Wij (en @Drizzt ) namens de hele VBL SC (zijnde @onlogisch ) feliciteren je met de geboorte van je dochter en zijn blij dat het goed met je gaatquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
FOK! Hielp mij uit een depressie komen, bracht mij een relatie en een prachtige dochter.
Ook dankzij FOK! Een aantal hele goede, lieve vrienden.
En ik maak de fout 'Ik wordt' nooit meer
BENJIEDquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Scharminkel gaat weg, Ronaldo komt.
Let op.
Foutquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Scharminkel gaat weg, Ronaldo komt.
Let op.
WANNEER BEN IK MODquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja weet niet, begin nu toch weer te twijfelen.
Met wiequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:26 schreef GGMM het volgende:
Ik zie ook niet zo snel een leuke manier om mijn huidige UI met een Boom te combineren
Gewoon laten zo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja weet niet, begin nu toch weer te twijfelen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:30 schreef GGMM het volgende:
Gelezen.
Sorry, alleen mensen die het woord inzetten foutloos kunnen schrijven maken kans.
Lol alsof ik dat nodig heb met autocorrectie aanquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit heb je gecopy/paste
Trap ik mooi niet in
Nee, je 3 centimeter was een teleurstelling.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft je moeder niet genoeg dan?
Jammer zeg (dit lieg ik)quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik heb er even over nagedacht maar ben tot het besluit gekomen het niet te doen (solliciteren).
Zolang het maar gratis isquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je 3 centimeter was een teleurstelling.
Begrijp jij deze keuze van GGNM?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg jammer. Ik had je graag als collega gezien.
Nouja, mijn DM aan forum@fok.nl was wel van een hoger niveau. Ik weet niet waar de lat precies ligt.quote:
Dus je hebt een DM naar een mailadres gestuurd?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, mijn DM aan forum@fok.nl was wel van een hoger niveau. Ik weet niet waar de lat precies ligt.
Hoop gelul met spelfouten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:29 schreef Tjacka het volgende:
Beste FA en A´s,
Daar is het dan 1 november 2019. Eindelijk is het zo ver ik ben mod geworden van BNW! Op dit moment heb ik mijn hele FOK!carriere gewacht. Ik begin daar achter kennis te maken met mijn collegas en ik vraag aan SuperHartje advies hoe we Tingo aan moeten pakken. Later maak ik een grapje over de maagdelijkheid van GGMM en lach ik onlogisch uit na een verloren Feyenoord wedstrijd.
Ik hoor jullie het afvragen. Die Tjacka is toch een Ajax hooligan en heeft toch helemaal geen affiniteit met BNW? Nou dat valt dus enorm mee! Ik heb regelmatig aluminium folie op mijn hoofd en geloof ook zeker dat 9/11 een inside job was. Daarom hoop ik dat jullie mijn sollicitatie uiterst serieus nemen en verwacht dan ook spoedig een reactie.
Een plek op VBL of een ander succesvol forum is ook goed aan te raden. Ik ben een man met vele kwaliteiten en zou deze graag inzeetten voor FOK!.
Met vriendelijke groet,
Tjacka
Je schoen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zei je moeke gisterenavond ook toen ik mijn 23 centimeter erin beukte.
23 centimeter. 😂😂😂quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zei je moeke gisterenavond ook toen ik mijn 23 centimeter erin beukte.
Doodverwensing. TR gemacht.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoop gelul met spelfouten. Degene die jou moderator maakt moet zichzelf vergassen.
Correct maat. @Zipportalquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus je hebt een DM naar een mailadres gestuurd?
Ik heb TR's gemacht.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:08 schreef KingRoland het volgende:
walgelijk sommige reacties
ik hoop dat die users branden in de hel
Namen graagquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:08 schreef KingRoland het volgende:
Bedankt vriendquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:08 schreef KingRoland het volgende:
Het is hier fantas@ties02.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Correct maat. @:zipportal
Hoe is het in Rhodos?
Zou maar met het treintje gaan maatquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:09 schreef Doublepain het volgende:
Ik moet morgen naar 020 dus beter gedragen die tering boeren zich
Ik moest echt @kk hard lachentwitter:fin_costick twitterde op donderdag 10-10-2019 om 18:35:54bro fuck this sleep recorder app https://t.co/DaBfCAQXdy reageer retweet
Ga ik ook, maar pas in avondquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou maar met het treintje gaan maat
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:02 schreef Caland het volgende:
Morgenochtend heel Nederland weer plat genot
genotquote:De eerste trekkers zijn dinsdagavond al gesignaleerd in Noord-Holland en Friesland. Ze zijn onderweg naar de locaties van de protestacties van woensdag. Boeren demonstreren in De Bilt bij het RIVM en in Den Haag.
In Friesland zijn de eerste trekkers dinsdagavond al om 18.30 uur vertrokken. Ze kwamen bijeen in Harlingen en reden gezamenlijk over de Afsluitdijk richting Den Haag, meldt de Leeuwarder Courant.
Eilanders onderweg naar protestacties
Onder de ‘vroege boeren’ zijn ook agrariërs vanaf Terschelling. Ze namen de laatste boot om dinsdagavond nog aan wal te komen.
lekker mantwitter:boerbewust twitterde op dinsdag 15-10-2019 om 20:54:59Boeren al massaal onderweg richting Den Haag! #afsluitdijk #boerenprotest https://t.co/AYONyh1KGL reageer retweet
Genotquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:28 schreef KingRoland het volgende:
lekker mantwitter:boerbewust twitterde op dinsdag 15-10-2019 om 20:54:59Boeren al massaal onderweg richting Den Haag! #afsluitdijk #boerenprotest https://t.co/AYONyh1KGL reageer retweet
Moeten die mensen niet werken ofzoquote:
Jawelquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moeten die mensen niet werken ofzo
Zijn erger dan Linkse gekkies en die krijgen nog eens betaald ook
Ja doe ik mijn hele leven al, het is wat zegquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:15 schreef JanCees het volgende:
Moet je je dan laten naaien door die Kk overheid
Slechte zaakquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja doe ik mijn hele leven al, het is wat zeg
Naar binnen rijden genotquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je doet het goed of niet, breekt die hele @:KK tent af of je blijft thuis
Paarden aanrijden is wel prima, kut beestenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Naar binnen rijden genot
Me busjes omver rijden genot
Op straat liggen voor klimaat
Was schuld van paard die zomaar voor trekker ging lopenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Paarden aanrijden is wel prima, kut beesten
Als je een hoofd hebt zou je beter moeten weten, eigen schuld dusquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Was schuld van paard die zomaar voor trekker ging lopen
Al zei een boer dat
Ik ook maat wekkertje gaat over 5,5 uur, slaapzequote:
Slijptol is te groot voor duo presentatiequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:32 schreef KingRoland het volgende:
@:jancees
@:doublepain
@:tjacka
@:mortaxx
@:lenny_leonard
@:coco.
@:zipportal
@:wereldgozer
ik hoop dat slijptol samen met Dennis en Bram een keer een programma gaat maken. zou zeker legendarisch zijn
👊💪quote:Op woensdag 16 oktober 2019 07:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beetje rellen kan geen kwaad toch
Even een expert erbij halenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 07:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beter gaan die boeren ook eens werken voor hun @kk geldquote:Op woensdag 16 oktober 2019 07:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Had ik al gezegd, konden ze niet waarderenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 07:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter gaan die boeren ook eens werken voor hun @:kk geld
Het lijken mensen in het onderwijs wel
@Jojoortjequote:Op woensdag 16 oktober 2019 07:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter gaan die boeren ook eens werken voor hun @:kk geld
Het lijken mensen in het onderwijs wel
Ik ben buiten Den Haag, weinig last van. Sowieso weinig last want ik woon een eind van de binnenstad af.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 07:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Inderdaad.
Overigens boeit me het weinig. Ik blijf vandaag toch thuis.
Hoewel F. meerderjarig was tijdens het plegen van het feit, is hij geestelijk nog niet volwassen. Vandaar dat het jeugdstrafrecht werd toegepast.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:24 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.telegraaf.nl/c/1904655975/
20 dagen (lol)
Ja komt goed.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bijna open maat. Bijna.
Ik verwacht jou er wel veel te zien.
Zo heeft God het niet gewild inderdaad.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien moet je vaker naar kerk gaan.
Geklikt, geen spijt vanquote:
Met je telefoon in de sauna is niet goed voor zo'n ding.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys.
Ik zit NU in de sauna
Gruwelijk nat straks
😂quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met je telefoon in de sauna is niet goed voor zo'n ding.
Pics. Liefst beslagen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys.
Ik zit NU in de sauna
Gruwelijk nat straks
Mwah kan ie wel hebben. Maar doe ook maar een paar minuten, dan leg ik hem buiten de sauna.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met je telefoon in de sauna is niet goed voor zo'n ding.
in het ijsbadquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mwah kan ie wel hebben. Maar doe ook maar een paar minuten, dan leg ik hem buiten de sauna.
Tussen dit bericht en je eerste saunabericht zit al 22 minuten, dat noem ik geen paar minuten.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mwah kan ie wel hebben. Maar doe ook maar een paar minuten, dan leg ik hem buiten de sauna.
2 sessies gedaan. Eerste 25 minuten ofzo (was in het begin nog maar 60 graden). Tweede wat warmer; kwartier.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tussen dit bericht en je eerste saunabericht zit al 22 minuten, dat noem ik geen paar minuten.
Douche op z'n koudst werkt prima.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sauna zonder dompelbad lijkt me niet fijn.
Ahja, da’s nog te doen denk ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Douche op z'n koudst werkt prima.
Lekker maatquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys.
Ik zit NU in de sauna
Gruwelijk nat straks
Den Haag gaat een zooitje worden tot ver na de avondspits.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:50 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-catalonie~a978bcd2/
Achterlijke teringboeren met hun dagje uit.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Den Haag gaat een zooitje worden tot ver na de avondspits.
Laat ze lekker.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Achterlijke teringboeren met hun dagje uit.
Die boeren hebben hun marketing goed op orde.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:05 schreef KingRoland het volgende:
Hopelijk protesteren de boeren vaker
Den haag moet ze gewoon geven wat ze willen.
NO FARMERS NO FOOD
Gezellig hoortwitter:khouterman twitterde op woensdag 16-10-2019 om 14:16:22Boeren rijden over trambaan. Vier man politie probeert ze tegen te houden. Boeren jutten elkaar op om door te rijden. #boerenprotest https://t.co/zOOL0qiBlC reageer retweet
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:43 schreef Zipportal het volgende:
KingRoland is met zijn act bezig. Zoek dekking.
[ afbeelding ]
Opgelost.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:43 schreef Zipportal het volgende:
KingRoland is met zijn act bezig. Zoek dekking.
[ afbeelding ]
Robin Hoodquote:
Gay / Happyquote:
Dat is Dvengodquote:
quote:
Kom we gaan hem slaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
SCRUMMIE HEEFT EEN GROOT PROBLEEM
@:drizzt
Moet hij weten.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
SCRUMMIE2.0 OP ANONIEM
anoniem_16102019025945
@:onlogisch
@:ggmm
@:elan
@:muskusboktor57
@:kingroland
@:knutdeijsbeer
@:lange_lans
Ik wil weten wat er aan de hand is. Waarom is ie weg?quote:
Komt wel weer terug.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
SCRUMMIE HEEFT EEN GROOT PROBLEEM
@:drizzt
Nickchange?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik wil weten wat er aan de hand is. Waarom is ie weg?
Zegt ie iets op DE APP?
Ook al was ie gisteren gruwelijk irritant, het zou jammer zijn als hij niet meer terugkomt. Er is niemand die ik zoveel heb uitgelachen als Scrummie. Beter komt ie terug.
Nee, zie ook link. Je usernummer blijft hetzelfde bij een nickchange (zie Drizzt).quote:
Straks zitten we dus opgescheept met Scrummie 3.0. Aangezien die kerel alle schaamte voorbij is.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, zie ook link. Je usernummer blijft hetzelfde bij een nickchange (zie Drizzt).
?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:charlotte3 jij hebt zijn gegevens toch? Of heeft ie alleen die van jou voor dat Ritualspakket?
Weet jij wat er aan de hand is?
Godver, ik moest veel harder lachen dan dat deze grap waard is.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Of heeft ie alleen die van jou voor dat Ritualspakket?
Ja als je in de app zat wist je dat allangquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
SCRUMMIE2.0 OP ANONIEM
anoniem_16102019025945
Snitch.quote:
Waarom mention je mij als laatste?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
SCRUMMIE2.0 OP ANONIEM
anoniem_16102019025945
Omdat je misschien je kater nog ligt uit te slapen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom mention je mij als laatste?
omdat jij het verst weg zitquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wilde je eigenlijk niet storen omdat je op vakantie bent. Maar op de valreep nam ik je toch maar mee aangezien dit groot nieuws is.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, ik kom daar zo af en toe, voldoende aanbod te vinden voor wat ik nodig hebquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb jij een mening over winkelcentrum Thiemsbrug in Hengelo?
Ik zit niet in DE APP, dus geen idee, maatquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik wil weten wat er aan de hand is. Waarom is ie weg?
Zegt ie iets op DE APP?
Ook al was ie gisteren gruwelijk irritant, het zou jammer zijn als hij niet meer terugkomt. Er is niemand die ik zoveel heb uitgelachen als Scrummie. Beter komt ie terug.
Had iedereen kunnen lezen in dat topic, dus valt wel mee met snitchenquote:
Denk dat 'ie terugkomt op de oude Scrummie. Hoop ik tenminste. Net als dat ik @El-Stinho weer terug wil zien als Ajacied422.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Straks zitten we dus opgescheept met Scrummie 3.0. Aangezien die kerel alle schaamte voorbij is.
Oké, ja ik moest daar laatst overstappen en heb een uurtje gewacht tot m'n voordeelurenkaart geldig was, toen ben ik daar broodjes en bier gaan halen. Het was een gave dag.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:58 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Ja, ik kom daar zo af en toe, voldoende aanbod te vinden voor wat ik nodig heb
Het komt nu wel erg dichtbij.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oké, ja ik moest daar laatst overstappen en heb een uurtje gewacht tot m'n voordeelurenkaart geldig was, toen ben ik daar broodjes en bier gaan halen. Het was een gave dag.
Zuljewelzientjes, zei mijn moeder zaliger altijd.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:03 schreef Drizzt het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga lasagne carbonara maken.
Ja, ik ben er zelfs nog een uur extra voor gebleven, om haar te spotten. Maar helaas.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:03 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Het komt nu wel erg dichtbij.
Misschien heb ik @:Jojoortje daar wel een keer gezien
was al in de app besprokenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
SCRUMMIE2.0 OP ANONIEM
anoniem_16102019025945
Hier heb ik nog nooit van gehoord. Zal wel weer een viesdik gerecht zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:03 schreef Drizzt het volgende:
Steakweek dus steak+steakquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:03 schreef Drizzt het volgende:
wie ben jij? gaat je geen reet aanquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:03 schreef Drizzt het volgende:
Spghetti carbanana ken ik welquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier heb ik nog nooit van gehoord. Zal wel weer een viesdik gerecht zijn.
Dit zal wel grappig bedoeld zijn ofzo?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:09 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Spghetti carbanana ken ik wel
[ afbeelding ]
hahaatjesquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:09 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Spghetti carbanana ken ik wel
[ afbeelding ]
Genot.quote:
Doe niet zo tof joh.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
wie ben jij? gaat je geen reet aan
Met plakken ham?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:03 schreef Drizzt het volgende:
Laat me met rust.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:00 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Ik zit niet in DE APP, dus geen idee, maat
[..]
Had iedereen kunnen lezen in dat topic, dus valt wel mee met snitchen
[..]
Denk dat 'ie terugkomt op de oude Scrummie. Hoop ik tenminste. Net als dat ik @:el-stinho weer terug wil zien als Ajacied422.
Jeetje.quote:
Feyenoord?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:53 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Godsgruwelijke hekel aan dat woord
Walgelijkquote:
Erdolf gaat niet in gesprek met VP van USA loltwitter:
Thanks. (we hadden geen stroom meer na noodweer dus ik kon niet eerder reageren.)quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik wilde je eigenlijk niet storen omdat je op vakantie bent. Maar op de valreep nam ik je toch maar mee aangezien dit groot nieuws is.
Zo fris als een hoentje. (ik kon nu pas reageren. Vanwege noodweer was er geen stroom op het eiland.)quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Omdat je misschien je kater nog ligt uit te slapen.
Genoeg tijd om de vrouw een veeg te geven dusquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo fris als een hoentje. (ik kon nu pas reageren. Vanwege noodweer was er geen stroom op het eiland.)
Dat kon nog wel eens kloppen. (Er was noodweer hier dus er was geen stroom op het eiland dus kon niet eerder reageren.)quote:
Gewoon normale veeg. Niet op zijn Grieks. (Niets romantisch ook met kaarsen en zo.)quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Genoeg tijd om de vrouw een veeg te geven dus
Uh geen ideequote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe lang moet jij nog die @:madame_paon ui?
@GlowMousequote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:30 schreef Caland het volgende:
Als ik wil quoten met een tweet plaatst ‘ie hem automatisch boven de quote ipv onder op mobiel
@:danny
@:ted
Ja, de ziekte dat je niet nog vaker gaat zeggen dat je zo naar Amsterdam gaat.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:48 schreef Doublepain het volgende:
Zo naar Amsterdam @:kingroland
Zijn daar enge ziektes waar ik voor moet oppassen?
Zo naar 020quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, de ziekte dat je niet nog vaker gaat zeggen dat je zo naar Amsterdam gaat.
Hahaatjes!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:46 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/ni(...)was-grapje~a1baf37f/
Goh, wat hilarisch. Benieuwd wat @:GGMM hier van vindt.
Ik ook. Een stuk vlees met een groot bot er aan. Echt mannenvoedsel.quote:
Ja, ik eet ook weleens een drumstick.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ook. Een stuk vlees met een groot bot er aan. Echt mannenvoedsel.
Ik ook.quote:
Weet jij wel waarom hij weg is, je hoeft het verder niet te delen maar is wel apart toch.quote:
Bedankt dat ik het niet hoef te delen, anders had ik echt even met een dilemma gezeten!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet jij wel waarom hij weg is, je hoeft het verder niet te delen maar is wel apart toch.
Ook als er een permban op zit?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is nu een actie dat je je oude account terug kan krijgen
Uh, oké.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, ik eet ook weleens een drumstick.
Hoi Lennyquote:
Hoezoquote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:11 schreef Caland het volgende:
Wie heeft er hier die airpods
Er werd net live voor mijn neus een iphone genakt van een chinees op CS Amsterdam..quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:11 schreef Caland het volgende:
Wie heeft er hier die airpods
Uiteraard?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er werd net live voor mijn neus een iphone genakt van een chinees op CS Amsterdam..
Door een donkere man uiteraard
En waarom zou je voor lul willen lopen?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit te kijken voor nieuwe oordopjes
Koop sony wf1000xm3quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
In het donker zag je alleen zijn tandenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uiteraard?
TR meegepakt wegens racisme.
JBL wireless kost 60eu ofzo en kwaliteit is 10x beter dan airpodsquote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Flink nat geworden dus?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed. Net terug van sporten. In de regen.
Hoe is het daar? En hoe is het met TarrelGod?
GRUWELIJK NATquote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:34 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Flink nat geworden dus?
Hier rustug, en heb net de doeken over de kooien gedaan, dus Tali en de boys zullen zo wel gaan pitten
Niet geklikt.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:35 schreef Doublepain het volgende:
https://www.coolblue.nl/product/814371/jbl-tune-205bt-zwart.html
Zoiets als dit is echt prima
JBLquote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
JBL wireless kost 60eu ofzo en kwaliteit is 10x beter dan airpods
Smoel dicht over Applequote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
JBL
Maar logisch. Een a-merk vergelijken met Apple
Schijnen 1 van de weinige draadloze earpods te zijn waar het bellen ook meer dan prima gaat en dat gebruik ik (ook) erg veel.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarom zou je voor lul willen lopen?
Die JBL van 50eu is 10x beterquote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Schijnen 1 van de weinige draadloze earpods te zijn waar het bellen ook meer dan prima gaat en dat gebruik ik (ook) erg veel.
Prima hoor en u schoonheid?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:56 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hallo meneer, hoe maakt u het?
@Drake_6_God graagquote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:01 schreef GGMM het volgende:
Is de naam @:slijmbal nog beschikbaar?
Ik vraag dit voor een vriend
Ik ook, wat toevallig zegquote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:17 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ook, zit op de bank met natte haren, beetje weg te dutten..
Dat zie je niet vaakquote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:27 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik heb vanavond mijn trouwjurk op de paspop gezetStaat nu voorgoed op de overloop.
De boys gaan nooit in bad, ze snappen het gewoon niet of vinden het eng. Morty deed Tali wel een keertje na door zijn buikje in het water te hangen, maar daar bleef het helaas bijquote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
GRUWELIJK NAT
Waren de boys nou ook in bad geweest?
Doe mij maar old-skoole "over ears" headphones, veel genottelijker.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:35 schreef Doublepain het volgende:
https://www.coolblue.nl/product/814371/jbl-tune-205bt-zwart.html
Zoiets als dit is echt prima
Doe nou niet joh, ik weiger je (in de toekomst) D6G te noemen ipv DPGod.quote:
Oke mopquote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:27 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik heb vanavond mijn trouwjurk op de paspop gezetStaat nu voorgoed op de overloop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |