Goed bijhouden hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Mooi schriftje erbij weet ik gelijk weer waar Muis werkt
Ook een soort Dexter?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij werkt zelf ook op het lab...
Nee echt weer deze:quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat Franse is tiedelietie ti ti ti.
Man, man, man.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:07 schreef chufi het volgende:
D. heeft nog heel veel gepost de laatste minuten ..... hoop wel dat ie zn stappen heeft gedaan
Wij hebben wel worteltjes en humus. Heb je niks aan natuurlijk.quote:
Ik weet nog hoe wortels eruit zien en humus heb ik zelf. Wel bedankt voor het aanbod.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij hebben wel worteltjes en humus. Heb je niks aan natuurlijk.
Of moet ik en plaatje van een wortel voor je posten?
zeg nee
Wat zou jij doen, waar ging Mutti met jou naartoe?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:08 schreef mario390 het volgende:
en belangrijke discussie
GC / Met dochter naar herentoilet of damestoilet?
Awww wat lieffff. Ut praat al in de 'wij' vorm. Gaat goed zeker?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij hebben wel worteltjes en humus. Heb je niks aan natuurlijk.
Of moet ik en plaatje van een wortel voor je posten?
zeg nee
Voor je knientjes?quote:
Lekker dippenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:14 schreef Marsani het volgende:
[..]
Voor je knientjes?
Iets anders kan ik me niet indenken. Een mens kan perfect zonder wortels leven behalve in de winter en hutspot enzo.
Ik knaag vaak 's avonds een wortel als gezonde snack.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:14 schreef Marsani het volgende:
[..]
Voor je knientjes?
Iets anders kan ik me niet indenken. Een mens kan perfect zonder wortels leven behalve in de winter en hutspot enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |