vroeg me enkel af waarom bewust geen vlees eten gerelateerd zou zijn aan fitgirls, want ik vond dat een vreemde link.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, je had prima de juiste quote. Ik zei alleen ALS je dan OOK nog eens bewust geen vlees eet.
Was gewoon een term die ik koos? Ik had ook de gezonde bewuste vrouw, man, millenial of wie dan ook kunnen gebruikenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar daar had ik het niet over, ik vroeg me enkel af waarom dat gerelateerd zou zijn aan fitgirls, want ik vond dat een vreemde link.
Navel bedoel je, FokRquote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaat het over hoe graag we de buik van fitgirls willen afnemen met onze tong?
jaquote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaat het over hoe graag we de buik van fitgirls willen afnemen met onze tong?
vijand?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
VRIENDEN, en eventuele vijanden.
Dat ligt geheel aan de dikte van het boek en wanneer het gelezen moet zijn natuurlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:25 schreef FlippingCoin het volgende:
En vandaag maar 20 bladzijden gelezen dat schiet niet op.![]()
470 zie ik, en begin februari.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ligt geheel aan de dikte van het boek en wanneer het gelezen moet zijn natuurlijk
gelukkig ik was al bang.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar schaar ik jou niet onder heur
Koekoekquote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
470 zie ik, en begin februari.
Watquote:Ik ben ook op werkbezoek geweest bij DUO. Dan zie je de schermen met MS-DOS
https://www.scienceguide.(...)j-duo-onontkoombaar/
Waarom is dat hypocriet? Je kunt toch ook op een verantwoorde wijze drugs gebruiken. De gemiddelde drugs zijn helemaal niet zo schadelijk als het schrikbeeld in de media voor doet komen, terwijl binnen drugs alcohol heel destructief is maar daar hoor je weer heel weinig over...quote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Dit vind ik ook wel apart, waarom zou Ollongren dit doen?quote:De ergernis hierover wordt voor de SP nog eens extra versterkt wanneer DUO wel acties onderneemt waar een Kamermeerderheid tegen is. Zoals onlangs toen de minister van Binnenlandse Zaken de opdracht gaf om hypotheekverstrekkers inzage te geven in de hoogte van de studieschuld. “Iets wat mij echt dwars zit, is hoe het mogelijk is dat de Kamer verzoeken doet die in de praktijk niet uitvoerbaar zijn, maar DUO bijvoorbeeld wel werkt om hypotheekverstrekkers inzichten te geven in studieschulden. Iets waar een meerderheid van deze Kamer tegen is. Hoe wordt die prioriteit dan gesteld, waar komt dit vandaan?”
Ach hou op. Dit is gebruikers talk 101.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kunt toch ook op een verantwoorde wijze drugs gebruiken...
Omdat ze een smerige fascist is:)quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Dit vind ik ook wel apart, waarom zou Ollongren dit doen?
Oh wacht, Ollongren een facist noemen mag wel, maar Baudet niet ofzo?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze een smerige fascist is:)
Neequote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:02 schreef FlippingCoin het volgende:
en mag ik jullie zakkenwassers noemen?
rapalje?quote:
Je kan gewoon opzoeken wat een stof met je doet en wat je vooral niet moet doen met een stof. Als we kijken naar bijvoorbeeld lichamelijke effecten keta: verhoogde hartslag en bloeddruk, whooptifackingdoo. De meeste mensen krijgen veel te veel zout binnen wat zorgt voor verhoogde bloeddruk, dat is structureel, terwijl keta echt niet constant is. Er zijn gezondheidsrisico's natuurlijk, maar bij alles wat je doet of eet zijn er gezondheidsrisico's...quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach hou op. Dit is gebruikers talk 101.
Bij het eten? Ja graagquote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:04 schreef FlippingCoin het volgende:
als er iemand zin heeft om mij te assisteren je bent welkom
Nou niet bij alles, maar ik snap wat je bedoelt te zeggen. Ik vind het alleen niet matchen om een supergezonde levensstijl te hebben doordeweeks en in het weekend dat te doen, maar goed. Ligt kennelijk aan mij als ik de reacties ziequote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar bij alles wat je doet of eet zijn er gezondheidsrisico's...
Klinkklare onzin, ook al zijn sommige drugs niet lichamelijk verslavend dan nog veranderen de genotscentra in je hersenen, succes met dat ooit nog weer terug te krijgen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan gewoon opzoeken wat een stof met je doet en wat je vooral niet moet doen met een stof. Als we kijken naar bijvoorbeeld lichamelijke effecten keta: verhoogde hartslag en bloeddruk, whooptifackingdoo. De meeste mensen krijgen veel te veel zout binnen wat zorgt voor verhoogde bloeddruk, dat is structureel, terwijl keta echt niet constant is. Er zijn gezondheidsrisico's natuurlijk, maar bij alles wat je doet of eet zijn er gezondheidsrisico's...
heb de genotscentra van je moeder gister nog ff lekker overhoop gehaaldquote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkklare onzin, ook al zijn sommige drugs niet lichamelijk verslavend dan nog veranderen de genotscentra in je hersenen, succes met dat ooit nog weer terug te krijgen.
Heb je wel centjes achtergelaten?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:16 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb de genotscentra van je moeder gister nog ff lekker overhoop gehaald
Haha de lichamelijke belasting van drugs vergelijken met een verhoogde zoutinname.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkklare onzin, ook al zijn sommige drugs niet lichamelijk verslavend dan nog veranderen de genotscentra in je hersenen, succes met dat ooit nog weer terug te krijgen.
Mooi hè.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha de lichamelijke belasting van drugs vergelijken met een verhoogde zoutinname.
Keek juist niet in de spiegelquote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:51 schreef Le_Professeur het volgende:
Keek je in de spiegel winkwink
Staat niets over op jellinek als het gaat om keta. Ja, tolerantie wordt groter, maar dat gaat dan specifiek om tolerantie voor keta.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ohquote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Keek juist niet in de spiegel
Weet ik veel, mijn nieuwe kledingkast ofzo?quote:
Euh okequote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Weet ik veel, mijn nieuwe kledingkast ofzo?
Structurele verhoogde zoutinname ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha de lichamelijke belasting van drugs vergelijken met een verhoogde zoutinname.
Of jouw spiegelbeeld, als je dat als antwoord gehoopt had.quote:
Ik hoop niks, jij komt met woordenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Of jouw spiegelbeeld, als je dat als antwoord gehoopt had.
Oh nou sorry he.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik hoop niks, jij komt met woorden
Die klinkt idd wel als gebruikerspraat.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan gewoon opzoeken wat een stof met je doet en wat je vooral niet moet doen met een stof. Als we kijken naar bijvoorbeeld lichamelijke effecten keta: verhoogde hartslag en bloeddruk, whooptifackingdoo. De meeste mensen krijgen veel te veel zout binnen wat zorgt voor verhoogde bloeddruk, dat is structureel, terwijl keta echt niet constant is. Er zijn gezondheidsrisico's natuurlijk, maar bij alles wat je doet of eet zijn er gezondheidsrisico's...
Nou ik heb wel lasagna voor dagen nu.quote:
Dacht dat een sorry hier wel op zijn plaats was, maar ik schijn te vaak mijn excuses aan de bieden aan mensen. Sorry.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:06 schreef Le_Professeur het volgende:
Waarvoor precies, je hebt niks fout gedaan
Lasagnameetquote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou ik heb wel lasagna voor dagen nu.
Je moet voor je eigen perkje opkomen heh. Al is het alweer een maand geleden sinds x en twee maanden sinds ket.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die klinkt idd wel als gebruikerspraat.
Zijn ze nu opperdepop? 😬😅quote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dacht dat een sorry hier wel op zijn plaats was, maar ik schijn te vaak mijn excuses aan de bieden aan mensen. Sorry.
Hihaho.
Hey hou jij eens heel gauw je grote mondquote:
Ik gebruik geen drugs meer tot het legaal is.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je moet voor je eigen perkje opkomen heh. Al is het alweer een maand geleden sinds x en twee maanden sinds ket.
Da's pech, sorry wegquote:
Nee, gore zooi is het dat je niet eens fatsoenlijk kan eten. Ene hap is een hap van die vieze lasganebladen, dan neem je een hap met alleen sausquote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Hey hou jij eens heel gauw je grote mond
Dan heb je nooit een deftige lasagna op, veel laagjes horen het te zijn met iedere hap pasta en sausquote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Da's pech, sorry weg
[..]
Nee, gore zooi is het dat je niet eens fatsoenlijk kan eten. Ene hap is een hap van die vieze lasganebladen, dan neem je een hap met alleen saus
Heb geen zin en geen tijd om dat te maken. En dan nog betwijfel ik of ik het lustquote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Dan heb je nooit een deftige lasagna op, veel laagjes horen het te zijn met iedere hap pasta en saus
Lust je tagliatella bolognese?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb geen zin en geen tijd om dat te maken. En dan nog betwijfel ik of ik het lust
Ik lust het ook apart, dan eet ik alleen tomatensaus of lasagnebladen zonder iets.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Da's pech, sorry weg
[..]
Nee, gore zooi is het dat je niet eens fatsoenlijk kan eten. Ene hap is een hap van die vieze lasganebladen, dan neem je een hap met alleen saus
Nog nooit op denk ik.quote:
Ja ik ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:20 schreef Fok-it het volgende:
@:Charleskinbote weet alles van goeie verhoudingen in zijn mond
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik lust het ook apart, dan eet ik alleen tomatensaus of lasagnebladen zonder iets.
lasagne veel werk hou op zegquote:
Ik lust zelfs koude tomatensaus of half opgewarmde.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog nooit op denk ik.
[..]
Ja ik ook.
[..]
Dat is zo.quote:
Ik nietquote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:24 schreef UitStraling het volgende:
Ik lust zelfs koude tomatensaus of half opgewarmde.
Gazpachoquote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lust zelfs koude tomatensaus of half opgewarmde.
problematisch :/quote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:20 schreef Fok-it het volgende:
@:Charleskinbote weet alles van goeie verhoudingen in zijn mond
Erken je hier nou dat je een pijpverslaving hebt?quote:
Kijkquote:
Niemand die dat dan ook beweert. Maar gecondoleerd met het verlies van je herkenbare Doner-broodje. Ik hoop dat je de kracht vind om door deze moeilijke periode in je leven heen te komenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:47 schreef naatje_1 het volgende:
(Overigens pretendeer ik in het geheel niet gezond te leven)
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand die dat dan ook beweert. Maar gecondoleerd met het verlies van je herkenbare Doner-broodje. Ik hoop dat je de kracht vind om door deze moeilijke periode in je leven heen te komen
JesuisbilNaatjequote:
wowquote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Amadepamalamadrama[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat kan.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:01 schreef MCH het volgende:
Na je gelsachtsblunderbericht snap ik pas echt waarom je jezelf 4ever doomed vindt
Ja hoor, gaat stukken beter. Vandaag weer had gelachen op het werk, leuke dingen gebeurd etc.quote:
Mooi...quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat stukken beter. Vandaag weer had gelachen op het werk, leuke dingen gebeurd etc.
En hoe is het met jou?
Ik zeg niet dat dat mijn hele dateleven beïnvloedt.quote:
oh valt wel mee, gewoon beetje uitgeput van werk... gelukkig bijna weekendquote:
Snap je helemaal, zal ook blij zijn als het weekend isquote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
oh valt wel mee, gewoon beetje uitgeput van werk... gelukkig bijna weekend
Maar goed, salaris aan het eind van de rit is dan wel weer jofel.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Snap je helemaal, zal ook blij zijn als het weekend is
Zeker weten. Verwacht over een week enorme drukte bij ons, dus dan veel overwerken.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar goed, salaris aan het eind van de rit is dan wel weer jofel.
Extra commissie? Als in: meer betaald?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker weten. Verwacht over een week enorme drukte bij ons, dus dan veel overwerken.
Armequote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat mijn hele dateleven beïnvloedt.
Nee hoor, dat niet. Alleen extra uren maken, dus meer salaris ontvangenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Extra commissie? Als in: meer betaald?
Watquote:
Zit jij op werk ook teveel aan de koffie, net als ik?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee hoor, dat niet. Alleen extra uren maken, dus meer salaris ontvangen
[..]
Wat
Ik heb weleens alcohol gedronken, wat nu?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je daarna goede of slechte seks?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb weleens alcohol gedronken, wat nu?
Eerst wel, maar dronk buiten het werk ook nog eens ontzettend veel koffie. Laatste tijd veel last van hoofdpijn, dus nu drink ik wat meer water.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zit jij op werk ook teveel aan de koffie, net als ik?
Levercirrose, verhoogde kans op borstkanker en nu kun je nooit meer echt genieten van seks.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb weleens alcohol gedronken, wat nu?
Zo herkenbaar... alleen kan ik er niet mee stoppen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Eerst wel, maar dronk buiten het werk ook nog eens ontzettend veel koffie. Laatste tijd veel last van hoofdpijn, dus nu drink ik wat meer water.
'S ochtends nog wel koffie hoor, maar mag wel als je zo vroeg opstaat
Hoeveel koffie drink je op een dag dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo herkenbaar... alleen kan ik er niet mee stoppen.
Ik drink tegenwoordig nog maar max. 1 kopje per dag.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo herkenbaar... alleen kan ik er niet mee stoppen.
Op werkdagen? Hou het niet eens bij... kan goed een beker of 15 zijn. Plus 's ochtends op station en 's avonds op station.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoeveel koffie drink je op een dag dan?
Jij komt natuurlijk nog uit de tijd van de koffiedames.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Op werkdagen? Hou het niet eens bij... kan goed een beker of 15 zijn. Plus 's ochtends op station en 's avonds op station.
Heb een tijd gehad dat ik ook zoveel koffie dronk. Maar zoveel is niet gezond hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Op werkdagen? Hou het niet eens bij... kan goed een beker of 15 zijn. Plus 's ochtends op station en 's avonds op station.
Spreekt voor zichquote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
En ZWART hè... anders is het geen koffie.
Hmmja, automatisme.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb een tijd gehad dat ik ook zoveel koffie dronk. Maar zoveel is niet gezond hoor
Ik snapte 'mquote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Als in uit de automaat, de koffie. Ahahaha.
Ahaha.
Ha.
Gewoon helemaal nietquote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
En décaf is 't toch niet helemaal...
knalgeel-rood-oranje blousequote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:26 schreef Remqo het volgende:
Ik drink zelden koffie eigenlijk, terwijl ik vroeger juist onwijs veel koffie dronk.
Nu hebben we ook nieuwe koffiemachines op het werk, en de reguliere koffie is nog ranziger dan uit de oude automaat, waarbij ik gedwongen melk en suiker moet toevoegen.... nee, dan ga ik voor de chocolademelk
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
knalgeel-rood-oranje blouse
Ik voorlopig ook niet zonder die eerste, maar wil wel met de tijd gaan stoppenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nicotine en caffeïne... kenniezonder.
voel die drang totaal niet, helaas...quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik voorlopig ook niet zonder die eerste, maar wil wel met de tijd gaan stoppen
Pas doen als je het echt wil, anders gaat het toch niet werkenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
voel die drang totaal niet, helaas...
oh dat weet ik... maar goed, er ligt hier nog een slof of 45.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Pas doen als je het echt wil, anders gaat het toch niet werken
Krijg nu wel steeds meer een beeld van jou (of die juist is geeen idee)quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
oh dat weet ik... maar goed, er ligt hier nog een slof of 45.
lekker chubbyquote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:40 schreef Remqo het volgende:
Ik begin zelfs weer fatsoenlijk te eten, straks word ik nog dik
Rokerig hol vol boeken?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Krijg nu wel steeds meer een beeld van jou (of die juist is geeen idee)
Valt wel mee, ik ben ook (tijdelijk) gestopt met autorijden, en moet elke dag 40 minuten op een roestige fiets zitten om op mijn werk te komenquote:
Klopt een beetje, maar geen rook... Ik haat stof in mijn huis... elke dag stofzuigen en elke week grote schoonmaak.quote:
Elke dag stofzuigen, ben je gek?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Klopt een beetje, maar geen rook... Ik haat stof in mijn huis... elke dag stofzuigen en elke week grote schoonmaak.
Jij woont echt wel op een huisje met wielen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt een beetje, maar geen rook... Ik haat stof in mijn huis... elke dag stofzuigen en elke week grote schoonmaak.
Nee hoor, staat altijd gereed dat ding.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Elke dag stofzuigen, ben je gek?
ben niet zo'n nomadisch type...quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij woont echt wel op een huisje met wielen.
Dan nog, ik ga echt niet elke dag stofzuigen hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee hoor, staat altijd gereed dat ding.
trusten chinoquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:07 schreef Kopjechino het volgende:
Ik ga slapen, slaap lekker mensen
paardenzakquote:
En dan je maar afvragen waarom je steeds hoofdpijn hebt hahaquote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dan je maar afvragen waarom je steeds hoofdpijn hebt haha
koppijn heb ik altijd wel... en nee, liever geen suiker in de koffiequote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een beetje was afgekickt, of ging dat alleen om de suiker
Blijft een heel raar iets, maar na al die tijd zal je er wel nooit antwoord op krijgenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
koppijn heb ik altijd wel... en nee, liever geen suiker in de koffie
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:52 schreef Solotovski het volgende:
heeey prof een van mijn meest favo users
Ja snap ik wel als je ziet wat er nog over is geblevenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:52 schreef Solotovski het volgende:
heeey prof een van mijn meest favo users
ja weinig concurrentiequote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja snap ik wel als je ziet wat er nog over is gebleven
foks meest favo modquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Blijft een heel raar iets, maar na al die tijd zal je er wel nooit antwoord op krijgen
Man naar mijn hart
Cutequote:
Hmm?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb je mijn vlaggenbegroeting niet gezien?
Hahaha creatiefquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
ONZ / [ONZ SC #2178] Trieste fitgirls
Engelquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat heb je haar voor koosnaampje gegeven?
Suikerpluisje? Bonbonnetje? Kerstbal?
Engelquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Golddiggerquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Best wel saai vind je nietquote:
Integendeel, op een of andere manier is ze altijd mooi.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Best wel saai vind je niet
Omdat ze in de ochtend een beetje eng uit d'r ogen kijkt?? Haha nice
Ga je je naam veranderen ouwe dibbes?quote:
Leest ze mee?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Integendeel, op een of andere manier is ze altijd mooi.
Jaquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ga je je naam veranderen ouwe dibbes?
Waarin? Of us dat geheim?quote:
Nee. Tenminste, niet dat ik weet.quote:
Oh ze weet er wel vanaf dat je hier post onder de naam EttovanBelgiequote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee. Tenminste, niet dat ik weet.
Zo wel: Hou van jou
Je ziet het vanzelf wel, de vaste user pikt het zo op.quote:
Ja ik niet dusquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je ziet het vanzelf wel, de vaste user pikt het zo op.
Nee, volgens mij niet. Maar zo wel: Hou van jou.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh ze weet er wel vanaf dat je hier post onder de naam EttovanBelgie
Dat deed hij ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bedankt, maar Etto kan prima zelf iets typen
Gotsammequote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Maar zo wel: Hou van jou.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Jullie zijn allemaal van dje klb mannetjes
Oh ik dacht wat heel spannondsquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Remco, denk ik. Kom daar maar eens achter als leek!
Alleen de naam verandert, de rest niet.quote:
Komen de mooiste users vandaan, maar het is een beetje leeggezogen de afgelopen maanden en nu op sterven na dood.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Eng ons kent ons kliekje wel. Heel elitair ookquote:
Jeetje valt allemaal wel mee.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eng ons kent ons kliekje wel. Heel elitair ook
Ik heb mijn mannetjes liever van OUDquote:
Ja maar zijn denk ik ook genoeg mensen die gek worden van jou =Dquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:05 schreef UitStraling het volgende:
Zou knettergek worden van zo'n stuk menselijke fudge
Die user bestaat al en heeft onlangs nog gespostquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Remco, denk ik. Kom daar maar eens achter als leek!
Wat?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:05 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Tot voor kort vervloekte je KLB nog, omdat ze vervelend waren tegen je.
Ouderwetse en conservatieve mensen zijn doodsbang voor me.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar zijn denk ik ook genoeg mensen die gek worden van jou =D
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja leuk, je kan wel lacherig doen Noelle maar jij was wel fan van het eerste uur, zat zelfs in de commentsectie onder zijn youtubefilmpjes.quote:
Snap ik wel als je zo gevaarlijk kijktquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ouderwetse en conservatieve mensen zijn doodsbang voor me.
Beide ben ik niet, doodsbang alsnog.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ouderwetse en conservatieve mensen zijn doodsbang voor me.
En meebetaald aan zijn pizza's?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja leuk, je kan wel lacherig doen Noelle maar jij was wel fan van het eerste uur, zat zelfs in de commentsectie onder zijn youtubefilmpjes.
hij heeft ooit nog een video gemaakt over hoe je mensen kon blokkeren op youtube nav comments van mijquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja leuk, je kan wel lacherig doen Noelle maar jij was wel fan van het eerste uur, zat zelfs in de commentsectie onder zijn youtubefilmpjes.
integendeel....quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind jij hem leuk want ik voel spanning
Indirect sowieso, maar je kan er de klok op gelijkzetten dat er een bestellinkje de deur uit is gegaan richting zijn adres.quote:
Ik zou nog geen stuiver aan dat joch uitgevenquote:
mooie postquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:08 schreef Remqo het volgende:
Wij zijn van KLB, wij komen u haat en nijd brengen
ettoooooquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
cinderella, Brabantsche schone der sc
Het past wel bij Ettoquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:08 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Een man die een beetje binnensmonds kotst bij de term: “M’n engel”.
[ afbeelding ]
Grote patat, kapsalonnetje, en broodje frikandel. Lekker man. Dat is voor een gezonde hollandse jongen een prima maaltijdjequote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Indirect sowieso, maar je kan er de klok op gelijkzetten dat er een bestellinkje de deur uit is gegaan richting zijn adres.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grote friet, kapsalonnetje, en broodje frikandel. Lekker man. Dat is voor een gezonde Nederlandse jongen een prima maaltijdje
Ik zeg niksquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grote patat, kapsalonnetje, en broodje frikandel. Lekker man. Dat is voor een gezonde hollandse jongen een prima maaltijdje
Wat loop jij mij te editten joh? Reservebelgquote:
Zet maar in de gang neerquote:
Eet dit 65 keer in een leven en je bent lelijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grote patat, kapsalonnetje, en broodje frikandel. Lekker man. Dat is voor een gezonde hollandse jongen een prima maaltijdje
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat loop jij mij te editten joh? Reservebelg
Nou Uitstraling. Jij hebt het nog nooit gegeten enquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eet dit 65 keer in een leven en je bent lelijk.
quote:
Koekoekquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat loop jij mij te editten joh? Reservebelg
En nu heb je dus ruziequote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou Uitstraling. Jij hebt het nog nooit gegeten en
Koekjesquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Koekoekjes zal je bedoelen
Hij kan veel van mij hebben. Hij heeft mij de intelligentste user hier in ONZ genoemd dus ik heb wel wat kredietquote:
Je kon het zelf niet bedenken?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hahah hoe kom je er toch op
Niet eens met jouw patatkeuzequote:
Dat krediet verspeel je wel snel zo hejaquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij kan veel van mij hebben. Hij heeft mij de intelligentste user hier in ONZ genoemd dus ik heb wel wat krediet
Ik wil iets zeggen en iemand mentionen, maar het is beter als ik dat niet doequote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij kan veel van mij hebben. Hij heeft mij de intelligentste user hier in ONZ genoemd dus ik heb wel wat krediet
Zo zo, sta je gewoon boven hemzelf?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je wilt mentionenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wil iets zeggen en iemand mentionen, maar het is beter als ik dat niet doe
Ja, goed om te weten dat zelfs Uitstraling zich soms bedreigd voeltquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo zo, sta je gewoon boven hemzelf?
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
Ook frietje voor zwerver besteld, karmapunten
Heeft nu een tia, je hebt net het laatste zetje gegevenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
Ook frietje voor zwerver besteld, karmapunten
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heeft nu een tia, je hebt net het laatste zetje gegeven
Zeg prof, in al die jaren dat we met elkaar omgaan, heb ik jou nooit op een grapje kunnen betrappen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, dit is mij iets te geniaal
Ik maak ook nooit grappenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zeg prof, in al die jaren dat we met elkaar omgaan, heb ik jou nooit op een grapje kunnen betrappen.
Als supporter van Arsenal moet je dan ook wel een hele zieke vorm van humor hebbenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zeg prof, in al die jaren dat we met elkaar omgaan, heb ik jou nooit op een grapje kunnen betrappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |