ich habe es nicht gewusstquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:00 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
BoerengeweldWat een onzin. Ik heb geen geweld gezien. Alleen 2 ietwat lompe dingen. Maar dat zou ik geen geweld willen noemen.
En nu even tellen hoeveel hekken je omver ziet gaat, op welk bedrag kom je danquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nou, 80 euro dan, en dan heb je een mooi blauw dicht dingetje eronder:
https://www.bouwplaats-in(...)m825-combi-cityfence
er stonden geen 600 trekkers op de bouwplaats. En die trekker stond er niet al 3 weken en is om de trekker heen gebouwdquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:01 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Mooi verhaal.. Wat stonden er ook al weer op de markten vandaag?
Mensen die 600 voor een bouwhek roepen moet je gewoon niet serieus nemen. Die dragen onder hun normale kleding ook luiers enzo.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:58 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Neehoor, kijk maar:
https://www.bouwplaats-in(...)afA_wxwaAlMFEALw_wcB
Ja, dat was niet zo slim. Maar het is verder niet fout gegaan. Dit doet de chauffeur geen 2e keer meer denk ik
Vier keer exact dezelfde mening in vier verschillende formuleringenquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:00 schreef Janneke141 het volgende:
quote:
Tweede Kamerleden hebben geen goed woord over voor demonstrerende boeren die in Groningen met geweld het provinciehuis zijn binnengedrongen. ,,Dit gaat veel en veel te ver”, vindt fractieleider Rob Jetten van D66. “Ik snap dat boeren willen demonstreren, maar intimidatie en geweld zijn ontoelaatbaar.” VVD’er Helma Lodders noemt de actie van de boeren ‘ontzettend fout en dom’. Zij snapt dat boeren boos zijn, maar, ,,er wordt keihard gewerkt om het goed te regelen. Geweld tegen politie of dingen slopen is verwerpelijk en helpt ons niet!”
GroenLinks-leider Jesse Klaver noemt het recht om te demonstreren ‘een groot goed’, maar zegt dat geweld en intimidatie daar niet bij horen. ,,Het binnen rammen van een provinciehuis is onacceptabel.” PvdA’er William Moorlag vindt dat van de samenleving best begrip mag worden gevraagd voor lawaai en verkeersoverlast, maar niet voor dit soort ‘moedwillige vernieling’.
Kom met de voorbeelden van geweld dan? Dat wat ik gezien heb:quote:
En nu terugkrabbelen door achteraf te vermelden dat je totaal bedoelde, terwijl jouw correctie inging op de uitspraak per stuk.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:02 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
En nu even tellen hoeveel hekken je omver ziet gaat, op welk bedrag kom je dan
Juist ja.
Ik zie 7-8 hekken omvergereden worden, 7*8 =quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:02 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Mensen die 600 voor een bouwhek roepen moet je gewoon niet serieus nemen. Die dragen onder hun normale kleding ook luiers enzo.
Sommigen vinden dat natuurlijk heerlijk. Met geweld en intimidatie je mening aan de meerderheid kunnen opleggen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:46 schreef Monolith het volgende:
Lubach had nog wel een aardig item over demonstratietuig gisteren. Maar kennelijk mag je je misdragen als je tot een bepaalde groep behoort volgens sommigen.
Jij had het over 600 per stukquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:03 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Ik zie 7-8 hekken omvergereden worden, 7*8 =
Goedzo jongen je kunt het wel.
Ga vooral zo doorquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:03 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
En nu terugkrabbelen door achteraf te vermelden dat je totaal bedoelde, terwijl jouw correctie inging op de uitspraak per stuk.
Mafkees
Zie hierboven, je weet het dondersgoed.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:03 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Ik zie 7-8 hekken omvergereden worden, 7*8 =
Goedzo jongen je kunt het wel.
92% van NL staat achter de boeren. Wie is nou de meerderheidquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sommigen vinden dat natuurlijk heerlijk. Met geweld en intimidatie je mening aan de meerderheid kunnen opleggen.
Na vandaag echt niet meer hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:04 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
92% van NL staat achter de boeren. Wie is nou de meerderheid
Die jongens die tegen dat AZC in Geldermalsen waren deden ook niet zo veel verkeerd hè. Gewoon bezorgde burgers.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sommigen vinden dat natuurlijk heerlijk. Met geweld en intimidatie je mening aan de meerderheid kunnen opleggen.
Ja laten we Maurice de Hond maar premier maken dan.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:04 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
In je eerste post waarin je een correctie plaatste die inging op de uitspraak prijs per stuk. Dus je zet jezelf gewoon voor lul maatquote:
Dat vind ik dan ook wel weer anders en niet vergelijkbaar. Maar wat de boeren hier flikken kan echt niet door de beugel.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die jongens die tegen dat AZC in Geldermalsen waren deden ook niet zo veel verkeerd hè. Gewoon bezorgde burgers.
Want je kan geen hekken rechtop zetten als ze vallen?quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:02 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
En nu even tellen hoeveel hekken je omver ziet gaat, op welk bedrag kom je dan
Juist ja.
Nee, Nikonlover doet het zelf door te zeggen dat het ''maar 60 euro kost''quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:05 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
In je eerste post waarin je een correctie plaatste die inging op de uitspraak prijs per stuk. Dus je zet jezelf gewoon voor lul maat
De tirannie van de meerderheid dus. Klimaatactivisten krijgen niet ineens hun zin als ze intimidatie gebruiken.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:04 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hier corrigeer je mijn 6 tientjes per stuk naar 600quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:56 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Eerder 600, maar het gaat ook niet om het materiaal, het gaat om de mensen die daar normaal door de stad fietsen en lopen.
Oh je denkt dat het niet uitmaakt welke trekker je meeneemt en die aan de rand gewoon pakt ofzo?quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:02 schreef Oscar. het volgende:
[..]
er stonden geen 600 trekkers op de bouwplaats. En die trekker stond er niet al 3 weken en is om de trekker heen gebouwd
“PER, STUK”.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:06 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Nee, Nikonlover doet het zelf door te zeggen dat het ''maar 60 euro kost''
Per stuk joh. Kijk dan de posts eens terugquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:06 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Nee, Nikonlover doet het zelf door te zeggen dat het ''maar 60 euro kost''
Ik zie nog steeds niet waar ik ''per stuk'' zeg.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:07 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hier corrigeer je mijn 6 tientjes per stuk naar 600
[..]
Dit soort dingen gebeuren er helaas niet op mijn familie kringfeestjesquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:03 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Kom met de voorbeelden van geweld dan? Dat wat ik gezien heb:
-De deur. Die deur is open geduwt (was gewoon los) met een trekker. De deur is verder ook niet kapot naar wat ik weet. Hij kon gewoon weer dicht.
-De boer die door het hek ging op een lompe manier.
Er staat nergens totaal.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:07 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niet waar ik ''per stuk'' zeg.
Airbus heeft het over een totaal, jij over per stuk. Geen idee waar het over gaat trouwens.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:07 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hier corrigeer je mijn 6 tientjes per stuk naar 600
[..]
Ik parkeer mijn trekker dagelijks op een bouwplaats en rijdt daarna de boel omver.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:07 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oh je denkt dat het niet uitmaakt welke trekker je meeneemt en die aan de rand gewoon pakt ofzo?
Er is nog een paard weggeduwd en een boer die een klap op zn hoofd kreeg..quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:03 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Kom met de voorbeelden van geweld dan? Dat wat ik gezien heb:
-De deur. Die deur is open geduwt (was gewoon los) met een trekker. De deur is verder ook niet kapot naar wat ik weet. Hij kon gewoon weer dicht.
-De boer die door het hek ging op een lompe manier.
Oke neuken?quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:04 schreef Houtenbeen het volgende:
Hey, ben is lief allemaal tegen elkaar in dit topic
twitter:MyrtheHilkens twitterde op maandag 14-10-2019 om 18:55:39De galg. Werkelijk. Echt: iedereen die nu nog hysterisch doet over de speech van een verontwaardigde tiener is af. Je oogst wat je zaait: bestuurlijk meebuigen met al wie boos is en van ‘ons’, resulteert dus hierin. Denken dat je boosheid ongebreideld gevierd mag worden. https://t.co/9UkE57NUBU reageer retweet
Nee daar had hij het niet over. Ik zei 60 euro per stuk. En hij corrigeerde mijn bedrag naar 600.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Airbus heeft het over een totaal, jij over per stuk. Geen idee waar het over gaat trouwens.
Die lagen vredrlievend mensen in de weg.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:08 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Galgje ophangen, deurtje forceren, chaos veroorzaken, hekjes omver rijden, lekker man gewoon doen.
Gelukkig worden mensen die vredelievend op de grond liggen opgepakt want dat kan écht niet hoor.
Jij geeft een correctie “eerder 600” op een uitspraak van iemand die zegt “60 eu per stuk”.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:07 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niet waar ik ''per stuk'' zeg.
quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:09 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Jij geeft een correctie “eerder 600” op een uitspraak van iemand die zegt “60 eu per stuk”.
Snap je?
Begrijp je dit?
Ik pak elke dag gewoon een willekeurige fiets.. heel gek dat ze er zo'n ijzeren ding in steken die je eerst stuk moet maken voor de fiets het doet..quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:08 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ik parkeer mijn trekker dagelijks op een bouwplaats en rijdt daarna de boel omver.
Doe jij dat niet zo dan?
De galg van ER vind ik een stuk walgelijker. Dat waren echte galgen en er hingen nog mensen in ook....quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:08 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MyrtheHilkens twitterde op maandag 14-10-2019 om 18:55:39De galg. Werkelijk. Echt: iedereen die nu nog hysterisch doet over de speech van een verontwaardigde tiener is af. Je oogst wat je zaait: bestuurlijk meebuigen met al wie boos is en van ‘ons’, resulteert dus hierin. Denken dat je boosheid ongebreideld gevierd mag worden. https://t.co/9UkE57NUBU reageer retweet
Jij staat helemaal niet achter de boeren. Jij zit gewoon altijd op rellen en chaos te hopen, vanachter je beeldscherm. Ik kan me je postgedrag in een gele hesjes topicreeks herinneren, daar stond het schuim je bekant op de kaakjes.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:04 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat was dom. Mensen in gevaar brengen is fout, en als iemand was geraakt was de hele sector nog meer uit de gratie geweest.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:18 schreef Caland het volgende:
Ludiek.twitter:PaulVerspeek twitterde op maandag 14-10-2019 om 18:03:32Hier zou je wel een poging doodslag van kunnen maken. Yvonne Jaspers huilt. https://t.co/4KmjaN6yHW reageer retweet
Hij moet gewoon zijn fout toegeven.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:11 schreef Chia het volgende:
[..]
Semantisch gejank dit. Het is nu toch wel duidelijk wat er werd bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |