Koekoekquote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
470 zie ik, en begin februari.
Watquote:Ik ben ook op werkbezoek geweest bij DUO. Dan zie je de schermen met MS-DOS
https://www.scienceguide.(...)j-duo-onontkoombaar/
Waarom is dat hypocriet? Je kunt toch ook op een verantwoorde wijze drugs gebruiken. De gemiddelde drugs zijn helemaal niet zo schadelijk als het schrikbeeld in de media voor doet komen, terwijl binnen drugs alcohol heel destructief is maar daar hoor je weer heel weinig over...quote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je je gezonde leven zo graag aan iedereen wilt opdringen, en vervolgens elk weekend pillen loopt te poppen en met sos je neus loopt te poederen ben je hypocriet. Snap niet helemaal waarom je daar uitleg bij nodig hebt eigenlijk. En als je dan nog bewust geen vlees eet al helemaal ecologisch gezien
quote:
Dit vind ik ook wel apart, waarom zou Ollongren dit doen?quote:De ergernis hierover wordt voor de SP nog eens extra versterkt wanneer DUO wel acties onderneemt waar een Kamermeerderheid tegen is. Zoals onlangs toen de minister van Binnenlandse Zaken de opdracht gaf om hypotheekverstrekkers inzage te geven in de hoogte van de studieschuld. “Iets wat mij echt dwars zit, is hoe het mogelijk is dat de Kamer verzoeken doet die in de praktijk niet uitvoerbaar zijn, maar DUO bijvoorbeeld wel werkt om hypotheekverstrekkers inzichten te geven in studieschulden. Iets waar een meerderheid van deze Kamer tegen is. Hoe wordt die prioriteit dan gesteld, waar komt dit vandaan?”
Ach hou op. Dit is gebruikers talk 101.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kunt toch ook op een verantwoorde wijze drugs gebruiken...
Omdat ze een smerige fascist is:)quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Dit vind ik ook wel apart, waarom zou Ollongren dit doen?
Oh wacht, Ollongren een facist noemen mag wel, maar Baudet niet ofzo?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze een smerige fascist is:)
Neequote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:02 schreef FlippingCoin het volgende:
en mag ik jullie zakkenwassers noemen?
rapalje?quote:
Je kan gewoon opzoeken wat een stof met je doet en wat je vooral niet moet doen met een stof. Als we kijken naar bijvoorbeeld lichamelijke effecten keta: verhoogde hartslag en bloeddruk, whooptifackingdoo. De meeste mensen krijgen veel te veel zout binnen wat zorgt voor verhoogde bloeddruk, dat is structureel, terwijl keta echt niet constant is. Er zijn gezondheidsrisico's natuurlijk, maar bij alles wat je doet of eet zijn er gezondheidsrisico's...quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach hou op. Dit is gebruikers talk 101.
Bij het eten? Ja graagquote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:04 schreef FlippingCoin het volgende:
als er iemand zin heeft om mij te assisteren je bent welkom
Nou niet bij alles, maar ik snap wat je bedoelt te zeggen. Ik vind het alleen niet matchen om een supergezonde levensstijl te hebben doordeweeks en in het weekend dat te doen, maar goed. Ligt kennelijk aan mij als ik de reacties ziequote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar bij alles wat je doet of eet zijn er gezondheidsrisico's...
Klinkklare onzin, ook al zijn sommige drugs niet lichamelijk verslavend dan nog veranderen de genotscentra in je hersenen, succes met dat ooit nog weer terug te krijgen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan gewoon opzoeken wat een stof met je doet en wat je vooral niet moet doen met een stof. Als we kijken naar bijvoorbeeld lichamelijke effecten keta: verhoogde hartslag en bloeddruk, whooptifackingdoo. De meeste mensen krijgen veel te veel zout binnen wat zorgt voor verhoogde bloeddruk, dat is structureel, terwijl keta echt niet constant is. Er zijn gezondheidsrisico's natuurlijk, maar bij alles wat je doet of eet zijn er gezondheidsrisico's...
heb de genotscentra van je moeder gister nog ff lekker overhoop gehaaldquote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkklare onzin, ook al zijn sommige drugs niet lichamelijk verslavend dan nog veranderen de genotscentra in je hersenen, succes met dat ooit nog weer terug te krijgen.
Heb je wel centjes achtergelaten?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:16 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb de genotscentra van je moeder gister nog ff lekker overhoop gehaald
Haha de lichamelijke belasting van drugs vergelijken met een verhoogde zoutinname.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkklare onzin, ook al zijn sommige drugs niet lichamelijk verslavend dan nog veranderen de genotscentra in je hersenen, succes met dat ooit nog weer terug te krijgen.
Mooi hè.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha de lichamelijke belasting van drugs vergelijken met een verhoogde zoutinname.
Keek juist niet in de spiegelquote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:51 schreef Le_Professeur het volgende:
Keek je in de spiegel winkwink
Staat niets over op jellinek als het gaat om keta. Ja, tolerantie wordt groter, maar dat gaat dan specifiek om tolerantie voor keta.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |