SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOKC’est Davie :o)
Jaa dat is toch raarquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Vooral dit ook.
Is dit nou allemaal een gefabriceerd verhaal of wat is het..? Echt niet meer te volgen.twitter:thejermaine twitterde op dinsdag 15-10-2019 om 23:56:26Ook opmerkelijk: op het openbare Instagram-profiel van de 25-jarige Jan staan foto's van Chris, de kroegbaas die de politie inschakelde nadat Jan zich meerdere keren liet zien in het café. #Ruinerwold reageer retweet
Zoals gezegd, het zou me niet verbazen. Dat is mij in ieder geval ook wel even door het hoofd geschoten.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:30 schreef Hamlapjes het volgende:
Straks blijkt het een promostunt te zijn voor een nieuwe Netflixserie!
Ja, dat account lijkt wel pas een paar maanden oud te zijn. Misschien dat ie langzaamaan meer vrijheid had, of opeens in het bezit kwam van een smartphone?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:47 schreef Aoibhin het volgende:
Dat verhaal wordt echt vager met de minuut. Hoezo had die gast sowieso een Instagram account, maar dacht ook dat er verder geen mensen waren?
Ik zou dan als eerste 112 bellen, in plaats van een instagram account aanmaken.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:53 schreef I het volgende:
Misschien dat ie langzaamaan meer vrijheid had, of opeens in het bezit kwam van een smartphone?
Klopt ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:55 schreef Dave het volgende:
Is dat dat account van die Jan Zon van Drosten waar Hart van Nederland over bericht?
[..]
Ik zou dan als eerste 112 bellen, in plaats van een instagram account aanmaken.
Nu komt het wel erg dichtbij!quote:Het gezin zou in 2005 van Hasselt naar Zwartsluis zijn verhuisd. In 2008 ging het gezin in Meppel wonen. Vanaf 2010 woonde het gezin op de boerderij in Ruinerwold.
Het is natuurlijk een vrij 'veilige' manier om contact te maken met de buitenwereld als je socially awkward bent.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:50 schreef Dave het volgende:
Dat bedoel ik, ik heb zelfs geen insta. Hoezo heb je dat als je 9 jaar onder de grond zit. Wel internet?
Je zou bijna gaan denken dat kroegbaas en die Jan elkaar gewoon al langer kenden en dat het samen verzonnen is en het daarom zo'n gek interview was ofzo. Maar dat kan toch niet?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaa dat is toch raaren creepy ook als die kroegbaas echt van niets wist.
*AIVD mailtquote:
Streepjequote:
Maar dan snap je toch niet meteen hoe je zoiets aan moet maken en moet beheren, neem ik aan?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:53 schreef I het volgende:
[..]
Ja, dat account lijkt wel pas een paar maanden oud te zijn. Misschien dat ie langzaamaan meer vrijheid had, of opeens in het bezit kwam van een smartphone?
Je kunt gewoon de foto's op z'n Insta zienquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat kroegbaas en die Jan elkaar gewoon al langer kenden en dat het samen verzonnen is en het daarom zo'n gek interview was ofzo. Maar dat kan toch niet?Ik weet het nu echt niet meer inderdaad. En las ik nou ook ergens dat die zoon gewoon een keer naar Canada is geweest in die jaren? En er gewoon verzorgd uitzag? Kan het nu al niet meer terugvinden. Chaos.
*armen in de lucht gooit*
Whut?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat kroegbaas en die Jan elkaar gewoon al langer kenden en dat het samen verzonnen is en het daarom zo'n gek interview was ofzo. Maar dat kan toch niet?Ik weet het nu echt niet meer inderdaad. En las ik nou ook ergens dat die zoon gewoon een keer naar Canada is geweest in die jaren? En er gewoon verzorgd uitzag? Kan het nu al niet meer terugvinden. Chaos.
*armen in de lucht gooit*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |