quote:
Oh wow.quote:Op zondag 10 november 2019 21:59 schreef I het volgende:
Op dit moment worden alle fora langzamerhand voorzien van start- en eind-data, inclusief start- en einddata van de verschillende periodes waarop een forum open is geweest (Bijvoorbeeld FEE, wat jaarlijks geopend en gesloten wordt). Dit is een vrij forse klus.
Van de intotaal 240 fora zijn nu bij de eerste 72, de juiste data ingevuld gebaseerd op MED-topics, én / of eerste en laatste topics in de betreffende fora. Hierdoor kunnen moderators straks gekoppeld worden aan specifieke termijnen waarop de fora geopend waren, én is straks het x-jarig bestaan van een forum ook duidelijker in te zien.
Wanneer deze data volledig compleet is, kan er begonnen worden aan het omgooien van de crewperiodes van users, zodat ze onder deze termijnen hangen, in plaats van direct onder de fora.
Hierdoor zullen onder andere de tijdlijnen beter kloppen, is het mogelijk om forumjubilea te zien, zijn terugkerende fora en foracrew beter te zien, en is het eenvoudiger om nieuwe crewtermijnen toe te voegen. Ook is hierdoor in de toekomst beter onderscheid te maken in de hernoemingen van fora, bijvoorbeeld;
[ afbeelding ]
Duurt even, maar dan heb je ook wat.
Verrassend genoeg was KWT nog het meeste werk.quote:Op woensdag 13 november 2019 21:43 schreef zarGon het volgende:
Jezus, wat een opzoekwerk moet dat zijn.
Zal er zelf ook even naar kijken!quote:Op maandag 18 november 2019 12:56 schreef I het volgende:
Zit op dit moment een beetje met onduidelijkheid over:
Eurovisie Songfestival (132)
en
Eurovisie Songfestival (175)
De data van opening en sluiting per jaar zijn niet helemaal duidelijk, vooral tussen 2010 en 2013.![]()
Voor nu laat ik ze even liggen, dit is wat er nu 'bekend' is, de laatste vier data zijn vooral op de gok;
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 november 2019 12:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zal er zelf ook even naar kijken!
Post hier wel als ik iets nuttigs vind.
Daarover gesproken; Forum 200 was het Rabo webcare forum, dat welgeteld vijf fantastische dagen heeft beleefd. Op het T80 forum (1 dag) na, één van de kortst lopende fora op FOK!.quote:
Andere kleur voor elke 'alias'? (Dus niet voor elke termijn, maar echt wanneer de naam verandert.)quote:Op donderdag 21 november 2019 15:56 schreef I het volgende:
Alle fora staan klaar qua data, ben het nu aan het visualiseren in de timelines, zit alleen te twijfelen aan de juiste manier van weergeven;
[ afbeelding ]
Denk dat dat wel een idee is idd. Tintje donkerder oid per alias.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Andere kleur voor elke 'alias'? (Dus niet voor elke termijn, maar echt wanneer de naam verandert.)
Juist.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:59 schreef I het volgende:
[..]
Denk dat dat wel een idee is idd. Tintje donkerder oid per alias.
Moet nog even zorgen dat die termijnen verwijderbaar zijn, daar gaat nog iets mis in de backend. Met een beetje geluk vanavond, anders morgen.quote:
Okidoki!quote:Op donderdag 21 november 2019 17:22 schreef I het volgende:
[..]
Moet nog even zorgen dat die termijnen verwijderbaar zijn, daar gaat nog iets mis in de backend. Met een beetje geluk vanavond, anders morgen.
quote:Op donderdag 21 november 2019 23:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is /SHP (45) echt shop.fok.nl? (Zwart blokje in het overzicht.)
| 1 | [forum=45] |
Ooohhh. Weer wat geleerd. Thanks.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:20 schreef I het volgende:
[..]![]()
[ code verwijderd ]
shop.fok.nl
MED / Shopforum (tijdelijk) gesloten
Zijn twee losse fora van geweest;quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:09 schreef zarGon het volgende:
@:I, volgens mij gaat er iets niet helemaal goed met ROO / Het rokershoekje.
In de Tijdlijn zie je 'm los in 2004 en 2011.
In het forumoverzicht van ROO zie je alleen 2004, die 2011 is er niet.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:15 schreef I het volgende:
[..]
Zijn twee losse fora van geweest;
De Rokershoek
Het Rokershoekje
Staat er wel tussen; https://fokcrew.nl/forum/83quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:18 schreef naatje_1 het volgende:
@:I Verboden te roken ! staat er volgens mij nog niet bij, kan dat kloppen?
Vind ik inderdaad ook echt niet kunnen !quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:22 schreef zarGon het volgende:
Die spatie voor het uitroepteken is wel echt een misdaad tegen de mensheid.
Fixed.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yay!
Overigens, een hele kleine bug:
[ afbeelding ]
De 'actieve' pagina heeft de css-class "active", deze staat nu altijd op 'Subsites', waardoor deze wit is (witter dan de rest). Eigenlijk zou deze 'active' dus moeten gelden voor de pagina die geopend is (bovenstaand voorbeeld zou 'Jubilea' op 'active' moeten staan).
Edit:
Zo dus:
[ afbeelding ]
Jij mag beslissen of 'Subsites' uitgeklapt is by default; zelf zou ik dat wel uitgeklapt laten.
Hmm, bijzonder.quote:Op maandag 25 november 2019 00:08 schreef zarGon het volgende:
@:I, wat betreft die bug/fout in iOS:
Via lambdatest.com kunnen testen hoe het eruit ziet op een iPhone 8 Plus:
[ afbeelding ]
Op Windows en Android geen problemen, maar in Safari gaat er dus iets niet helemaal goed met die tijdlijn... Zelfde issue speelt ook in Chrome (in iOS), dus het lijkt iets te maken hebben met iOS...
Kan er verder weinig over vinden op le Google.
Dat was ook het enige wat ik tegenkwam...quote:Op maandag 25 november 2019 00:43 schreef I het volgende:
[..]
Hmm, bijzonder.
Ik kom er wel het één en ander over tegen, ook iOS gerelateerd. Waar als oplossing een wrapper wordt aangegeven, of het toewijzen van een min-width aan de timeline. Beiden bieden helaas geen oplossing.
Idd.quote:Op maandag 25 november 2019 00:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was ook het enige wat ik tegenkwam.... Maar de (fout)melding net is even anders dan in ons geval.
Morgen maar eens verder zoeken...
Heb gevonden waar iOS over struikelt, de new Date;quote:Op maandag 25 november 2019 00:08 schreef zarGon het volgende:
@:I, wat betreft die bug/fout in iOS:
Via lambdatest.com kunnen testen hoe het eruit ziet op een iPhone 8 Plus:
[ afbeelding ]
Op Windows en Android geen problemen, maar in Safari gaat er dus iets niet helemaal goed met die tijdlijn... Zelfde issue speelt ook in Chrome (in iOS), dus het lijkt iets te maken hebben met iOS...
Kan er verder weinig over vinden op le Google.
| 1 | dataTable.addRow(['FOK!','FOK!', '#06a', new Date('1999-10-1 00:00:00'), new Date()]); |
| 1 | dataTable.addRow(['FOK!','FOK!', '#06a', new Date(1999, 9, 1, 0, 0, 0, 0), new Date()]); |
JAAAA!quote:Op woensdag 27 november 2019 10:08 schreef I het volgende:
Fixed op het forumoverzicht. Nu de andere pagina's nog.
Wordt dit trouwens nog ergens getoond op de website (voor de schermen)? Dat je bijv. in het overzicht van NWS zit, dat je ziet dat het ooit wat anders heette?quote:Op maandag 18 november 2019 12:56 schreef I het volgende:
Zit op dit moment een beetje met onduidelijkheid over:
Eurovisie Songfestival (132)
en
Eurovisie Songfestival (175)
De data van opening en sluiting per jaar zijn niet helemaal duidelijk, vooral tussen 2010 en 2013.![]()
Voor nu laat ik ze even liggen, dit is wat er nu 'bekend' is, de laatste vier data zijn vooral op de gok;
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |