Fok! Banner?quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:38 schreef Lonaa het volgende:
Hebben jullie ook een countdown onder de FOK!-banner?
quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:39 schreef fietsie het volgende:
Zal wel iets met "20 jaar bestaan Fok! na het afronden van de Cookie problematiek" te maken hebben
Mensen, ik vind jullie aardig maar ik hou deze dame graag voor mezelfquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:19 schreef Zilverberk het volgende: [..] Maak een account voor haar aan.
Als ze lekker kan koken is ze méér dan welkom hier.
[..] Dankjewel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mensen, ik vind jullie aardig maar ik hou deze dame graag voor mezelf
Sharing is caringquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:
We pakken haar niet af hoor, we willen haar omringen met warmte en gezelligheidquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sommige mensen volgen de topics in FBquote:
Piequote:Op zondag 13 oktober 2019 12:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe heet zo'n Engelse kipsituatie onder bladerdeeg ook alweer?
"op"quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe heet zo'n Engelse kipsituatie onder bladerdeeg ook alweer?
Al helemaal niet met jouquote:
Zoiets vond ik pas ook ergens langs de weg. 6 Kilo voor 5 euro dan, jouw koopje was wel beter maar toch. Ik word altijd zo blij van dat soort dingen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:06 schreef Vork het volgende:
Gisteren 4kg prima aardbeien gekocht voor maar ¤2! De partij was een beetje zacht, maar dat gold echt maar voor een paar. Gisteren al flink.wat van gegeten en siroop gemaakt, vandaag is de rest jam in wording, een hele pan vol.
AARDIG AARDIGquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja tis lekker, maar wel vogggtigquote:Op zondag 13 oktober 2019 12:00 schreef z80 het volgende:
Even alle ramen en deuren opengezet. Het is buiten warmer dan binnen.
Klopt. Zo met het zonnetje op de ramen is goed te zien dat deze eigenlijk een keer gelapt moeten worden. Na de winter maar eens doen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja tis lekker, maar wel vogggtig
FB vertelde me dat we vorig jaar zaten te BBQ-en
Gewoon aangeven dat je één van je side chicks dat wilde wetenquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze vroeg zich wel af waarom ik dit wilde weten
Ik vind dat zo.... koud klinken.quote:
Elkaar lekker warm houdenquote:Op zondag 13 oktober 2019 12:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind dat zo.... koud klinken.
In een tentje, of een hut, in het bos. Regen, guur weer. En dan?
Hoogstraten aardbeien zelfs. Roken nog echt lekker zoet. Soms moet je dat soort dingen gewoon doen. Nu hebben we iig voldoende jam op voorraad.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zoiets vond ik pas ook ergens langs de weg. 6 Kilo voor 5 euro dan, jouw koopje was wel beter maar toch. Ik word altijd zo blij van dat soort dingen.
Je moest eens weten hoe vaak ik te horen kreeg hoeveel buitenvrouwen iemand naast de binnenvrouw had en hoeveel kinderen van wie en waar, als ik vroeg naar relatiestatus van Surinaamse patiëntenquote:
Ik kende dat fenomeen niet, totdat mijn, van oorsprong Surinaamse, collega daarover vertelde jaren geleden. Ik stond met m’n oren te klapperen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe vaak ik te horen kreeg hoeveel buitenvrouwen iemand naast de binnenvrouw had en hoeveel kinderen van wie en waar, als ik vroeg naar relatiestatus van Surinaamse patiënten![]()
Het is nogal algemeen geaccepteerd daar ja. En bij de suri's in Nederland ookquote:Op zondag 13 oktober 2019 12:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kende dat fenomeen niet, totdat mijn, van oorsprong Surinaamse, collega daarover vertelde jaren geleden. Ik stond met m’n oren te klapperen.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is nogal algemeen geaccepteerd daar ja. En bij de suri's in Nederland ook
Ingewikkelde constructies soms
Gearrangeerde huwelijken ook, of dat nu nog zo is weet ik nietquote:Op zondag 13 oktober 2019 12:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is nogal algemeen geaccepteerd daar ja. En bij de suri's in Nederland ook
Ingewikkelde constructies soms
Kende alleen dezequote:
Punt is, er is vaak niet zo gek veel schaamte omheenquote:
Ja hoor, gaat daar én hier gewoon doorquote:Op zondag 13 oktober 2019 13:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gearrangeerde huwelijken ook, of dat nu nog zo is weet ik niet
Heb ik wel eens mijn keuken in beeld gebracht? Die leuke zwartwitte tegels is goedkoop vinyl, en dat worden, zeker met twee honden, grauwwitzwarte tegels. Na twee jaar was het tijd voor een geknielde poetsbeurt. Ik heb heus eerst een luiwagen geprobeerd, en toen een handborstel, maar met een nagelborsteltje poets ik het zķ schoon en met al die andere borstels gewoon niet. Dus dan maar met de nagelborstel.quote:
SPOILER: blinkend schoon *)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |