Goed bijhouden hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Mooi schriftje erbij weet ik gelijk weer waar Muis werkt
Ook een soort Dexter?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij werkt zelf ook op het lab...
Nee echt weer deze:quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat Franse is tiedelietie ti ti ti.
Man, man, man.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:07 schreef chufi het volgende:
D. heeft nog heel veel gepost de laatste minuten ..... hoop wel dat ie zn stappen heeft gedaan
Wij hebben wel worteltjes en humus. Heb je niks aan natuurlijk.quote:
Ik weet nog hoe wortels eruit zien en humus heb ik zelf. Wel bedankt voor het aanbod.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij hebben wel worteltjes en humus. Heb je niks aan natuurlijk.
Of moet ik en plaatje van een wortel voor je posten?
zeg nee
Wat zou jij doen, waar ging Mutti met jou naartoe?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:08 schreef mario390 het volgende:
en belangrijke discussie
GC / Met dochter naar herentoilet of damestoilet?
Awww wat lieffff. Ut praat al in de 'wij' vorm. Gaat goed zeker?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
zeg nee
Voor je knientjes?quote:
Lekker dippenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:14 schreef Marsani het volgende:
[..]
Voor je knientjes?
Iets anders kan ik me niet indenken. Een mens kan perfect zonder wortels leven behalve in de winter en hutspot enzo.
Ik knaag vaak 's avonds een wortel als gezonde snack.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:14 schreef Marsani het volgende:
[..]
Voor je knientjes?
Iets anders kan ik me niet indenken. Een mens kan perfect zonder wortels leven behalve in de winter en hutspot enzo.
You're welcomequote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe wortels eruit zien en humus heb ik zelf. Wel bedankt voor het aanbod.
Heel goedquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Awww wat lieffff. Ut praat al in de 'wij' vorm. Gaat goed zeker?
Oei. Je scherpte is weg.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
zeg nee
Succes!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit wordt vreemd, zelfs voor mij.
Ik ga een poging doen tot slapen.
Ik ga met je mee, virtueel gezien.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit wordt vreemd, zelfs voor mij.
Ik ga een poging doen tot slapen.
Moet je niet uitmaken hoe anderen je zien.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij vindt ons, desgevraagd, geen suf stel
Trustenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ga met je mee, virtueel gezien.
Fijne nacht y'all
Op woensdag 16 oktober 2019 00:22 schreef Lyza666 het volgende:
Heeft-ie je al ingemaakt met een computerspel?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij vindt ons, desgevraagd, geen suf stel
Slaap lekker, Lyza!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Fijne nacht y'all
Goed nummer op het beste album van de beatlesquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:24 schreef Marsani het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 16 oktober 2019 00:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Fijne nacht y'all
[/quote
Slaap lekker Lyza in the sky with diamonds.
Toch ben ik daar wel blij mee.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:23 schreef Marsani het volgende:
[..]
Moet je niet uitmaken hoe anderen je zien.
Ja zit in mijn kop nu.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Goed nummer op het beste album van de beatles
Daar begin ik niet eens aanquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft-ie je al ingemaakt met een computerspel?
Ja, de zoon van m'n lief.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:26 schreef chufi het volgende:
Aap is natuurlijk wel een geval apart idd
Dat is verwarrend. Je info was summier. Dus hoe anderen het zien of hoe jij het ziet. Waar is die blijdschap in het verhaal.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch ben ik daar wel blij mee.
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vindt-ie ook dat je daar te oud voor bent.
NOU! Moet je tegen mij eens gutiar hero doen in de moeilijke stand. HA!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vindt-ie ook dat je daar te oud voor bent.
Man de helft is al niet waar.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:28 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Kelderdrentgate is zelfs doorgedrongen tot Engeland
Ik speel GTA onlinequote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, @:Ghostbuster zit nog tussen die tieners te knallen.
Mario kwam er zelfs mee, kun je nagaanquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:31 schreef Marsani het volgende:
[..]
Man de helft is al niet waar.
Media.
Mjah, ik heb daar nooit zoveel mee gehad.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, @:Ghostbuster zit nog tussen die tieners te knallen.
Ik vind het altijd interessant hoe het technisch in elkaar zit, dus ik volg altijd wel een beetje welke spellen er gespeeld worden. Zelf speel ik niet veel. Minecraft is bijvoorbeeld wel een briljant idee geweest. Dat heb ik ook nog wel even gespeeld zelfs.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mjah, ik heb daar nooit zoveel mee gehad.
Visueel is dat wel even wennen, vind ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het altijd interessant hoe het technisch in elkaar zit, dus ik volg altijd wel een beetje welke spellen er gespeeld worden. Zelf speel ik niet veel. Minecraft is bijvoorbeeld wel een briljant idee geweest. Dat heb ik ook nog wel even gespeeld zelfs.
Succes morgen en welterusten!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Morgen weer vroeg op zoek naar de rode hont.
[ afbeelding ]
Trusten
Lekker blokkerig.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Visueel is dat wel even wennen, vind ik.
Oh ik was al blij dat Oostenrijk het niet door hadquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:28 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Kelderdrentgate is zelfs doorgedrongen tot Engeland
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik speel verder niks ben alleen altijd fan geweest van gta
Heb je GTA 1 en 2 ook gespeeld?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik speel verder niks ben alleen altijd fan geweest van gta
Trustequote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Morgen weer vroeg op zoek naar de rode hont.
[ afbeelding ]
Trusten
Hoezo dan? Is ze dan meteen obsessed?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik was al blij dat Oostenrijk het niet door had
Ik heb alleen III een beetje gespeeld. Was wel lachen. Misschien GTA V ook eens proberen. Ga je Red Dead Redemption 2 kopen? Is van dezelfde makers, beetje als hetzelfde als GTA, maar dan in western sfeer.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
toen was ik 16 ofzo toen gta 1 uitkwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |