Lol.. nee wel een stuk of 6a700 trekkersquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:45 schreef Oscar. het volgende:
[..]
De weg terug nemen hoe hij daar is gekomen was ook een optie. Het is niet alsof dat hekwerk om hem is gebouwd terwijl ie toe keek
Vrij bijzonder ja.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:47 schreef trustychords het volgende:
Tering, het is blijkbaar enorm lastig om sympathie voor de boeren te hebben en tegelijk belachelijk gedrag af te keuren.
die stonden ook binnen de hekken?quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:46 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Lol.. nee wel een stuk of 6a700 trekkers
quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:48 schreef Szura het volgende:
Hebben extreemrechtse vrinden Baudet en Wilders al op de misdragingen gereageerd of doen ze dat alleen als het klimaatactivisten betreft?
Want iedereen misdroeg zich ja?quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:48 schreef Szura het volgende:
Hebben extreemrechtse vrinden Baudet en Wilders al op de misdragingen gereageerd of doen ze dat alleen als het klimaatactivisten betreft?
Lubach is pure stront.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:46 schreef Monolith het volgende:
Lubach had nog wel een aardig item over demonstratietuig gisteren. Maar kennelijk mag je je misdragen als je tot een bepaalde groep behoort volgens sommigen.
Nee, oke, die trekker is in elkaar gezet tussen de hekken?quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:48 schreef Szura het volgende:
twitter:ANanninga twitterde op maandag 14-10-2019 om 16:35:06In Noord Holland gaan de boeren vreedzaam weer naar huis op hun trekkers. Trots op hun waardige #boerenprotest. Niet rellen en van de politie blijf je af! https://t.co/QKTtjsRzln reageer retweet
Kijk het filmpje anders even...quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:49 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Nee, oke, die trekker is in elkaar gezet tussen de hekken?
Zo kan het dus ook.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:50 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:ANanninga twitterde op maandag 14-10-2019 om 16:35:06In Noord Holland gaan de boeren vreedzaam weer naar huis op hun trekkers. Trots op hun waardige #boerenprotest. Niet rellen en van de politie blijf je af! https://t.co/QKTtjsRzln reageer retweet
Ja, daar zie ik een mongool die hekken omrijdt, niet hoe ie tussen de hekken is gekomen. Niet via de voorkant in ieder geval.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:50 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Kijk het filmpje anders even...
Volgens mij oordelen Baudet en Wilders wel vaker negatief over groepen waar een klein deel zich misdraagt, maar ik kan het mis hebben.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:49 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Want iedereen misdroeg zich ja?
Uit jouw toetsenbord komen ook niet al te verheffende teksten hè?quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:51 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ja, daar zie ik een mongool die hekken omrijdt, niet hoe ie tussen de hekken is gekomen. Niet via de voorkant in ieder geval.
Kunnen trekkers achteruit rijden?
Daarom ga ik ook niet meer op hem in, als er straks een allochtoon weer wat flikt staat hij vooraan om de hele groep terug naar Ankara te wensen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij oordelen Baudet en Wilders wel vaker negatief over groepen waar een klein deel zich misdraagt, maar ik kan het mis hebben.
Hier gaat diezelfde trekker de bouwplaats op, zou dat toch niet direct een ingang willen noemen.twitter:TomCroesNL twitterde op maandag 14-10-2019 om 18:13:23@JanBraaksma_ Arjen Schuiling (sinds kort ex woorvoerder Agractie) zat in die trekker. Onderstaand filmpje werd snel offline gehaald.. https://t.co/yNKwCACIsn reageer retweet
quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:51 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ja, daar zie ik een mongool die hekken omrijdt, niet hoe ie tussen de hekken is gekomen. Niet via de voorkant in ieder geval.
Kunnen trekkers achteruit rijden?
ja wat. hij had dus ook gewoon achteruit kunnen rijden, de weg hoe ie is gekomen.quote:
Nee dat kon hij nietquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:54 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ja wat. hij had dus ook gewoon achteruit kunnen rijden, de weg hoe ie is gekomen.
Maar dat was dus geen optie
Eerder 600, maar het gaat ook niet om het materiaal, het gaat om de mensen die daar normaal door de stad fietsen en lopen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:55 schreef Nikonlover het volgende:
Wat een gejank om dat hekKost geen drol (6 tientjes per stuk). Dat gaan die boeren echt wel vergoeden hoor.
Hij kon niet terug of een trekker kan niet achteruit?quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee dat kon hij niet![]()
Zeg ik toch net?
Want de klimaatactivisten misdroegen zich wel allemaal ja? Je retorische vraag slaat als een lul op een drumstel.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:49 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat staat nergens schele lamzakquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:49 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja daag...quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:56 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Hij kon niet terug of een trekker kan niet achteruit?
quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:56 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Eerder 600, maar het gaat ook niet om het materiaal, het gaat om de mensen die daar normaal door de stad fietsen en lopen.
Ga jij je lekker druk maken over users die geweld tegen bepaalde demonstranten gedogen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:46 schreef Monolith het volgende:
Lubach had nog wel een aardig item over demonstratietuig gisteren. Maar kennelijk mag je je misdragen als je tot een bepaalde groep behoort volgens sommigen.
Die zijn niet voor niets opgepakt.. met zn 130enquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Want de klimaatactivisten misdroegen zich wel allemaal ja?
Neehoor, kijk maar:quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:56 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Eerder 600, maar het gaat ook niet om het materiaal, het gaat om de mensen die daar normaal door de stad fietsen en lopen.
Ga nog wat boerengeweld goedpraten, wegkijker die je bentquote:
Trekker is een bouwplaats opgereden en zag als enige uitweg hekken omver rijden.quote:
Boerengeweldquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Ga nog wat boerengeweld goedpraten, wegkijker die je bent
Ja is precies hetzelfde hek.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:58 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Neehoor, kijk maar:
https://www.bouwplaats-in(...)afA_wxwaAlMFEALw_wcB
Ja, dat was niet zo slim. Maar het is verder niet fout gegaan. Dit doet de chauffeur geen 2e keer meer denk ik
Nou, dat doen ze goed. Probeer je wat beleidswijzigingen te bereiken in de politiek, heb je de halve Kamer tegen je door je lompe acties.quote:Tweede Kamerleden hebben geen goed woord over voor demonstrerende boeren die in Groningen met geweld het provinciehuis zijn binnengedrongen. ,,Dit gaat veel en veel te ver”, vindt fractieleider Rob Jetten van D66. “Ik snap dat boeren willen demonstreren, maar intimidatie en geweld zijn ontoelaatbaar.” VVD’er Helma Lodders noemt de actie van de boeren ‘ontzettend fout en dom’. Zij snapt dat boeren boos zijn, maar, ,,er wordt keihard gewerkt om het goed te regelen. Geweld tegen politie of dingen slopen is verwerpelijk en helpt ons niet!”
GroenLinks-leider Jesse Klaver noemt het recht om te demonstreren ‘een groot goed’, maar zegt dat geweld en intimidatie daar niet bij horen. ,,Het binnen rammen van een provinciehuis is onacceptabel.” PvdA’er William Moorlag vindt dat van de samenleving best begrip mag worden gevraagd voor lawaai en verkeersoverlast, maar niet voor dit soort ‘moedwillige vernieling’.
Dat gok ik ook niet, die wordt vanavond al ingerekend of deze week van z’n bed gelichtquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:58 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Neehoor, kijk maar:
https://www.bouwplaats-in(...)afA_wxwaAlMFEALw_wcB
Ja, dat was niet zo slim. Maar het is verder niet fout gegaan. Dit doet de chauffeur geen 2e keer meer denk ik
Lamzak.. wegkijker... Toe maar hoor...quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Ga nog wat boerengeweld goedpraten, wegkijker die je bent
Mooi verhaal.. Wat stonden er ook al weer op de markten vandaag?quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:59 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Trekker is een bouwplaats opgereden en zag als enige uitweg hekken omver rijden.
Dat is dus het verhaal.
Nou, 80 euro dan, en dan heb je een mooi blauw dicht dingetje eronder:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |