Wij (en @Drizzt ) namens de hele VBL SC (zijnde @onlogisch ) feliciteren je met de geboorte van je dochter en zijn blij dat het goed met je gaatquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
FOK! Hielp mij uit een depressie komen, bracht mij een relatie en een prachtige dochter.
Ook dankzij FOK! Een aantal hele goede, lieve vrienden.
En ik maak de fout 'Ik wordt' nooit meer
BENJIEDquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Scharminkel gaat weg, Ronaldo komt.
Let op.
Foutquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Scharminkel gaat weg, Ronaldo komt.
Let op.
WANNEER BEN IK MODquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja weet niet, begin nu toch weer te twijfelen.
Met wiequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:26 schreef GGMM het volgende:
Ik zie ook niet zo snel een leuke manier om mijn huidige UI met een Boom te combineren
Gewoon laten zo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja weet niet, begin nu toch weer te twijfelen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:30 schreef GGMM het volgende:
Gelezen.
Sorry, alleen mensen die het woord inzetten foutloos kunnen schrijven maken kans.
Lol alsof ik dat nodig heb met autocorrectie aanquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit heb je gecopy/paste
Trap ik mooi niet in
Nee, je 3 centimeter was een teleurstelling.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft je moeder niet genoeg dan?
Jammer zeg (dit lieg ik)quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik heb er even over nagedacht maar ben tot het besluit gekomen het niet te doen (solliciteren).
Zolang het maar gratis isquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je 3 centimeter was een teleurstelling.
Begrijp jij deze keuze van GGNM?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg jammer. Ik had je graag als collega gezien.
Nouja, mijn DM aan forum@fok.nl was wel van een hoger niveau. Ik weet niet waar de lat precies ligt.quote:
Dus je hebt een DM naar een mailadres gestuurd?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, mijn DM aan forum@fok.nl was wel van een hoger niveau. Ik weet niet waar de lat precies ligt.
Hoop gelul met spelfouten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:29 schreef Tjacka het volgende:
Beste FA en A´s,
Daar is het dan 1 november 2019. Eindelijk is het zo ver ik ben mod geworden van BNW! Op dit moment heb ik mijn hele FOK!carriere gewacht. Ik begin daar achter kennis te maken met mijn collegas en ik vraag aan SuperHartje advies hoe we Tingo aan moeten pakken. Later maak ik een grapje over de maagdelijkheid van GGMM en lach ik onlogisch uit na een verloren Feyenoord wedstrijd.
Ik hoor jullie het afvragen. Die Tjacka is toch een Ajax hooligan en heeft toch helemaal geen affiniteit met BNW? Nou dat valt dus enorm mee! Ik heb regelmatig aluminium folie op mijn hoofd en geloof ook zeker dat 9/11 een inside job was. Daarom hoop ik dat jullie mijn sollicitatie uiterst serieus nemen en verwacht dan ook spoedig een reactie.
Een plek op VBL of een ander succesvol forum is ook goed aan te raden. Ik ben een man met vele kwaliteiten en zou deze graag inzeetten voor FOK!.
Met vriendelijke groet,
Tjacka
Je schoen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zei je moeke gisterenavond ook toen ik mijn 23 centimeter erin beukte.
23 centimeter. 😂😂😂quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zei je moeke gisterenavond ook toen ik mijn 23 centimeter erin beukte.
Doodverwensing. TR gemacht.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoop gelul met spelfouten. Degene die jou moderator maakt moet zichzelf vergassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |