Lag zeker achter die dam die doorgebroken isquote:
stuk beter, komt goed.quote:
Kubica heeft dat opgepakt als een uitdagingquote:Op zondag 13 oktober 2019 03:04 schreef Mothzor het volgende:
Gelukkig hebben ze nu wel genoeg reserve onderdelen bij Williams
En dit nog eens erbij jaquote:Op zondag 13 oktober 2019 03:04 schreef Airbus89 het volgende:
Kon hij ook weinig aan doen zo te zien, lijkt inderdaad op de wind.
Impact leek mee te vallenquote:Op zondag 13 oktober 2019 03:04 schreef Sjemmert het volgende:
Wordt spannend denk of hij kan starten straks
En van zn been zo te zien. Of heup.quote:
Nicequote:Op zondag 13 oktober 2019 03:05 schreef theclansman het volgende:
Holy fuck recht voor me neus.... Maakt q1 zo een stuk leuker
De race is over 4 uur, de vraag is meer of die auto in orde is voor die race. Hebben nu geen hele dag na een kwali hequote:
Zwaai ff naar de camera!!quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:05 schreef theclansman het volgende:
De grootste vraag is of ik het haal.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
De race is over 4 uur, de vraag is meer of die auto in orde is voor die race. Hebben nu geen hele dag na een kwali he
quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
De grootste vraag is of ik het haal.
Pics van je neus...quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:05 schreef theclansman het volgende:
I feel you broquote:Op zondag 13 oktober 2019 03:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Niet dat het een verschil zou maken voor zijn plek in de race, of die auto nou in orde is of nietquote:Op zondag 13 oktober 2019 03:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
De race is over 4 uur, de vraag is meer of die auto in orde is voor die race. Hebben nu geen hele dag na een kwali he
Nee dat niet nee maar de monteurs die ondanks die slechte auto zich kapot werken gun ik het wel om te starten.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet dat het een verschil zou maken voor zijn plek in de race, of die auto nou in orde is of niet
Die hoort 37 te zijn hoorquote:
Gewoon dutje tussendoor doenquote:Op zondag 13 oktober 2019 03:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ja, eens.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:08 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Nee dat niet nee maar de monteurs die ondanks die slechte auto zich kapot werken gun ik het wel om te starten.
Hoe het niet moet? Ook belangrijkquote:Op zondag 13 oktober 2019 03:09 schreef VacaLoca het volgende:
Zwarte doeken over de auto, alsof de concurrentie ook maar iets wil afkijken bij Williams
Ze schermen de sponsoren af omdat die zich kapot schamen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:09 schreef VacaLoca het volgende:
Zwarte doeken over de auto, alsof de concurrentie ook maar iets wil afkijken bij Williams
Ze willen niet laten zien dat ze onderdelen van een ander team hebben geleend.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:09 schreef VacaLoca het volgende:
Ik ga ook naar de 40 hoorquote:Op zondag 13 oktober 2019 03:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat werkt als je 20 bent ja.
De rest zal een beetje voorzichtig gaan doen daar lijkt me.quote:
Nee warme bandjes.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:16 schreef Szura het volgende:
Dat lijkt me weinig met wind te maken hebben
Goed waar voor je geldquote:Op zondag 13 oktober 2019 03:16 schreef theclansman het volgende:
En boem nummer 2 recht voor me neus prima plekje hier zo. Met die opstekende wind.
Kan best de wind zijn hoor ze komen redelijk uit de beschutting naar beneden en dan opkomen rechte stuk flink windquote:Op zondag 13 oktober 2019 03:16 schreef Szura het volgende:
Dat lijkt me weinig met wind te maken hebben
Eens kijken of Max nog aan Q1 toe komtquote:Op zondag 13 oktober 2019 03:17 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Met dit tempo kunnen ze na de kwali gewoon blijven zitten voor de race.
Loop je te blazen ofzo?quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:16 schreef theclansman het volgende:
En boem nummer 2 recht voor me neus prima plekje hier zo. Met die opstekende wind.
Stel niet van die moeilijke vragen en vreet je nootjes.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:18 schreef vosss het volgende:
Stel de een na de ander vliegt eraf en door outlaps iedere keer en code rood en de tijd is op; hoe ziet de grid er dan uit straks met een paar man die wel een tijd hebben.
Geniet er gewoon van man, ipv hier verslag te doen. wij zien het ook wel.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:16 schreef theclansman het volgende:
quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Stel niet van die moeilijke vragen en vreet je nootjes.
Welk stuk van livetopic snap je niet?quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:19 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Geniet er gewoon van man, ipv hier verslag te doen. wij zien het ook wel.
Hij heeft toch niets te doen met die codes roodquote:Op zondag 13 oktober 2019 03:19 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Ach kom op, leuk om te weten dat er een Fokker op de tribune zit.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:19 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om, maar als je daar zit ga je toch niet naar FOK! Geniet van het uitzicht.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ach kom op, leuk om te weten dat er een Fokker op de tribune zit.
Joh ga ergens anders etteren.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:22 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om, maar als je daar zit ga je toch niet naar FOK!
Waarom niet? Ons een beetje updaten tussendoor over dingen die we op tv niet zien. Bij die crash in de f2 in spa konden we hier ook genoeg lezen terwijl er op tv niks te zien was. Mij stoort het in ieder geval niet en vind het wel leuk om te zien dat er fokkers aanwezig zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:22 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om, maar als je daar zit ga je toch niet naar FOK! Geniet van het uitzicht.
Het stoort mij ook niet, het gaat om je eigen beleving, maar ik zie de aanvallen hier al weerquote:Op zondag 13 oktober 2019 03:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Waarom niet? Ons een beetje updaten tussendoor over dingen die we op tv niet zien. Bij die crash in de f2 in spa konden we hier ook genoeg lezen terwijl er op tv niks te zien was. Mij stoort het in ieder geval niet en vind het wel leuk om te zien dat er fokkers aanwezig zijn.
Ow vat mijn opmerking niet op als aanval, totaal niet zo bedoeld.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:24 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Het stoort mij ook niet, het gaat om je eigen beleving, maar ik zie de aanvallen hier al weer
Omdat iemand enthousiast deelt met z'n home base FOK! en dan ga je zuur doenquote:Op zondag 13 oktober 2019 03:24 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Het stoort mij ook niet, het gaat om je eigen beleving, maar ik zie de aanvallen hier al weer
Einde pitstraat.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:26 schreef Szura het volgende:
Benieuwd waar Grosjean de muur gaat koppen
Laat hem eerst maar een foto posten met zijn fok! pasje in zijn handquote:Op zondag 13 oktober 2019 03:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat iemand enthousiast deelt met z'n home base FOK! en dan ga je zuur doen
Zodra je van je zolderkamer afkomt moet je dat pasje inleveren.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laat hem eerst maar een foto posten met zijn fok! pasje in zijn hand
60 miljoen toch voor twee jaar?quote:
Het is q2.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:51 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Jaah we zijn weer live
RB gewoon weer het 3e team, 5e in de race maximaal haalbare alles hoger door omstandigheden is maximaliseren. 1 sec is wel erg veel.
Klopt, de motoren van merc en Ferrari staan nog niet eens vol openquote:
VTEC stuk denk ikquote:Op zondag 13 oktober 2019 03:51 schreef Mothzor het volgende:
Max verloor gewoon even 0,5sec in sector 3
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Kan toch niet anders dat Ric spijt heeft van zijn overstap. McLaren afgewezen die best of the rest zijn en met de bulls had hij voor podiums kunnen vechten. Zijn carrière gaat als een nachtkaars uit als hij nog langer bij Renault blijft.
Ja maar na Frankrijk gingen ze hun echte potentie tonen!quote:
Hij krijgt 60 miljoen voor 2 jaar frustraties, dat is best goed betaald.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Kan toch niet anders dat Ric spijt heeft van zijn overstap. McLaren afgewezen die best of the rest zijn en met de bulls had hij voor podiums kunnen vechten. Zijn carrière gaat als een nachtkaars uit als hij nog langer bij Renault blijft.
Hij had een p2 neer kunnen zetten als zn motor ok was, want hij heeft altijd 3 tienden op albon.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:56 schreef VacaLoca het volgende:
Albon laat zien wat mogelijk is. Max kan wel halve sec sneller
Nee man, dat zijn geen f1 fans, die staan echt niet op voor hun held sainz riccardo gasly leclerc. Zullen om 7 uur hopelijk ook nog in hun nest liggen.quote:
Veel te duur. Aldimerk.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:59 schreef vosss het volgende:
@:nogeenoudebekende HET WASMIDDEL IS IN DE RECLAME!!!
#kruidvat
quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Max is gewoon te snel voor die auto.
Mode 11 werkt niet denk ikquote:
Is ook de reden geweest dat Albon uit het RBR programma moest toch?quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:59 schreef VacaLoca het volgende:
Is dat nou Albons moeder die nog paar jaar het gevang in moe(s)t?
#genotquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:03 schreef Mothzor het volgende:
Besef me net dat ik precies 2 uur moet overbruggen zometeen.
Mooi moment voor El Camino
Lol de tijd mee overbrugt tot de kwali.quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:03 schreef Mothzor het volgende:
Kun je prima kijken !quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:03 schreef Mothzor het volgende:
Slaap lekker vriend.quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:04 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Al gezien. Ik neem het risico en ga een uurtje plat.
Mensen die tijdens q3 naar bed gaanquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:04 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ohhh dat is inderdaad een risico, dat je om tien uur uitgerust wakker wordt en alles mistquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:04 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Eensquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:08 schreef vosss het volgende:
Waar komen die rooie rakkers oneens weer vandaan?
Die gekke harvest mode staat weer aan. Die ze ongeveer 5 rondes per weekend gebruiken...quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:08 schreef vosss het volgende:
Waar komen die rooie rakkers ineens weer vandaan?
Dat zullen we nooit weten en de komende jaren geruchten blijven, maar valt wel op hoe die uit het niets het beste team zijn geworden.quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:08 schreef vosss het volgende:
Aardbeienbenzine tochquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:08 schreef vosss het volgende:
Zou verboden moeten wordenquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:09 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Die gekke harvest mode staat weer aan. Die ze ongeveer 5 rondes per weekend gebruiken...
Beter dit dan die zilvere...quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:08 schreef vosss het volgende:
Strak rondje was dat jaquote:
Niet nu lulquote:
Japan loopt 7 uur voor héquote:
Jankende LeClerc incomingquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:17 schreef Szura het volgende:
1-2 Ferrari, wordt weer genot tijdens de race
Die auto is niet goed. In s1 zat ie 0.002 achter de tijd van leclerc en vervolgens verliest ie alleen maar.quote:
Mwa niet echt, Ferrari voor Mercedes is wel leuk.quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:17 schreef HiDiHo het volgende:
Nou geweldig....zelfde posities als altijd
Slaap lekker schatjequote:
In sector 3 verliest ie een halve seconde weer volgens mij.quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Die auto is niet goed. In s1 zat ie 0.002 achter de tijd van leclerc en vervolgens verliest ie alleen maar.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:18 schreef northernlight81 het volgende:
Valt toch tegen voor RB Honda, 8 tiende te langzaam.
Ja ok..voor de verandering..ik geef ze 2 rondjesquote:Op zondag 13 oktober 2019 04:18 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Mwa niet echt, Ferrari voor Mercedes is wel leuk.
Vroeger met Australië was het een uur later.quote:
In het weekend waar alles op alles wordt gezet..quote:Op zondag 13 oktober 2019 04:17 schreef HiDiHo het volgende:
Nou geweldig....zelfde posities als altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |