ze waren hun zolderkamer uit, dus dan kunje dit verwachtenquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:28 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ze liepen en fietsten door een stad.. stadsbussen rijden harder en dichter langs je..
Met je gevaar...
Ik fiets dagelijks door de stad maar heb eigenlijk nooit meegemaakt dat een stalen hek me op een haar na mistte.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:28 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ze liepen en fietsten door een stad.. stadsbussen rijden harder en dichter langs je..
Met je gevaar...
Op een bus ben je ingesteld. Niet een trekker die door een afgesloten hek heen gaatquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:28 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Met je gevaar...
Heb nog nooit een stadsbus door een hek heen zien rijden en dat daardoor dan fietsers in gevaar raken........quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:28 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Met je gevaar...
Echt hequote:Op maandag 14 oktober 2019 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik fiets dagelijks door de stad maar heb eigenlijk nooit meegemaakt dat een stalen hek me op een haar na mistte.
Trappen zijn inderdaad levensgevaarlijk en de meeste boosdoeners van ongelukken jaquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:29 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ze waren hun zolderkamer uit, dus dan kunje dit verwachten
met je gevaar
En stadsbussen?quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik fiets dagelijks door de stad maar heb eigenlijk nooit meegemaakt dat een stalen hek me op een haar na mistte.
en dan sta je voor je deur, komt er ineens een traktor naar binnenquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:31 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Trappen zijn inderdaad levensgevaarlijk en de meeste boosdoeners van ongelukken ja
Nee nee de badkamer.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:31 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Trappen zijn inderdaad levensgevaarlijk en de meeste boosdoeners van ongelukken ja
De bestuurders daarvan kunnen doorgaans hun voertuig wel onder controle houden is mijn ervaring.quote:
Niet als ze je gaan inhalen waar je al tegen een stoep fietst..quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Op een bus ben je ingesteld. Niet een trekker die door een afgesloten hek heen gaat
Oh jeetje. Het ernstig in gevaar brengen van willekeurige burgers gaan lopen goedpraten.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:31 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Gaat altijd net goed.. net als met die trekker..quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
De bestuurders daarvan kunnen doorgaans hun voertuig wel onder controle houden is mijn ervaring.
Maar dit is vast heel normaal op een druk fietspad.twitter:zittingszaal14 twitterde op maandag 14-10-2019 om 18:34:43Boer is in de binnenstad van Groningen (Vismarkt) of de weg of het verstand even kwijt. #boerenprotest #groningen https://t.co/1ITlyD44hb reageer retweet
Zeer ernstig gevaar wel ja..quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oh jeetje. Het ernstig in gevaar brengen van willekeurige burgers gaan lopen goedpraten.
Fietsers daar bijna doorboord met een bouwhek maar voor de rest is allemaal publieksvriendelijktwitter:JanBraaksma_ twitterde op maandag 14-10-2019 om 17:48:27Ik vond Groningen vroeger toch een stuk gezelliger dan dit https://t.co/o9gDY2QIOI reageer retweet
Vroeger verhingen ze mensen op de grote markt...quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:35 schreef Evertjan het volgende:
twitter:JanBraaksma_ twitterde op maandag 14-10-2019 om 17:48:27Ik vond Groningen vroeger toch een stuk gezelliger dan dit https://t.co/o9gDY2QIOI reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |