Ja zit in mijn kop nu.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Goed nummer op het beste album van de beatles
Daar begin ik niet eens aanquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft-ie je al ingemaakt met een computerspel?
Ja, de zoon van m'n lief.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:26 schreef chufi het volgende:
Aap is natuurlijk wel een geval apart idd
Dat is verwarrend. Je info was summier. Dus hoe anderen het zien of hoe jij het ziet. Waar is die blijdschap in het verhaal.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch ben ik daar wel blij mee.
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vindt-ie ook dat je daar te oud voor bent.
NOU! Moet je tegen mij eens gutiar hero doen in de moeilijke stand. HA!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vindt-ie ook dat je daar te oud voor bent.
Man de helft is al niet waar.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:28 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Kelderdrentgate is zelfs doorgedrongen tot Engeland
Ik speel GTA onlinequote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, @:Ghostbuster zit nog tussen die tieners te knallen.
Mario kwam er zelfs mee, kun je nagaanquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:31 schreef Marsani het volgende:
[..]
Man de helft is al niet waar.
Media.
Mjah, ik heb daar nooit zoveel mee gehad.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, @:Ghostbuster zit nog tussen die tieners te knallen.
Ik vind het altijd interessant hoe het technisch in elkaar zit, dus ik volg altijd wel een beetje welke spellen er gespeeld worden. Zelf speel ik niet veel. Minecraft is bijvoorbeeld wel een briljant idee geweest. Dat heb ik ook nog wel even gespeeld zelfs.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mjah, ik heb daar nooit zoveel mee gehad.
Visueel is dat wel even wennen, vind ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het altijd interessant hoe het technisch in elkaar zit, dus ik volg altijd wel een beetje welke spellen er gespeeld worden. Zelf speel ik niet veel. Minecraft is bijvoorbeeld wel een briljant idee geweest. Dat heb ik ook nog wel even gespeeld zelfs.
Succes morgen en welterusten!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Morgen weer vroeg op zoek naar de rode hont.
[ afbeelding ]
Trusten
Lekker blokkerig.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Visueel is dat wel even wennen, vind ik.
Oh ik was al blij dat Oostenrijk het niet door hadquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:28 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Kelderdrentgate is zelfs doorgedrongen tot Engeland
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik speel verder niks ben alleen altijd fan geweest van gta
Heb je GTA 1 en 2 ook gespeeld?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik speel verder niks ben alleen altijd fan geweest van gta
Trustequote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Morgen weer vroeg op zoek naar de rode hont.
[ afbeelding ]
Trusten
Hoezo dan? Is ze dan meteen obsessed?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik was al blij dat Oostenrijk het niet door had
Ik heb alleen III een beetje gespeeld. Was wel lachen. Misschien GTA V ook eens proberen. Ga je Red Dead Redemption 2 kopen? Is van dezelfde makers, beetje als hetzelfde als GTA, maar dan in western sfeer.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
toen was ik 16 ofzo toen gta 1 uitkwam
Die heb ik besteldquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb alleen III een beetje gespeeld. Was wel lachen. Misschien GTA V ook eens proberen. Ga je Red Dead Redemption 2? Is van dezelfde makers, beetje als hetzelfde als GTA, maar dan in western sfeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |