SC / De Parasiet!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:10 schreef vosss het volgende:
[..]
De Parasiet
Die vent van haar had vroeger een Lancia Delta
Oxa en Parasiet waren ook twee verschillende personenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:16 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
SC / De Parasiet!
FB / Waarom ben ik (Oxazepam) geband?
Hm... verwarrend![]()
Ik dacht altijd dat Oxazepam/Seresta iemand anders was iig. Al was dat misschien ook wel juist de bedoeling
Zoals jijquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:35 schreef Sjeen het volgende:
Wel leuk dat er ineens allerlei users weer boven komen
quote:
Ik ben stiekem helemaal niet weggeweestquote:
Die is overleden.quote:
I know, maar ik mis haar wel.quote:
En Milagro.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:12 schreef Moonah het volgende:
Frenkie
En Copycat.
Oh, en Vivi, maar die is carričre aan het maken.
quote:
Ik ben/was niet Oxazepam?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die laatste post hier nog gewoon als @:semtex
Machielquote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:55 schreef Djeez het volgende:
We hadden rond de millenniumwisseling nog iemand met ALS in een rolstoel, Machiel heette die geloof ik
Er rijdt iemand in Eindhoven rond die op hem lijkt.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:55 schreef Djeez het volgende:
We hadden rond de millenniumwisseling nog iemand met ALS in een rolstoel, Machiel heette die geloof ik
Machiel is er nog steeds, maar heeft geen ALS.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:55 schreef Djeez het volgende:
Rond 2000 bestond FOK! net drie maanden anders. Hij was zo gelukkig dat hij eindelijk op een meeting mocht zijn, 5 mei 2000 in Wageningenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
Machieldie was er volgens mij al veel eerder dan de millenniumwisseling.
Actief op IRC
Oh 1999 reken ik niet als de millenniumwisseling maar dat zal aan mijn leeftijd liggenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:06 schreef Djeez het volgende:
[..]
Rond 2000 bestond FOK! net drie maanden anders. Hij was zo gelukkig dat hij eindelijk op een meeting mocht zijn, 5 mei 2000 in Wageningen
Als hij nog leeft, zal het gelukkig geen ALS zijn idd. Maar waar is hij nog actief?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Machiel is er nog steeds, maar heeft geen ALS.
Gellarboy = DirkH toch? Of zit ik fout?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:49 schreef SEMTEX het volgende:
Xebrozius.
Herald (kwam ik begin van dit jaar nog regelmatig op het station tegen)
Ripley
Gellarboy
Manono
Ulx
Ook die post nog steeds als hoe-die-nie. Gellarboy heeft een tijd op Twitter gezeten.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Gellarboy = DirkH toch? Of zit ik fout?
En waar is jouw man gebleven!
Hij komt dat ook af en toe weer terug, zie hem dan op wat bekenden reageren.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ook die post nog steeds als hoe-die-nie. Gellarboy heeft een tijd op Twitter gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |