Verwarde boer?quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:19 schreef Airbus89 het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, die vent mag van mij alles verliezen.
Ow nee, ik ga hem nog scherper maken. Als het klimaatgekkies waren, dan zat je nu te schuimbekken dat ze allemaal 20 jaar opgesloten moesten worden.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het heeft er niks mee te maken, dat weet je zelf ook wel hoop ik
Super vet!quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:18 schreef Zolderkamer het volgende:
Lampjes!
https://www.bouwwebcam.nl/grotemarkt/
Tegen? Waarom is het dan een poging?quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zon metalen hek dat ineens eruit schiet tegen iemands gezicht.... iig poging tot zware mishandeling
Eensquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:22 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ow nee, ik ga hem nog scherper maken. Als het klimaatgekkies waren, dan zat je nu te schuimbekken dat ze allemaal 20 jaar opgesloten moesten worden.
Dit.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:22 schreef -mosrednA het volgende:
God god, wat hekken en een deur gesneuveld, een onveilige situatie en gelijk het hele land in de stress
We zijn echt niets gewend hier. Ik snap wel dat de overheid dwars over ons heen loopt.
Voetbal hooligans demonstreren nooit? Ok.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eens![]()
Voetbal hooligans demonstreren niet, dus de vergelijking die je nu maakt is beter
Die gozer verdient TBS. Echt volledig geschift.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:19 schreef Airbus89 het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, die vent mag van mij alles verliezen.
Bijna niet nee, dat is wel heel zeldzaamquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:24 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Voetbal hooligans demonstreren nooit? Ok.
Kan jouw vakgroep nog wat van leren.quote:
https://www.dumpert.nl/item/7767317_9106ac11quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:23 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg, toen ik vorige maand na 10 jaar m’n rijbewijs mocht verlengen, opeens het tractorrijbewijs erbij.
Dan krijg je dus dit soort fratsen
Wat verdiend iemand die echt iets gedaan heeft dan?quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die gozer verdient TBS. Echt volledig geschift.
Vernielingen is nog tot daar aan toe, hoort ook niet maar dat heb je wel eens.quote:
Ze liepen en fietsten door een stad.. stadsbussen rijden harder en dichter langs je..quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:27 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Vernielingen is nog tot daar aan toe, hoort ook niet maar dat heb je wel eens.
Maar mensen en dieren in gevaar brengen, dan ben je af.
Hetzelfde als je bewust dit soort levensgevaarlijke acties doet. Dat ben je echt gewoon ziek in je hoofd.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:27 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wat verdiend iemand die echt iets gedaan heeft dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |