Fok! Banner?quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:38 schreef Lonaa het volgende:
Hebben jullie ook een countdown onder de FOK!-banner?
quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:39 schreef fietsie het volgende:
Zal wel iets met "20 jaar bestaan Fok! na het afronden van de Cookie problematiek" te maken hebben
Mensen, ik vind jullie aardig maar ik hou deze dame graag voor mezelfquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:19 schreef Zilverberk het volgende: [..] Maak een account voor haar aan.
Als ze lekker kan koken is ze méér dan welkom hier.
[..] Dankjewel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mensen, ik vind jullie aardig maar ik hou deze dame graag voor mezelf
Sharing is caringquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:
We pakken haar niet af hoor, we willen haar omringen met warmte en gezelligheidquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sommige mensen volgen de topics in FBquote:
Piequote:Op zondag 13 oktober 2019 12:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe heet zo'n Engelse kipsituatie onder bladerdeeg ook alweer?
"op"quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Al helemaal niet met jouquote:
Zoiets vond ik pas ook ergens langs de weg. 6 Kilo voor 5 euro dan, jouw koopje was wel beter maar toch. Ik word altijd zo blij van dat soort dingen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:06 schreef Vork het volgende:
Gisteren 4kg prima aardbeien gekocht voor maar ¤2! De partij was een beetje zacht, maar dat gold echt maar voor een paar. Gisteren al flink.wat van gegeten en siroop gemaakt, vandaag is de rest jam in wording, een hele pan vol.
AARDIG AARDIGquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja tis lekker, maar wel vogggtigquote:Op zondag 13 oktober 2019 12:00 schreef z80 het volgende:
Even alle ramen en deuren opengezet. Het is buiten warmer dan binnen.
Klopt. Zo met het zonnetje op de ramen is goed te zien dat deze eigenlijk een keer gelapt moeten worden. Na de winter maar eens doen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja tis lekker, maar wel vogggtig
FB vertelde me dat we vorig jaar zaten te BBQ-en
Gewoon aangeven dat je één van je side chicks dat wilde wetenquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze vroeg zich wel af waarom ik dit wilde weten
Ik vind dat zo.... koud klinken.quote:
Elkaar lekker warm houdenquote:Op zondag 13 oktober 2019 12:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind dat zo.... koud klinken.
In een tentje, of een hut, in het bos. Regen, guur weer. En dan?
Hoogstraten aardbeien zelfs. Roken nog echt lekker zoet. Soms moet je dat soort dingen gewoon doen. Nu hebben we iig voldoende jam op voorraad.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zoiets vond ik pas ook ergens langs de weg. 6 Kilo voor 5 euro dan, jouw koopje was wel beter maar toch. Ik word altijd zo blij van dat soort dingen.
Je moest eens weten hoe vaak ik te horen kreeg hoeveel buitenvrouwen iemand naast de binnenvrouw had en hoeveel kinderen van wie en waar, als ik vroeg naar relatiestatus van Surinaamse patiëntenquote:
Ik kende dat fenomeen niet, totdat mijn, van oorsprong Surinaamse, collega daarover vertelde jaren geleden. Ik stond met m’n oren te klapperen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe vaak ik te horen kreeg hoeveel buitenvrouwen iemand naast de binnenvrouw had en hoeveel kinderen van wie en waar, als ik vroeg naar relatiestatus van Surinaamse patiënten![]()
Het is nogal algemeen geaccepteerd daar ja. En bij de suri's in Nederland ookquote:Op zondag 13 oktober 2019 12:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kende dat fenomeen niet, totdat mijn, van oorsprong Surinaamse, collega daarover vertelde jaren geleden. Ik stond met m’n oren te klapperen.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is nogal algemeen geaccepteerd daar ja. En bij de suri's in Nederland ook
Ingewikkelde constructies soms
Gearrangeerde huwelijken ook, of dat nu nog zo is weet ik nietquote:Op zondag 13 oktober 2019 12:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Kende alleen dezequote:
Punt is, er is vaak niet zo gek veel schaamte omheenquote:
Ja hoor, gaat daar én hier gewoon doorquote:Op zondag 13 oktober 2019 13:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gearrangeerde huwelijken ook, of dat nu nog zo is weet ik niet
Heb ik wel eens mijn keuken in beeld gebracht? Die leuke zwartwitte tegels is goedkoop vinyl, en dat worden, zeker met twee honden, grauwwitzwarte tegels. Na twee jaar was het tijd voor een geknielde poetsbeurt. Ik heb heus eerst een luiwagen geprobeerd, en toen een handborstel, maar met een nagelborsteltje poets ik het zķ schoon en met al die andere borstels gewoon niet. Dus dan maar met de nagelborstel.quote:
SPOILER: blinkend schoon *)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik laat eens in de 3/4 maanden een glazenwasser komen. Voor ¤25,- zien de ramen er weer prima uit. Vind dat nog steeds een goede keuze.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:16 schreef z80 het volgende:
[..]
Klopt. Zo met het zonnetje op de ramen is goed te zien dat deze eigenlijk een keer gelapt moeten worden. Na de winter maar eens doen.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 13:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sushi lunch![]()
[ afbeelding ]Profi! Dat doe je vaker, zo te zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak je dat nu voor jezelf of krijg je gasten?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Lol nee. Dit was een workshop. Kwestie van leuke spullen en duidelijke uitleg krijgen (en de foute rollen meteen op te nommen en vooral niet op de foto te zettenquote:Op zondag 13 oktober 2019 13:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Profi! Dat doe je vaker, zo te zien!
Maak je dat nu voor jezelf of krijg je gasten?
kipsituatiequote:Op zondag 13 oktober 2019 12:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sushi lunch![]()
[ afbeelding ]Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schrijf het meteen op mijn lijst om ook weer eens zelf te maken.
Maar niet iedereen kan een glazenwasser krijgen...quote:Op zondag 13 oktober 2019 13:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik laat eens in de 3/4 maanden een glazenwasser komen. Voor ¤25,- zien de ramen er weer prima uit. Vind dat nog steeds een goede keuze.
Chicken pie.quote:
Hallo, ben je een van mijn studenten?quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:08 schreef Clubsoda het volgende:
Die vloer Sigme![]()
Ugh, ik moet een of andere gare reflectie schrijven waar ik maar weinig van begrijp en ik niet gemotiveerd voor benIk vermoed trouwens een causaal verband tussen deze twee zaken.
Ik vermoed van niet, maar mocht het zo zijn, dan zou ik je verzoeken om iets duidelijker te omschrijven wat je precies verwachtquote:Op zondag 13 oktober 2019 14:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hallo, ben je een van mijn studenten?
Sterkte ermee
Ik heb vijf heel duidelijke vragen die ik in een reflectie beantwoord wil zien. Dus ben je vast niet mijn studentquote:Op zondag 13 oktober 2019 14:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet, maar mocht het zo zijn, dan zou ik je verzoeken om iets duidelijker te omschrijven wat je precies verwachtIk ben overigens braaf aan de slag hoor, maar het bevat iets te veel vrijheidsgraden om er echt mee uit de voeten te kunnen.
Net als al op jonge leeftijd meerdere kinderen van verschillende mannen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:54 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 oktober 2019 13:24 schreef sigme het volgende:
Eikels zijn geraapt, honden gewandeld, knolselder gekocht en varkenspoten staan te trekken. En nog vanalles, maar dat weer ik niet meer zonet.
Heb ik wel eens mijn keuken in beeld gebracht? Die leuke zwartwitte tegels is goedkoop vinyl, en dat worden, zeker met twee honden, grauwwitzwarte tegels. Na twee jaar was het tijd voor een geknielde poetsbeurt. Ik heb heus eerst een luiwagen geprobeerd, en toen een handborstel, maar met een nagelborsteltje poets ik het zķ schoon en met al die andere borstels gewoon niet. Dus dan maar met de nagelborstel.Leuke keuken! Gelukkig niet al te groot voor op je knieënSPOILER: blinkend schoon *)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n vloer.. zoiets had ik door mijn hele bovenhuisje ooit, lastig schoon te houden idd (lag er al)
Vond het toen niet heel mooi (woonde er na mijn scheiding van 99 tot 04) maar het zou toch een tijdelijk huisje zijn. Meeste meubels van kringloop en vrienden/familie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was net evenquote:wandelen
en overal orkest aan vogels. Helemaal in de war.
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Ik zat net op een terras. Met bier en nachos.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was net evenwandelen
en overal orkest aan vogels. Helemaal in de war.
Ging prima.
![]()
Oh dat wil ik ook. Ik opperde ook al BBQ voor vanavond.:Dquote:Op zondag 13 oktober 2019 15:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik zat net op een terras. Met bier en nachos.Ging prima.
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Man wil de pizza-oven opstoken.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh dat wil ik ook. Ik opperde ook al BBQ voor vanavond.:D![]()
![]()
Sushi lunch![]()
[ afbeelding ]GeweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er echt lekker uit. Sushi
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ben radiator folie vast aan het maken. Wat een rotwerk. Hopelijk doet het iets straksWe have far more in common than that which devides us..![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:55 schreef derLudolf het volgende:
Oh wauw, crowdfunding hier uit t dorp was gister in het nieuws bij RTL. Zie in de top drie donaties, allemaal dingen van gisteren, ¤1000 ¤500 en ¤250Wat een trieste situatie. Nu al weten dat twee van je kinderen op jonge leeftijd komen te overlijden. Die kinderen halen meestal de tienertijd niet. Soms wel, maar dan ook niet lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
FB / Timer in beeldquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:38 schreef Lonaa het volgende:
Hebben jullie ook een countdown onder de FOK!-banner?![]()
Ja! Ik zit binnen te puffen en met de ramen en deuren tegen elkaar open, maar verder is er niks lekker of zonnigs aan...quote:I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Vochtige warmtequote:Op zondag 13 oktober 2019 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja! Ik zit binnen te puffen en met de ramen en deuren tegen elkaar open, maar verder is er niks lekker of zonnigs aan...
Ik heb alles maar dicht gehouden.
En ga dadelijk in bad
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Mobiel nergens last vanquote:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vochtige warmte
En ga dadelijk in badBriesje is wel lekker!quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vochtige warmte
En ga dadelijk in badI'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Dat is een van de ziektes waar mijn masterscriptie over gaat. Echt enorm naar lot voor die kinderen en er kan medisch eigenlijk nooit wat voor ze gedaan worden.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een trieste situatie. Nu al weten dat twee van je kinderen op jonge leeftijd komen te overlijden. Die kinderen halen meestal de tienertijd niet. Soms wel, maar dan ook niet lang.![]()
![]()
Ook alles dichtgehouden, om een lieveheersbeestjes invasie te voorkomen. Zag net een paar koolmeesjes hun buikjes voleten.
Nu eens iets nieuws proberen, bank anders zetten, kijken of dat leuk staatWe have far more in common than that which devides us..![]()
Ik bak een bananenbrood, van banaan met kastanjemeel. Ben benieuwd of het wat wordt.
De bananen had ik gebruikt om de tomaten te laten rijpen. Ik geloof niet dat de tomaten erg onder de indruk zijn, maar de bananen waren snotrijp in elk geval. Niet meer bruikbaar voor fruitsalade.
En verder wacht ik tot de pan snert in de mijoteuse ooit aan de kook komt. Ik had 't spul toch eerst op het gas moeten verhitten, dit duurt eeeeeeeeeeindeloos zo.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Hier mijn raam in de woonkamer wel open gezet. Is wel even lekker
Ik denk dat de meesten hem wel al gezien hebben, maar voor wie het nog niet gezien heeft...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Viel reuze mee! Was er zo weer uit. Amazing Oriental daarentegen was veels te druk met de Singaporese marktquote:Op zondag 13 oktober 2019 10:23 schreef Mopke-Wim het volgende:
[..]
Hoop dat het niet zo druk is als vorige week zondag bij IKEA,![]()
Werd gek maar ik heb n stoompan, vellen en 3 soorten dimsum en kan nu zelf eindelijk dimsum stomen!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Waar komt jouw benaming mijoteuse eigenlijk vandaan?quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:22 schreef sigme het volgende:
Ik bak een bananenbrood, van banaan met kastanjemeel. Ben benieuwd of het wat wordt.
De bananen had ik gebruikt om de tomaten te laten rijpen. Ik geloof niet dat de tomaten erg onder de indruk zijn, maar de bananen waren snotrijp in elk geval. Niet meer bruikbaar voor fruitsalade.
En verder wacht ik tot de pan snert in de mijoteuse ooit aan de kook komt. Ik had 't spul toch eerst op het gas moeten verhitten, dit duurt eeeeeeeeeeindeloos zo.![]()
Regenbui of klotsende oksels?quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:59 schreef derLudolf het volgende:
Ging met jas aan het bos in. Nu zeiknat![]()
![]()
Nou... Hier anders niet. 22 Graden staat er maar voel er niks van. Gewoon jas aanquote:
Sushi lunch![]()
[ afbeelding ]Mooi zeg! LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zin in Grieks vnv. Bij eentje met heerlijk gekruid vlees, sappig en niet overal zelfde kruiden op.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Omdat ik hem op mijn MacBook wel zag.quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hoe wist jij dan waar ik moest kijken?
Tevens: hoe is het zwembad?
Tevens: vol met kinderen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Regio zuid heeft al vakantie ja.quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat ik hem op mijn MacBook wel zag.
Tevens: vol met kinderen![]()
![]()
Hier gaat het een vegetarische groentencurry worden met aardbeienijsje toe. Voorgerecht moet ik nog even uitzoekenquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:24 schreef Zilverberk het volgende:
Zo maar eens eten koken.Geen honger nog én geen inspiratie.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Draadjesvlees, puree en rode koolquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:24 schreef Zilverberk het volgende:
Zo maar eens eten koken.Geen honger nog én geen inspiratie.
We have far more in common than that which devides us..![]()
Gister al vega curry gehad.quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier gaat het een vegetarische groentencurry worden met aardbeienijsje toe. Voorgerecht moet ik nog even uitzoeken
Vanavond zoete kleefrijst met mango toe.Voor draadjesvlees ben ik nu wel te laat.quote:![]()
![]()
Zo .
Wintersport naar tignes en les sybelles is geboekt.. wel in een aftandse accommodatie.. maar ik gooi wel een luchtbed achterin ofzo..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Groenten uit de oven met een gemarineerd filetlapje. Was ook inspiratieloos, en gewoon geen zin om te koken. Zoals eigenlijk elke dag tegenwoordig.![]()
Kliekje pastasaus opwarmen dadelijk en pasta koken.
Inspiratieloos to the max
Ratatouille is al klaar. Verder een steak erbij. Nu nog de vraag of ik er nog iets qua rijst/pasta/aardappel bij doe. Denk het niet.
Eerst de eerste helft met een Rioja, dat in de hand. Dat ging tenslotte ook de pan in.
[ Bericht 20% gewijzigd door borisz op 13-10-2019 17:57:38 ]winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Nu heb ik zin in wijn..quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:51 schreef borisz het volgende:
Ratatouille is al klaar. Verder een steak erbij. Nu nog de vraag of ik er nog iets qua rijst/pasta/aardappel bij doe. Denk het niet.
Eerst de eerste helft met een Rioja in de hand.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
De vrijheid die je daarin krijgt moet je gewoon dus lekker naar je eigen hand zetten. Grijs die kansquote:Op zondag 13 oktober 2019 14:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet, maar mocht het zo zijn, dan zou ik je verzoeken om iets duidelijker te omschrijven wat je precies verwachtIk ben overigens braaf aan de slag hoor, maar het bevat iets te veel vrijheidsgraden om er echt mee uit de voeten te kunnen.
![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Het is het Franse woord voor slowcookerquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:56 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Waar komt jouw benaming mijoteuse eigenlijk vandaan?. Mijoter is "sudderen".
Ik vind het mooi, en prima passen bij de friteuse.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Hermanquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:32 schreef borisz het volgende:
Hier mijn raam in de woonkamer wel open gezet. Is wel even lekker
Ik denk dat de meesten hem wel al gezien hebben, maar voor wie het nog niet gezien heeft...
Mooier idd ja, veel mooierquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is het Franse woord voor slowcooker. Mijoter is "sudderen".
Ik vind het mooi, en prima passen bij de friteuse.
Ik heb voor de minimalistische aanpak gekozenquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:00 schreef Molo het volgende:
[..]
De vrijheid die je daarin krijgt moet je gewoon dus lekker naar je eigen hand zetten. Grijs die kans![]()
![]()
Wij eten halloumi-frietjes met aubergine-shizzle
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Dat is een vraag die sowieso niet bij mij thuishoortquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:15 schreef Myraela het volgende:
Waarom ben ik ineens naar nieuwe kerstballen aan het zoeken.![]()
![]()
![]()
Mijn lief appt dat het werk erop zit. Wat we eten hangt erg af van hoeveel trek hij heeft, maar we beginnen vast wel met een lekker biertje.
Ik heb kippesoep (met vermicelli) klaarstaan, een handvol koude gare gehaktballetjes, een friteuse en kant en klaar frituurhapjes, en ik kan altijd wel snel wat flanzen. Cous, groente en merquez kost me nog geen kwartier. Voor toe is er bananenbrood, met een likje mascarpone en/of advocaat.
En hopelijk wil hij dan nog een espresso zetten voor mij - ik begin daar niet aan maar drink het graag.ik moet verrassend weinig
Goezo, was t lekker?quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een bimi-worst-ricotta pasta in elkaar geflanst! Ja mensen ik heb GEKOOKT !!,!11We have far more in common than that which devides us..![]()
Gelukkig.. vorige week zondag was het natuurlijk al drukker vanwege het slechtere weer...quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Viel reuze mee! Was er zo weer uit. Amazing Oriental daarentegen was veels te druk met de Singaporese markt![]()
Werd gek maar ik heb n stoompan, vellen en 3 soorten dimsum en kan nu zelf eindelijk dimsum stomen!
Wij gingen maar naar andere winkels![]()
Voor het avond eten heb ik de Aziaat aan het werk gezet. Vissoep, tonijn en mango met groenethee ijs na.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.![]()
eet smakelijkquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:41 schreef z80 het volgende:
Voor het avond eten heb ik de Aziaat aan het werk gezet. Vissoep, tonijn en mango met groenethee ijs na.![]()
Mijn gehaktballen van de Librije en mijn andijviestamp zijn goedgekeurd door het drie koppen sterkte Slowaakse bezoek
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb voor de minimalistische aanpak gekozen![]()
Wij eten halloumi-frietjes met aubergine-shizzle![]()
Wat doe je ermee qua aubergine shizzle?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Goed complimentquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:49 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn gehaktballen van de Librije en mijn andijviestamp zijn goedgekeurd door het drie koppen sterkte Slowaakse bezoek
Klinkt fantastisch prima, ook lekker samen endezoquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:24 schreef sigme het volgende:
Mijn lief appt dat het werk erop zit. Wat we eten hangt erg af van hoeveel trek hij heeft, maar we beginnen vast wel met een lekker biertje.
Ik heb kippesoep (met vermicelli) klaarstaan, een handvol koude gare gehaktballetjes, een friteuse en kant en klaar frituurhapjes, en ik kan altijd wel snel wat flanzen. Cous, groente en merquez kost me nog geen kwartier. Voor toe is er bananenbrood, met een likje mascarpone en/of advocaat.
En hopelijk wil hij dan nog een espresso zetten voor mij - ik begin daar niet aan maar drink het graag.![]()
Ik ben net thuis van shoppen, man warmt risotto op, ook een prrrrrima verdeling
Uurtje in de oven tot zacht, dan pletten met gepofte knoflook, olijfolie, citroensap, za'atar en dan serveren met granaatappelpitjes, munt en peterselie.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:50 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Wat doe je ermee qua aubergine shizzle?I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Altijd goed datquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Uurtje in de oven tot zacht, dan pletten met gepofte knoflook, olijfolie, citroensap, za'atar en dan serveren met granaatappelpitjes, munt en peterselie.![]()
Eet je mini dat ook?
Neuhquote:Halloumi wel, maar dan liever gegrild. Hij vindt bijna alle groente vies dus eigenlijk maakt het niet veel uit wat ik in dat departement doe. Trek ik me verder ook vrij weinig van aan. Maar hij is er vanavond ook niet.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Groentes hebben iets te lang geprutteld. Zit weinig structuur meer in de groenten. Verder is de ratatouille wel zeer smaakvol.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Oh dat is wel jammer, maar prima dat je dat dan lekker eet als hij er niet isquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:08 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
NeuhHalloumi wel, maar dan liever gegrild. Hij vindt bijna alle groente vies dus eigenlijk maakt het niet veel uit wat ik in dat departement doe. Maar hij is er vanavond niet.
![]()
Zo eet ik altijd shoarma als Koos er niet is
Ja, crewbash, ik moet je notenquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:01 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nazomer, moppersmurf.
Ik realiseerde mij na het verzenden pas dat je n blauwe bent.
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Ik eet snel even wat junkfood, straks naar mem, vannacht waken....
Ik lees steeds al maanden: Zilverbek, ipv Zilverberk.. En ik vind het altijd zo grof overkomen, Zilverbek
FFT, eet smakelijk bij de griek
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik lees steeds al maanden: Zilverbek, ipv Zilverberk.. En ik vind het altijd zo grof overkomen, Zilverbek
FFT, eet smakelijk bij de griek![]()
![]()
Och Uniekquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
FFT, eet smakelijk bij de griek
We have far more in common than that which devides us..![]()
Wij deden ook aziatisch vanavond met soep.( en steranijs en rode peper)
https://www.hellofresh.nl(...)85cd30006c798f4709d2
Al lang niets van Kwakzur vernomen. Of ik heb het gemist.
Doe je goed P. 👍
Sterkte Uniek.![]()
sterkte wens ik jouquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Sterktequote:Op zondag 13 oktober 2019 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij eten ook junkfood![]()
![]()
@uniekhoorn, sterkte. Ik hoop dat het een waardevolle tijd gaat zijn.ik moet verrassend weinig
Sterktequote:Op zondag 13 oktober 2019 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
![]()
Was er niets minder aftands te vinden?quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:47 schreef Barreltje het volgende:
Zo .
Wintersport naar tignes en les sybelles is geboekt.. wel in een aftandse accommodatie.. maar ik gooi wel een luchtbed achterin ofzo..
Hier staat een kip in de oven op aardappel, mais, erwten en pompoen.Spoilers!![]()
Sterkte Uniek
Fijn dat jullie bij elkaar kunnen zijn nuOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Komt dit oorspronkelijk uit het Duits ofzo? Nog nooit gehoord en Nederlands is het niet geloof ik?quote:Op zondag 13 oktober 2019 20:22 schreef derLudolf het volgende:
Wat een woei hierGaat d'r flink om weg.
Geen idee. Maar Germanismen zijn 'gewoon' Nederlands toch?quote:Op zondag 13 oktober 2019 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Komt dit oorspronkelijk uit het Duits ofzo? Nog nooit gehoord en Nederlands is het niet geloof ik?Kranplätze müssen verdichtet sein
Forum Opties Forumhop: Hop naar: