Lol.. nee wel een stuk of 6a700 trekkersquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:45 schreef Oscar. het volgende:
[..]
De weg terug nemen hoe hij daar is gekomen was ook een optie. Het is niet alsof dat hekwerk om hem is gebouwd terwijl ie toe keek
Vrij bijzonder ja.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:47 schreef trustychords het volgende:
Tering, het is blijkbaar enorm lastig om sympathie voor de boeren te hebben en tegelijk belachelijk gedrag af te keuren.
die stonden ook binnen de hekken?quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:46 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Lol.. nee wel een stuk of 6a700 trekkers
quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:48 schreef Szura het volgende:
Hebben extreemrechtse vrinden Baudet en Wilders al op de misdragingen gereageerd of doen ze dat alleen als het klimaatactivisten betreft?
Want iedereen misdroeg zich ja?quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:48 schreef Szura het volgende:
Hebben extreemrechtse vrinden Baudet en Wilders al op de misdragingen gereageerd of doen ze dat alleen als het klimaatactivisten betreft?
Lubach is pure stront.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:46 schreef Monolith het volgende:
Lubach had nog wel een aardig item over demonstratietuig gisteren. Maar kennelijk mag je je misdragen als je tot een bepaalde groep behoort volgens sommigen.
Nee, oke, die trekker is in elkaar gezet tussen de hekken?quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:48 schreef Szura het volgende:
twitter:ANanninga twitterde op maandag 14-10-2019 om 16:35:06In Noord Holland gaan de boeren vreedzaam weer naar huis op hun trekkers. Trots op hun waardige #boerenprotest. Niet rellen en van de politie blijf je af! https://t.co/QKTtjsRzln reageer retweet
Kijk het filmpje anders even...quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:49 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Nee, oke, die trekker is in elkaar gezet tussen de hekken?
Zo kan het dus ook.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:50 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:ANanninga twitterde op maandag 14-10-2019 om 16:35:06In Noord Holland gaan de boeren vreedzaam weer naar huis op hun trekkers. Trots op hun waardige #boerenprotest. Niet rellen en van de politie blijf je af! https://t.co/QKTtjsRzln reageer retweet
Ja, daar zie ik een mongool die hekken omrijdt, niet hoe ie tussen de hekken is gekomen. Niet via de voorkant in ieder geval.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:50 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Kijk het filmpje anders even...
Volgens mij oordelen Baudet en Wilders wel vaker negatief over groepen waar een klein deel zich misdraagt, maar ik kan het mis hebben.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:49 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Want iedereen misdroeg zich ja?
Uit jouw toetsenbord komen ook niet al te verheffende teksten hè?quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:51 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ja, daar zie ik een mongool die hekken omrijdt, niet hoe ie tussen de hekken is gekomen. Niet via de voorkant in ieder geval.
Kunnen trekkers achteruit rijden?
Daarom ga ik ook niet meer op hem in, als er straks een allochtoon weer wat flikt staat hij vooraan om de hele groep terug naar Ankara te wensen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij oordelen Baudet en Wilders wel vaker negatief over groepen waar een klein deel zich misdraagt, maar ik kan het mis hebben.
Hier gaat diezelfde trekker de bouwplaats op, zou dat toch niet direct een ingang willen noemen.twitter:TomCroesNL twitterde op maandag 14-10-2019 om 18:13:23@JanBraaksma_ Arjen Schuiling (sinds kort ex woorvoerder Agractie) zat in die trekker. Onderstaand filmpje werd snel offline gehaald.. https://t.co/yNKwCACIsn reageer retweet
quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:51 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ja, daar zie ik een mongool die hekken omrijdt, niet hoe ie tussen de hekken is gekomen. Niet via de voorkant in ieder geval.
Kunnen trekkers achteruit rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |