Met je telefoon in de sauna is niet goed voor zo'n ding.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys.
Ik zit NU in de sauna
@:tjacka
Gruwelijk nat straks
@:doublepain
😂quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met je telefoon in de sauna is niet goed voor zo'n ding.
Pics. Liefst beslagen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys.
Ik zit NU in de sauna
Gruwelijk nat straks
Mwah kan ie wel hebben. Maar doe ook maar een paar minuten, dan leg ik hem buiten de sauna.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met je telefoon in de sauna is niet goed voor zo'n ding.
in het ijsbadquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mwah kan ie wel hebben. Maar doe ook maar een paar minuten, dan leg ik hem buiten de sauna.
Tussen dit bericht en je eerste saunabericht zit al 22 minuten, dat noem ik geen paar minuten.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mwah kan ie wel hebben. Maar doe ook maar een paar minuten, dan leg ik hem buiten de sauna.
2 sessies gedaan. Eerste 25 minuten ofzo (was in het begin nog maar 60 graden). Tweede wat warmer; kwartier.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tussen dit bericht en je eerste saunabericht zit al 22 minuten, dat noem ik geen paar minuten.
Douche op z'n koudst werkt prima.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sauna zonder dompelbad lijkt me niet fijn.
Ahja, da’s nog te doen denk ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Douche op z'n koudst werkt prima.
Lekker maatquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys.
Ik zit NU in de sauna
Gruwelijk nat straks
Den Haag gaat een zooitje worden tot ver na de avondspits.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:50 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-catalonie~a978bcd2/
Achterlijke teringboeren met hun dagje uit.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Den Haag gaat een zooitje worden tot ver na de avondspits.
Laat ze lekker.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Achterlijke teringboeren met hun dagje uit.
Die boeren hebben hun marketing goed op orde.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:05 schreef KingRoland het volgende:
Hopelijk protesteren de boeren vaker
Den haag moet ze gewoon geven wat ze willen.
NO FARMERS NO FOOD
Gezellig hoortwitter:khouterman twitterde op woensdag 16-10-2019 om 14:16:22Boeren rijden over trambaan. Vier man politie probeert ze tegen te houden. Boeren jutten elkaar op om door te rijden. #boerenprotest https://t.co/zOOL0qiBlC reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |