ja maar daar draait de hele gezondheids-sector op.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:24 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Minder dan de zorgtoeslagen..
Oke dan is het goedquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:24 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Minder dan de zorgtoeslagen..
Nu ben je gewoon random getallen aan het noemen omdat je geen flauw benul hebt waar je over spreekt. Net als de boeren.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met gemiddeld 70% wordt bedoeld dat de foutmarge 50% kan zijn, maar ook 90%, dus niet landelijk.
hoe meer getallen je roept hoe slimmer je lijkt..quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon random getallen aan het noemen omdat je geen flauw benul hebt waar je over spreekt. Net als de boeren.
Ja en? heel NL draait op subsidies... Ook voor de groepen die je niet noemt..quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zorgtoeslagen die gaan naar 4 miljoen mensen die hoofdzakelijk onder modaal verdienen, landbouwsubsidies gaan naar 100.000 man die goeddeels boven modaal zitten.
Kun je mij dan eens uitleggen waarom er weinig wordt gemeten, de weinige meetplekken die er zijn boven putten staan, het rekenmodel niet openbaar gemaakt wordt en de foutmarge zo enorm hoog is?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Robert Bor speculeert wat op basis van incomplete informatie en verbindt daar dan wat stevige conclusies aan. Hij mocht met een hele serie 'scherpe' vragen bij de RIVM langskomen en ze hebben alles beantwoordt, dit twitterdraadje is dus outdated.
twitter:khouterman twitterde op woensdag 16-10-2019 om 10:09:00Deze boeren zijn al sinds vanochtend 04.30 uur in Den Haag. 'We gingen voor het verrassingseffect.' Politie hield ze tegen om het Binnenhof op te komen, 'maar we staan hier ook wel mooi hoor'. #boerenprotest https://t.co/KwefCV2a1C reageer retweet
De gemiddelde onzekerheid is 70% volgens wetenschappers. Dat komt omdat een meetpunt soms 50% onzekerheid heeft, soms 90%, dus kan je zeggen dat er gemiddeld 70% onzekerheid is.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon random getallen aan het noemen omdat je geen flauw benul hebt waar je over spreekt. Net als de boeren.
Je komt zelf met een verhaal over zorgtoeslag, ik leg gewoon even het verschil uit tussen de 5 miljard die een handjevol boeren aan een mercedes helpt, en de 5 miljard die 4 miljoen Nederlanders de toegang tot zorg garandeerd.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:29 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja en? heel NL draait op subsidies... Ook voor de groepen die je niet noemt..
Linksom of rechtsom je ontkomt er niet aan in NL
In de bilt staan rond de 2500quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:30 schreef Nober het volgende:
De Bilt is geen Den Haag, waarom rijden ze niet verder?
twitter:Geertjan_Oxe twitterde op woensdag 16-10-2019 om 10:08:21Ook een prachtig plaatje 👌🏻Scheveningen!#boeren #Boerenactie #boereninactie #boerenopstand https://t.co/I8xvSxuyTt reageer retweet
wat kan zo'n boze ex-medewerker eenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kun je mij dan eens uitleggen waarom er weinig wordt gemeten, de weinige meetplekken die er zijn boven putten staan, het rekenmodel niet openbaar gemaakt wordt en de foutmarge zo enorm hoog is?
Bovendien is dit niet de enige die het er over heeft, maar wel de meest gedetailleerde.
Als het rivm gewoon openbaar maakt wat het model is en dat deze mss wel klopt, is de kous af. Doen ze niet.
Waarom?
Eerste deel van het protest was bij het RIVM, vanmiddag rijden ze door naar Den Haagquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:30 schreef Nober het volgende:
De Bilt is geen Den Haag, waarom rijden ze niet verder?
"Ik ging voor de verrassingsmove, maar dat wijf cockblockte me.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:31 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:khouterman twitterde op woensdag 16-10-2019 om 10:09:00Deze boeren zijn al sinds vanochtend 04.30 uur in Den Haag. 'We gingen voor het verrassingseffect.' Politie hield ze tegen om het Binnenhof op te komen, 'maar we staan hier ook wel mooi hoor'. #boerenprotest https://t.co/KwefCV2a1C reageer retweet
Ja want je ziet en hoort ze ook niet aankomen hequote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:31 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:khouterman twitterde op woensdag 16-10-2019 om 10:09:00Deze boeren zijn al sinds vanochtend 04.30 uur in Den Haag. 'We gingen voor het verrassingseffect.' Politie hield ze tegen om het Binnenhof op te komen, 'maar we staan hier ook wel mooi hoor'. #boerenprotest https://t.co/KwefCV2a1C reageer retweet
Je legt maar uit wat je wilt.. Een beetje zeuren over subsidies is de grootste onzin die je kan verzinnen..quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je komt zelf met een verhaal over zorgtoeslag, ik leg gewoon even het verschil uit tussen de 5 miljard die een handjevol boeren aan een mercedes helpt, en de 5 miljard die 4 miljoen Nederlanders de toegang tot zorg garandeerd.
De bronnen heb ik je al gegeven. Lees ook het rapport van ECN.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:25 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit is geen bron voor je claim dat 'volgens wetenschappers' de onzekerheidsmarge gemiddeld 70% is.
Je hebt inzage in hun boekhouding?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat om het principe. Die boeren verdienen genoeg.
Je wilt weten wie de bron is. Boer A of B?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, en die metingen van de verschillende punten stop je weer in een model met wat aannames, corrigeer je voor allerlei factoren,etc.
Dus nogmaals: wat voor nauwkeurigheid denk je dan te bereiken? En levert dat (veel) meerwaarde op tov de huidige methode, terwijl op basis van de stikstofdepositie lokaal al duidelijk is dat er een teveel aan uitstoot is?
Don't shoot the messenger. Ik heb die 70% niet verzonnen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoe zeker ben je daar van?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zorgtoeslagen die gaan naar 4 miljoen mensen die hoofdzakelijk onder modaal verdienen, landbouwsubsidies gaan naar 100.000 man die goeddeels boven modaal zitten.
Er zijn veel meer meetpunten dan de boerenleugens op Facebook en nee die drie meetpunten staan ook niet alle drie boven een put.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kun je mij dan eens uitleggen waarom er weinig wordt gemeten, de weinige meetplekken die er zijn boven putten staan, het rekenmodel niet openbaar gemaakt wordt en de foutmarge zo enorm hoog is?
Bovendien is dit niet de enige die het er over heeft, maar wel de meest gedetailleerde.
Als het rivm gewoon openbaar maakt wat het model is en dat deze mss wel klopt, is de kous af. Doen ze niet.
Waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |