quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:36 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Vroeger verhingen ze mensen op de grote markt...
twitter:luuk twitterde op maandag 14-10-2019 om 18:10:54Uiteindelijk pak je hier natuurlijk niet de politici mee, maar mensen die net zo hard moeten werken als jij om dit weer op te ruimen. https://t.co/f9j0EDl6Tq reageer retweet
twitter:Sven_Jach twitterde op maandag 14-10-2019 om 16:24:36Ondertussen krijgt de provincie post. #boerenactie #rtvnoord https://t.co/QJBN92MW2r reageer retweet
Nee ik let meestal wel op mn omgeving.. net als alle mensen in het filmpje...quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wel eens met kracht een hek op je harses gehad?
Een bouwplaats slopen onder het mom van ‘moet de rest maar meer op de omgeving letten’quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:39 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee ik let meestal wel op mn omgeving.. net als alle mensen in het filmpje...
En daarom is er ook niets gebeurd..
Jammer he?
Want jij verwacht overal traktors die hekken in jouw richting lanceren?quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:39 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En daarom is er ook niets gebeurd..
Jammer he?
Hoezo pak je die mensen? Die moeten toch ook werk hebben?quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:38 schreef Evertjan het volgende:
twitter:luuk twitterde op maandag 14-10-2019 om 18:10:54Uiteindelijk pak je hier natuurlijk niet de politici mee, maar mensen die net zo hard moeten werken als jij om dit weer op te ruimen. https://t.co/f9j0EDl6Tq reageer retweet
twitter:Sven_Jach twitterde op maandag 14-10-2019 om 16:24:36Ondertussen krijgt de provincie post. #boerenactie #rtvnoord https://t.co/QJBN92MW2r reageer retweet
Ik let gewoon op en als ik een toeter hoor en een trekker zie met een hoop kabaal trekt dat gewoon mn aandacht ja..quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Want jij verwacht overal traktors die hekken in jouw richting lanceren?
Die idioot in die trekker lette in ieder geval totaal niet op zijn omgeving, dus daar sla je de plank al meteen mis.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:39 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja, jammer! Het was de hele dag leuk in dit topic. Tot een paar niet nader te noemen figuren hier begonnen te zieken.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:31 schreef R-woud93 het volgende:
Ook de sfeer in dit topic is aan het veranderen
Dat is te logisch.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:39 schreef Evertjan het volgende:
ze hadden beter bij de AH en Jumbo kunnen gaan protesteren ipv de provinciehuizen
Hij stopt toch? Hij rijd niet blind door..quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:42 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Die idioot in die trekker lette in ieder geval totaal niet op zijn omgeving, dus daar sla je de plank al meteen mis.
Yvon jaspers met haar ForFarmersquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:42 schreef Evertjan het volgende:
Ik begin trouwens ook steeds meer in in de verhalen te geloven dat grote bedrijven zoals de Campina Vion en Cargill achter deze demonstraties zitten
wtf doet ie daar uberhaubtquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:43 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hij stopt toch? Hij rijd niet blind door..
Nou, dat kan gebeuren als je in je enthousiasme meedoet aan een demonstratie. Het is dom wat hij deed maar het is niet dat hij bewust mensen omver wilde rijden.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:42 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Die idioot in die trekker lette in ieder geval totaal niet op zijn omgeving, dus daar sla je de plank al meteen mis.
quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:43 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Dat is te logisch.
Dat is net zo tegen buitenlanders zijn die al onze baantjes inpikken in plaats van tegen je baas zeggen dat het een lul is dat ie voor gewoon jou passeert voor een goedkope buitenlander
Maar dat is te logisch, moet je niet willen
De weg terug nemen hoe hij daar is gekomen was ook een optie. Het is niet alsof dat hekwerk om hem is gebouwd terwijl ie toe keekquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:44 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wegrijden omdat ie pissig was en de rest van de opties ontbraken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |