Het scheelt niet veel hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:12 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nou het was iets genuanceerder. Kijk zo krijg je dit he?
#fake news.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:54 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nou, D. Vroegah, toen ik nog wel in een kroeg kwam vond ik die oude kerels aan de bar maar zielenpoten. Die waren toen hooguit 45
Ja zeg, ga ik daar niet als oud wijf zitten, alsof ik nog iemand op wil pikken of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Veel mensen met veel punten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:12 schreef tonja het volgende:
[..]
zeyina 1111
snetje 1
D. 1111
sbe 11
recce 111
oma 111
Ja mooi he? De puberteit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:10 schreef D. het volgende:
Ik weet nog dat ik vroeger dacht dat men ten tijde van de 2e wereldoorlog nog onwetend was, en dat men in de toekomst, met alle kennis van oorlog en het verleden, zich wel een 2e keer zou bedenken...
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:15 schreef TillyB het volgende:
Meest schokkende ontdekking van BB insta stalkhunt. Cyrille van BB1 heeft in 2019 nog steeds 90's wenkies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeker met een boer getrouwd?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Fair enough. Verwoordde het ook niet goed.quote:
Meest schokkende ontdekking van BB insta stalkhunt. Cyrille van BB1 heeft in 2019 nog steeds 90's wenkies.Man3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest schokkende ontdekking van BB insta stalkhunt. Cyrille van BB1 heeft in 2019 nog steeds 90's wenkies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was haar vergeten.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Meest schokkende ontdekking van BB insta stalkhunt. Cyrille van BB1 heeft in 2019 nog steeds 90's wenkies.Ik gok dat mijn wenkies iets voller zijn dan destijdsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meest schokkende ontdekking van BB insta stalkhunt. Cyrille van BB1 heeft in 2019 nog steeds 90's wenkies.Och meid toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom gaat ze daar dan niet mee op de foto?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kweenie maar ze heeft wel hele sexy keneksies![]()
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/vanhoofcyrille/
Werkt je wijzig knop niet?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:18 schreef Marsani het volgende:
Bah kan verwoorde niet meer met een dubbele d maken. Kan nooit wijzigen in deze SC.
Voor 15 euro kan ik mijn D ook dubbel D makenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:18 schreef Marsani het volgende:
Bah kan verwoorde niet meer met een dubbele d maken. Kan nooit wijzigen in deze SC.
Wat een hoop tekeningen..quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:12 schreef tonja het volgende:
[..]
zeyina 1111
snetje 1
D. 1111
sbe 11
recce 111
oma 111
Nee al heel lang niet.quote:
Ik las je post. Ik heb met niemand een probleem, soms druk ik me wat verkeerd uit, ligt er maar net aan hoe het gaat. Het zal dus denk ik wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:18 schreef Marsani het volgende:
Mooi woord voor Tonja: wenkbrauwbestuurderquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:22 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee al heel lang niet.
Ondertussen als jij dat als modje oplost voor mij bestuur ik even mijn wenbrauw. Ja brauw, het is een grote oostblok wenkbrauw.
Ach, zal je dat wel doen? Deze D stond je prima.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Voor 15 euro kan ik mijn D ook dubbel D maken
Boeien ik heb geen autoquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Coentunnel is al afgesloten door die trekker dwazen
Ik zag het. Ik was wat afwezig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:22 schreef tonja het volgende:
[..]
13 maar. Er werden er veel tegelijkertijd geraden.
Miscommunicatie, that's it, can happenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik las je post. Ik heb met niemand een probleem, soms druk ik me wat verkeerd uit, ligt er maar net aan hoe het gaat. Het zal dus denk ik wel aan mij liggen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zag het. Ik was wat afwezig.
Knuffel Ruudquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:24 schreef TillyB het volgende:
https://www.instagram.com/sabine_wendel/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stond?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:23 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ach, zal je dat wel doen? Deze D stond je prima.
Ik vind je lief. En las terug en Poezel deed echt niets fout. Je zei: ben al mijn pillen vergeten en Poezel: ja dat is een bekende bijwerking van de pillen van jou (OpaModje).quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik las je post. Ik heb met niemand een probleem, soms druk ik me wat verkeerd uit, ligt er maar net aan hoe het gaat. Het zal dus denk ik wel aan mij liggen.
Is ie ook in actief in gebruik?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:26 schreef Lyza666 het volgende:
Als 't kon, zou ik 15 euro betalen voor de username Lyza. Maar kannie want die bestaat al. Conjo's.
Opgelost hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:22 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee al heel lang niet.
Ondertussen als jij dat als modje oplost voor mij bestuur ik even mijn wenbrauw. Ja brauw, het is een grote oostblok wenkbrauw.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:26 schreef Lyza666 het volgende:
Als 't kon, zou ik 15 euro betalen voor de username Lyza. Maar kannie want die bestaat al. Conjo's.
Bestuur was bestudeer in mijn post. Maar kan dus niet wijzigen. De Dees is stil en werkt vast aan de oplossing.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Mooi woord voor Tonja: wenkbrauwbestuurder
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Mooi woord voor Tonja: wenkbrauwbestuurder
Uiteindelijk draait de manager toch weer vooral of je uitvallers in je team hebt. Behalve Verstappen scoorde m'n team goed.quote:
Nou die Ruud heeft ook geen volle boksem of wel?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:24 schreef TillyB het volgende:
https://www.instagram.com/sabine_wendel/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, het verschil in punten tussen de plekken is eigenlijk te klein. Alleen een uitvalbeurt doet echt zeer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait de manager toch weer vooral of je uitvallers in je team hebt. Behalve Verstappen scoorde m'n team goed.
Nee, volgens mij niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Is ie ook in actief in gebruik?
Ander kan het wellicht wel
Koopje, bij de plastische chirurg is dat meestal duurder.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Voor 15 euro kan ik mijn D ook dubbel D maken
Een andere variant dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:26 schreef Lyza666 het volgende:
Dat lijkt me dan wel voor de hand liggen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet.
Whut, uit Zwolle zie ik. Gepost in BB's en COSsen en dergelijke. Zou ik het zelf zijn geweest, ooit.![]()
Kom ik nooit meer achter. Whatever.
Je hebt geen edit-knop, of die doet gewoon niets?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:29 schreef Marsani het volgende:
[..]
Bestuur was bestudeer in mijn post. Maar kan dus niet wijzigen. De Dees is stil en werkt vast aan de oplossing.
Mijn wenkbrauwen zijn 1 wenkbrauw als ik die zooi niet eens in de maand snoei. Wat ik nog meer snoei wil je echt niet weten.
volle watte?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:30 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nou die Ruud heeft ook geen volle boksem of wel?
Je kan toch wachtwoord vergeten doenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet.
Whut, uit Zwolle zie ik. Gepost in BB's en COSsen en dergelijke. Zou ik het zelf zijn geweest, ooit.![]()
Die cursor om te wijzigen werkt bij mij niet. Gaat in het begin van de post staan. Krijg hem nooit ergens anders en dan laat ik het maar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt geen edit-knop, of die doet gewoon niets?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet.
Misschien leuk voor je oude dagquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:34 schreef TillyB het volgende:
https://www.instagram.com/hetezelhuis/
a whole lotta ezelcontent voor de dierenliefhebbers hiero, van Bianca uit BB1
http://worldofbigbrother.com/BB/Net/1/Bianca.shtml
Denk niet dat ik dat mailadres van toen nog heb. Het maakt me stiekem ook heel weinig uit eigenlijk, maar Scrut vindt m'n username stom. En m'n UI ook.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je kan toch wachtwoord vergeten doen
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:31 schreef Danny het volgende:
[modbreak]Als de nick al bestaat, maar hij is al 20 jaar oud ofzo, mail dan even, dan kijk ik of die user weg kan zodat de nick vrij komt. Ik garandeer en beloof niets!
(kan ook niet beloven dat ik vandaag nog reageer. Vanavond zit ik in de sneak.)[/modbreak]
Yep. Ja, meer verschil in punten zou het aantrekkelijker kunnen maken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het verschil in punten tussen de plekken is eigenlijk te klein. Alleen een uitvalbeurt doet echt zeer.
Nee, tenminste, net nog niet zag ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Vraag mij af of er dan ook bij komt staan voorheen die en die naam das toch minder weer
Geen dikke ballen en piemel in de broek, ligt daar voor de camera te zeveren en steeds die benen zo wijd. Ja Got, dan kijk ik alleen maar naar dat.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien leuk voor je oude dag
Het geeft je een klein beetje bad girl terwijl je heel aardig bent. Kan in je voordeel werken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat mailadres van toen nog heb. Het maakt me stiekem ook heel weinig uit eigenlijk, maar Scrut vindt m'n username stom. En m'n UI ook.
oooooohquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:35 schreef Marsani het volgende:
[..]
Geen dikke ballen en piemel in de broek, ligt daar voor de camera te zeveren en steeds die benen zo wijd. Ja Got, dan kijk ik alleen maar naar dat.
Boksem is broek.
Eigenlijk onderbroek.
Lovely_Lyza.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dan moet ik creatief gaan nadenken. Da's niet mijn sterkste punt.
Vandaar dat de verleiding groot isquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koopje, bij de plastische chirurg is dat meestal duurder.
Scrut vindt je nieuwe username hoogstwaarschijnlijk ook stom, dus ik zou niets veranderen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat mailadres van toen nog heb. Het maakt me stiekem ook heel weinig uit eigenlijk, maar Scrut vindt m'n username stom. En m'n UI ook.
Misschien kunnen jullie van account ruilenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het geeft je een klein beetje bad girl terwijl je heel aardig bent. Kan in je voordeel werken.
Mijn user name is te schattig.
Jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Scrut vindt je nieuwe username hoogstwaarschijnlijk ook stom, dus ik zou niets veranderen.
True storyquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen wel over verdeeld.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het geeft je een klein beetje bad girl terwijl je heel aardig bent. Kan in je voordeel werken.
Opgelostquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie van account ruilen
Owh. Nouja ik vind bijna iedereen aardig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:37 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen wel over verdeeld.
Dan is het de hoogste tijdquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ieniminimuis is al mijn nicknaam sinds 87
True.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Scrut vindt je nieuwe username hoogstwaarschijnlijk ook stom, dus ik zou niets veranderen.
Hippie gespotquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh. Nouja ik vind bijna iedereen aardig.
Kan wel zeggen dat Scrut ook stom is maar hij had alles goed door.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat moet je dan elk jaar veranderen. Is ook weer zoquote:
Goed punt geboortejaar maar danquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat moet je dan elk jaar veranderen. Is ook weer zo
Mijn eigen username is wel geniaal, hè?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:37 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het is blijkbaar ook niet jouw sterkste punt.
Nah vooruit, dat geef ik toe. Die is goedquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn eigen username is wel geniaal, hè?
Joh wat maakt het een zak uit hoe je usernaam overkomt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bijna iedereen. Ik heb ook een lijst van stomme mensen, mensen die ik een kopje thee met cyandine zou aanbieden, mensen die ik gewoon negeer.quote:
Excel?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bijna iedereen. Ik heb ook een lijst van stomme mensen, mensen die ik een kopje thee met cyandine zou aanbieden, mensen die ik gewoon negeer.
Madeliefje?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:40 schreef Marsani het volgende:
[..]
Joh wat maakt het een zak uit hoe je usernaam overkomt.
Maar ga hem wel verander, want kan nu zegt Danny,
Ik wel Madeliefje.
Of gewoon de leeftijd die je had op je 28e.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Goed punt geboortejaar maar dan
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:40 schreef Marsani het volgende:
[..]
Joh wat maakt het een zak uit hoe je usernaam overkomt.
Maar ga hem wel verander, want kan nu zegt Danny,
Ik wel Madeliefje.
Mental list. Je geheimen moet je in je hoofd bewaren.quote:
Om te voorkomen dat mensen kloons aanmaken die erop lijken ook deze maar registreren dan:quote:
Moet ze even uitrekenenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of gewoon de leeftijd die je had op je 28e.
Goeden username.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
BoonDockSaint of voor bekende BDS ik zou niet willen veranderen
Ik vind hem echt leuk ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat denk ik sowieso wel als ik je online zie komen![]()
[ afbeelding ]
Slaat ook nergens op of wah?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Zoals al eerder ergens anders opperde. Ik ga voor megamaxmuis
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Zoals al eerder ergens anders opperde. Ik ga voor megamaxmuis
Tegenovergestelde van ieniminimuisquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tegenovergestelde van ieniminimuis
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat denk ik sowieso wel als ik je online zie komen![]()
[ afbeelding ]
Nee man, gewoon ouderwetse naam Marianne. Maar dat is hier al bekend.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Misschien heet ze wel echt madelief
Maximicequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tegenovergestelde van ieniminimuis
Nu welquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:46 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee man, gewoon ouderwetse naam Marianne. Maar dat is hier al bekend.
Dat ziet er zo lomp uit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Dit past gewoon bij jou
Of je maakt er Deissy van, zo noemen ze je toch al vaak
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Beetje de mooie sier maken met mijn kutlied
Het houdt iedereen wel scherp.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zijn we net gewend dat het Deisyy is en niet Deissy oid
Was ook een garpje hequote:
Oeh, Tilly zal dit niet vergeten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:54 schreef Marsani het volgende:
[..]
Yeppa, yeppa, yeppa, tous les monde chante cette mélodie![]()
![]()
Ow, f*ck, mijn stappenteller vergetenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:54 schreef mario390 het volgende:
weinigstens wat positiv
1 116 mario390
2 108 D.
3 105 chufi
4 70 PoezeligDing
5 68 Amphorapotje
6 66 puzziepie
Druk3quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:54 schreef mario390 het volgende:
weinigstens wat positiv
1 116 mario390
2 108 D.
3 105 chufi
4 70 PoezeligDing
5 68 Amphorapotje
6 66 puzziepie
Metquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
Was ook een garpje he
Ik wil nu iets zeggen, maar dan valt iedereen over me heen dat ik een slijmerd ben
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:54 schreef mario390 het volgende:
weinigstens wat positiv
1 116 mario390
2 108 D.
3 105 chufi
4 70 PoezeligDing
5 68 Amphorapotje
6 66 puzziepie
Waar is dat franse van? Niet mon amour toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:54 schreef Marsani het volgende:
[..]
Yeppa, yeppa, yeppa, tous les monde chante cette mélodie![]()
![]()
Ew get a roomquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
Was ook een garpje he
Ik wil nu iets zeggen, maar dan valt iedereen over me heen dat ik een slijmerd ben
Was al in de jaren dat ik hier ben. Ouderwetse naam, nu vaak Djayey, Orishanimy enzo. Maar ken hier een paar in het echt en dan weten zoveel mensen het dat ik niet meer kon volhouden dat ik eigenlijk: Carmina Voljaro heet.quote:
Als het erop aankomt kan ik altijd megamaxmaus vragen hoe je mensen vergiftigd, die schijnt een plan van aanpak klaar hebben liggenquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als het erop aankomt kan ik altijd megamaxmaus vragen hoe je mensen vergiftigd, die schijnt een plan van aanpak klaar hebben liggen
Yups. Ik denk dat haar bezemkastliefje uiteindelijk ook ergens in een kanaal opduikt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als het erop aankomt kan ik altijd megamaxmaus vragen hoe je mensen vergiftigd, die schijnt een plan van aanpak klaar hebben liggen
Kijk @Recce, ze reageert nog kalm.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Waar is dat franse van? Niet mon amour toch?
Verdoriequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je dacht het wel! And it's the thought that counts
Bietje verzwaren met dikke keien.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Ik denk dat haar bezemkastliefje uiteindelijk ook ergens in een kanaal opduikt.
Ja die mag wel oppassenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Ik denk dat haar bezemkastliefje uiteindelijk ook ergens in een kanaal opduikt.
Ja Scrutinizer doet al maandenlang aan yeppaterrorisme, een draaideurcrimineelquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:59 schreef Marsani het volgende:
[..]
Kijk @:Recce, ze reageert nog kalm.
Ik heb nog geluk.
Nou vooral vreselijk dat dat meisje die dat innam nog 20 minuten moest lijden.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat met die vereniging voor levenseinde was een conserveringsmiddel, dat was nogal een gedoe om dat uit te zoeken zeg
Dat Franse is tiedelietie ti ti ti.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja Scrutinizer doet al maandenlang aan yeppaterrorisme, een draaideurcrimineelJij bent nog maar net begonnen
Ik heb er nu al erge spijt van. Echt. Ergens.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja Scrutinizer doet al maandenlang aan yeppaterrorisme, een draaideurcrimineelJij bent nog maar net begonnen
Hij werkt zelf ook op het lab...quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:59 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij werkt zelf ook op het lab...
Die gaan we nog ff checken hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:54 schreef mario390 het volgende:
weinigstens wat positiv
1 116 mario390
2 108 D.
3 105 chufi
4 70 PoezeligDing
5 68 Amphorapotje
6 66 puzziepie
Ze kent de tekst van Yeppa niet eens!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:59 schreef Marsani het volgende:
[..]
Kijk @:Recce, ze reageert nog kalm.
Ik heb nog geluk.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:54 schreef mario390 het volgende:
weinigstens wat positiv
1 116 mario390
2 108 D.
3 105 chufi
4 70 PoezeligDing
5 68 Amphorapotje
6 66 puzziepie
Godverdegodverdegodverquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat Franse is tiedelietie ti ti ti.
Goed bijhouden hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Mooi schriftje erbij weet ik gelijk weer waar Muis werkt
Ook een soort Dexter?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij werkt zelf ook op het lab...
Nee echt weer deze:quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat Franse is tiedelietie ti ti ti.
Man, man, man.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:07 schreef chufi het volgende:
D. heeft nog heel veel gepost de laatste minuten ..... hoop wel dat ie zn stappen heeft gedaan
Wij hebben wel worteltjes en humus. Heb je niks aan natuurlijk.quote:
Ik weet nog hoe wortels eruit zien en humus heb ik zelf. Wel bedankt voor het aanbod.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij hebben wel worteltjes en humus. Heb je niks aan natuurlijk.
Of moet ik en plaatje van een wortel voor je posten?
zeg nee
Wat zou jij doen, waar ging Mutti met jou naartoe?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:08 schreef mario390 het volgende:
en belangrijke discussie
GC / Met dochter naar herentoilet of damestoilet?
Awww wat lieffff. Ut praat al in de 'wij' vorm. Gaat goed zeker?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
zeg nee
Voor je knientjes?quote:
Lekker dippenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:14 schreef Marsani het volgende:
[..]
Voor je knientjes?
Iets anders kan ik me niet indenken. Een mens kan perfect zonder wortels leven behalve in de winter en hutspot enzo.
Ik knaag vaak 's avonds een wortel als gezonde snack.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:14 schreef Marsani het volgende:
[..]
Voor je knientjes?
Iets anders kan ik me niet indenken. Een mens kan perfect zonder wortels leven behalve in de winter en hutspot enzo.
You're welcomequote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe wortels eruit zien en humus heb ik zelf. Wel bedankt voor het aanbod.
Heel goedquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Awww wat lieffff. Ut praat al in de 'wij' vorm. Gaat goed zeker?
Oei. Je scherpte is weg.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
zeg nee
Succes!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit wordt vreemd, zelfs voor mij.
Ik ga een poging doen tot slapen.
Ik ga met je mee, virtueel gezien.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit wordt vreemd, zelfs voor mij.
Ik ga een poging doen tot slapen.
Moet je niet uitmaken hoe anderen je zien.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij vindt ons, desgevraagd, geen suf stel
Trustenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ga met je mee, virtueel gezien.
Fijne nacht y'all
Op woensdag 16 oktober 2019 00:22 schreef Lyza666 het volgende:
Heeft-ie je al ingemaakt met een computerspel?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij vindt ons, desgevraagd, geen suf stel
Slaap lekker, Lyza!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Fijne nacht y'all
Goed nummer op het beste album van de beatlesquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:24 schreef Marsani het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 16 oktober 2019 00:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Fijne nacht y'all
[/quote
Slaap lekker Lyza in the sky with diamonds.
Toch ben ik daar wel blij mee.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:23 schreef Marsani het volgende:
[..]
Moet je niet uitmaken hoe anderen je zien.
Ja zit in mijn kop nu.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Goed nummer op het beste album van de beatles
Daar begin ik niet eens aanquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft-ie je al ingemaakt met een computerspel?
Ja, de zoon van m'n lief.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:26 schreef chufi het volgende:
Aap is natuurlijk wel een geval apart idd
Dat is verwarrend. Je info was summier. Dus hoe anderen het zien of hoe jij het ziet. Waar is die blijdschap in het verhaal.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch ben ik daar wel blij mee.
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vindt-ie ook dat je daar te oud voor bent.
NOU! Moet je tegen mij eens gutiar hero doen in de moeilijke stand. HA!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vindt-ie ook dat je daar te oud voor bent.
Man de helft is al niet waar.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:28 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Kelderdrentgate is zelfs doorgedrongen tot Engeland
Ik speel GTA onlinequote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, @:Ghostbuster zit nog tussen die tieners te knallen.
Mario kwam er zelfs mee, kun je nagaanquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:31 schreef Marsani het volgende:
[..]
Man de helft is al niet waar.
Media.
Mjah, ik heb daar nooit zoveel mee gehad.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, @:Ghostbuster zit nog tussen die tieners te knallen.
Ik vind het altijd interessant hoe het technisch in elkaar zit, dus ik volg altijd wel een beetje welke spellen er gespeeld worden. Zelf speel ik niet veel. Minecraft is bijvoorbeeld wel een briljant idee geweest. Dat heb ik ook nog wel even gespeeld zelfs.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mjah, ik heb daar nooit zoveel mee gehad.
Visueel is dat wel even wennen, vind ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het altijd interessant hoe het technisch in elkaar zit, dus ik volg altijd wel een beetje welke spellen er gespeeld worden. Zelf speel ik niet veel. Minecraft is bijvoorbeeld wel een briljant idee geweest. Dat heb ik ook nog wel even gespeeld zelfs.
Succes morgen en welterusten!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Morgen weer vroeg op zoek naar de rode hont.
[ afbeelding ]
Trusten
Lekker blokkerig.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Visueel is dat wel even wennen, vind ik.
Oh ik was al blij dat Oostenrijk het niet door hadquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:28 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Kelderdrentgate is zelfs doorgedrongen tot Engeland
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik speel verder niks ben alleen altijd fan geweest van gta
Heb je GTA 1 en 2 ook gespeeld?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik speel verder niks ben alleen altijd fan geweest van gta
Trustequote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Morgen weer vroeg op zoek naar de rode hont.
[ afbeelding ]
Trusten
Hoezo dan? Is ze dan meteen obsessed?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik was al blij dat Oostenrijk het niet door had
Ik heb alleen III een beetje gespeeld. Was wel lachen. Misschien GTA V ook eens proberen. Ga je Red Dead Redemption 2 kopen? Is van dezelfde makers, beetje als hetzelfde als GTA, maar dan in western sfeer.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
toen was ik 16 ofzo toen gta 1 uitkwam
Die heb ik besteldquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb alleen III een beetje gespeeld. Was wel lachen. Misschien GTA V ook eens proberen. Ga je Red Dead Redemption 2? Is van dezelfde makers, beetje als hetzelfde als GTA, maar dan in western sfeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |