Ben je gek, het is voetbal. Daar scoren ze ongeveer eens per drie wekenquote:
Straks ga ik nog hele gemene dingen zeggen over de Efteling hoor, en dan wordt het weer een tranendal!quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben je gek, het is voetbal. Daar scoren ze ongeveer eens per drie weken
Point taken. Veel plezier met de wedstrijd!quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Straks ga ik nog hele gemene dingen zeggen over de Efteling hoor, en dan wordt het weer een tranendal!
Haha, dank jequote:Op zondag 13 oktober 2019 18:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Point taken. Veel plezier met de wedstrijd!
Waarom ben jij altijd zo scherp?quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan niet, die zit niet eens op de bank vandaag. Bovendien is het wat vroeg voor wissels.
Hehequote:Op zondag 13 oktober 2019 18:15 schreef GeorgeM het volgende:
Irritant die kauwgom kauwende Cillessen![]()
Dat dat mag...
Ik meen me ook te herinneren dat het vroeger niet mocht.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:15 schreef GeorgeM het volgende:
Dat dat mag...
Altijd he.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:15 schreef GeorgeM het volgende:
Dat dat mag...
Durft geen passje vooruit meer te geven.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:27 schreef Strani het volgende:
Mag toch hopen dat De Ligt heel snel z'n draai vindt bij Juventus. Wat hij daar doet maakt me verder weinig uit maar het mag geen negatief effect hebben op Oranje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |